Strona 102 z 107 PierwszyPierwszy ... 25292100101102103104 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,516 do 1,530 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1516
    Użytkownik Avatar Lechicjan
    Dołączył
    05-11-2020
    Postów
    42
    Nazwa zdolności - Furia
    Od poziomu 40
    Dla profesji wojownik
    Opis : Nadaje status furia na 3 tury. Nie działa na przeciwników.

    Nazwa zdolności - Oszałamiający cios
    Od poziomu 45
    Dla profesji wojownik
    Opis : Zadaje 80% obrażeń fizycznych celowi. Ma 70% szans na nadanie statusów klątwa i ślepota na 3 tury.

    Nazwa zdolności - Ogłupienie
    Od poziomu 40
    Dla profesji wszystkie
    Opis : Nie zadaje obrażeń. Ma 80% szans na nadanie statusu pomylenie na 2 tury i statusu spowolnienie na 4 tury. Nie działa na pojedyńczego gracza.

  2. #1517
    Użytkownik Avatar Lechicjan
    Dołączył
    05-11-2020
    Postów
    42
    Chodzi mi o zdolności nakładające status ngatywny. Wszystkie przykłady oprócz ślepej furii i wypadu są dla obu profesji.

  3. #1518
    Użytkownik
    Dołączył
    30-04-2021
    Postów
    21
    Ostatnie Tchnienie
    Umierasz, dzielisz po równo między przeciwników obecną ilość hp.
    Koszt: 40 many
    Limit użyć: 1
    Limit użyć drużynowych: 1
    Od 30 lvl

    Wersja poprawiona
    Ostatnio edytowane przez krówka ; 12-05-2021 o 15:13

  4. #1519
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał krówka Zobacz post
    Ostatnie Tchnienie
    Umierasz, a wszyscy twoi przeciwnicy tracą po 50% obecnego hp
    Koszt: 40 many
    Limit użyć: 1
    Od 30 lvl
    Totalnie niezbalansowane, dowolna potrójna tura dla drużyny oznaczałaby koniec walki, bo po tej zdolce poleciałyby 2 obszarówki obrażeniowe i nawet przy pełnym hp przed tym, wszyscy umierają.

  5. #1520
    Użytkownik
    Dołączył
    30-04-2021
    Postów
    21
    Desperacki atak
    Obrażenia większe o 50/75/100%. Celność zmniejszona o 50%.
    Koszt: 18/22/26 many
    Limit użyć: 3
    Limit użyć drużynowych: 9
    Od 35lv

  6. #1521
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał krówka Zobacz post
    Ostatnie Tchnienie
    Umierasz, dzielisz po równo między przeciwników obecną ilość hp.
    Koszt: 40 many
    Limit użyć: 1
    Limit użyć drużynowych: 1
    Od 30 lvl

    Wersja poprawiona
    Dalej kiepskie, rozdajesz wszystkie pkt w hp i potem wykonujesz atak kamikaze w przeciwników, zabijając wszystko na hita, podczas gdy twój kolega tylko stoi.

    Chyba że chodzi ci o uleczenie przeciwników, co nie dość, że jest kiepskie, to nazywa się pośką (kinda)

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał krówka Zobacz post
    Desperacki atak
    Obrażenia większe o 50/75/100%. Celność zmniejszona o 50%.
    Koszt: 18/22/26 many
    Limit użyć: 3
    Limit użyć drużynowych: 9
    Od 35lv
    Po prostu wzmocniona wersja ryzykownego ciosu

  7. #1522
    Użytkownik
    Dołączył
    30-04-2021
    Postów
    21
    1. Można usstwić, że życie przeciwników nie może spaść poniżej 40%
    2. Sr, nie znałem tej zdolności

  8. #1523
    Użytkownik
    Dołączył
    26-12-2020
    Postów
    8
    Jeśli można jeszcze zaproponować jakieś zdolności, to ja mam taki pomysł:

    Chemiczny Atak
    Zadaje około 420 obrażeń.
    Nadaje statusy takie jak zombie, zatrucie i regeneracja na trzy tury.
    limit użyć 2
    koszt many 30
    do użycia od 50lv

  9. #1524
    Użytkownik
    Dołączył
    10-07-2019
    Postów
    375
    Cytat Napisał Augusty Zobacz post
    Jeśli można jeszcze zaproponować jakieś zdolności, to ja mam taki pomysł:

    Chemiczny Atak
    Zadaje około 420 obrażeń.
    Nadaje statusy takie jak zombie, zatrucie i regeneracja na trzy tury.
    limit użyć 2
    koszt many 30
    do użycia od 50lv
    Z ciekawości spytam. Liczba 420 powiązana?
    Fajna zdolność, tylko to Zombie overpowered bo może na dublu zabić

  10. #1525
    Zmyłka
    Posiada 45/55/70% szans na nałożenie statusu Pomylenie na 3 tury i 60/70/80% szans na nałożenie statusu Zatrucie na 2 tury. W przypadku nałożenia na przeciwnika obu statusów, rzucający ma 50% szans na otrzymanie zależnie od profesji statusu Mobilizacja lub Skupienie na 1 turę.
    Do użycia od 60 lvl, koszt many do ustalenia, limit użyć: 3.

    Wypaczenie Życia
    Profesja: Wojownik
    Zadaje 80/100/125% obrażeń przeciwnikowi oraz posiada 60/40/30% szans na nałożenie statusów Krwawienie, Zatrucie, i Nietykalność na 3 tury.
    Koszt: 65 MP, a w przypadku braku punktów MP 15/25/20% aktualnego życia.
    Od 90lvl, limit użyć: 4

    Absolut
    Profesja: Mag
    Zadaje 90% obrażeń magicznych. Posiada 60% szans na nałożenie na przeciwnika statusów Fluktuacja i Spowolnienie na 5 tur oraz 70% szans na otrzymanie statusu Skupienie i Przyśpieszenie na 2 tury.
    Od 100 lvl, koszt: 110 MP, limit użyć: 6
    Ostatnio edytowane przez Tensa Zangetsu ; 09-06-2021 o 01:33
    Le tits now

  11. #1526
    Kilgor
    Konto usunięte
    1. Wzmacniające Uderzenie

    Zadaje 60% obrażeń i nakłada na używającego status Wzmocnienie na 4 tury oraz Regeneracja na 1 turę.

    2. Pechowy Cios

    Zadaje 100% obrażeń i posiada 70% szans na nałożenie na przeciwnika statusu Nieszczęście na 3 tury. W przypadku chybienia status zostaje nałożony na używającego.

    3. Magiczne Odnowienie

    Nakłada na używającego statusy Olśnienie, Regeneracja Many na 3 tury oraz Zatrucie na 1 turę.

    - - - - - - - - - -

    Szaleństwo

    Nakłada na używającego statusy Mobilizacja i Furia na 1 turę oraz statusy Przełamanie i Fruktrakcja na 2 tury. W przypadku walk drużynowych szansa na nadanie statusu Furia spada do 80%.

  12. #1527
    Użytkownik
    Dołączył
    03-02-2021
    Postów
    3
    Propozycja na zdolkę
    śmierć gwaranotowana
    nadaje przeciwnikowi statusy regeneracja, zombie niezdejmowalny, zatrucie na 3/4/5 tur
    dla profesji wszystkie

  13. #1528
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    213
    Info: w tej propozycji dałem też propozycje nowego efektu
    Piekielna moc (koszt: 54 mp)
    Nadaje na 5 tur status Diabelski Pakt (specjalny, zdejmowalny)
    Efekt ten robił tak, że jeżeli osoba z efektem trafi w wroga, leczy 10% zadanych przed chwilą obrażeń, a jeżeli nie trafi, traci 10% max hp i 10% max mp. Do jego zdjęcia potrzebna by była inna zdolność
    Anielska Wsparcie (koszt: 50mp)
    Odnawia 200 hp, nadaje status bariera i bariera magiczna na 2 tury oraz zdejmuje efekty: zombie, trucizna, diabelski pakt

  14. #1529
    Użytkownik
    Dołączył
    03-02-2021
    Postów
    3
    Propozycja na zdolkę
    ryzyk-fizyk
    zabija nas lub przeciwnika jest szansa na to 50% że przeciwnik dednie lub 50% sznas na to, że nas samych uśmierci
    od lvl 50 dla profecji wszystkie niska cena tej zdolki to 250k średnia 300k a wysoka to 370k

  15. #1530
    Użytkownik
    Dołączył
    12-02-2021
    Postów
    40
    Cytat Napisał jacorello Zobacz post
    Propozycja na zdolkę
    ryzyk-fizyk
    zabija nas lub przeciwnika jest szansa na to 50% że przeciwnik dednie lub 50% sznas na to, że nas samych uśmierci
    od lvl 50 dla profecji wszystkie niska cena tej zdolki to 250k średnia 300k a wysoka to 370k
    A to imo byłoby całkiem fajne xD, ale tylko w tvt. No i gdyby spełniało więcej warunków, np. nie jesteśmy ostatnimi żywymi spośród sprzymierzeńców. Taki wyrok śmierci dla ubogich.

    PS. To gracze ustalają wartość przedmiotów, średnia cena nie jest ustalana odgórnie przez adminów XD

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •