Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 173

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #46
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    moze to tylko moje zdanie, ale nie podoba mi sie to, ze kreatywne podejscia do pokonywania bossow (czyli to co wymienilem, oprocz pantery) sa zawsze nerfione albo usuwane
    Same (ja bym dodała do tej listy jeszcze fakt, że mega zatrucie nie działa już na potworki, a było fajnym narzędziem na faunę/muszuna w drugiej fazie), w tej grze obecnie bardziej się dba o "balans" niż o zabawę, wyoptymalizowując zabawę z gry, nie zostawiając na nią miejsca. Również jestem za przywróceniem wyżej wymienionych rzeczy. Sprawiały one, że gracz był nagradzany za główkowanie, a nie tylko durne bicie. Balans jest zaletą pvp, ale nie powinno się go wpychać na siłę do pve.

  2. #47
    Redaktor Avatar Fresher
    Dołączył
    22-11-2014
    Postów
    357
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Fajnie, że usuwa się możliwość pokonania na rekordowym poziomie czarnej pantery, czy robaka piaskowego, ale nie resetuje się rankingów, bardzo sprawiedliwe. Jak ktoś inny ma pobić te rekordy? "Balansowanie", które daje przewagę obecnym rekordzistom.
    Panterę dalej da się zbić na 80 + nadal jest jedna taktyka, a której nie słyszałem, aby ktoś mówił.
    Reputy tutaj

  3. #48
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    345
    Mam nadzieje, że zmienicie balans nowych bossów.
    Bo większość graczy lajkowych która jeszcze nie dotarła do nowego miasta może się przerazić poziomem trudności.
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  4. #49
    Użytkownik
    Dołączył
    10-11-2019
    Postów
    55
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Mam nadzieje, że zmienicie balans nowych bossów.
    Bo większość graczy lajkowych która jeszcze nie dotarła do nowego miasta może się przerazić poziomem trudności.
    Faktycznie bardzo ciężkie te bossy, najlepiej zmieńmy im skrypt na skrypt wielkiego ptaszyska aby nikt z nimi nie miał problemu.

    Pozdrawiam.

  5. #50
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    78
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Można poprawić balans u Tyranozaura i u Wściekłego kurczaka i ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy). u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    zacznijmy od tego, że twoim ułatwieniem jest twoj level na ktorym bijesz tyranozaura. jesli nie potrafisz zbic tyranozaura a inni go bija na 85 lvlu to problem jest niestety nie w balansie a w tobie xd

  6. #51
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    345
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    zacznijmy od tego, że twoim ułatwieniem jest twoj level na ktorym bijesz tyranozaura. jesli nie potrafisz zbic tyranozaura a inni go bija na 85 lvlu to problem jest niestety nie w balansie a w tobie xd
    To, że ubiłeś tyranozaura nie znaczy że reszta sobie też poradzi. Chore skrypty w tych nowych bossach powoduje raczej odmienne zdanie. Zapytałem się kilku graczy i podzielają moje słowa. Ci co ubili na 85 poziomie to z pewnością niektórzy statystyki resetowali pod tyranozaura aby ubić szybciej.
    Dwa
    Śmiercionośny drenaż na ostatnie 7 tur kolejna głupia ostatnia faza w walce. Może zróbcie wywiad z wszystkimi graczami taki konkretny w sprawie tych bossów. Będziecie wiedzieli co zmienić a co zostawić.
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  7. #52
    Cytat Napisał Tarquin Zobacz post
    Faktycznie bardzo ciężkie te bossy, najlepiej zmieńmy im skrypt na skrypt wielkiego ptaszyska aby nikt z nimi nie miał problemu.

    Pozdrawiam.
    Z takim podejściem niech nikt się nie dziwi, że za pół roku znowu będzie 50 graczy online.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  8. #53
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    377
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Z takim podejściem niech nikt się nie dziwi, że za pół roku znowu będzie 50 graczy online.
    Nigdy nie było takiego podejścia i powiedzmy sobie wprost, że to nie jest powód który jest główną przyczyną dla 50 online w ciągu max nadchodzącego roku

  9. #54
    Użytkownik
    Dołączył
    16-07-2019
    Postów
    197
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    To, że ubiłeś tyranozaura nie znaczy że reszta sobie też poradzi. Chore skrypty w tych nowych bossach powoduje raczej odmienne zdanie. Zapytałem się kilku graczy i podzielają moje słowa. Ci co ubili na 85 poziomie to z pewnością niektórzy statystyki resetowali pod tyranozaura aby ubić szybciej.
    Dwa
    Śmiercionośny drenaż na ostatnie 7 tur kolejna głupia ostatnia faza w walce. Może zróbcie wywiad z wszystkimi graczami taki konkretny w sprawie tych bossów. Będziecie wiedzieli co zmienić a co zostawić.
    bez przesady, tyranozaur to jeden z latwiejszych bossow w upku - jak dojdziesz do chociazby plaszcza lub mangaro to podzielisz moje zdanie

  10. #55
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał Ashley Zobacz post
    bez przesady, tyranozaur to jeden z latwiejszych bossow w upku - jak dojdziesz do chociazby plaszcza lub mangaro to podzielisz moje zdanie
    Tyranozaur i wódz są dziwnie prości względem płaszcza i mangaro chociaż w bestiariuszu jest napisane, że płaszcz jest przeznaczony na 90lv eq +0-3, mangaro 93 a tyranozaur na 95lv w podobnym eq. Dosyć dziwna rozpiska bo przeciętny gracz bez problemu poradzi sobie z wodzem (znając taktykę i nie ubierając miliona defa xdd) na 90lv a z płaszczem może pójść dużo gorzej
    jeśli sporą część graczy przerasta tyranozaur na 90+/wejście na moją prezentacje i przeczytanie poradnika to może nie opłaca się robić skomplikowanej fabuły ani bossów tylko wrzucić nowe karty i słodycze bo do tego nie trzeba użyć nawet 1 szarej komórki
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  11. #56
    hurzysta
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Ashley Zobacz post
    bez przesady, tyranozaur to jeden z latwiejszych bossow w upku - jak dojdziesz do chociazby plaszcza lub mangaro to podzielisz moje zdanie
    Mangaro (osłabiony) czy płaszcz to 2 bardzo proste bossy xD, tyranozaur pod względem swojej mechaniki znacząco przewyższa poziomem trudności te 2 bossy, na płaszcz wystarczy mieć ciągle status pozytywny i 75% odporności na zatrucie, a mangaro to hybryda, której trujaki uwaga da się obejść w sprytny sposób. Za to tyranozaur jest bossem pod dość duże rng, musimy w końcówce liczyć że na 75 odpo na uśpienie, nie dostaniemy statusu, który i tak w większości przypadków wchodzi, bo bez tego nie jesteśmy w stanie go dobić. Do tego dochodzi duże szczęście i szybkość bossa.

  12. #57
    I dlatego jest super
    Przekombinowane bossy, sprowadzają się ostatecznie do:
    Zrób A w momencie 1, zrób B w momencie 2. Kreatywnie się je tworzy, ale po kilku wygranych walkach sprowadzają się do kopiowania kilku ruchów zwycięzców
    A te losowe pozostawiają całą gamę możliwosci
    Ostatnio edytowane przez Nasciturus ; 25-05-2025 o 12:58
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  13. #58
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    78
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    To, że ubiłeś tyranozaura nie znaczy że reszta sobie też poradzi. Chore skrypty w tych nowych bossach powoduje raczej odmienne zdanie. Zapytałem się kilku graczy i podzielają moje słowa. Ci co ubili na 85 poziomie to z pewnością niektórzy statystyki resetowali pod tyranozaura aby ubić szybciej.
    Dwa
    Śmiercionośny drenaż na ostatnie 7 tur kolejna głupia ostatnia faza w walce. Może zróbcie wywiad z wszystkimi graczami taki konkretny w sprawie tych bossów. Będziecie wiedzieli co zmienić a co zostawić.
    A co to za problem zrobić się na antywoja komuś kto miesiąc po upku wbija prawie max level? Z resztą zaraz dzień dziecka i zrobisz darmowy reset stat xd
    Polecam rozmowy oraz dyskusje z Fusią, Elrondem, Emilowatym, Bartolome, Denolem, Terrorem, Czervikiem, Karoxusem oraz innymi poksami. Aż fajnie z wami na jakimś temat totalnie dogadać się

  14. #59
    tbh, tyrek jest spoko, łatwy i ciekawy, ale wywaliłbym mu "przełamanie nietykalności", no plx, przełamywanie najbardziej defowej zdolki w grze tak wcześnie? Przełożyłbym to na 130-150 lvl

    btw. autorozdawanie stat uważam w obecnym upku na bossy totalnie useless, warto dać więcej w hp/defy/atak i szybkość a opuścić lucka
    Le tits now

  15. #60
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    tbh, tyrek jest spoko, łatwy i ciekawy, ale wywaliłbym mu "przełamanie nietykalności", no plx, przełamywanie najbardziej defowej zdolki w grze tak wcześnie? Przełożyłbym to na 130-150 lvl

    btw. autorozdawanie stat uważam w obecnym upku na bossy totalnie useless, warto dać więcej w hp/defy/atak i szybkość a opuścić lucka
    To juz tempus w Devos robił.

    Czy ja wiem, mój mag przez pójscie w bezluck, jak radzili "eksperci" dostaje po dupie. Przynajmniej na exp warto trochę w ten luck zainwestować (za to można sobie odpuścić MP, przez liczne zdolki które je odnawiają).
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •