Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 110

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #46
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    302
    Cytat Napisał Fresher Zobacz post
    Robak przed buffem/fixem był łatwiejszy od wodza, więc nie osłabiałbym go.




    Bardziej bym widział coś w stylu koszmaru u Zmory, czyli od któregoś poziomu mamy jedną turę więcej do śmiertelnego drena. Odpoczynek na dublu to by było już zbyt grube ułatwienie, bo kontruje całkowicie jego pasywe.
    przecież można w inny sposób ułatwić tyranozaura chociażby żeby chybiał ;D
    Koniec wspierania tej gry, Chciałbym podziękować chłopakom za wspólną przygodę. Widzimy się w Oasis za 5 lat

  2. #47
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    227
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Można poprawić balans u Tyranozaura i u Wściekłego kurczaka i ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy). u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    Do tego dodałbym Zaklętego Płaszcza, by nieco ograniczyć jego rzucanie koszmaru, bo bywa że rzuca 2 razy pod rząd, chyba że był przypadek aż 3 użyć koszmaru.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  3. #48
    O ile mnie pamięć nie myli - on w założeniach ma być praktycznie nieubijalny bez obrania odpowiedniej taktyki (która minimalizuje liczbę Koszmarów do 0).
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  4. #49
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    227
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    O ile mnie pamięć nie myli - on w założeniach ma być praktycznie nieubijalny bez obrania odpowiedniej taktyki (która minimalizuje liczbę Koszmarów do 0).
    No to wtedy ma to sens
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  5. #50
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    302
    Prosiłbym o informacje w sprawie różdżki paralizacji. Najprawdopodobniej nie działa na trupich golemów 5*.
    Koniec wspierania tej gry, Chciałbym podziękować chłopakom za wspólną przygodę. Widzimy się w Oasis za 5 lat

  6. #51
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,226
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Fajnie, że usuwa się możliwość pokonania na rekordowym poziomie czarnej pantery, czy robaka piaskowego, ale nie resetuje się rankingów, bardzo sprawiedliwe. Jak ktoś inny ma pobić te rekordy? "Balansowanie", które daje przewagę obecnym rekordzistom.
    tak samo bylo z bossami ktore zostaly zabite rekawicami ruletki, arboribusem zabitym z tygrysimi pazurami i szalonym HP, no i kalvadorem zanim dostal odpornosc na zombie (chociaz i tak zostalo to potem pobite odbiciem)

    o ile rozumiem naprawienie pantery jako ze to zdecydowanie nie powinno tak dzialac, to taktyka na robaka jak dla mnie wydaje sie ok - albo poswiecasz slot na helm/zdolnosc na cos co przez reszte walki raczej zbytnio nie pomoze, albo meczysz sie z krwawieniem cala walke - jak dla mnie nawet spoko wybor. jedyne co osobiscie bym zrobil to dal te zdolnosc w jego drugiej turze (a w 1 na przyklad odpoczynek), zeby byl czas na rzucenie krwawego szalu jezeli nie zaczynamy walki i tyle, juz mamy bossa z dosyc ciekawym gimmickiem

    niestety rekordy chyba nie byly nigdy zbytnio brane pod uwage, bo po poprawieniu tych wszystkich "luk" nie kojarze ani jednego przypadku zeby boss dostal jakiegokolwiek nerfa umozliwiajacego chocby zblizenie sie do rekordu.

    dlatego ja bym osobiscie przywrocil dzialanie rekawic ruletki na bossow, brak odpornosci kalvadora na zombie, zdjal limit 200hp z tygrysich pazurow i przywrocil robaka do jego poprzedniego skryptu - natomiast co do pantery, szczerze mowiac nie mam pojecia - gdyby sie dalo cos takiego zrobic to najrozsadniej moim zdaniem byloby "usunac" ja graczom ktorzy ja zabili w ten sposob, tak, zeby musieli z nia walczyc ponownie z juz naprawionym skryptem

    moze to tylko moje zdanie, ale nie podoba mi sie to, ze kreatywne podejscia do pokonywania bossow (czyli to co wymienilem, oprocz pantery) sa zawsze nerfione albo usuwane
    ::::​)

  7. #52
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,283
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    moze to tylko moje zdanie, ale nie podoba mi sie to, ze kreatywne podejscia do pokonywania bossow (czyli to co wymienilem, oprocz pantery) sa zawsze nerfione albo usuwane
    Same (ja bym dodała do tej listy jeszcze fakt, że mega zatrucie nie działa już na potworki, a było fajnym narzędziem na faunę/muszuna w drugiej fazie), w tej grze obecnie bardziej się dba o "balans" niż o zabawę, wyoptymalizowując zabawę z gry, nie zostawiając na nią miejsca. Również jestem za przywróceniem wyżej wymienionych rzeczy. Sprawiały one, że gracz był nagradzany za główkowanie, a nie tylko durne bicie. Balans jest zaletą pvp, ale nie powinno się go wpychać na siłę do pve.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  8. #53
    Użytkownik Avatar Fresher
    Dołączył
    22-11-2014
    Postów
    308
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Fajnie, że usuwa się możliwość pokonania na rekordowym poziomie czarnej pantery, czy robaka piaskowego, ale nie resetuje się rankingów, bardzo sprawiedliwe. Jak ktoś inny ma pobić te rekordy? "Balansowanie", które daje przewagę obecnym rekordzistom.
    Panterę dalej da się zbić na 80 + nadal jest jedna taktyka, a której nie słyszałem, aby ktoś mówił.
    Reputy tutaj

  9. #54
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    302
    Mam nadzieje, że zmienicie balans nowych bossów.
    Bo większość graczy lajkowych która jeszcze nie dotarła do nowego miasta może się przerazić poziomem trudności.
    Koniec wspierania tej gry, Chciałbym podziękować chłopakom za wspólną przygodę. Widzimy się w Oasis za 5 lat

  10. #55
    Użytkownik Avatar Tarquin
    Dołączył
    10-11-2019
    Postów
    34
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Mam nadzieje, że zmienicie balans nowych bossów.
    Bo większość graczy lajkowych która jeszcze nie dotarła do nowego miasta może się przerazić poziomem trudności.
    Faktycznie bardzo ciężkie te bossy, najlepiej zmieńmy im skrypt na skrypt wielkiego ptaszyska aby nikt z nimi nie miał problemu.

    Pozdrawiam.

  11. #56
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    23
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Można poprawić balans u Tyranozaura i u Wściekłego kurczaka i ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy). u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    zacznijmy od tego, że twoim ułatwieniem jest twoj level na ktorym bijesz tyranozaura. jesli nie potrafisz zbic tyranozaura a inni go bija na 85 lvlu to problem jest niestety nie w balansie a w tobie xd

  12. #57
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    302
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    zacznijmy od tego, że twoim ułatwieniem jest twoj level na ktorym bijesz tyranozaura. jesli nie potrafisz zbic tyranozaura a inni go bija na 85 lvlu to problem jest niestety nie w balansie a w tobie xd
    To, że ubiłeś tyranozaura nie znaczy że reszta sobie też poradzi. Chore skrypty w tych nowych bossach powoduje raczej odmienne zdanie. Zapytałem się kilku graczy i podzielają moje słowa. Ci co ubili na 85 poziomie to z pewnością niektórzy statystyki resetowali pod tyranozaura aby ubić szybciej.
    Dwa
    Śmiercionośny drenaż na ostatnie 7 tur kolejna głupia ostatnia faza w walce. Może zróbcie wywiad z wszystkimi graczami taki konkretny w sprawie tych bossów. Będziecie wiedzieli co zmienić a co zostawić.
    Koniec wspierania tej gry, Chciałbym podziękować chłopakom za wspólną przygodę. Widzimy się w Oasis za 5 lat

  13. #58
    Cytat Napisał Tarquin Zobacz post
    Faktycznie bardzo ciężkie te bossy, najlepiej zmieńmy im skrypt na skrypt wielkiego ptaszyska aby nikt z nimi nie miał problemu.

    Pozdrawiam.
    Z takim podejściem niech nikt się nie dziwi, że za pół roku znowu będzie 50 graczy online.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  14. #59
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    315
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Z takim podejściem niech nikt się nie dziwi, że za pół roku znowu będzie 50 graczy online.
    Nigdy nie było takiego podejścia i powiedzmy sobie wprost, że to nie jest powód który jest główną przyczyną dla 50 online w ciągu max nadchodzącego roku

  15. #60
    Użytkownik
    Dołączył
    16-07-2019
    Postów
    184
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    To, że ubiłeś tyranozaura nie znaczy że reszta sobie też poradzi. Chore skrypty w tych nowych bossach powoduje raczej odmienne zdanie. Zapytałem się kilku graczy i podzielają moje słowa. Ci co ubili na 85 poziomie to z pewnością niektórzy statystyki resetowali pod tyranozaura aby ubić szybciej.
    Dwa
    Śmiercionośny drenaż na ostatnie 7 tur kolejna głupia ostatnia faza w walce. Może zróbcie wywiad z wszystkimi graczami taki konkretny w sprawie tych bossów. Będziecie wiedzieli co zmienić a co zostawić.
    bez przesady, tyranozaur to jeden z latwiejszych bossow w upku - jak dojdziesz do chociazby plaszcza lub mangaro to podzielisz moje zdanie

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •