Strona 108 z 108 PierwszyPierwszy ... 85898106107108
Pokaż wyniki od 1,606 do 1,607 z 1607

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1606
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,227
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Tylko to powoduje problem z uzbrojeniem (czy nawet teraz zdolnościami), które bazują na ilości statusów. Niby fajnie tak megazbuffować coś, ale teraz no jednak trzeba brać pod uwagę, że albo nie da się powtórzyć uzbrojenia typu rózga garudy/rękawice statusów (a to pierwsze chyba zostało powtórzone?), albo przy balansie no trzeba specjalnie brać pod uwagę takie uzbrojenie.
    To prawda, to mogłoby być problemem. Osobiście uważam, że rękawki statusów nie wrócą, bo były za silne, więc jak taka zdolka działałaby tylko na sojuszników, to byłaby okej zbalansowana. Nie masz korzyści jak z rękawków statusów, a garudzie rózgi to co najwyżej ją po prostu kontrują. To nawet staje się dobrym balansem.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Encyklompendium Zobacz post
    Cios Many
    0MP, 2 sloty

    Zadaje 60% obrażeń fizycznych. Odnawia całą manę używającego.
    szczerze, imo dla woja lepiej wychodzi nowy cios mędrca, ale byłaby to ciekawa alternatywa

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Zgadzam się z rozumowaniem, że PvE powinno być też przyjemne. Szczerze brakuje mi tego, żeby mniej przeciwników było odpornych na niektóre statusy ale zamiast tego dostawałyby inne zdolności/umiejętności, które używają przy posiadaniu danego statusu. Mamy spory arsenał zdolności statusowych i na mini ich nie użyjesz nigdy, a na moby często się po prostu nie opłaca. Skoro mobki mogą być upierdliwe - my też powinniśmy mieć opcję na kontrę tej upierdliowści.
    To akurat prawda. Bossy nie mają w sumie powodu na odporność na np. spowolnienie, spowolnienie nie zmienia drastycznie walki, więc byłoby dobrym dodatkiem do walk. Podobnie w sumie z paraliżem, jeśli przeciwnik i tak używa itemków, mógłby być wrażliwy na paraliż.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  2. #1607
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    To akurat prawda. Bossy nie mają w sumie powodu na odporność na np. spowolnienie, spowolnienie nie zmienia drastycznie walki, więc byłoby dobrym dodatkiem do walk. Podobnie w sumie z paraliżem, jeśli przeciwnik i tak używa itemków, mógłby być wrażliwy na paraliż.
    To samo hybrydy i odporność na Ślepotę czy Klątwe, które mogłoby sforsować na nich używanie "jednej profesji" co dawałoby opcję pójścia full w obrone/mag i nakładanie konkretnego statusu, żeby uniknąć obrażeń fizycznych/magicznych.

    To prawda, to mogłoby być problemem. Osobiście uważam, że rękawki statusów nie wrócą, bo były za silne, więc jak taka zdolka działałaby tylko na sojuszników, to byłaby okej zbalansowana. Nie masz korzyści jak z rękawków statusów, a garudzie rózgi to co najwyżej ją po prostu kontrują. To nawet staje się dobrym balansem.
    No nie wiem, jak te nowe zdolności statusowe ale fakt, niekoniecznie kontra musi być czymś aż tak złym, pytanie jak mocno wtedy garuda-esque umiejętność kontrowałaby taką zdolność.
    Chociaż nadal nie siedzi mi taki przesyt statusów na jednej zdolności jak mam być szczerym.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •