Strona 8 z 12 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 106 do 120 z 168

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #106
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,386
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    poziomem trudnosci ocenilbym ich tak (z porownaniem do losowych innych bossow ktorych tez niedawno pokonalem): anakin > abaddon > straznik ruin > arboribus > szalony bawol
    po pokonaniu wodza plemienia na 88 (vs sugerowany 95) ocenilbym jego poziom trudnosci na nieco powyzej arboribusa. jest to kolejna walka w ktorej nie bylem nawet blisko zuzycia wszystkich mikstur (zostala oslona, 2 mikstury mobilizacji, 1 mikstura zycia 4 i 2 mikstury zycia 5) bo taktyka pod uniki niszczy go doszczetnie. nawet nie uzylem refleksu i dostalem raz przeklenstwo, bo pomylilem sie przy liczeniu tur (wink wink, nudge nudge, dodajcie w koncu opcjonalny licznik tur dla kazdego uczestnika walki)
    wodz plemienia


    takze znowu mamy bossa, ktorego uwazam za duzo latwiejszego niz ten nieszczesny abaddon i anakin
    owszem, mozna to uznac ze niestandardowy sposob bicia czy tez "taktyke", podobnie jak w przypadku szalonego bawolu, nie zmienia to jednak faktu ze kazdy boss "z taktyka" ktorego bilem do tej pory byl nieporownywalnie prostszy od tamtych dwoch.

    zreszta sprawdzilem z ciekawosci ostatnie miejsce w rankingu pokonania abaddona - 2 postacie 92 poziom, obydwie zuzyly wszystkie mikstury. nie sa to moze idealne walki, bo w jednej odzyskal 20% hp z regeneracji a w drugiej 10%, ale wciaz nie widze w jaki sposob ma on byc pokonywalny na 82 poziomie w przedmiotach +0, to samo tyczy sie anakina na 88

    do uslyszenia na 95-99 poziomie kiedy mi sie zachce bic reszte bossow z dziwnymi gimmickami i/lub odpornosciami z depozytu (nie ma to jak stworzyc op wlocznie i op bulawe na 90 tylko po to, zeby co drugi boss mial na to wbity atrybut i w rezultacie znowu wszystko bedzie lepiej bic rekawicami )
    ::::​)

  2. #107
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    takze znowu mamy bossa, ktorego uwazam za duzo latwiejszego niz ten nieszczesny abaddon i anakin
    owszem, mozna to uznac ze niestandardowy sposob bicia czy tez "taktyke", podobnie jak w przypadku szalonego bawolu, nie zmienia to jednak faktu ze kazdy boss "z taktyka" ktorego bilem do tej pory byl nieporownywalnie prostszy od tamtych dwoch.

    do uslyszenia na 95-99 poziomie kiedy mi sie zachce bic reszte bossow z dziwnymi gimmickami i/lub odpornosciami z depozytu (nie ma to jak stworzyc op wlocznie i op bulawe na 90 tylko po to, zeby co drugi boss mial na to wbity atrybut i w rezultacie znowu wszystko bedzie lepiej bic rekawicami )
    Poczekaj na kurczaka xD
    btw. ta włócznia jest bardzo ciekawa właśnie pod wodza (bon w uni) pod trexa też jest spoko. bułka to raczej pod pvp była robiona tak samo jak miecz
    Le tits now

  3. #108
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    175
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Poczekaj na kurczaka xD
    btw. ta włócznia jest bardzo ciekawa właśnie pod wodza (bon w uni) pod trexa też jest spoko. bułka to raczej pod pvp była robiona tak samo jak miecz
    Nie koniecznie, dajesz sobie precyzję i leczysz się w normalnych warunkach po około 300-400 za hita, bijesz więcej no i wiadomo na precyzji praktycznie zawsze trafiasz przy sensownym szczesciu
    This is a certified hood classic

  4. #109
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,386
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    btw. ta włócznia jest bardzo ciekawa właśnie pod wodza (bon w uni) pod trexa też jest spoko. bułka to raczej pod pvp była robiona tak samo jak miecz
    no wlasnie tyranozaur ma nabite obydwa atrybuty, wiec nie wiem czy sie oplaca, tym bardziej ze z tego co widzialem to ma on napakowane milion szczescia. moze nie az tyle co anakin ale i tak ma pelno krytow
    wiec nie dosc ze w rekawicach bedzie duzo wiecej trafien to i prawdopodobnie beda bic bardzo zblizone obrazenia
    to tez w sumie bezsens, anakin i tyranozaur i tak juz kontruja wlocznie/bulawe przez przewage szczescia, po co im jeszcze atrybut? po co od 6+ lat jest robione wszystko zeby w mecie zarowno pve jak i pvp byly tylko i wylacznie rekawice?
    ::::​)

  5. #110
    Użytkownik
    Dołączył
    27-04-2018
    Postów
    40
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    po pokonaniu wodza plemienia na 88 (vs sugerowany 95) ocenilbym jego poziom trudnosci na nieco powyzej arboribusa. jest to kolejna walka w ktorej nie bylem nawet blisko zuzycia wszystkich mikstur (zostala oslona, 2 mikstury mobilizacji, 1 mikstura zycia 4 i 2 mikstury zycia 5) bo taktyka pod uniki niszczy go doszczetnie. nawet nie uzylem refleksu i dostalem raz przeklenstwo, bo pomylilem sie przy liczeniu tur (wink wink, nudge nudge, dodajcie w koncu opcjonalny licznik tur dla kazdego uczestnika walki)
    wodz plemienia


    takze znowu mamy bossa, ktorego uwazam za duzo latwiejszego niz ten nieszczesny abaddon i anakin
    owszem, mozna to uznac ze niestandardowy sposob bicia czy tez "taktyke", podobnie jak w przypadku szalonego bawolu, nie zmienia to jednak faktu ze kazdy boss "z taktyka" ktorego bilem do tej pory byl nieporownywalnie prostszy od tamtych dwoch.

    zreszta sprawdzilem z ciekawosci ostatnie miejsce w rankingu pokonania abaddona - 2 postacie 92 poziom, obydwie zuzyly wszystkie mikstury. nie sa to moze idealne walki, bo w jednej odzyskal 20% hp z regeneracji a w drugiej 10%, ale wciaz nie widze w jaki sposob ma on byc pokonywalny na 82 poziomie w przedmiotach +0, to samo tyczy sie anakina na 88

    do uslyszenia na 95-99 poziomie kiedy mi sie zachce bic reszte bossow z dziwnymi gimmickami i/lub odpornosciami z depozytu (nie ma to jak stworzyc op wlocznie i op bulawe na 90 tylko po to, zeby co drugi boss mial na to wbity atrybut i w rezultacie znowu wszystko bedzie lepiej bic rekawicami )
    arbuza da się ubić na 80 w zerówkach bez gemow v2, wątpię że da się tak zrobić z wodzem, więc na pewno będzie wyżej
    abbadona pokonałem na 82 w zerówkach i z wilczymi +5 (których i tak nie wykorzystałem dobrze w trakcie walki)

  6. #111
    Paralizator - Zmniejszenie szansy na nałożenie statusu paraliż z 120% do 90%, wydłużenie czasu działania statusu paraliż z 1 do 2 tur.
    Czy tyranozaur i inne bossy/potwory używające tej zdolności przeszły rebalans pod tę zmianę?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  7. #112
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,546
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Czy tyranozaur i inne bossy/potwory używające tej zdolności przeszły rebalans pod tę zmianę?
    W tym trupie golemy i kraby pustelniki '-'
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  8. #113
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,361
    Czy tyranozaur i inne bossy/potwory używające tej zdolności przeszły rebalans pod tę zmianę?
    Zmiana była planowana wraz z wyjściem Scythe... tylko o niej zapomniałem. Więc można powiedzieć że od samego początku były balansowane pod tą zmianę.

    W tym trupie golemy i kraby pustelniki '-'
    Moby z tego upka tak, z poprzednich nie.

  9. #114
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    346
    Temat areny Scythe

    Pozwolę sobie pominąć wstęp, który w podsumowaniu zmierzałby w stronę przedstawienia wniosku iż arenę walk wojem jest 2 razy prościej zrobić i przejdę do konkretów... o ile wszystkie pozostałe bossy przy mniejszych lub większych kombinacjach w topowym eq są do przejścia to "Amdusjas" to jakiś mało śmieszny żart.

    Gdzie jest zachowany jakikolwiek balans pomiędzy profesjami podczas walki z tym bossem? Boss, który kradnie za każdym zaklęciem % many co dla maga jest ogromnym utrudnieniem vs woj, który mane musi mieć praktycznie sporadycznie a gdy już faktycznie jej potrzebuje używa mikstury odnowienia bądź ciosu mędrca (!!!! zadawanie DMG jednocześnie odnawiając sobie zasoby many 80% +).. ale to jeszcze nic "Amdusjas" w walce vs mag zwykłym zaklęciem ma szansę % na nałożenie jednocześnie statusu ZATRUCIE i SPOWOLNIENIE a vs woj już tego nie robi Na deser żeby było jeszcze mało woj przy tym wszystkim ma broń, która zadaje 25% obrażeń więcej. Jedynym rozwiązaniem jest chyba reset statystyk na antymaga o ile szanowni twórcy nie zrobili jakiegoś kolejnego bezsensownego ogranicznika. Aha, i od razu uprzedzę i wykluczę banały - wina nie leży ani w statystykach, ani w uzbrojeniu tylko w chorej mechanice, która nie ma nic wspólnego z "balansem". Minęło już trochę czasu i nikt nie jest w stanie zabić go magiem.

    Jakieś wskazówki?

    PS. o wypowiedzi proszę osoby, które chodź trochę mają pojęcie w temacie - najlepiej któregoś z testerów, twórcę bossa lub najprościej Denola

  10. #115
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    742
    w tych czasach kogoś jeszcze dziwi, że wojownik ma łatwiej? ja mam lepsze pytanie, czemu polarne rękawice na 75 poziom mają taką pasywke, a magmowa różdżka mająca być chyba odpowiednikiem takiej broni do expienia dla maga ma taką jaką ma xD i dlaczego różdżka potępionych dalej jest tragedią.
    Ostatnio edytowane przez Stara Gwardia ; 14-08-2025 o 15:26

  11. #116
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,361
    Gdzie jest zachowany jakikolwiek balans pomiędzy profesjami podczas walki z tym bossem?
    Sprawdziłem sobie ostatnie wyniki między profesjami, na serwerze testowym to mag radził sobie trochę lepiej.

    "Amdusjas" w walce vs mag zwykłym zaklęciem ma szansę % na nałożenie jednocześnie statusu ZATRUCIE i SPOWOLNIENIE a vs woj już tego nie robi
    A tu akurat głupotę napisałeś, nie wiem nawet skąd taki pomysł.

    Na deser żeby było jeszcze mało woj przy tym wszystkim ma broń, która zadaje 25% obrażeń więce
    Chyba nie kojarzę takiej broni.

    Jakieś wskazówki?
    Zgadzam się że problem leży w mechanice, a raczej braku jej znajomości. Ma on pewne ukryte działanie, kwestia ogarnięcia jak to zrobić. Chyba że wiesz o czym mówię? W ramach ciekawostki dodam że Liltih również posiada pewien pasyw z zaklęcia.

  12. #117
    Amdupias daje zatrucie i spowo tylko 2 razy na start, później bije tym swoim wiatrem z południa, który z tego co zauważyłem odbiera jakiś % naszego hp i dodaje sobie, więc bije więcej jak mamy wysokie hp (ta część dmg omija obronę), podobnie jest z odbieraniem mp. Poza tym mag tak samo może bić atrem, bo ma on nabity tylko wiatr, więc można w niego śmiało ładować ogniem/lodem mając wiatr nabity. Chyba, że coś źle zaobserwowałem to proszę o poprawkę

  13. #118
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    742
    Cytat Napisał Piggy Princess Zobacz post
    Amdupias daje zatrucie i spowo tylko 2 razy na start, później bije tym swoim wiatrem z południa, który z tego co zauważyłem odbiera jakiś % naszego hp i dodaje sobie, więc bije więcej jak mamy wysokie hp (ta część dmg omija obronę), podobnie jest z odbieraniem mp. Poza tym mag tak samo może bić atrem, bo ma on nabity tylko wiatr, więc można w niego śmiało ładować ogniem/lodem mając wiatr nabity. Chyba, że coś źle zaobserwowałem to proszę o poprawkę
    Wiatr z Południa - przedmiot w MFO3 - https://mfo3.pl/view/ab/725
    Opis: Zdolność Wiatr z Południa - Zadaje obrażenia magiczne o atrybucie wiatru, dodatkowo wykrada przeciwnikowi 5% aktualnego HP oraz MP.

    Cyklon - przedmiot w MFO3 - https://mfo3.pl/view/ab/726
    Opis: Zdolność Cyklon - Zadaje obrażenia magiczne o atrybucie wiatru. Zależnie od gwiazdki:
    1* - Nakłada statusy Wyciek Many na 3 tury oraz Bomba Many na 5 tur.
    2* - Nakłada statusy Osłabienie na 4 tury oraz Krwawienie na 5 tur

    Huragan - przedmiot w MFO3 - https://mfo3.pl/view/ab/727
    Opis: Zdolność Huragan - Zadaje obrażenia magiczne o atrybucie wiatru, posiada 70% szansy na nałożenie statusów Zatrucie oraz Spowolnienie na 3 tury.

  14. #119
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    346
    Mowa o księżycowym toporze. W jego opisie nie ma żadnej wzmianki aby nie działał na bossów a więc zapewne działa.

    Na testowym mówisz? czy mógłbyś podrzucić jakąś analizę z TI, która pokaże że zostało więcej potionów niż wojom u nas PROD? testowane było w całym eq +8, czy może idzie go zabić w zerówkach?

    PS. rozumiem, że "ukrytą mechanikę" odkrywamy za pomocą wróżenia z fusów lub postawienia tarrota bo ze zdolności, które były podrzucone w poście nijak nie idzie za bardzo niczego wywnioskować. Aha i to co napisał Piggy odnośnie leczenia na większym progu raczej nie działa, a jeśli to pasyw zadaje minimalny % obrażenia.

  15. #120
    Ten topór nie zadaje o 25% wiekszych obrazen...

    Co do 2 akapitu - tu przyznaje racje, nieweryfikowalna informacja to żadna informacja.

    Co do 3 akapitu
    Jesli bedziesz bił tego bossa jak w wiekszosci twoich walk z ostatniej strony w raportach (czyt. poddajac po 5 turach) to gwarantuje ci, że jej nie odkryjesz
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 14-08-2025 o 21:00
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •