Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz że godzinna ochrona po poddaniu się bójki jest za długa?

Głosujących
40. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    18 45.00%
  • Nie

    22 55.00%
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 105 z 108

Temat: Ochrona po poddaniu bójki

  1. #91
    Użytkownik
    Dołączył
    06-07-2020
    Postów
    91
    Toshiro ten temat nie jest od przerzucania się raportami, gdzie każda ze stron stosuje ta metode. Więc darujmy sobie offtopic.
    Bójki potrzebuja zmian, bo w obecnej sytuacji nie ma z nich korzyści. Zmiany powinny się odnosić głównie do map zwiazanych z globalnymi rzeczami,bo w obecnej sytuacji jest tam najwięcej bójek + faburniacy na tym,aż tak mocno nie ucierpia.

    Co do "zdrowej rywalizacji" dla mnie rywalizacja grup w takiej sytuacji normalne jest dla mnie saboty lub wyłapywanie. Dla mnie toksycznym zachowaniem jest wyzywanie innych graczy. Globalne rzeczy w gruncie rzeczy służa do rywalizacji i powinno się pozwolić na wszystkie ruchy.
    Może zróbmy na minibossach globalnych, że w momencie gdy się pojawia to każda osoba zostaje przeniesiona na arenę i 4 osoby co zostana to bija? Wtedy to będzie jedna z najlepszych możliwości i pobudzi graczy do szlifowania swoich umiejętności TvT i PvP.

    Morgan sugerowałem coś na przykładzie IŚ w czasach Devos. Wiem, że coś takiego nie zbyt będzie pasować ludziom, bo w obecnej sytuacji sa 2 zespoły. 1, który jest otwarty na walki tvt lub pvp a 2 grupa unika walk na wszelkie sposoby i interesuje ich tylko bicie globali.Jestem świadomy,że pogodzić interesy tych 2 grup nie będzie łatwe.

    Antek masz racje to jedno z najbardziej rozsadnych rozwiazań,ale dodałbym to tego także najnowszego globala bo będzie taka sama sytuacja.
    Ostatnio edytowane przez Suczek ; Wczoraj o 14:06

  2. #92
    Użytkownik
    Dołączył
    14-10-2024
    Postów
    24
    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    W sumie +1 dla Karoxus.

    Zwróćcie uwagę na to że nabijanie żetonów zostało ucięte, ponieważ administracja uznała to za nadużycie. Nawet jak ktoś przychodzi z zamiarem normalnej walki, korzysta z mikstur specjalnych to wystarczy że przeciwnik ich nie użyje i profit jest zmniejszony.

    Przelewanie rankingu również od jakiegoś czasu jest karane przez administrację to dlaczego nabijanie ochronki, która nie jako jest "premium" nie jest w żaden sposób blokowana? Może długość ochronki też powinna zacząć zależeć od tego ile ktoś mikstur specjalnych używa w walce?
    To doda zdrowej rywalizacji której tak bardzo pragniecie?
    Czy raczej to, że będziesz łapał ludzi bez pożeracza z pożeraczem i będą musieli na ciebie marnować potki.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Toshiro ten temat nie jest od przerzucania się raportami, gdzie każda ze stron stosuje ta metode. Więc darujmy sobie offtopic.
    Bójki potrzebuja zmian, bo w obecnej sytuacji nie ma z nich korzyści. Zmiany powinny się odnosić głównie do map zwiazanych z globalnymi rzeczami,bo w obecnej sytuacji jest tam najwięcej bójek + faburniacy najsłabiej na tym,aż tak mocno nie ucierpia.
    Zdrowa rywalizacja, której od początku tak bardzo pragniecie, zniknęła wyłącznie przez was — to wy stosowaliście wszystkie „taktyki” niezgodne z zasadami uczciwej rywalizacji.
    My wykorzystujemy te „niezdrowe” taktyki tylko dlatego, że wy nas do tego zmusiliście. Dopóki nie będzie reworka, są one po prostu konieczne.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Skoro wchodzisz na mapę bójkowa to licz się z tym, że ktoś będzie wykorzystywać opcję przypisaną do tego typu mapy. Równie dobrze, skoro nie chcesz być atakowany/a to najzwyczajniej w świecie nie pojawiaj się na tego typu mapach
    Nie dla każdego chęć zbicia globala jest równoznaczna z chęcią walki w niezbalansowanym TVT, gdzie resy nie skalują się odpowiednio do poziomu.

    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Nikt nie płacze o to, że ktoś sobie nabija prota bo każdy ma w dupie twojego globala na 65 lvl, którego się biło kiedy się z kumplami w piaskownicy bawiliście. Problem pojawi się za chwilę na globalu do którego przy dobrych wiatrach dojdziesz może za rok-półtorej
    Dla mnie to wygląda jak zwyczajny płacz.
    Nie ma szans na realne zmiany — znamy stanowisko administracji i ich pogląd na ten temat. Są to mechaniki gry „niezdrowe” pod względem rywalizacji ale od lat niezmienne.
    Lecz aby umożliwić zdrową rywalizację, należałoby wprowadzić np.:

    Poprawę systemu antysabotów, który obecnie bardziej przeszkadza niż pomaga.

    - Uniemożliwić używania przeczekania na necrona,wendigo,amaterasu tak samo jak w pvp na przeciwnika.

    - Aby rzucenie rogu na Wendigo było wymagane.

    - Ulepszenie systemu łapania globali takich jak Wendigo, Necron czy akcept do swoich 100 ubitych — np. podobnie jak to działa przy Izanami&Izanagi.

    Pozostawienie osłonek lub usunięcie bójek na mapach z globalami.
    Zdrowa rywalizacja nigdy nie będzie możliwa, jeśli gracze będą się wzajemnie blokować, chcąc wbić do globala. Obecnie, aby móc w ogóle bić globale, musisz wcześniej nabić osłonkę lub zrobić to podczas łapania.

    Poddawanie się solo / padanie solo — wprowadzenie blokady na jakiś czas, podobnie jak w przypadku Izanami & Izanagi.

    Propozycja globali bez bójek kontrowersyjna, ale jeżeli chcecie usunąć proty musi zostać wprowadzona, ponieważ wówczas chcecie mieć zdrową rywalizacje.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    W końcu ktoś kto napisał cokolwiek z sensem w tym temacie. Problemem nie jest wykorzystywanie danych mechanik a ich nagminne nadużywanie. Skoro administracja narzekała na farmienie żetonów oraz kara graczy za "przerzucanie ranku" to dlaczego temat bójek jest szeroko omijany przez osoby z góry?
    Chyba nie do końca z sensem, bo nie zrozumiałeś co miał do przekazania.
    W głównej mierze wy i wasza grupa stosujecie takie taktyki i nie uznaje tego za nic pozytywnego.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Moim zdaniem gracze muszą dążyć do zwycięskiej walki, między innymi dla prota jeśli jest im potrzebny, a nie nagradzać zbytnio za przegraną walkę, jednak mogę zrozumieć rozbieżność poglądów w tym zakresie.
    W sytuacji gdzie przeciwna strona specjalnie przedłuża aby nie można było wbić na pomoc komuś?
    Czy w sytuacji gdzie bójka jest nierankingowa i i tak nic z tego nie dostanie - za to będzie musiał zużyć wg. propozycji mikstury specjalne aby uzyskać prota na wbicie do
    walki.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    ale rywalizacja, nabijmy sobie prota w 4 osoby i liczmy na rng, że global nas złapie : DDDDDDD
    Wówczas rywalizacja = osoby z pożeraczem, złapmy tych bez aby ich wykluczyć, następnie przedłużajmy walke jeżeli złapią, tak aby nie mogli wbić.
    To by działało gdyby zachowania pewnych graczy były inne, a jeżeli luka jest - to wiadomo że pozostaną bezzmienne, nie wiem dlaczego tak trudno ci to załapać.
    Nabijanie protów to jest tylko odpowiedź na nieeleganckie zachowania innych graczy.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Już pisałem tobie, że mi lata ten global, którego się biło 10 lat temu XD
    Jeżeli pragniesz rywalizacji, i lata ci global którego biło się 10 lat temu - niestety muszę ci wspomnieć że bije się go dalej i niezmiennie od 10 lat.
    Pragniesz rywalizacji więc zamiast łapać 100 vs 65 czy mniejszy lvl od swojego powalcz pvp na arenie, połap ludzi na izanami&izanagi, gdzie poziomy są wyższe i umożliwiają rywalizacje, zrozum że nie każdy ma chęć do "rywalizowania" z tobą na nierównych zasadach.
    Błąd w logice, to nie jest rywalizacja - tylko wykorzystywanie niezbalansowanego systemu tvt i dobierania pomocy.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał MrEliteVIP Zobacz post
    Proponuje zamykać takie tematy ponieważ znowu rozsiewa się gównoburza z niczego która nic w sumie do społeczności MFO3 nie wnosi oprócz podobnych zachowań w przyszłości.


    Pozdrawiam!!!
    Dokładnie, nic to nie wnosi natomiast można przynajmniej wytknąć błąd w ich własnej logice.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Toshiro ten temat nie jest od przerzucania się raportami, gdzie każda ze stron stosuje ta metode. Więc darujmy sobie offtopic.
    Bójki potrzebuja zmian, bo w obecnej sytuacji nie ma z nich korzyści. Zmiany powinny się odnosić głównie do map zwiazanych z globalnymi rzeczami,bo w obecnej sytuacji jest tam najwięcej bójek + faburniacy na tym,aż tak mocno nie ucierpia.
    Nie widzę przeciwskazań aby wytknął ci błąd w twojej własnej logice, twoja linia obrony jest błędna.

    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Co do "zdrowej rywalizacji" dla mnie rywalizacja grup w takiej sytuacji normalne jest dla mnie saboty lub wyłapywanie. Dla mnie toksycznym zachowaniem jest wyzywanie innych graczy. Globalne rzeczy w gruncie rzeczy służa do rywalizacji i powinno się pozwolić na wszystkie ruchy.
    W gruncie rzeczy nikt ciebie nie wyzywa, to raczej sensei stosuje mierne prowokacje, czy pomówienia za które już jednokroć został ukarany i zapewne nie ostatni raz, bo widać że ten człowiek nie panuję nad swoimi emocjami.
    Pragniesz zdrowej rywalizacji - uznajesz saboty lub wyłapywanie i celowe przedłużanie niezależnie czy jest na wygranej/przegranej pozycji za coś normalnego.

    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Może zróbmy na minibossach globalnych, że w momencie gdy się pojawia to każda osoba zostaje przeniesiona na arenę i 4 osoby co zostana to bija? Wtedy to będzie jedna z najlepszych możliwości i pobudzi graczy do szlifowania swoich umiejętności TvT i PvP.
    Jak by to miało działać - to jakiś absurd czy niepoważna propozycja?
    dajmy na to:
    4 osoby od nas
    65,65,80,100
    4 osoby od was
    73,80,79,90
    Jak wtedy by dobrało tą "arene" XD?
    Czy jednak byłoby 4v4 na poziomie równej rywalizacji.
    Ostatnio edytowane przez Morgan ; Wczoraj o 16:20

  3. #93
    Proponuję przerobić stare globale na zwykłe mini 24h.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  4. #94
    Użytkownik
    Dołączył
    01-06-2024
    Postów
    11
    jezu co za potężny kwik ludzi bez życia których jedynym osiągnięciem i funem w martwej grze przeglądarkowej jest bójkowanie ludzi bez eq i jakiejkolwiek chęci marnowania czasu na tego typu kontent

  5. #95
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    444
    Nie padła żadna sensowna propozycja tylko po prostu się kłócicie. Nie na tym polega ten temat. Chociaż całkiem zabawne myślałem że to określenie "poksy" to tylko istnieje w ekipie senseia, a tu "poksy" same się tak nazywają. Radziłbym udać się do terapeuty bo bez zdrowej identyfikacji własnej osoby nie ma co mówić o zdrowej rywalizacji ale to tylko moje zdanie.

    Po pierwsze są następujące problemy bójkowe:
    - Atakujący więcej traci niż broniący w waszym globalowym aspekcie. 3 eny za atak i zadnej zdobyczy vs godzinny prot i można przyjść na ame z nordii za darmo z buta.
    - Utworzone ekipy które zawsze się będą wspierać. Starsi gracze mają wypracowane przyjażnie których nowsi nie mają, i przez to starzy będą pokonywać młodszych.

    Wypadanie eq nie jest raczej najlepsze ale zwiększony drop potek i wgle drop golda z depo mógłby doprowadzić do wojny totalnej pomiędzy stronami a i b. Zamiast poksami i senseiami ponieważ nowi gracze by szukali kumpli u starszych i wgle tu by dobrze fitowały 2 duże gildie ale gildii oczywiście nie ma.

    Zeby nie było że tu przyjdzie jakiś chłopek z kotem na profilowym i mi powie że nie mam prawa sie wypowiadać bo coś tam. To jako jedyny w tej dyskusji powinienem mieć prawo do wypowiedzi bo łącze w sobie aspekt fabularniaka i gracza pvp/tvt:
    -Na pobocznej postce topka pvp, na głównej szef w tvt
    -Topka w zadaniach dziennych, kartach, ścince drzew

  6. #96
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Bartolome Zobacz post
    Zeby nie było że tu przyjdzie jakiś chłopek z kotem na profilowym i mi powie że nie mam prawa sie wypowiadać bo coś tam. To jako jedyny w tej dyskusji powinienem mieć prawo do wypowiedzi bo łącze w sobie aspekt fabularniaka i gracza pvp/tvt:
    -Na pobocznej postce topka pvp, na głównej szef w tvt
    -Topka w zadaniach dziennych, kartach, ścince drzew
    to ja! to ja! ktos o mnie wspomnial ale sie podjaralem
    nigdy misiu patysiu nie powiedzialem, ze ktos nie ma prawa sie wypowiadac.. powiedzialem jedynie ze nie powinno sie wypowiadac w tematach, ktore nas nie dotycza a to duza roznica.. czytania ze zrozumieniem ucza w klasach 1-3 szkoly podstawowej, polecam nadrobic te braki pozdrawiam.

  7. #97
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    444
    Cytat Napisał Cristian Zobacz post
    to ja! to ja! ktos o mnie wspomnial ale sie podjaralem
    nigdy misiu patysiu nie powiedzialem, ze ktos nie ma prawa sie wypowiadac.. powiedzialem jedynie ze nie powinno sie wypowiadac w tematach, ktore nas nie dotycza a to duza roznica.. czytania ze zrozumieniem ucza w klasach 1-3 szkoly podstawowej, polecam nadrobic te braki pozdrawiam.
    Cytat Napisał Bartolome Zobacz post
    Nie padła żadna sensowna propozycja tylko po prostu się kłócicie.
    To chyba wystarczy. Proszę @administracje o skasowanie off-topów

  8. #98
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    709
    A to fakt głównym problemem są gildie, a raczej ich ciągły brak.
    Zmiana globali dopiero przy wprowadzeniu gildii czy coś, bo to powinno mieć giga impakt na to jak patrzymy na globale.

    Ewentualnie ta zmiana amy na bossa 24h albo podbicie trudności globali i wyłączenie bójek tam kompletnie.

    Oczywiście nic w tym temacie nie zostanie zrobione, dzięki mam nadzieję że pomogłem.

  9. #99
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Ja proponuję usługę "Postać fabularna", która po wykupieniu blokowałaby możliwość rozpoczynania/dołączania do bójek, oraz dawała nieskończonego prota. W ten sposób biedni gracze pvp nie będą tracić trzech punktów energii na atakowanie ludzi takich jak ja :/
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  10. #100
    Użytkownik Avatar Bomberion
    Dołączył
    12-04-2020
    Postów
    55
    Jestem za.
    https://discord.gg/MYvRZdERXj

    Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
    Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
    Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
    Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.

  11. #101
    Jestem przeciwko, czas między bójkami jest w zasadzie zbyt krótki. Proponuję, żeby można było zbójkować jednego gracza max 2 razy dziennie, a ochrona winna wynosić min. 12h. Ewentualnie wprowadzić lokalizacje, gdzie bójki są możliwe, możliwe jest oglądanie tych bójek, możliwa jest strata ekwipunku tam, ALE nie ma tam żadnych minibossów, nic w tym stylu. Zwyczajna lokalizacja do zabawy dla osób, którym się to podoba.

  12. #102
    Cytat Napisał Morgan Zobacz post
    W sytuacji gdzie przeciwna strona specjalnie przedłuża aby nie można było wbić na pomoc komuś?
    Czy w sytuacji gdzie bójka jest nierankingowa i i tak nic z tego nie dostanie - za to będzie musiał zużyć wg. propozycji mikstury specjalne aby uzyskać prota na wbicie do
    walki.
    Miałem na myśli kontekst bicia minibossów - jak długo wygrywasz z minibossami, nie grozi Ci walka PvP.

    - - - - - - - - - -

    Osobiście nie jestem fanem oddzielania PvE i PvP, w pewnej grze byłem świadkiem, to liczba aktywnych graczy zmniejszyła się trzykrotnie po dwóch tygodniach, mimo że wprowadzona sugestia była najbardziej popularna spośród graczy casualowych. Ale co tam szukać po innych grach, tutaj w MFO3 już wprowadzono taką zmianę lutego 2017 roku z tymi poziomami rankingowymi, gdzie gracz był zmuszony wybierać, czy jest typem PvE (brak żetków poza poziomami rankingowymi) czy PvP (blokada poziomu). Upadek liczby graczy można zaobserwować na WaybackMachine (na stronach głównych jest wyświetlana liczba wszystkich graczy w danych datach), największy spadek liczby graczy po wspomnianej zmianie był między sierpniem a wrześniem 2018 roku (ponad 1.2k graczy w ciągu miesiąca) - gdy było max 65 poziom, to gracze po 69 tygodniach nieaktywności mieli kasowane konta, czyli po wspomnianej zmianie lutego 2017 znaczna liczba graczy pograła 2-3 miesiące na tej aktualizacji i przestała grać do kasasji kont.

    Zatem na podstawie wspomnianej obserwacji nie przekonuje mnie argumentacja wnosząca, że content PvE powinno być oddzielone od contentu PvP, jak wyłączenie bójek na minibossach, długie proty zapewniające spokojną wymianę minibossów bez przeszkadzających graczy czy usługa "Postać fabularna".
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  13. #103
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Miałem na myśli kontekst bicia minibossów - jak długo wygrywasz z minibossami, nie grozi Ci walka PvP.

    - - - - - - - - - -

    Osobiście nie jestem fanem oddzielania PvE i PvP, w pewnej grze byłem świadkiem, to liczba aktywnych graczy zmniejszyła się trzykrotnie po dwóch tygodniach, mimo że wprowadzona sugestia była najbardziej popularna spośród graczy casualowych. Ale co tam szukać po innych grach, tutaj w MFO3 już wprowadzono taką zmianę lutego 2017 roku z tymi poziomami rankingowymi, gdzie gracz był zmuszony wybierać, czy jest typem PvE (brak żetków poza poziomami rankingowymi) czy PvP (blokada poziomu). Upadek liczby graczy można zaobserwować na WaybackMachine (na stronach głównych jest wyświetlana liczba wszystkich graczy w danych datach), największy spadek liczby graczy po wspomnianej zmianie był między sierpniem a wrześniem 2018 roku (ponad 1.2k graczy w ciągu miesiąca) - gdy było max 65 poziom, to gracze po 69 tygodniach nieaktywności mieli kasowane konta, czyli po wspomnianej zmianie lutego 2017 znaczna liczba graczy pograła 2-3 miesiące na tej aktualizacji i przestała grać do kasasji kont.

    Zatem na podstawie wspomnianej obserwacji nie przekonuje mnie argumentacja wnosząca, że content PvE powinno być oddzielone od contentu PvP, jak wyłączenie bójek na minibossach, długie proty zapewniające spokojną wymianę minibossów bez przeszkadzających graczy czy usługa "Postać fabularna".
    A z tym się zgodzę, reforma pvp dla mnie zabiła pvp, bo stworzyła owy podział. Dla mnie problemem są bójki pvp. Chcesz mieć spokój na miniaczach? Musisz mieć zero rankingu. Chcesz żety z pvp? Musisz mieć chociaż trochę rankingu. To stworzyło podział na postki pvp i pve. Mi również ten fakt się nie podoba, ale to naturalna konsekwencja ZMUSZANIA DO PVP. Jeśli raz zaczniesz grać pvp, nagle musisz walczyć pvp, chyba, że wykupisz usługę zerowania punktów. To jest największym problemem jak dla mnie. Likwidacja tego problemu by sprawiła, że wróciłabym chętnie do walczenia pvp. A jak już bym walczyła normalnie pvp, to nie miałabym problemu z bójkami, bo najzwyczajniej w świecie, byłabym przygotowana do pvp. Obecnie nie mam powodu się do pvp szykować, więc, będąc rusty, nie mam zamiaru się bawić w bójki.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  14. #104
    Nie przepadam za PvP, ale moim zdaniem ochrona na bójki faktycznie jest za długa, patrząc na to, że usługa wykupienia 1h aktualnie jest bezużyteczna. Ochronka powinna trwać 15-25 minut niezależnie od użycia potek. Dodatkowo wejście na niektóre mapki powinno zdejmować prota oraz powinno być na nich 100% do dropu, nawet jeśliby miało wypaść tylko jakieś antidotum, oczywiście z komunikatem przed wejściem.
    Dwie kreski na teście, grabie pomogły i zjemy płoda w cieście.

  15. #105
    Cytat Napisał Jennie Taliyah Zobacz post
    Nie przepadam za PvP, ale moim zdaniem ochrona na bójki faktycznie jest za długa, patrząc na to, że usługa wykupienia 1h aktualnie jest bezużyteczna. Ochronka powinna trwać 15-25 minut niezależnie od użycia potek. Dodatkowo wejście na niektóre mapki powinno zdejmować prota oraz powinno być na nich 100% do dropu, nawet jeśliby miało wypaść tylko jakieś antidotum, oczywiście z komunikatem przed wejściem.
    PRZYPOMINAM usługi te nie powinny być wymogiem, a korzyścią. Jakieś obejście jest w postaci nabicia prota, ale obecna propozycja nie rozwiązuje tego problemu, a uderza dodatkowo w bogu ducha winnych graczy.

    Zaproponowałem żetony za bójki - co by zachęcić w ogóle "bronienie" się przed bójkami, żeby opcja była pomiędzy: bronić się i zarobić, albo zignorować i mieć spokój.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •