Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 35

Temat: Atak na niższe poziomy

  1. #1

    Atak na niższe poziomy

    Posty wydzielone z tego tematu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...=4813#post4813

    Cytat Napisał Knx Zobacz post
    Przelewa, niech przelewa. Jak dostanie bana czy coś to już jego problem, nie wasz. Ja osobiście nie patrze na ranking, gra to ma być zabawa, a nie, że przychodzisz z pracy do drugiej pracy w domu, żeby nabić jakieś punkty i być pierwszy w ranku. Nic to nie da, że będziesz na samym szczycie (tylko więcej noobów będzie do was pisało w stylu
    Prawidłowe podejście.

    Są tu tacy którzy "uczciwie" zdobywali rank i doszukują się sprawiedliwości na graczu Ice Axe
    bo jak zapewne jest, czują się pokrzywdzeni, gdyż sami musieli sporo się namęczyć by zdobyć
    to co mają ze stratą chociażby w miksach rege. Gdybym ja grał na rank to pewnie też czułbym
    pewien niesmak w tej sytuacji i teraz razem z Wami debatował nad tym "problemem" ...
    Jeśli wprowadzi się więcej zakazów to problem będą mieli GM, z wiadomych względów, mała
    szkoda jeśli ktoś przelewa lub po prostu walczy testując staty, czy ogólne ustawienia z
    postaciami innego gracza. Jeśli przelew dotyczyłby postaci z konta dodatkowego to tym
    bardziej nie należałoby się tym przejmować, wcześniej czy później będzie odpowiednia kara.

    Wg. mnie większą wagę należałoby zwrócić na bójki, oczywiście nie umówione lecz z nienacka.
    Czyli słowem "camping" niczym sępy nad przyszła padliną ... Dla mnie jest to bardziej nie uczciwe
    niż przelewanie ranku, ponieważ prócz żałosnych PvP traci się złoto i przede wszystkim eqw.
    Co więcej, da się zauważyć że gracze z niższymi poziomami mają obawy z wejściem na lokację
    nie podlegającą ochronie bo mogą stracić coś wartościowego. Dziwie się że w tej materii nic
    nie uległo zmianie, gdyż ten proceder bije na głowę małostkowe przelewy ranku.
    Ostatnio edytowane przez ADIHC1 ; 05-04-2011 o 21:36 Powód: Dodanie informacji o wydzieleniu postów z innego tematu

  2. #2
    Goddess Of War
    Konto usunięte
    Cytat Napisał VaanDee Zobacz post
    Wg. mnie większą wagę należałoby zwrócić na bójki, oczywiście nie umówione lecz z nienacka.
    Czyli słowem "camping" niczym sępy nad przyszła padliną ... Dla mnie jest to bardziej nie uczciwe
    niż przelewanie ranku, ponieważ prócz żałosnych PvP traci się złoto i przede wszystkim eqw.
    Co więcej, da się zauważyć że gracze z niższymi poziomami mają obawy z wejściem na lokację
    nie podlegającą ochronie bo mogą stracić coś wartościowego. Dziwie się że w tej materii nic
    nie uległo zmianie, gdyż ten proceder bije na głowę małostkowe przelewy ranku.
    najlepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie przedziału ataku tak żeby obrońca mógł przeżyć ture bo 20 lvl vs 10 to jest one hit ale tomi powiedział że przedziału nie będzie

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,550
    Może powinna być jakaś kara po zabiciu niższego Lv (w bójkach) i obok nicku jakaś ikonka (może czaszka i wtedy taki gracz ma np. zakaz bicia niższych lvl aż ktoś go ponownie nie zabije (w bójce) albo inne sankcje, blokady dostępu do jakiś lokacji itd.

  4. #4
    QSQ
    Konto usunięte
    MapY, to lepiej zrobić czaszkę, po zabiciu słabszego lvla w bójce która występuję 10-30 min i w tym czasie nie można atakować niższego lvl'a Po tym czasie czaszka znika i znowu jak zabije niższy lvl to ma czaszkę na 10-30 min...

  5. #5
    Użytkownik Avatar Ash
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    296
    Czacha za zbicie niższego levela (mniejszy o 5 leveli?) na 30 minut w każdej lokacji. Dodatkowo pomoc może wezwać tylko postać która zaatakowała czaszkę (Dla pewności, że dostanie baty ;>). Taki bałby się wejść do miasta...

  6. #6
    RoLLeR
    Konto usunięte
    a ja proponuje zeby zabicie nizszego lvla odejmowalo 10 energii, lub zabicie nizszego lvla daje czachy, ktore pozwalaja na zaatakowanie gracza w DOWOLNEJ lokacji, nawet w miescie, w trybie bojki bez mozliwosci pomocy u niego.

  7. #7
    QSQ
    Konto usunięte
    Cytat Napisał RoLLeR Zobacz post
    a ja proponuje zeby zabicie nizszego lvla odejmowalo 10 energii, lub zabicie nizszego lvla daje czachy, ktore pozwalaja na zaatakowanie gracza w DOWOLNEJ lokacji, nawet w miescie, w trybie bojki bez mozliwosci pomocy u niego.
    A może frytki do tego xD... 10 energii - to nie ma sensu ...

  8. #8
    RoLLeR
    Konto usunięte
    to wlasnie mialoby sens bo kazdemu bedzie szkoda. ale i tak bardziej bym obstawal przy czaszce. po ataku na 1 gracza z nizszym lvlem dostajesz czache, jak ktos cie zabije to czacha znika. gdy po chwili zabijesz kogos znowu to masz 2. taki system jak w mfo2 jest najprostszy.

  9. #9
    QSQ
    Konto usunięte
    No, a ja zostanę przy swojej wersji:

    Atakujesz mniejszego lvl - dostajesz czaszkę na 10-30 min. bez możliwości atakowania jakiegokolwiek gracza

  10. #10
    RoLLeR
    Konto usunięte
    Cytat Napisał QSQ Zobacz post
    No, a ja zostanę przy swojej wersji:

    Atakujesz mniejszego lvl - dostajesz czaszkę na 10-30 min. bez możliwości atakowania jakiegokolwiek gracza
    i co to da? masz 20 lvla i 200 ranku, zabijesz sobie 10 lvl co ma 300, zgarniesz 30 ranka, i na 30 minut odpalasz sobie jakas gre na kompie. po 30 minutach wchodzisz i dalej robisz to samo. A jak dostaniesz czache za zabicie, to tracisz zdovyty rank zloto i przedmioty. nie jest to oplacalne, szczegolnie gdyby czacha byla wszedzie nawet w miescie przy cycku Amorji czy obok solidusa ;p

  11. #11
    Wg. mnie większą wagę należałoby zwrócić na bójki, oczywiście nie umówione lecz z nienacka.
    Czyli słowem "camping" niczym sępy nad przyszła padliną ... Dla mnie jest to bardziej nie uczciwe
    niż przelewanie ranku, ponieważ prócz żałosnych PvP traci się złoto i przede wszystkim eqw.
    Co więcej, da się zauważyć że gracze z niższymi poziomami mają obawy z wejściem na lokację
    nie podlegającą ochronie bo mogą stracić coś wartościowego. Dziwie się że w tej materii nic
    nie uległo zmianie, gdyż ten proceder bije na głowę małostkowe przelewy ranku.
    Było już parę propozycji rozwiązań tego problemu. Ot, choćby to, że pomoc w walce może wezwać tylko broniący się gracz - agresor zawsze walczyłby sam.

    Samego atakowania niższych poziomów i wprowadzania przedziałów ataku lepiej jednak nie wprowadzać. Niech coś motywuje do wbijania poziomów.

  12. #12
    QSQ
    Konto usunięte
    No właśnie, nie jest to opłacalne A to także element gry. Po to wprowadzili pomoce, aby takiemu graczowi można było pomóc. A też nie przeszkadzajmy w grze tym większym lvl'om. Zabije gracza i nie będzie mógł nikogo atakować przez 30 min, pójdzie na inną grę, to pójdzie, ale straci wtedy na czasie

  13. #13
    Coni
    Konto usunięte
    Może czaszka np. na 30minut i takiego gracza można by atakować w każdej lokacji.

  14. #14
    StorN
    Konto usunięte
    proponuje dodać do regulaminu coś co nastawione było by przeciwko temu co on robi
    i zbanować go, tyle

    chociaż dzieciak i tak rank prędzej czy później przerąbie jak nie w pojach to w bójkach go przetrzepią
    no chyba że mu zazdrościcie tej topki...

    @Coni ty się tutaj tak nie wymądrzaj a na PW wyzywasz i przeklinasz, bądź czysty dopiero pouczaj.

  15. #15
    Coni
    Konto usunięte
    @Coni ty się tutaj tak nie wymądrzaj a na PW wyzywasz i przeklinasz, bądź czysty dopiero pouczaj.
    Wyzywam? Nie wiem kiedy, a tym bardziej nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek z Tobą rozmawiał.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •