Strona 108 z 108 PierwszyPierwszy ... 85898106107108
Pokaż wyniki od 1,606 do 1,615 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1606
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Tylko to powoduje problem z uzbrojeniem (czy nawet teraz zdolnościami), które bazują na ilości statusów. Niby fajnie tak megazbuffować coś, ale teraz no jednak trzeba brać pod uwagę, że albo nie da się powtórzyć uzbrojenia typu rózga garudy/rękawice statusów (a to pierwsze chyba zostało powtórzone?), albo przy balansie no trzeba specjalnie brać pod uwagę takie uzbrojenie.
    To prawda, to mogłoby być problemem. Osobiście uważam, że rękawki statusów nie wrócą, bo były za silne, więc jak taka zdolka działałaby tylko na sojuszników, to byłaby okej zbalansowana. Nie masz korzyści jak z rękawków statusów, a garudzie rózgi to co najwyżej ją po prostu kontrują. To nawet staje się dobrym balansem.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Encyklompendium Zobacz post
    Cios Many
    0MP, 2 sloty

    Zadaje 60% obrażeń fizycznych. Odnawia całą manę używającego.
    szczerze, imo dla woja lepiej wychodzi nowy cios mędrca, ale byłaby to ciekawa alternatywa

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Zgadzam się z rozumowaniem, że PvE powinno być też przyjemne. Szczerze brakuje mi tego, żeby mniej przeciwników było odpornych na niektóre statusy ale zamiast tego dostawałyby inne zdolności/umiejętności, które używają przy posiadaniu danego statusu. Mamy spory arsenał zdolności statusowych i na mini ich nie użyjesz nigdy, a na moby często się po prostu nie opłaca. Skoro mobki mogą być upierdliwe - my też powinniśmy mieć opcję na kontrę tej upierdliowści.
    To akurat prawda. Bossy nie mają w sumie powodu na odporność na np. spowolnienie, spowolnienie nie zmienia drastycznie walki, więc byłoby dobrym dodatkiem do walk. Podobnie w sumie z paraliżem, jeśli przeciwnik i tak używa itemków, mógłby być wrażliwy na paraliż.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  2. #1607
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    To akurat prawda. Bossy nie mają w sumie powodu na odporność na np. spowolnienie, spowolnienie nie zmienia drastycznie walki, więc byłoby dobrym dodatkiem do walk. Podobnie w sumie z paraliżem, jeśli przeciwnik i tak używa itemków, mógłby być wrażliwy na paraliż.
    To samo hybrydy i odporność na Ślepotę czy Klątwe, które mogłoby sforsować na nich używanie "jednej profesji" co dawałoby opcję pójścia full w obrone/mag i nakładanie konkretnego statusu, żeby uniknąć obrażeń fizycznych/magicznych.

    To prawda, to mogłoby być problemem. Osobiście uważam, że rękawki statusów nie wrócą, bo były za silne, więc jak taka zdolka działałaby tylko na sojuszników, to byłaby okej zbalansowana. Nie masz korzyści jak z rękawków statusów, a garudzie rózgi to co najwyżej ją po prostu kontrują. To nawet staje się dobrym balansem.
    No nie wiem, jak te nowe zdolności statusowe ale fakt, niekoniecznie kontra musi być czymś aż tak złym, pytanie jak mocno wtedy garuda-esque umiejętność kontrowałaby taką zdolność.
    Chociaż nadal nie siedzi mi taki przesyt statusów na jednej zdolności jak mam być szczerym.

  3. #1608
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    310
    Napiszę swoje propozycje oczywiście prawdopodobnie będzie wymagać wprowadzenie kolejnych statusów ale czemu by nie. Podam nazwy i opisy działania.

    Tarcza Atrybutowa
    Opis: Nadaje używającemu status "Obrona przed atrybutami" na 2/3/4 tury.
    Jak działa status? Zwiększa obronę przed atakami fizycznymi z atrybutem o 25-50% z szansą na kontratak z naszej strony.
    Czy zdolka byłaby przydatna? Być może byłby używany często przeciwko przeciwnikom atakującym szerokim wachlarzem z użyciem atrybuta dowolnego.


    Żelazna Wola
    Opis: Nakłada na używającego status "Odporność na statusy negatywne" na 2/3/4 tury.
    Wyjątek stanowi "Zniszczenie" która usuwa odporność na statusy negatywne.
    Lepsza opcja dla Kuracji.


    Światło Życia
    Opis: Leczy jednego sojusznika do 33% MAXHP, reszta dostaje status regeneracji na 2/3 tury.


    Kropla Odnowy
    Opis: Odnawia wszystkim 10% MAX HP, nakłada status regeneracji na 3/4 tury oraz regeneracje many na 4/5 tur.


    Błogosławieństwo Ochrony
    Opis: Nakłada całej drużynie statusy nietykalność na 1 turę, osłona i osłona magiczna na 2 tury oraz odnawia 25% MAXHP.


    Dotyk Natury
    Opis: Zdejmuje całej drużynie status zatrucie ale kosztem 40% MAXMP używającego.


    Krąg Odrodzenia
    Opis: Nadaje całej drużynie status regeneracji na 8/9/10 tur ale kosztem statusu Wycieku Many przez 7 tur z szansą 33% na dodatkowy status negatywny "Osłabienie" na 3 tury.


    Oddech Życia
    Opis: Wskrzesza sojusznika z 1 HP oraz nadaje tej osobie status nietykalność na 2 tury.


    Ukojenie Ducha
    Opis: Zabiera całej drużynie 20% MAXHP w zamian otrzymują 40% MAXMP i status przyspieszenie na 3 tury.


    Zemsta Krwi
    Opis: Nadaje używającemu status krwawienie na 3 tury i furie na 4 tury.


    Rytm Wojny
    Opis: Nakłada magom statusy skupienia i mobilizacje wojom oraz precyzja na 4 tury.


    Perfekcyjna Koncentracja
    Opis: Nakłada używającemu status refleks i precyzja na 5 tur.


    Impuls Wzmocnienia
    Opis: Nakłada używającemu status wzmocnienie na 5 tur i regeneracje na 3 tury.


    Aura Precyzyjnego Ciosu
    Opis: Nakłada całej drużynie status precyzji na 3 tury oraz pomyślności na 2 tury.
    Koniec wspierania tej gry, Chciałbym podziękować chłopakom za wspólną przygodę. Widzimy się w Oasis za 5 lat

  4. #1609
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Tarcza atrybutowa: jeszcze bardziej promuje rękawice jako jedyny słuszny wybór.
    Wola brzmi ciekawie
    Światło życia przekombinowane, to samo ze zdolką do many.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  5. #1610
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    310
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Tarcza atrybutowa: jeszcze bardziej promuje rękawice jako jedyny słuszny wybór.
    Wola brzmi ciekawie
    Światło życia przekombinowane, to samo ze zdolką do many.
    To są i tak propozycje, zawsze można przerobić zdolki.
    Koniec wspierania tej gry, Chciałbym podziękować chłopakom za wspólną przygodę. Widzimy się w Oasis za 5 lat

  6. #1611
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Dobra, teraz mam czas, więc jeszcze jedno skomentuję:
    Impuls wzmocnienia to super pomysł, miałam w sumie coś takiego proponować pod nazwą regeneracja giganta. To, oraz drugą z regeneracją many i olśnieniem, obydwie byłyby ciekawymi zdolkami.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  7. #1612
    ciekawsza by była zdolka z wzmocnieniem i krwawieniem (5 i 3 tury)
    albo olśnienie połączone z wyciekiem many.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  8. #1613
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,050
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Dobra, teraz mam czas, więc jeszcze jedno skomentuję:
    Impuls wzmocnienia to super pomysł, miałam w sumie coś takiego proponować pod nazwą regeneracja giganta. To, oraz drugą z regeneracją many i olśnieniem, obydwie byłyby ciekawymi zdolkami.
    Impuls wzmocnienia już istnieję pod nazwą Rewitalizacja :
    Link jest nie dostępny ale z opisu :
    Info: Zadaje 70% obrażeń, jeśli używający posiada mniej HP od przeciwnika nakłada na używającego statusy Wzmocnienie na 5 tur oraz Regeneracja na 4 tury.

    Co prawda nie jest to , to samo bo Impuls nic nie biję i nie musimy spełniać warunku ale jednak zamysł jest identyczny ;p + no jest to zdolność z KG a nie z normalnej gry.
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; Dzisiaj o 01:45
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  9. #1614
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    148
    Normujący Atak
    Zadaje 80% obrażeń bez atrybutu. Usuwa losowy pozytywny status.
    - wersja alternatywna: redukuje pozytywne statusy o 1 turę

    Podpalenie
    Zadaje 70/60/50/40% obrażeń o atrybucie ognia dla 1/2/3/4 celów. Nadaje status podpalenie na 3 tury.

    Podpalenie - zadaje 10% obecnego HP co turę wzmocnione o pewien procent brakującego HP. Można usunąć poprzez atak/zaklęcie z atrybutem lodu ale zadając dodatkowe 5% obecnego HP. Opcjonalnie z nowym przedmiotem jak fiołka z wodą (bez straty HP)

    Szok Termiczny
    Zadaje 70/60/50/40% obrażeń magicznych o atrybucie lodu dla 1/2/3/4 celów. Nadaje status spowolnienie na 2 tury. Jeśli cel posiada status podpalenie, zdejmuje ów status zadając obrażenia w wysokości 20% aktualnego HP i nadając krwawienie oraz paraliż na 2 tury.
    Sygnatura (nie tak, że dalej nie mam pomysłu)

  10. #1615
    Użytkownik Avatar stanley
    Dołączył
    22-09-2016
    Postów
    39
    Cytat Napisał Mistrzunio Zobacz post
    Normujący Atak
    Zadaje 80% obrażeń bez atrybutu. Usuwa losowy pozytywny status.
    - wersja alternatywna: redukuje pozytywne statusy o 1 turę

    Podpalenie
    Zadaje 70/60/50/40% obrażeń o atrybucie ognia dla 1/2/3/4 celów. Nadaje status podpalenie na 3 tury.

    Podpalenie - zadaje 10% obecnego HP co turę wzmocnione o pewien procent brakującego HP. Można usunąć poprzez atak/zaklęcie z atrybutem lodu ale zadając dodatkowe 5% obecnego HP. Opcjonalnie z nowym przedmiotem jak fiołka z wodą (bez straty HP)

    Szok Termiczny
    Zadaje 70/60/50/40% obrażeń magicznych o atrybucie lodu dla 1/2/3/4 celów. Nadaje status spowolnienie na 2 tury. Jeśli cel posiada status podpalenie, zdejmuje ów status zadając obrażenia w wysokości 20% aktualnego HP i nadając krwawienie oraz paraliż na 2 tury.
    podpalenie xdd

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •