up
Wydałem ponad 100 energii na to by wydropić nędzne 6 metali do stworzenia sobie itemka, wydropiłem raptem 3 sztuki, używając zresztą EQ północy.
Ja rozumiem, że drop nie może być za wysoki, ale jednak bez przesady, by na wysokim poziomie wydawać pół dziennej energii na jeden składnik do stworzenia EQ na 30-40 poziom.
ale to nie oznacza, że wydając 1k eny wydropisz 30 metali - wydropisz ich znacznie więcej, odsyłam do tamatu MapY'ego
ale to nie oznacza, że wydając 1k eny wydropisz 30 metali - wydropisz ich znacznie więcej, odsyłam do tamatu MapY'ego
I może i tu ta "sprawiedliwa losowość" stosowana w spawnie unikatów/minibossów eventowych powinna być w jakikolwiek sposób dodana? Nie tworzę potężnej broni na 100 poziom, tylko coś na 37, co pewnie przyda się tylko raz. Dla 90-100 lvl gracza to zbyt duży koszt w energii.
Zawsze można wykorzystać opcje pożeraczy na częściowy wzrost szansy na drop składników.
Niby tak, ale czasem jest potrzeba wydropienia konkretnego składnika, co mi z pożeracza na potworkach A B C D E, jeśli będę musiał wydropić parę szt itemka z potworka F.
I może i tu ta "sprawiedliwa losowość" stosowana w spawnie unikatów/minibossów eventowych powinna być w jakikolwiek sposób dodana? Nie tworzę potężnej broni na 100 poziom, tylko coś na 37, co pewnie przyda się tylko raz. Dla 90-100 lvl gracza to zbyt duży koszt w energii.
możesz zasugerować jakiemuś lowlvlowi, że dasz mu hajs za usługę