Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 9101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 165 z 168

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #151
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    585
    Najwiekszym problemem areny scythe nie jest jej trudnosc a zenujace nagrody nie adekwatne do wkladu jaki trzeba poswiecic na opcjonalna, niefabularna linie gry, bossy sa w miare ciezkie, nie jakos super ale jednak poziom wyzej niz zwykle bossy ktore odblokowuja cos w fabule. Zeby zbic cala arene trzeba miec eq minimum +6 a dostaje sie 2.5k zetonow, 2 itemki zdolke i gem. Kazda walk zabiera potki przez co nie ma opcji aby wyjsc na + pokonujac all bossy, bijac arene nawet w eq +7/8 i znajac mechanike i tak niektore bossy typu ighrut/gustaw ktore sa troche rng spala tak duza ilosc potek ze nie ma co po bic tej areny jesli nie „dla sportu”. Argument ze 3walki dziennie sa darmowe to zart, samael na minimalnym lucku przez kilkadziesiat walk z rzedu trafial mnie konczacym ciosem 3/3 a takiej walki praktycznie nie da sie wygrac, na wiekszym lucku i tak trzeba losowac tez walke gdzie bedzie lepszy start z trafionymi drenazami. Mangaro ten sam case ale tam chociaz walki sa darmowe.

    Tldr aktywnosci fabularne nawet te trudniejsze maja zenujace nagrody

    kazdemu kto ma malo potek specjalnych( <1k odno) odradzam marnowanie zasobow na te bossy do czasu zrobienia eq +8
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  2. #152
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    345
    Cytat Napisał Alvi Zobacz post
    Najwiekszym problemem areny scythe nie jest jej trudnosc a zenujace nagrody nie adekwatne do wkladu jaki trzeba poswiecic na opcjonalna, niefabularna linie gry, bossy sa w miare ciezkie, nie jakos super ale jednak poziom wyzej niz zwykle bossy ktore odblokowuja cos w fabule. Zeby zbic cala arene trzeba miec eq minimum +6 a dostaje sie 2.5k zetonow, 2 itemki zdolke i gem. Kazda walk zabiera potki przez co nie ma opcji aby wyjsc na + pokonujac all bossy, bijac arene nawet w eq +7/8 i znajac mechanike i tak niektore bossy typu ighrut/gustaw ktore sa troche rng spala tak duza ilosc potek ze nie ma co po bic tej areny jesli nie „dla sportu”. Argument ze 3walki dziennie sa darmowe to zart, samael na minimalnym lucku przez kilkadziesiat walk z rzedu trafial mnie konczacym ciosem 3/3 a takiej walki praktycznie nie da sie wygrac, na wiekszym lucku i tak trzeba losowac tez walke gdzie bedzie lepszy start z trafionymi drenazami. Mangaro ten sam case ale tam chociaz walki sa darmowe.

    Tldr aktywnosci fabularne nawet te trudniejsze maja zenujace nagrody

    kazdemu kto ma malo potek specjalnych( <1k odno) odradzam marnowanie zasobow na te bossy do czasu zrobienia eq +8
    Poleciał reput +1 / czysta prawda na temat arenki Scythe, każdy kto czyta ten post powinien wziąć sobie to pod uwagę

  3. #153
    Baśniowa zbroja, osąd i kunsztowna kokardka były tego warte...
    A jak już jesteśmy przy arenie: trudniejszą wersję po artefakt da się wgl zrobić?

  4. #154
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,307
    A jak już jesteśmy przy arenie: trudniejszą wersję po artefakt da się wgl zrobić?
    Pewnie się da, ale przez brak ograniczenia na postać z 100lv, to efektywnie czekasz aż jakiemuś 102/103 poziomowi zachce się robić i pożyczy eq.
    100lv nie ma co podchodzić, bo 102/103 po prostu mogą obrywać 10-15% dmg mniej w zależności od bossa z dodatkowych punktów stat wynikających z lv/gemów

  5. #155
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,531
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Pewnie się da, ale przez brak ograniczenia na postać z 100lv, to efektywnie czekasz aż jakiemuś 102/103 poziomowi zachce się robić i pożyczy eq.
    100lv nie ma co podchodzić, bo 102/103 po prostu mogą obrywać 10-15% dmg mniej w zależności od bossa z dodatkowych punktów stat wynikających z lv/gemów
    Zakładasz tutaj, że ten 102/103 poziom automatycznie będzie znał najoptymalniejsze znane staty na te bossy. To nie do końca tak jest. Te 20-45 pkt stat (z gemami) nie dają aż takiej przewagi, jeśli ich posiadacz nie ma pojęcia co robi.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  6. #156
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,380
    jeżeli późniejsi przeciwnicy byli testowani na uzbrojeniu +6 bądź lepszym, to czy nie powinni mieć trochę wyższych tych poziomów w bestiariuszu ustawionych? pojedynczy przedmiot +6 na 100 poziom daje minimum 32 dodatkowe punkty statystyk, więc cały set zapewni nam ich 160-205 (+8 z maksymalnym bonusem). 5 poziomów nie nadrobi tej różnicy nawet z gemami przy secie +0.

    z drugiej strony nie jest to jakiś wielki problem, bo to i tak tylko sugerowane poziomy, a kolejnej aktualizacji raczej prędko nie będzie - ale wciąż to dosyć ambitne założenie, że na 105 poziomie można w byle czym ukończyć całą arenę.
    ::::​)

  7. #157
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,943
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    jeżeli późniejsi przeciwnicy byli testowani na uzbrojeniu +6 bądź lepszym, to czy nie powinni mieć trochę wyższych tych poziomów w bestiariuszu ustawionych? pojedynczy przedmiot +6 na 100 poziom daje minimum 32 dodatkowe punkty statystyk, więc cały set zapewni nam ich 160-205 (+8 z maksymalnym bonusem). 5 poziomów nie nadrobi tej różnicy nawet z gemami przy secie +0.

    z drugiej strony nie jest to jakiś wielki problem, bo to i tak tylko sugerowane poziomy, a kolejnej aktualizacji raczej prędko nie będzie - ale wciąż to dosyć ambitne założenie, że na 105 poziomie można w byle czym ukończyć całą arenę.
    Z kolejnymi poziomami dochodzą kolejne * w leczeniach i zaklęciach, choć faktycznie sugerowany poziom wydaję się lekko zaniżony. Chętnie poznałbym informację nt. jak się ten poziom wylicza, np. (wartości przykładowe) jeżeli przeciwnik jest zaplanowany na 100lv i eq +6 to dlaczego 105? Nawet gdyby te 50 bonusowych punktów z poziomu wykorzystać najlepiej jak się da, to z gemami będzie to 75pkt więcej, a sam set +6 daje min. 160. Raczej nowe gwiazdki nie rekomensują prawie 100pkt różnicy.

  8. #158
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    741
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Z kolejnymi poziomami dochodzą kolejne * w leczeniach i zaklęciach, choć faktycznie sugerowany poziom wydaję się lekko zaniżony. Chętnie poznałbym informację nt. jak się ten poziom wylicza, np. (wartości przykładowe) jeżeli przeciwnik jest zaplanowany na 100lv i eq +6 to dlaczego 105? Nawet gdyby te 50 bonusowych punktów z poziomu wykorzystać najlepiej jak się da, to z gemami będzie to 75pkt więcej, a sam set +6 daje min. 160. Raczej nowe gwiazdki nie rekomensują prawie 100pkt różnicy.
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post391042

    Już o to pytałem i padła odpowiedź, jednak ja dalej nie widzę kogoś bijącego iksame na 96 czy tam 97 lvlu w zerówkach, nie mówiąc już o kilku następnych bossach, które też mają <100lvla według bestiariusza.

  9. #159
    To ja z innej beczki, poza tematem areny w Scythe:

    Czemu niektóre bronie mają pasywę wyłączoną z użytku na PvE? Taka powiedzmy:



    Jest to silny przedmiot, fakt. Jednakże nie wydaje mi się ona AŻ TAK silna na mini/bossy, by blokować jej pasywe przeciwko nim. Szczerze to Koralowa Różdżka z 65 lvl czy Różdżka Czystości z 73 lvl wydają mi się znacznie lepsze w tym aspekcie. W sumie mag ma spory wybór broni pod tym kątem i tylko ta rózga jest blokowana na PvE.

    Z kolei u woja Miecz Zaklinacza ma aktywną swoją pasywę poza efektem kradnięcia many (co jest zrozumiałe - historycznie te efekty nie działały na mini/bossy).

    Niby jest tutaj już lepsza sytuacja bo kojarzę coś, że bronie na 80 lvl miały poblokowane swoje pasywy na bossy (momentami uważam, że mało słusznie, ale cóż). Ale no to tutaj jest to przykład jednej rózgi - która nie wiem, czy aż tyle by zmieniła w PvE. Było to testowane na potwory/mini/bossy?
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 18-08-2025 o 04:39 Powód: pomyliłem rózgi

  10. #160
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    679
    Laska Natury jest wyłączona na bossy, gdyż jest balansowana pod sytuację, kiedy czasami można używać jej pasywki, czasami nie, natomiast na bossy można byłoby ją używać przez 90% walki.

  11. #161
    W takim razie wyłączona z użytku na bossach jest jedyna różdżka pod AtkMag w upku - to pierwsza taka sytuacja w historii gry. Szkoda

    Wcześniej coś takiego było chyba tylko z mieczami na 50 poziomie.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  12. #162
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,307
    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    Laska Natury jest wyłączona na bossy, gdyż jest balansowana pod sytuację, kiedy czasami można używać jej pasywki, czasami nie, natomiast na bossy można byłoby ją używać przez 90% walki.
    Takie blokady są trochę problematyczne, bo spada mocno użyteczność itemka, szczególnie jeżeli chodzi o rózgę pod którą cały build można sobie robić.

    Wcześniej coś takiego było chyba tylko z mieczami na 50 poziomie
    Nie no spora ilość broni statusujących była wykluczona z użycia na bossy przez ODPORNOŚC

  13. #163
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Nie no spora ilość broni statusujących była wykluczona z użycia na bossy przez ODPORNOŚC
    te bronie były użyteczne na bossy, które nie miały odporności (Lewiatan, Kalv, Gustaw, Nehari, Lodowy Troll - tak lecąc z pamięci) i mogłby być pomocne w innym typie walk pve (czyt. expie), ta jest całkowicie wyłączona z walk pvb (czy w ogóle pve).
    Ale chodziło mi o to, że z walki z bossami została wyłączona broń stanowiąca 100% swojego tieru (bon w atak) i to pierwszy raz od 50 poziomów kiedy tak jest (bo podobna sytuacja miała miejsce jedynie w Eliar)
    pzdr
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  14. #164
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,943
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Z kolejnymi poziomami dochodzą kolejne * w leczeniach i zaklęciach, choć faktycznie sugerowany poziom wydaję się lekko zaniżony. Chętnie poznałbym informację nt. jak się ten poziom wylicza, np. (wartości przykładowe) jeżeli przeciwnik jest zaplanowany na 100lv i eq +6 to dlaczego 105? Nawet gdyby te 50 bonusowych punktów z poziomu wykorzystać najlepiej jak się da, to z gemami będzie to 75pkt więcej, a sam set +6 daje min. 160. Raczej nowe gwiazdki nie rekomensują prawie 100pkt różnicy.
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post391042

    Już o to pytałem i padła odpowiedź, jednak ja dalej nie widzę kogoś bijącego iksame na 96 czy tam 97 lvlu w zerówkach, nie mówiąc już o kilku następnych bossach, które też mają <100lvla według bestiariusza.
    znaczy no, ja ten post widziałem, i rozumiem, że jeżeli coś jest 100+ lvl to oznacza, że wymaga eq z +, tylko jak to sobie policzyć?
    Set +6 = 5lvl? Daję 160pkt, a 5 lvl da ci nie więcej niż 75. Jakieś takie przybliżone założenia chciałbym poznać.

  15. #165
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,531
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    znaczy no, ja ten post widziałem, i rozumiem, że jeżeli coś jest 100+ lvl to oznacza, że wymaga eq z +, tylko jak to sobie policzyć?
    Set +6 = 5lvl? Daję 160pkt, a 5 lvl da ci nie więcej niż 75. Jakieś takie przybliżone założenia chciałbym poznać.
    true, nie wyobrażam sobie, że bicie jednookiego berserkera w zerówkach na 69 poziomie jest łatwiejsze, niż w +6 na 65. Tak samo Tristam na 85. Właściwie to Tristama zabiłam na 90 z NOWYM EQ (ale zerówkowym) ledwo co. Co prawda za pierwszym razem, ale ledwo co. Gdyby mnie zaatakował, zamiast użyć drenującego ataku, to by wygrał.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •