[Boss] - Satanista
Wygląd Postaci : Posiada czerwone oczy, i jest ubrany/ubrana w czarny płaszcz.
Statystyki:
HP - Małe, 6666-7500 (2)
MP - Nieograniczone
Atak Fizyczny - Mały (2)
Atak Magiczny - Średni (3)
Obrona - Średnia (3)
Obrona Magiczna - Średnia (3)
Szczęście - Duże (4)
Szybkość - Średnia (3)
Atrybuty: Miecz i Ogień ( Zadaje obrażenia Fizyczne i Magiczne o atrybucie Ognia, dodatkowo cios fizyczny ma
50% szans na nałożenie statusu krwawienie na 2 tury).
Autostatusy: Pentagram (Bez limitu tur).
Nowe statusy: Pentagram - Zwiększa odporność na ogień o 25%. Pieczęć Krwi - Co turę zabiera 15% HP i 15% MP.
Zdolności:
Leczenie 4
Leczenie 5
Klątwa Krwi
Bomba Czasowa
Trujący Pocisk.
Pentagram - Zadaje 110% Obrażeń Magicznych o atrybucie Ognia, Posiada 75% szans na nałożenie statusów:
Zatrucie, Ślepota, Spowolnienie, Klątwa na 3 tury. (Im większą odporność ma cel ataku, tym szansa na nałożenie
tych statusów jest mniejsza). Dodatkowo zdolność posiada 15% szans na nałożenie statusu Krwawienie i Wyciek many na 3 tury. Zdolność może chybić./Nowa zdolność (Bez limitu użyć).
Czarny Płomień - Zadaje 100% obrażeń magicznych o Atrybucie Ognia, oraz nadaje status Fluktuacja i Przełamanie na 3 tury./Nowa zdolność (Bez limitu użyć).
Pieczęć Krwi - Nadaje celowi status Pieczęć Krwi na 5 tur./Nowa zdolność (4 użycia)
Wykrwawienie - Zabiera 1/4 max HP celowi/Nowa zdolność (Bez limitu użyć).
Przedmioty:
Antidotum
Krople do oczu
Rumianowy Okład
Mikstura Szybkości
Mikstura Skupienia
Mikstura Regeneracji
Mikstura Życia 3
Mikstura Życia 4
Mikstura Życia 5
Osłona
Osłona Magiczna
Kamień
Runa Magii
Mechanika:
Boss NIE JEST odporny na: Zatrucie, Ślepota, Klątwa, Paraliż, Spowolnienie.
Bomby Czasowej używa na początku walki, a potem co 8-10 tur.
Pieczęci Krwi używa po Bombie Czasowej
Pentagramu używa co 4-5 tur.
Czarny Płomień jest używany, jeśli przeciwnik posiada Bariere/Bariere Magiczną
Wykrwawienia Używa, jeśli przeciwnik posiada Krwawienie.
Trujący pocisk jest używany, jeśli gracz posiada poniżej 50% HP
Leczenia 4 Używa poniżej 70% HP
Leczenia 5 Używa poniżej 60% HP
Mikstury życia 5 używa, jeśli skończą się leczenia.
Mikstury życia 4 używa, jeśli skończą się Mikstury życia 5.
Mikstury życia 3 używa, jeśli skończy się mikstura życia 4.
Klątwy Krwi używa losowo.