Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112
Pokaż wyniki od 166 do 172 z 172

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #166
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    759
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    znaczy no, ja ten post widziałem, i rozumiem, że jeżeli coś jest 100+ lvl to oznacza, że wymaga eq z +, tylko jak to sobie policzyć?
    Set +6 = 5lvl? Daję 160pkt, a 5 lvl da ci nie więcej niż 75. Jakieś takie przybliżone założenia chciałbym poznać.
    Ja np chciałbym zobaczyć raport jak ktoś bije xaniego (tylko tak dziwnie napisanego) na 100lvl w eq +0 i tych "prawie"autostatach ;/

    Ta arena ma mocno zaniżone te poziomy.

  2. #167
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    355
    Amdusjas ubity, został jeszcze jeden miks 5. Dzięki wszystkim za wskazówki, w jakiś sposób mnie to naprowadziło.


    PS. wiedza dla wszystkich tych, którzy będą podchodzić do próby wytrzymałości (psychicznej)

    Należy ubrać się w taki sposób aby maksymalnie zminimalizować użycie drenaży oraz podwójnego drenażu tj. poprzez założenie odpowiednio wysokiego progu HP. Nie wiem czy o tą mechanikę chodziło twórcy - niemniej jednak przedstawiam wam swój sposób.

    Walka poglądowo: https://mfo3.pl/r/b8c68ab20
    Ostatnio edytowane przez Platynowy ; 18-08-2025 o 14:34

  3. #168
    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    Laska Natury jest wyłączona na bossy, gdyż jest balansowana pod sytuację, kiedy czasami można używać jej pasywki, czasami nie, natomiast na bossy można byłoby ją używać przez 90% walki.
    To może warto rozważyć osobny case dla tej rózgi pod PvE, gdzie zamiast na wartość liczbową patrzy się na wartość %? Zawsze jest to lepsze, niż brak pasywy.

  4. #169
    Dlaczego Śmierć przez 4 istnieje? I to jeszcze w walce 1v1?

  5. #170
    O ile mieliśmy bossy, o których niewiedza może znacznie utrudnić walkę, to zauważyłem, że w tej aktualizacji wszedł koncept, aby tą wygraną uniemożliwić gdy boss ma mało życia, dopóki gracz nie nauczy się tego jedynego specyficznego sposobu na wykończenie przeciwnika. W rezultacie gracz musi albo powtórzyć ten sam styl walki kilkukrotnie z dostosowaniem dobicia przeciwnika, albo sięgnąć po informację z zewnątrz w postaci poradnika na forum lub raportu wygranej walki innego gracza.

    Pierwszym przykładem jest boss fabularny Anakin - o ile on informuje gracza, że na końcu ma pewną niespodziankę, to gracz bez uprzedniego doświadczenia całości walki nie ma szans na wygraną, bo skąd ma wiedzieć, jakie statusy Anakin na sobie nałoży, gdzie kontra to ten jeden jedyny status nałożony w odpowiedniej turze?

    Kolejnym jest boss poboczny odblokowujący lokację Wściekły Kurczak - tutaj idzie się o krok dalej a nawet jeszcze kilka kroków. W odróżnieniu od poprzednich bossów, który kontrowały przeczekanie natychmiastowo przy użyciu tego, ten boss przy wcześniejszym użyciu tej zdolności kontruje ją pod koniec, gdyż prawdopodobnie nie mamy wystarczająco przedmiotów dobijających Kurczaka. Dodatkowo, sama wiedza o permanentnym paraliżu pod koniec walki może nie wystarczyć, aby uniknąć przegranej przez tą zdolność. Bo sposobów na kontrowanie permanentnego paraliżu jest kilka, ale jak użyjemy nie ten, to możemy znowu przegrać całość walki. A "nie ten" sposobem jest użycie przeczekania przed próbą nałożenia permanentnego paraliżu przez Kurczaka. W tym wypadku możemy się dowiedzieć o nowych właściwościach zdolności Kurczaka, jakim jest zdjęcie Nietykalności, nałożenie permanentnego Krwawienia na gracza i Regeneracji na 3 tury dla Kurczaka. Następnym razem już nie chciało mi się eksperymentować z nałożeniem samego paraliżu na sobie, byłem tak podirytowany że już skopiowałem ten jeden jedyny sposób na dobicie Wściekłego Kurczaka znany przez każdego, który Wściekłego Kurczaka zdołał pokonać.

    Podsumowując, nie podoba mi się wspomniany koncept robienia bossów, gdzie od gracza oczekuje się użycia tego jednego jedynego sposobu na skontrowanie, by nie przegrać walki pod koniec, gdzie kreatywne sposoby na ich obejście są karane, a jedynym rozwiązaniem jest kopiowanie od innych graczy.
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  6. #171
    Nawet Szalony Bawół miał sekretną mechanikę bez znajomości której praktycznie nie było szans go pokonać na sensownym poziomie.

    Nie mam nic przeciwko ciekawym bossom, ale sposoby na ich ubicie powinny być od początku jawne.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  7. #172
    Użytkownik
    Dołączył
    06-07-2020
    Postów
    134
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Nawet Szalony Bawół miał sekretną mechanikę bez znajomości której praktycznie nie było szans go pokonać na sensownym poziomie.

    Nie mam nic przeciwko ciekawym bossom, ale sposoby na ich ubicie powinny być od początku jawne.
    Bez przesady, bawoła pokonałem na 2 postaciach ignorując tą mechanike na 80 poziomie tak jak był planowany.
    Nie sprawdzałem jeszcze areny bo uzbrojenia nie mam,ale resztę bossów bez Talosa ( bo jeszcze do niego nie podchodziłem) nie oceniam na jakieś trudne wyzwanie.
    Ostatnio edytowane przez Suczek ; Dzisiaj o 14:01

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •