Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Temat: Dyskusja na temat balansu na 100lvl

  1. #1
    Moderator Avatar EneDueRabe
    Dołączył
    26-12-2016
    Postów
    1,072

    Dyskusja na temat balansu na 100lvl

    W tym temacie można dyskutować na temat balansu PvP.
    Ostatnio edytowane przez EneDueRabe ; 27-05-2025 o 10:37
    ***** ***

  2. #2
    To może by tak nieco obniżyć koszt many zdolek na 100 lvl? Bo szczególnie dla woja prawie 100 mp za norme lub bryze to dosyć sporawo

  3. #3
    Chciałbym rzec jako były tester iż bronie które zostały zaprezentowane w Scythe & Kurthus się lekko różniły od tych do których miałem dostęp wcześniej. Uważam że zmiany które zaszły pomiędzy 2023 a tym co jest obecnie poszło w dobrą stronę. Natomiast co do zdolności uważam że koszty MP są zdecydowanie przesadzone.
    #repairtanatos

  4. #4
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,233
    Cytat Napisał Guinea Pig Princess Zobacz post
    To może by tak nieco obniżyć koszt many zdolek na 100 lvl? Bo szczególnie dla woja prawie 100 mp za norme lub bryze to dosyć sporawo
    48 mp za jednogwiazdkowy drenaz to przesada, ale po tych bezsensownych zmianach kilka lat temu koszty mp na kazdym przedziale sa dla wojownikow za wysokie i trzeba albo uzywac rekawic, albo jakichs losowych elementow uzbrojenia z bonusem do mp (albo ladowac mane po kazdej zdolnosci niebedacej leczeniem)
    ::::​)

  5. #5
    Cytat Napisał Guinea Pig Princess Zobacz post
    To może by tak nieco obniżyć koszt many zdolek na 100 lvl? Bo szczególnie dla woja prawie 100 mp za norme lub bryze to dosyć sporawo
    Natomiast co do zdolności uważam że koszty MP są zdecydowanie przesadzone.
    Rozwiązaniem na zbyt drogie zdolki jest więcej many.

  6. #6
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    676
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Rozwiązaniem na zbyt drogie zdolki jest więcej many.
    To prawda, ale przy obecnych kosztach topowych zdolek będzie meta tylko pod rękawice. Też jestem zdania, że norma/bryza mają ogromne koszta dla wojownika bijącego bronią z atrybutem.

  7. #7
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    161
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    To prawda, ale przy obecnych kosztach topowych zdolek będzie meta tylko pod rękawice. Też jestem zdania, że norma/bryza mają ogromne koszta dla wojownika bijącego bronią z atrybutem.
    Żeby rzucić na wojowniku dwie normalizacje należy od 80 poziomu ze 116 maxMP podbić do 168 co daje nam 26 punktów, czy biorąc pod uwagę że dodali cios mędrca czy to naprawdę jest tak dużo? Dodam tylko że znajdujemy się na przedziale nazwę to roboczo devos-podobnym a z tego co się orientuję to ludzie bardzo często grali tam max mp pod atr bez many na dwie normy i jakoś nie płakali a nie mieli udogodnień typu cios mędrca, 5 lat temu proponowałeś to samo i koszty mp faktycznie zmniejszono ale teraz gdy mamy do czynienia z czynnikami jakie opisałem powyżej to nie widzę takiej potrzeby, być może się mylę bo jeszcze nie mam 100 poziomu ale takie jest moje stanowisko patrząc po raportach i biorąc pod uwagę, że klątwa krwii nie jest już tak popularna
    This is a certified hood classic

  8. #8
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    To prawda, ale przy obecnych kosztach topowych zdolek będzie meta tylko pod rękawice. Też jestem zdania, że norma/bryza mają ogromne koszta dla wojownika bijącego bronią z atrybutem.
    Czym jest topowa zdolka?

    Broń atrowa jest nieatrakcyjna, nie ze względu na to, że są duże koszty many, ale to, że bardzo łatwo się zaatrować negując każdy bonus broni atrowej. Więc naturalnym jest dążenie do rękawic, które dają MP i +10% cela za darmo + często bardzo mocne i uniwersalne zdolki.

    Tu już pomijając to, że ktoś ubierze sobie rękawice i wbije nasz atr, dużo bardziej krzywdzą wyzerowane atry, które wbiją nasz i przeciwny atr, którym będa orać.
    Właściwie cała architektura gry wypiera bronie atrowe.
    1. Nieunikaty, którym można wbić atry (np. 2 przeciwne)
    2. Koszty zdolek
    3. Koszty przeatrowania.
    4. Siła pasywek rękawic.
    5. Większa ilość slotów w zbroi + moc gemów atrowych
    Spłaszcza to w mojej opinii PvP mocno

  9. #9
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    577
    Pytanie czysto teoretyczne.
    Na 100 lvl dostajemy Leczenie 5, kolejne fajne EQ.
    W teorii ubicie każdego z bossów powinno być dużo łatwiejsze.
    W praktyce koszta zdolności się podnoszą. Czy zatem ubicie czegoś na 100 lvl jest faktycznie łatwiejsze niż na powiedzmy 99, biorąc pod uwagę koszty MP?
    Z tego co piszecie, podnoszą się sporo.

    ty tak na serio? XD
    Ostatnio edytowane przez GalaxyPL ; 24-05-2025 o 13:48
    ***** ****

  10. #10
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Pytanie czysto teoretyczne.
    Na 100 lvl dostajemy Leczenie 5, kolejne fajne EQ.
    W teorii ubicie każdego z bossów powinno być dużo łatwiejsze.
    W praktyce koszta zdolności się podnoszą. Czy zatem ubicie czegoś na 100 lvl jest faktycznie łatwiejsze niż na powiedzmy 99, biorąc pod uwagę koszty MP?
    Z tego co piszecie, podnoszą się sporo.
    Tak. Podobnie jak ubicie czegoś na 65 lvl (w stosunku do poziomu 64) - nowe eq znacząco wzmacnia staty.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  11. #11
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    161
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Pytanie czysto teoretyczne.
    Na 100 lvl dostajemy Leczenie 5, kolejne fajne EQ.
    W teorii ubicie każdego z bossów powinno być dużo łatwiejsze.
    W praktyce koszta zdolności się podnoszą. Czy zatem ubicie czegoś na 100 lvl jest faktycznie łatwiejsze niż na powiedzmy 99, biorąc pod uwagę koszty MP?
    Z tego co piszecie, podnoszą się sporo.
    ty tak na serio? XD Przecież pisałem, że to jest raptem 26 punktów do podbicia tego mp, a ulepszone nawet na eq+3 na 100 jest zdecydowanie lepsze od +6 na 80 punktowo i w dodatku dostajesz zaklęcie v5 albo wyzsze obrazenia w broni
    This is a certified hood classic

  12. #12
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,289
    Fajnie, że usuwa się możliwość pokonania na rekordowym poziomie czarnej pantery, czy robaka piaskowego, ale nie resetuje się rankingów, bardzo sprawiedliwe. Jak ktoś inny ma pobić te rekordy? "Balansowanie", które daje przewagę obecnym rekordzistom.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  13. #13
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    565
    MP na wojowniku nie boli bo jest zdolka CIOS MĘDRCA która odnawia 300mp podczas walki i nie rozumiem czemu o tym jak bardzo to boli wypowiadają się osoby które nie maja 100lv/nie walczą pvp/nie biją areny

    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post

    Tu już pomijając to, że ktoś ubierze sobie rękawice i wbije nasz atr, dużo bardziej krzywdzą wyzerowane atry, które wbiją nasz i przeciwny atr, którym będa orać.
    Właściwie cała architektura gry wypiera bronie atrowe.
    1. Nieunikaty, którym można wbić atry (np. 2 przeciwne)
    2. Koszty zdolek
    3. Koszty przeatrowania.
    4. Siła pasywek rękawic.
    5. Większa ilość slotów w zbroi + moc gemów atrowych
    Spłaszcza to w mojej opinii PvP mocno
    bardziej dziwi mnie zrobienie tak mocnych rękawic względem innych broni biorąc te czynniki pod uwagę i to co działo się w nordii czytaj każdy woj bił rękawicami i mógł bić włócznią ale każdy miał ją na 25% więc zostawały tylko rękawice i meta była okropnie nudna pod stackowanie rękawic/pocisku, szkoda jeśli wydarzyłoby się to samo tutaj z rękawicami i mieczem który raczej mocno diffuje granie włóczni
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  14. #14
    MP na wojowniku nie boli bo jest zdolka CIOS MĘDRCA która odnawia 300mp podczas walki i nie rozumiem czemu o tym jak bardzo to boli wypowiadają się osoby które nie maja 100lv/nie walczą pvp/nie biją areny
    Cios mędrca jest ciekawy, bo zmniejsza pule zdolek które uzywaja mane i sam oddaje mane. Obserwując walki osób które go używają można zobaczyć nawet 3 manasy na całą walkę.

    szkoda jeśli wydarzyłoby się to samo tutaj z rękawicami i mieczem który raczej mocno diffuje granie włóczni
    Trochę bym wstrzymał się z wyrokowaniem, ale w mojej ocenie zbyt dużo zdolek woja do działania nie wymaga trafienia obrażeń. Włócznia bagienna jest bardzo silna (tu akurat dobrze, że działa na chybieniu)

  15. #15
    Moderator Avatar EneDueRabe
    Dołączył
    26-12-2016
    Postów
    1,072
    Temat został oczyszczony, tutaj dyskusja na temat PvP. Sprawy balansu bossów/mobków można omawiać tutaj ---> https://forum.mfo3.pl/showthread.php...a-na-temat-PVE.
    ***** ***

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •