Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz że godzinna ochrona po poddaniu się bójki jest za długa?

Głosujących
40. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    18 45.00%
  • Nie

    22 55.00%
Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 45678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 76 do 90 z 106

Temat: Ochrona po poddaniu bójki

  1. #76
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    42
    Cytat Napisał Cristian Zobacz post
    nikt poza toba nie wspomnial slowem o tym 'globalu ktorego cos tam cos tam' ... obnazacie sie popisowo.. xd

    temat pod tytulem: placzemy ze sa proty na globalach!! - zlikwidowac!! - nie moze tak byc zeby nam ktos przeszkadzal bic globale!!

    stary no sam chyba widzisz, ze to smieszne.. caly temat moim zdaniem do zamkniecia i tyle.. nikt wam nie bedzie lizal pupek dzieci kochane..

    macie problem? to to jest wasz problem i niczyj wiecej.. i tyle..
    poraz kolejny Ci napiszę to samo, czytaj ze zrozumieniem randomix!
    Hold up, I'm tripping

  2. #77
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    571
    czy logicznym dla was jest to, ze przegrywajacy walke zyskuje wiecej niz zwyciezca? jesli tak to zalecam dalej stac na amaterasu, losowac sie o potwora i nazywac to rywlizacja
    proponuje calkowicie wylaczyc walki z innymi graczami w grze pvp, moze wtedy beda tlumy graczy sie dobijaly jak do innej gry mmorpg z tytulem na m gdzie walki sa glownym elementem gry i z tego co wiem gra ma sporo lepsze wyniki niz mfo ale moge byc w bledzie, moze jakis pogromca minibosa na 65lv mnie poprawic )
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  3. #78
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Dlaczego ktos ma sie nie wypowiadac na temat, ktory kogos nie dotyczy? Nie musisz byc piekarzem, żeby ocenić chleb. Jedyna rzecz, która jest debilna, obśmiana i zdeargumentozowana (cokolwiek to znaczy) to jesteś ty Cristian. Dawno nie spotkalem takiego kretyna jak ty. Tyle ode mnie w twoja strone, takze nawet nie odpowiadaj na zadna z moich wiadomosci. Szanuj swoj czas
    jedyne co umiesz zrobic w dyskucji to nazwac kogos kretynem.. <3 pro.. dla takich wlasnie bije moje serce
    nie musisz byc piekarzem zeby ocenic chleb? a jak chcesz misiu powiedziec jak ten chleb smakuje jesli niegdy go nie sprobowales? XDD
    ty masz stary iq wieksze niz kryl? bo chyba nie za bardzo.. nie wypowiadam sie wiecej w tym temacie bo wszystko juz zostalo powiedziane. nazywaj mnie debilem, kretynem, randomem itp.. to twoj poziom.. imo kazdy wie jak jest

    pozdrawiam cieplo papa

  4. #79
    Przeczytam sobie wszystkie wiadomości pewnie później, większość mi się udało wywnioskować z tego, co każdy miał do przekazania.

    Bójki są bardzo polaryzującym tematem. Widać to między innymi po tym wątku. Szczerze to jest też chyba najstarsza mechanika w grze (bo istnieje od czasów MFO2).
    Z bójkami nie można iść za bardzo ani w jedną, ani w drugą stronę. Gdybyśmy zainwestowali więcej w bójki, między innymi rozważając ów propozycję, wiele (i to mówię - wiele) osób zniechęciłoby to do aktywnej gry. Z drugiej strony całkowite usunięcie bójek eliminuje jakiekolwiek walki pomiędzy graczami z gry. Jasne, arena/pojedynki istnieją, ale są one dedykowane osobom, które już są przygotowane do PvP. Co z aspektem drużynowym? W końcu walki drużynowe nie zapewniają absolutnie nic.
    Fundamentalnie, propozycja ma parę wad:
    -Promuje toksyczny aspekt bójkowania, czyli bicie dla samego bicia, nie dla walczenia (poddające osoby zazwyczaj nie chcą uczestniczyć w bójce).
    -Usuwa jakąkolwiek interaktywną "kontrę" na bójki - nadal można starać się rozgrywać bójki, ale często znajdujemy się na mapach bójkowych "po coś". Zanim ktoś zarzuci argumentem "hurr durr, kup usługę za MFy" - kolego, wymień mi chociaż dwie osoby, które tę usługę zakupiły. Zresztą, prędzej kogoś zniechęci to do grania, aniżeli zakupi ową usługę. Usługa jest - w sumie jak jest nazywana w grze - "usługą premium". Nie powinna być ona konieczna do przyjemnej rozgrywki.
    Obecnie chyba żadna spalarka energii nie znajduje się na niebójkowej mapie. Możliwe, że farma jest bo tam jeszcze nie byłem ale nie jestem pewien, anyway. To raz. Dwa - Nie unikatowe uzbrojenie też jest mało dostępne poza aktywnościami dostępnymi na mapach bójkowych. Więc argument "nie wchodź na nie" jest równie mało produktywny - bo żeby nawet grać fabularnie to musisz na te mapy jednak wchodzić. Szczerze, to nawet nie wiem, czy gra jest do przejścia bez wchodzenia na nie - zdobycie niektórych zdolności jest wręcz WYMAGANE do pokonania niektórych bossów. Norma z ceną już spadła, ale nadal uważam, że powinna być zdolką sklepową.

    Wracając do tematu:
    Igrzyska powstały między innymi po to, by zastąpić w jakiś sposób Wiekowy/Uroczą pod względem miejsc bójkowych, dając aktywną formę bójkowania się. Ten event nigdy nie istniał z zamiarem walk drużynowych, a właśnie żeby móc się pojedynkować. Nie wiem, pod jaką formą on powróci (widziałem, że idzie w zupełnie inną stronę), ale mam nadzieję, że trochę odciągnie bójkowiczów i da im jakieś zajęcie.
    Jedyne, co mógłbym zaproponować w ramach promocji bójek to dodanie żetonów za bójki na podobnych zasadach, co PvP. Może zachęci to bardziej osoby do pomagania w bójkach i samego bójkowania, jednocześnie unikniemy sytuacji, jaką ta propozycja chce promować.

  5. #80
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    168
    Tak teraz myślę że może ograniczyć ilość możliwych ochronek do nabicia jednego dnia do 3? 180 minut to jest naprawdę wystarczająca ilość by załatwić interesy typu wymiana minibossa itd. dzięki temu nie będzie dochodziło do ich masowego nabijania w celu uniknięcia złapania "pokemonów" przez wielkiego senseia cinquecentuara
    This is a certified hood classic

  6. #81
    Użytkownik Avatar Bomberion
    Dołączył
    12-04-2020
    Postów
    55
    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Przecież każdy już wie,że ta sugestia byłaby na szkodę gry. Na mapach z globalnymi rzeczami powinno się promować zdrową rywalizację,której obecnie nie ma.
    Może obecnie jest czas zastanowić się nad nowym podziałem map tzn 3 rodzaje. Takim sposobem może dałoby się pogodzić 2 rodzaje graczy.
    Raczej na korzyść. Gra zyskałaby drugie życie.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Alvi Zobacz post
    czy logicznym dla was jest to, ze przegrywajacy walke zyskuje wiecej niz zwyciezca? jesli tak to zalecam dalej stac na amaterasu, losowac sie o potwora i nazywac to rywlizacja
    proponuje calkowicie wylaczyc walki z innymi graczami w grze pvp, moze wtedy beda tlumy graczy sie dobijaly jak do innej gry mmorpg z tytulem na m gdzie walki sa glownym elementem gry i z tego co wiem gra ma sporo lepsze wyniki niz mfo ale moge byc w bledzie, moze jakis pogromca minibosa na 65lv mnie poprawic )
    Tak, jest logicznym. Dzięki temu może nie walczyć gdy nie ma czasu ani chęci.
    https://discord.gg/MYvRZdERXj

    Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
    Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
    Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
    Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.

  7. #82
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    42
    Cytat Napisał Bomberion Zobacz post
    Tak, jest logicznym. Dzięki temu może nie walczyć gdy nie ma czasu ani chęci.
    Co jest w tym logicznego? Uzasadnij. Pragne przypomniec niektorym osobom, ze jestesmy w grze mmorpg, a nie w grze fabularnej.
    Hold up, I'm tripping

  8. #83
    Użytkownik
    Dołączył
    28-04-2016
    Postów
    272
    Cytat Napisał Eresmel Zobacz post
    Tak teraz myślę że może ograniczyć ilość możliwych ochronek do nabicia jednego dnia do 3? 180 minut to jest naprawdę wystarczająca ilość by załatwić interesy typu wymiana minibossa itd. dzięki temu nie będzie dochodziło do ich masowego nabijania w celu uniknięcia złapania "pokemonów" przez wielkiego senseia cinquecentuara
    O widzicie i to jest dobry pomysł, ochronka max 180 minut dziennie z bójki.

  9. #84
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    42
    Cytat Napisał Sensei Sonquar Zobacz post
    O widzicie i to jest dobry pomysł, ochronka max 180 minut dziennie z bójki.
    Ale wciąż się to mija z celem map, które są bardziej pożądane przez graczy czyt. Amaterasu, Wendigo czy Izanami. Samo ustawienie max 180 minut moim zdaniem nie załatwi tego problemu, trzeba by było dodać jakieś inne warunki co do prota w miejsach, gdzie z przyczyn oczywistych znajduje się więcej graczy niż na zwykłej mapie bójkowej.
    Hold up, I'm tripping

  10. #85
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Co jest w tym logicznego? Uzasadnij. Pragne przypomniec niektorym osobom, ze jestesmy w grze mmorpg, a nie w grze fabularnej.
    mmoRPG mówi właśnie, że JEST to gra fabularna. Gra fabularna z opcją "masywnej" gry wieloosobowej przez internet. To oznacza ten skrót. Nie ma w nim nawet wspomnienia o obowiązku pvp.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  11. #86
    Użytkownik
    Dołączył
    14-10-2024
    Postów
    24
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Swego czasu pojawił się temat na forum apropo "ożywienia" bójek. Stąd moje pytanie, jaki to ma sens, żeby gracz otrzymywał ochronę na godzinę po zwykłym poddaniu bójki bez żadnej próby walki bądź wezwania pomocy w celu zwyciężenia jej. Jestem bardzo ciekawy opinii innych graczy, co sądzą o aż tak długiej ochronie po zwykłym poddaniu się.
    bardzo proste do ominięcia, nie wiem jaką masz dla tego alternatywe, ale nawet jeżeli ktoś się nie podda to po prostu się dobije w walce, lub będzie opuszczał dopóki nie padnie.
    bójki są do reworku, więc przed ich ożywieniem na to bym wpierw liczył tj. skalowanie lvla z gammą mikstur oraz liczbą pkt od lvla.

  12. #87
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Cytat Napisał Eresmel Zobacz post
    Tak teraz myślę że może ograniczyć ilość możliwych ochronek do nabicia jednego dnia do 3? 180 minut to jest naprawdę wystarczająca ilość by załatwić interesy typu wymiana minibossa itd. dzięki temu nie będzie dochodziło do ich masowego nabijania w celu uniknięcia złapania "pokemonów" przez wielkiego senseia cinquecentuara
    A tak, to sobie można ograniczać. 3 godziny to dobra liczba dla normalnego gracza.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  13. #88
    Użytkownik Avatar MrEliteVIP
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    362
    Proponuje zamykać takie tematy ponieważ znowu rozsiewa się gównoburza z niczego która nic w sumie do społeczności MFO3 nie wnosi oprócz podobnych zachowań w przyszłości.


    Pozdrawiam!!!
    #repairtanatos

  14. #89
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Jak chcecie aktywnych graczy w bójkach, to ja polecam zrobić, żeby wszystkie eq w czasie bójek nierankingowych działało jak zerówki.
    Wtedy osobiście bym się pobiła w obronie. Ale próba walki z kimś, kto ma +6-8? Przecież to najmniejszego sensu nie ma.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  15. #90
    Użytkownik Avatar Toshiro
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    243
    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Przecież każdy już wie,że ta sugestia byłaby na szkodę gry. Na mapach z globalnymi rzeczami powinno się promować zdrową rywalizację,której obecnie nie ma.
    Może obecnie jest czas zastanowić się nad nowym podziałem map tzn 3 rodzaje. Takim sposobem może dałoby się pogodzić 2 rodzaje graczy.

    Tymczasem Suczek i https://mfo3.pl/r/be789b377 jak i ekipa "Senseia" stoją sobie i nie pomagają. Zamiast podawać sobie ręce to je ucinacie i wyzywacie innych. Ten temat powstał tylko dlatego, że nie podoba się "teraz" obecna forma kiedy bójki na długo dobrze działało, i teraz chcemy zmiany? No nie.

    EDIT: Jeszcze zapomniałem o paru faktach które chętnie je przedstawię i nie, to nie jest mój "płacz" tylko przedstawienie sytuacji jak to wygląda obecnie.
    Nie tylko Suczek blokuje globale i poddaje się, żeby nikt inny nie dostał się do globala. Wy gadacie o "promowaniu zdrowej rywalizacji" kiedy jej nie ma od początku tylko głównie przez was (ekipa Senseia) i innych grup które biją globala.
    Także proszę przestać siać farmazony i poświęcić kilka chwil dla refleksji czy warto jest robić z tego wszystkiego "gównoburzę" i zaśmiecać forum niepotrzebnym tematem.

    Odnośnie propozycji bójki to jestem na nie, jak wejdzie to zmiana to tylko sprawi, że większość graczy (fabularnych) odejdzie i przy tym uśmiercą grę.

    EDIT 2:
    https://mfo3.pl/r/bdd74d371

    I tekst o od nich, że klauny.

    Edit 3:
    https://mfo3.pl/r/b62b7604a

    Ostatnio edytowane przez Toshiro ; Wczoraj o 12:45 Powód: edit 2 ze świeżym raportem
    Welcome to my world.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •