Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 174

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #16
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Potworki na mapie świata są faktycznie zbyt trudne, nie wiem dlaczego akurat uznali, że ten etap gry należy wzmocnić - najbardziej przytłaczający tych słabszych, mniej aktywnych graczy.
    Natomiast mini bossy są zbyt łatwe (fun fact: zamiast zareagować i zbuffować Nesa, to Den*l taktycznie wyfarmił go jakieś 260 razy przed buffem).
    Global to jakiś żart - w historii MFO nie było łatwiejszego globala. Lilith, Malboro i pierwsza wersja nesa to nieśmieszny 'rzart'.

    Koncepcja by utrudniać życie szarym graczom którzy nie mogą expić na odpowiednim dla siebie poziomie w sposób opłacalny jest... obrzydliwa, szczególnie przy robieniu tak prostego (i nad wyraz nudnego) globala do tego stopnia, że po dwóch trzech próbach przestał stanowić on wyzwanie - brakuje mu jakiejś specjalnie cechy, ostatniego etapu może zwiększającego obrażenia/dodatkową rundę Nocnego Szału i Porannego Gniewu przy każdym kolejnym użyciu (trzeba dodać ** i ***).

    Byłem przy pierwszym i każdym kolejnym (no dobra przy 80%) ubiciach globa, gracze go ubijający nie chcą jego wzmocnienia, ponieważ wiedzą że to free farma banalnego globala (chociaż mają podobne zdanie, że jest niesamowicie nudny).

    Moja szczera prośba - osoba która robi zwykłe mobki powinna zająć się mini/globalami, a osoba która obecnie się nimi zajmuje niech robi mobki na mapie świata bo bardzo fajnie jej to wyjdzie, ok?


    A zapomniałem wspomnieć o najlepszej rzeczy - testerzy nawet się nie kryją i na pierwszą walkę z każdym bossem wrzucają auto i do przodu, wyznaczając od razu sposób bicia reszcie xD
    Mesmenir, Nesu, Malboro, Lilith, Behemot do wyboru do koloru pierwsza walka z buta auto xD
    Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 20-05-2025 o 19:59

  2. #17
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    772
    Moja szczera prośba - osoba która robi zwykłe mobki powinna zająć się mini/globalami, a osoba która obecnie się nimi zajmuje niech robi mobki na mapie świata bo bardzo fajnie jej to wyjdzie, ok?
    Minibossy robiło dużo osób, jest wypisane w aktualnościach kto co robił (behemota nie wymieniłeś, więc chyba nie wypadłem najgorzej )
    Byłem przy pierwszym i każdym kolejnym (no dobra przy 80%) ubiciach globa, gracze go ubijający nie chcą jego wzmocnienia, ponieważ wiedzą że to free farma banalnego globala (chociaż mają podobne zdanie, że jest niesamowicie nudny).
    Można bić auto.
    A zapomniałem wspomnieć o najlepszej rzeczy - testerzy nawet się nie kryją i na pierwszą walkę z każdym bossem wrzucają auto i do przodu, wyznaczając od razu sposób bicia reszcie xD
    Mesmenir, Nesu, Malboro, Lilith, Behemot do wyboru do koloru pierwsza walka z buta auto xD
    Pisałem o tym, jak mi pewien de*ol zarzucił rushowanie fabuły, ale oni mają standard "jak chociaż 1 osoba ubiła to możemy ubić 100 na auto", co moim zdaniem też jest takie sobie.
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale połowę bossów w scythe pierwszy ubił extester, który mimo, że ich nie testował, to znał przecież eq i zdolki ze scythe, więc troche niesprawiedliwie nadal

  3. #18
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,527
    Natomiast mini bossy są zbyt łatwe (fun fact: zamiast zareagować i zbuffować Nesa, to Den*l taktycznie wyfarmił go jakieś 260 razy przed buffem).
    Taktycznie to twoi koledzy wykarmili go, po czym zgłosili błąd który ułatwia walkę . A jakbyś pomyślał to możesz zajrzeć w mój profil i datę ubicia 1 Nesu, który jest dopiero po zmianach. Nie jestem wami aby wykorzystać błąd na swoją korzyść, po czym zgłosić go aby inni nie mieli z niego korzyści. Więc nie porównuj mnie do was i waszego poziomu, dzięki . Po sytuacji sprzed lat z Amatersu nie wiem jak możecie komukolwiek coś wypominać .

  4. #19
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    498
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Minibossy robiło dużo osób, jest wypisane w aktualnościach kto co robił (behemota nie wymieniłeś, więc chyba nie wypadłem najgorzej )

    Można bić auto.

    Pisałem o tym, jak mi pewien de*ol zarzucił rushowanie fabuły, ale oni mają standard "jak chociaż 1 osoba ubiła to możemy ubić 100 na auto", co moim zdaniem też jest takie sobie.
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale połowę bossów w scythe pierwszy ubił extester, który mimo, że ich nie testował, to znał przecież eq i zdolki ze scythe, więc troche niesprawiedliwie nadal
    Akurat behemot jest najprzyjemniejszym miniaczem i żeby expic na x3 wystarczy nabić miecz. Na obecnie dostępnym etapie fabuły jest to naprawdę przyjemna mapa i kompletna bo z 70% wszystkich bójek jest na behemocie xddd. Świetna robota. Szkoda ze trzeba pokonać aż 2 bossy by go odblokować bo dzisiaj widziałem ze jakieś randomy mają problemy je zbic na 90 xddd. Wolałbym większą dostępność bo by było więcej bójek.

    Co do reszty to prawda jest ze ciężkie mobki uderzą w tych najsłabszych najbardziej i przepala cały hajs na potki albo będę expic na mobkach z poprzedniego upka.

    Moim zdaniem zabrakło w ekipie testującej jakiegoś typowego fabularniaka który nie za dużo ogarnia. To zamiast tego nabraliście samych spocuchow - ja sobie poradzę bo jestem pro ale gdzie miejsce dla słabszych? Specjalnie podnieśliście poziom trudności dungeona by jeszcze bardziej zgnębić tych najmniejszych.

    W nordii dla fabularniakow ścianą nie do przejścia był sir Tristan, a w scythe jakis randompl zakonczy fabułkę w połowie areny bo przecież był testowany i na 1000 prob w Itach +3 da radę.
    No ale tak nie chcesz to nie bij. Opamiętajcie się albo róbcie miniacze do zabijania solo bo z każdym upkiem jest odpływ graczy i w folhlord żeby zdobic itemy będzie musieli zbierać jaja i inne materiały bo z miniaczy wam nie poleca bo nie będzie z kim tego bic

    - - - - - - - - - -

    Tak tylko przypomnę ze w itach +3 to welove mial nabijać srebro pvp. Tylko w momencie gdy doszło do weryfikacji postanowil pójść na emeryturę. On juz nie walczy pvp ale smród pozostał. Proponowałbym znaleźć źródło smrodu i je wyczyścić
    Pozdrawiam Kaidana, Kamillo, Antheriona, Dovavkhiniego, Saturas.

  5. #20
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,527
    Specjalnie podnieśliście poziom trudności dungeona by jeszcze bardziej zgnębić tych najmniejszych.
    O czym ty mówisz? Poziomy 1 do 25 pozostają bez zmian, na wyższych poziomach dostosowane zostało skalowanie i drop pod nowy upek. Więc dla nowego gracza który właśnie odblokował dungeon nic się nie zmieniło.

  6. #21
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale połowę bossów w scythe pierwszy ubił extester, który mimo, że ich nie testował, to znał przecież eq i zdolki ze scythe, więc troche niesprawiedliwie nadal
    Znajomość zdolek/eq nie jest jakkolwiek przewagą.

    Koncepcja by utrudniać życie szarym graczom którzy nie mogą expić na odpowiednim dla siebie poziomie w sposób opłacalny jest... obrzydliwa
    Przyznam, że mi się to nawet podoba. W mojej ocenie gorzej jest w drugą stronę - expowiska 3x, na ktorych dało się efektywnie wbijać komplet gemów w zbroi slotowej + które mogły dawać coś użytecznego.

  7. #22
    Użytkownik Avatar Lucy Gray
    Dołączył
    05-03-2016
    Postów
    681
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    O czym ty mówisz? Poziomy 1 do 25 pozostają bez zmian, na wyższych poziomach dostosowane zostało skalowanie i drop pod nowy upek. Więc dla nowego gracza który właśnie odblokował dungeon nic się nie zmieniło.
    Zmieniło. Podnieśliście poziom od którego pojawia się inkarnacja. Osobiście jako przedstawiciel randomów mam gdzieś co dostanę w nagrodę, chcę jedynie wbić pożeracz.
    https://discord.gg/TEPXex4Upd <---- NAJLEPSZY SERWER DISCORD

  8. #23
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Pytanie teraz zasadnicze, temat jest poświęcony problemowi odnośnie mobków, czy raczej obarczania się wzajemnie winami lub innymi zarzutami odnośnie obarczania innych?
    Jeżeli chodzi o narzekanie na temat mobków to dla rozwiązania tego problemu proponuje od siebie nieco znerfić takowe mobki, nie żeby ich osłabiać bardzo, ale żeby rzucały dane zdolki rzadziej. Jest to moja osobista propozycja i zapewne mało kto weźmie to pod uwagę, ale jednak warto próbować coś od siebie zaproponować. Bo jednak męczące są ciągłe dramy i czepianki o mobki w grze, nagrody, wykorzystywania błędów itp. Być może przez takie rozsiewanie niezgody pomiędzy użytkownikami, gra traci na użytkownikach ponieważ nie chcą się obracać w takiej społeczności, kto wie moze akurat przez, a może też przez to że gra dostaje poważne aktualizacje co kilka lat. Powodów może być jednak wiele, ale się tego nie dowiemy. Jedynie możemy wytyczać to co jest widoczne teraz.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  9. #24
    Podłączę się do tematu - jako właśnie typowy fabularniak i osoba która jest dla gry a nie gra dla niej

    Mobki nie są jakieś specjalnie wymyślne, autostatusy czy używanie zdolek miały już daaawno dawno, ale w tym updatecie wyszło trochę za mocno kombo pewnych zdolek, statusów i statystyk mobków. Przede wszystkim wywaliłbym mobkom dawanie paraliżu, niech zostanie jeden typ, bo w momencie gdy jest para albo grupa, to właściwie z tym paraliżem w pewnym momencie jesteśmy oop: w stanie zrobić - z każdym innym statusem mamy wachlarz możliwości (oprócz klątwy, szczególnie magowie) a przypadku paraliżu raptem 3 kamienie i 3 runy. Jedyny build na takie mobki to w ciul ataku (hiter/hiter+lucker) żeby je oneshotowac albo doubleshotować.

    Tak po za tym, uważam, że mobki są dość wyważone, sugerowany lvl niektórych grup uważam że jest za niski, właśnie przez kombo statusów/zdolek i sporej ilości ataku/speeda. Miniacze rzeczywiście łatwe, chociaż w nordii też takie były. Bossy są rodem z Devos + generalnie mocno niezrównoważone, Abadon i Anakin są ciekawi ale mają za mocne statysyki. Takie same (albo i ciut większe) ma bawół ale jest prosty technicznie, więc do niego nie mam zastrzeżeń.

    Problem jest głównie taki, że obecny update został zbalansowany głównie pod "prosów" oraz te osoby, które nie próżnowały 5 lat od Nordii i mają wypasione eq (ewentualnie ludzie którzy sobie wykupili za PLN=>MF), a problemy mają zwykli gracze. (nooby nie, bo nooby latają w pociarskim eq a normale w uni ale maks. +3)

    tldr wywalcie paraliże z mobków bo są denerwujące, inne statusy da się ogarnąć
    Le tits now

  10. #25
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    nie w porownaniu do rozbojnikow, zielonych ognikow, czy tym bardziej skalnych golemow (brak atrybutu)
    ale biorac pod uwage to, ze takich latwych potworow nie bylo od czasow eliar ANI RAZU, to juz chyba sie nie doczekam. a szkoda, bo fajnie sie expilo bez koniecznosci posiadania samych nabitych gemow i zdolnosci zeby miec 100% win rate na x2/x3 potworach
    Galaretki respiące Lavosa biją tylko ogniem.
    W dodatku maja urocza animacje ataku fizycznego.
    Najlepszy potwor w grze.

  11. #26
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    Taktycznie to twoi koledzy wykarmili go, po czym zgłosili błąd który ułatwia walkę . A jakbyś pomyślał to możesz zajrzeć w mój profil i datę ubicia 1 Nesu, który jest dopiero po zmianach. Nie jestem wami aby wykorzystać błąd na swoją korzyść, po czym zgłosić go aby inni nie mieli z niego korzyści. Więc nie porównuj mnie do was i waszego poziomu, dzięki . Po sytuacji sprzed lat z Amatersu nie wiem jak możecie komukolwiek coś wypominać .
    Absolutnie cieszy mnie, że odniosłeś się jedynie do clickbaitu który miał cię wyciągnąć z jaskini, zamiast do jakiegokolwiek poważnego argumentu
    Mam nadzieję, że nie będę cię musiał bardziej prowokować byś udzielił się w dyskusji o zwykłych mobkach jako twórca wszystkich przeciwników zwykłych
    Chociaż jeszcze bardziej bawi fakt, że nawet nie zaprzeczysz posiadania gotowych skryptów i że z buta uwalacie każdego mini auto.

    Mógłbyś odnieść się do tematu?
    Albo lepiej załóż oddzielny temat i wyciągnij te dramę zamiast straszyć zobaczymy co to takiego było, ja chętnie wyciągnę wasze nerfy tylko w nas (R.I.P wszechstronna zbroja) po tym jak wygraliśmy zbyt dużo IŚ, a jak to nie pomogło to wyłączenie grupowania gdy nadal nie byliście w stanie nic wygrać w 4v4 xdd

    I ja tu paradoksalnie nie chcę robić wyrzutu, po prostu niektóre mobki aka sowy czy inni rozbójnicy powinny stracić swoje pociski pośpiechu czy inne karakany, bo przekombinowaliście. Część mobków powinna być balansowana pod gracza który nie miał max lvla przed wprowadzeniem aktualizacji.

    Takie rozwiązanie jest zastosowane wśród bossów z tego co rozumiem - te koniecznie do 'ukończenia' fabuły są zwykle ciut prostsze od tych będących w lokacjach 'dodatkowych'. Po prostu nie widzę w aktualizacji Scythe/Kurthus takiego typu mobków, gdzie wcześniej raczej się pojawiały? Nie uważam mfo za grę typu grind gdzie trzeba robić graczom pod górkę.

    PS: wzmocnijcie tego globala, chyba że chodzi wam o koncept 'global dla każdego' by każdy był to w stanie ubić. Ale coś takiego nazywamy mini-bossem kochani.


    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Minibossy robiło dużo osób, jest wypisane w aktualnościach kto co robił (behemota nie wymieniłeś, więc chyba nie wypadłem najgorzej )

    Można bić auto.

    Pisałem o tym, jak mi pewien de*ol zarzucił rushowanie fabuły, ale oni mają standard "jak chociaż 1 osoba ubiła to możemy ubić 100 na auto", co moim zdaniem też jest takie sobie.
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale połowę bossów w scythe pierwszy ubił extester, który mimo, że ich nie testował, to znał przecież eq i zdolki ze scythe, więc troche niesprawiedliwie nadal
    Tak Behemot potrafi dać po kości znacznie bardziej niż Malboro gdzie jeden daje eq na 80 drugi na 100 xd
    Expowisko też całkiem spoko chyba, chociaż mam pewien negatywny odruch do mobów respiących niskopoziomowe bossy, chociaż faktycznie na siłę dałoby się to zaliczyć jako expowisko dla niedzielnego gracza
    Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 20-05-2025 o 23:03

  12. #27
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Taktycznie to twoi koledzy wykarmili go, po czym zgłosili błąd który ułatwia walkę .
    W pierwszej iteracji Nesu Furia poprawnie zwiększała obrażenia
    https://s1.mfo3.pl/game/details.php?bid=be66b875b
    1r -> 1100
    na furii -> 1500
    (Ogólnie pierwotna iteracja była bardzo ciekawa, bo za dużo defa = mega duże problemy na koniec walki, a barierką zabijało się siebie)

    Po sytuacji sprzed lat z Amatersu nie wiem jak możecie komukolwiek coś wypominać .
    A tu dodam, że w momencie wydawania Amy, Leosia jeszcze nie znałem

    A jakbyś pomyślał to możesz zajrzeć w mój profil i datę ubicia 1 Nesu, który jest dopiero po zmianach.
    tu Leoś musiał, źle ogarnąć sytuacje, bo to co uznał za buga jest finalnie zaakceptowaną mechaniką:
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...a-koniec-walki
    Z czym się mogę zgodzić, bo finalnie jest to dość trudny boss.

    tldr wywalcie paraliże z mobków bo są denerwujące, inne statusy da się ogarnąć
    Paraliż o tyle frustruje, bo wymusza właściwie zużycie potków, ale jest to w jakiś sposób zrównoważone mimo wszystko, bo fajne opłacalne mobki nawet w 1x dadzą nam zarobić i jednocześnie exp. Wydaje mi się, że zbyt szybko i zbyt "łatwo" pojawia się oczekiwanie "chce to bić na 2x bo exp i jeszcze nabijać gemiki przy okazji"

    Expowisko też całkiem spoko chyba, chociaż mam pewien negatywny odruch do mobów respiących niskopoziomowe bossy, chociaż faktycznie na siłę dałoby się to zaliczyć jako expowisko dla niedzielnego gracza

    Ogólnie te bossy za 100mobków są całkiem opłacalne(exp, progresja eq, można nabijać gemy) jak nie zakładasz przechopania od razu na 100lv.
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 20-05-2025 o 23:06

  13. #28
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Tak tylko jest to pod warunkiem zbicia bossa, chyba to z tym mam główny problem.
    Część graczy woli po prostu zalogować, zbić enę i wylogować, a nie prosić się o pomoc z minibossem.

  14. #29
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    400
    A pamięta ktoś piękne czasy MFO 2 gdy nie było limitu lvla i gracze którzy nie ogarniali skryptów lub źle rozdawali staty po prostu sobie wbijali 20/30/50 lvli więcej i też mogli bezproblemowo skończyć dostępną fabułę? Wszyscy zadowoleni i brak problemów z balansem.
    I komu to przeszkadzało?

  15. #30
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,527
    W pierwszej iteracji Nesu Furia poprawnie zwiększała obrażenia
    https://s1.mfo3.pl/game/details.php?bid=be66b875b
    1r -> 1100
    na furii -> 1500
    (Ogólnie pierwotna iteracja była bardzo ciekawa, bo za dużo defa = mega duże problemy na koniec walki, a barierką zabijało się siebie)
    https://s1.mfo3.pl/game/details.php?bid=b015fe80d
    98
    To ja wrzucę późniejszy raport
    Tura 2:
    Nazwa:  aws.PNG
Wyświetleń: 573
Rozmiar:  13.2 KB
    Tura 98:
    Nazwa:  1a.PNG
Wyświetleń: 554
Rozmiar:  12.2 KB

    143 nakłada na siebie furię:
    Atak w 162 turze:
    Nazwa:  1a.PNG
Wyświetleń: 557
Rozmiar:  15.3 KB
    Hopki otrzymuje 2577 obrażeń, bez furii otrzymał 1472
    160 tura:
    Nazwa:  1a.PNG
Wyświetleń: 569
Rozmiar:  21.6 KB
    Mariuszek dostaje kryta za 3143, bez kryta i furii dostał 1367 i 1632.
    Nazwa:  1a.PNG
Wyświetleń: 556
Rozmiar:  25.5 KB
    Hopki dostaje 2733 z kryta, wiec prawie dwukrotnie więcej co z zwykłego hita bez furii
    Ja dostałem hita za 950 bez furii, na furii 1450.

    Więc nie wiem o jakiej zmianie my mówimy, a Leonardo jak zwykle wymyśla sobie jakieś głupie teorie spiskowe. Następnym razem sugeruje mu kilka razy upewnić się czy wszystko jest ok zanim napisze...

    A tu dodam, że w momencie wydawania Amy, Leosia jeszcze nie znałem
    W takim razie nadal pozostaje Musaraj i Soad którzy najwięcej na tym korzystali. Co do Leosia przepraszam, mój błąd w takim razie.

    tu Leoś musiał, źle ogarnąć sytuacje, bo to co uznał za buga jest finalnie zaakceptowaną mechaniką:
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...a-koniec-walki
    Z czym się mogę zgodzić, bo finalnie jest to dość trudny boss.
    Eh starłem się zignorować tą kwestie aby nikt się później z tego nie naśmiewał, ale sam nie dajesz mi wyboru...
    Nazwa:  1a.PNG
Wyświetleń: 569
Rozmiar:  18.2 KB
    Furia i DEMOBILZACJA, chyba nie muszę dodawać że te 2 statusy w połączeniu obniżają zadawane obrażenia? Nigdy żadnego nerfa nie było, błąd nigdy nie istniał. Dlatego zostało jak jest, a Leonardo nieźle zaszalał wymyślając całą teorię spiskową .

    Znajomość zdolek/eq nie jest jakkolwiek przewagą.
    W dniu upka każdy może sobie po ID wyszukać zdolki i eq, jedyna różnica jest taka że jako tester nie musisz tego robić...

    Przyznam, że mi się to nawet podoba. W mojej ocenie gorzej jest w drugą stronę - expowiska 3x, na ktorych dało się efektywnie wbijać komplet gemów w zbroi slotowej + które mogły dawać coś użytecznego.
    Kwestia tego iż tutaj każdy mob jest użyteczny (poza aspektami). Jeśli nie do respu minibossa to nadal dropi materiały do wymiany u NPC/kucia itemów. Tutaj też warto zaznaczyć ile zajmuje wbicie z 1 do 80 lvl, wydaje mi się że ciężko mówić tutaj o kimś "totalnie nowym i nieogarniętym".

    Zmieniło. Podnieśliście poziom od którego pojawia się inkarnacja. Osobiście jako przedstawiciel randomów mam gdzieś co dostanę w nagrodę, chcę jedynie wbić pożeracz.
    Zmieniło dla wyższych poziomów. Jeśli masz zamiar robić otchłań na poziomie z Nordii to pozostaje bez zmian. Jeśli chcesz robić na wyższym poziomie, trudność ubicia inkarnacji będzie taka sama jak na 80.

    Co do postów graczy Fang oraz Tensa Zangetsu.
    Pojawia się tutaj pytanie o jakim poziomie gracza i mobach mówimy. Jeśli dla przykładu problem dla 90 lvl stanowią skropiony x2 mające 106 poziom jako grupa... to chyba nie ma w tym nic dziwnego?

    Problem jest głównie taki, że obecny update został zbalansowany głównie pod "prosów" oraz te osoby, które nie próżnowały 5 lat od Nordii i mają wypasione eq (ewentualnie ludzie którzy sobie wykupili za PLN=>MF), a problemy mają zwykli gracze. (nooby nie, bo nooby latają w pociarskim eq a normale w uni ale maks. +3)
    Większość przeciwników było balansowanych pod zerówki, dodatkowo zostały one lekko osłabione (o 3-5%) w stosunku do wyników testerów. Więc nie trzeba mieć dobrego eq aby je ubić. Natomiast co do Abaddona zgodzę się, przez to ze jest hybryda wyszedł trochę silny i powinien zostać bardziej osłabiony.

    Absolutnie cieszy mnie, że odniosłeś się jedynie do clickbaitu który miał cię wyciągnąć z jaskini, zamiast do jakiegokolwiek poważnego argumentu
    Myślę że na twój clickbait już odpowiedziałem, chociaż jak sam widzisz mogłem go totalnie olać...

    Mam nadzieję, że nie będę cię musiał bardziej prowokować byś udzielił się w dyskusji o zwykłych mobkach jako twórca wszystkich przeciwników zwykłych
    Chociaż jeszcze bardziej bawi fakt, że nawet nie zaprzeczysz posiadania gotowych skryptów i że z buta uwalacie każdego mini auto.
    Logicznym jest że ktoś danych przeciwników testuje więc ciężko nie mieć "gotowych skryptów". Chyba że twoim zdaniem minibossy powinny być balansowane pod bicia manualne, to gratuluje świetnego pomysłu .

    Mógłbyś odnieść się do tematu?
    Albo lepiej załóż oddzielny temat i wyciągnij te dramę zamiast straszyć zobaczymy co to takiego było, ja chętnie wyciągnę wasze nerfy tylko w nas (R.I.P wszechstronna zbroja) po tym jak wygraliśmy zbyt dużo IŚ, a jak to nie pomogło to wyłączenie grupowania gdy nadal nie byliście w stanie nic wygrać w 4v4 xdd
    Offtop o którym się już wypowiadałem, nawet twój kolega Mop się wypowiadał w sprawie nerfienia "itemów wykorzystywanych przez wszystkich". Jak ci zależy polecam użyć opcji szukaj.

    I ja tu paradoksalnie nie chcę robić wyrzutu, po prostu niektóre mobki aka sowy czy inni rozbójnicy powinny stracić swoje pociski pośpiechu czy inne karakany, bo przekombinowaliście. Część mobków powinna być balansowana pod gracza który nie miał max lvla przed wprowadzeniem aktualizacji.
    Możliwe że spory problem przy testach stanowi optymalizacja buildu, głównie mam tutaj na myśli autostatusy. A dodam tylko że jedyną zmianą w skryptach podczas testów był podwójny drenaż + przeczekanie. Oczywiście były testy w bardziej rozbudowanych skryptach i lepiej dostosowanych pod danego, natomiast wyznacznikiem trudności były te z podwójnym i czekiem.

    PS: wzmocnijcie tego globala, chyba że chodzi wam o koncept 'global dla każdego' by każdy był to w stanie ubić. Ale coś takiego nazywamy mini-bossem kochani.
    Z tego co wiem jednym z głównych argumentów od "specjalistów do bicia globali" dlaczego nikt nie bije globali jest ich trudność. Skoro więc nikt nie chciał bić poprzednich globali przez trudność, tutaj mamy odrobinę łatwiejszego.
    Owszem koncept "global dla każdego" ma tutaj znaczenie, więc jeśli będą z tym problemy pewnie będą wprowadzane modyfikacje. Jeśli okaże się że gracze nie mają możliwości ubicia nawet do questa, bądź jedna grupa w pełni przywłaszczy go sobie to pewnie takowe się pojawią i będą dostosowane do sytuacji.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •