Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 173

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #31
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Eh starłem się zignorować tą kwestie aby nikt się później z tego nie naśmiewał, ale sam nie dajesz mi wyboru...

    Furia i DEMOBILZACJA, chyba nie muszę dodawać że te 2 statusy w połączeniu obniżają zadawane obrażenia? Nigdy żadnego nerfa nie było, błąd nigdy nie istniał. Dlatego zostało jak jest, a Leonardo nieźle zaszalał wymyślając całą teorię spiskową .
    Nigdy nie zobaczyłem, że to nakłada demobilizację serio XD

    W dniu upka każdy może sobie po ID wyszukać zdolki i eq, jedyna różnica jest taka że jako tester nie musisz tego robić...
    No i tu się zgadzamy nie daje to przewagi. Jedynie znajomość Kosy mogła dać jakąkolwiek przewagę.

    To ja wrzucę późniejszy raport
    W sumie na ten moment nie do końca mam pewność jak to powinno działać przez ten status demobilizacji.
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 21-05-2025 o 10:14

  2. #32
    Logicznym jest że ktoś danych przeciwników testuje więc ciężko nie mieć "gotowych skryptów". Chyba że twoim zdaniem minibossy powinny być balansowane pod bicia manualne, to gratuluje świetnego pomysłu .
    Bardzo nie podoba mi się ten argument. O ile sam osobiście nie mam problemu z tym, że ktoś ma już gotowy skrypt na minibossa w dniu wyjscia upka (bo racja, jakoś trzeba przetestować + i tak z wiedzą z testów napisanie skryptu to nie tak dużo roboty) tak nie podoba mi sie ta druga kwestia. Mini wydaje mi sie, że powinny być balansowane pod OBIE formy walki. Jasne, może jestem staromodny i lubię zawalczyć manualnie z mobami, tak sam mini powinien być ubijalny i przede wszystkim PRZYJEMNY do walki manualnie. Jasne, wrzucisz sobie skrypt i cyk trzy/cztery mini ubite w mniej niż minutę, ale nie zawsze masz w ogóle możliwość bicia czegoś w dużym składzie. Chciałbym móc spokojnie i wygodnie pokonywać mini nawetby manualnie bez dopraszania się godzinami o pomoc (dodając, że pomoc jest mniej korzystna, niż wymiana). Fajnie że te mini da sie ubić automatycznie ale aspekt walki manualnej powinien zostać zaniedbany.


    Szczerze mi wisi, że ktoś ma „nienaturalną” przewagę ze względu na wiedze niedostępną innym (czy to dlatego, że ktoś testował czy tworzył). Imo jeśli ktoś by się uparł, to na siłe dałoby sie taka przewage zmniejszyć a po jakimś czasie i tak nie robi to różnicy.

  3. #33
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    724
    Jasne, może jestem staromodny i lubię zawalczyć manualnie z mobami, tak sam mini powinien być ubijalny i przede wszystkim PRZYJEMNY do walki manualnie.
    No to tak:
    1. Manualnie jest łatwiej walczyć z mini niż na skrypcie, gdyż można robić bardziej skoordynowane i przemyślane ruchy. Jeśli coś się bije na auto komfortowo, to tym bardziej tak będzie na manu.
    2. Każdy miniboss jest najpierw testowany manualnie. Dopiero kiedy się uznaje, że jego zestaw umiejętności i skrypt jest w miarę dobrym konceptem oraz, że jest w miarę zbalansowany to przenosi się testy na walki automatycznie by go ostatecznie dobalansować.

  4. #34
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    182
    poczekajcie aż zobaczycie skorpiony XD

  5. #35
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    No to tak:
    1. Manualnie jest łatwiej walczyć z mini niż na skrypcie, gdyż można robić bardziej skoordynowane i przemyślane ruchy. Jeśli coś się bije na auto komfortowo, to tym bardziej tak będzie na manu.
    Na auto komfortem jest też ilość poświęconego czasu, bez problemu można sobie wyobrazić miniacza, który jest super bezpieczny, więc ubicie go nie jest ryzykowne, wystarczy mieć skrypt z leczeniem przy wystarczająco niskim poziomie hp, ale ma tyle hp, że bijąc manu nie jest "komfortowy". Jak widać komfort auto =/= komfort manu.

    Oczywiście to skrajny przykład, ale jest więcej rzeczy, typu statusy, które wbijając w złym momencie powodują negatywne emocje, tych negatywnych emocji nie odczujemy wrzucając auto i dostając tylko wynik, bo nawet nie wiemy co się działo w walce. Wiemy tylko, że wygraliśmy.

  6. #36
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    283
    Coś jest w tym temacie. Załamałam się poziomem trudności Dinoczłeków, bo z podwójnymi przegrywam. Najlepsze miejsce do expienia dla mnie to potrójne Behemoty bo one rzeczywiście nic nie robią (do tego za wymianę minibossa jest dużo doświadczenia). To trochę dziwne, że najłatwiejsze potwory dają za darmo minibossa z unikatami, ale nie narzekam.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał fufcio Zobacz post
    poczekajcie aż zobaczycie skorpiony XD
    Szkoda tylko że podwójne skorpiony są dostępne po tym jak dostępne są potrójne.

  7. #37
    Tester Avatar nerrux
    Dołączył
    29-07-2017
    Postów
    224
    Coś jest w tym temacie. Załamałam się poziomem trudności Dinoczłeków, bo z podwójnymi przegrywam.
    Przeglądając twoje raporty zauważyłem, że to niekoniecznie z dinoczłekami jest problem a twój skrypt jest dosyć mocno nieoptymalnie zrobiony. Popraw go, załóż 75% zatrucia i nawet x3 będą padać

  8. #38
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    345
    Można poprawić balans u Tyranozaura i u Wściekłego kurczaka i ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy). u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  9. #39
    Użytkownik
    Dołączył
    16-07-2019
    Postów
    197
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Można poprawić balans u Tyranozaura i u Wściekłego kurczaka i ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy). u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    tyranozaur wraz z kurakiem to jedne z najprostszych bossow upka XD jak nie radzisz sobie na obecnym lvlu to wbij wiekszy i ulepsz eq lub poprostu przemysl taktyke

  10. #40
    Redaktor Avatar Fresher
    Dołączył
    22-11-2014
    Postów
    357
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy).
    Robak przed buffem/fixem był łatwiejszy od wodza, więc nie osłabiałbym go.


    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    Bardziej bym widział coś w stylu koszmaru u Zmory, czyli od któregoś poziomu mamy jedną turę więcej do śmiertelnego drena. Odpoczynek na dublu to by było już zbyt grube ułatwienie, bo kontruje całkowicie jego pasywe.
    Reputy tutaj

  11. #41
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    345
    Cytat Napisał Fresher Zobacz post
    Robak przed buffem/fixem był łatwiejszy od wodza, więc nie osłabiałbym go.




    Bardziej bym widział coś w stylu koszmaru u Zmory, czyli od któregoś poziomu mamy jedną turę więcej do śmiertelnego drena. Odpoczynek na dublu to by było już zbyt grube ułatwienie, bo kontruje całkowicie jego pasywe.
    przecież można w inny sposób ułatwić tyranozaura chociażby żeby chybiał ;D
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  12. #42
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Można poprawić balans u Tyranozaura i u Wściekłego kurczaka i ewentualnie obniżyć dmg u Robaka piaskowego (skoro krwawienie jest na stałe to obecny stan będzie stanowić utrudnienie z przed poprawy). u Tyranozaura proponuje ułatwienie powyżej 91 poziomu np. odpoczynek (1 na dublu jak np. u Robaczka) lub obniżyć atak fizyczny o 10% i ograniczyć można łażenie lilith po mapie przy okazji.
    Do tego dodałbym Zaklętego Płaszcza, by nieco ograniczyć jego rzucanie koszmaru, bo bywa że rzuca 2 razy pod rząd, chyba że był przypadek aż 3 użyć koszmaru.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  13. #43
    O ile mnie pamięć nie myli - on w założeniach ma być praktycznie nieubijalny bez obrania odpowiedniej taktyki (która minimalizuje liczbę Koszmarów do 0).
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  14. #44
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    O ile mnie pamięć nie myli - on w założeniach ma być praktycznie nieubijalny bez obrania odpowiedniej taktyki (która minimalizuje liczbę Koszmarów do 0).
    No to wtedy ma to sens
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  15. #45
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    345
    Prosiłbym o informacje w sprawie różdżki paralizacji. Najprawdopodobniej nie działa na trupich golemów 5*.
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •