Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 105 z 127

Temat: Pomoc aż za bardzo

  1. #91
    mnietuniema
    Konto usunięte
    Cytat Napisał ADIHC1 Zobacz post
    Zapytam kolejny raz: dlaczego chcecie bić osoby niezainteresowane PvP, zamiast walczyć między sobą (vide wyzwania lub propozycja Tomiego z poprzednich stron tego tematu)
    Z tego co pamiętam: bo to nudne ciągle ze sobą walczyć...
    Tyle, że przejrzałem logi paru rankerów i wcale nie jest tak, że wciąż te same nicki się przewijają

    Jak to mawiają: kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

    Co to za problem zrobić "ustawkę"? Zaprosić wszystkich z określonego przedziału rankingowego do lokacji w której dozwolone są bójki i tłuc się na automacie do upadłego Nawet kibiców można zaprosić... Są walki, jest fun. "Fabułowcy" do nawalanek nie są potrzebni.

  2. #92
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Z tych wszystkich dyskusji wynika, że system "bójki bez SOS", który proponowałem wcześniej jest do zaakceptowania.
    Nikogo nie przymusza, ale umożliwia łapanie przeciwników z których zyskamy pkt PvP - czyli to czego wszyscy(?) pragną.

  3. #93
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    @up
    Popieram w 100%,
    ale z możliwością zmiany profilu eq podczas walki.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  4. #94
    Nikogo nie przymusza, ale umożliwia łapanie przeciwników z których zyskamy pkt PvP - czyli to czego wszyscy(?) pragną.
    Wykluczyłbym z tego graczy z 50 pkt rankingowymi.

  5. #95
    Cytat Napisał ADIHC1 Zobacz post
    Wykluczyłbym z tego graczy z 50 pkt rankingowymi.
    Chyba że byliby to gracze notowani w rankingu (mogli mieć i 5k punktów ale stracili wszystko). Fabułowcy nie są w ogóle notowani w rankingach walk PVP i PVP Auto, jeżeli nie odbyli żadnej z takich walk.

  6. #96
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Adi, przeciez mowilem, zeby pominac fabulowcow, a chyba 99% z nich ma 50pkt rankg.
    Tomi, ja bym podniosl warunek takich lapanek do 100pkt-niektorzy fabulowcy zawalcza raz czy dwa, nawet zostana lapani, a czasem sobie poradza i tyle.
    Mozna dodac przykladowo 2-3 takie mapki, na ktorym dzialalby "probny" system wyzwan-taka mapka charakteryzowala by sie brakiem SOS w przypadku bojki, mozna na niej dac unikatowego potworka lub mini bossa, zeby graczy kusilo, zeby tam chodzic. Cos za cos :P

  7. #97
    El Fortuno
    Konto usunięte
    Cytat Napisał El Fortuno Zobacz post
    Lepiej zrobić mapki na których będziemy mogli atakować równe lub wyższe lv bez możliwości włączenia sos np mapki na których odnawiają się mini bosy

    to tak jak napisałem w pierwszej stronie tematu.... chyba to będzie najlepsze rozwiązanie.

  8. #98
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    Hmm a co z areną?
    Podobno kiedyś miała być jej aktualizacja.
    Ale widzę że niestety o tym zapomniano ;/
    I dalej świeci pustkami.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  9. #99
    mnietuniema
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Z tych wszystkich dyskusji wynika, że system "bójki bez SOS", który proponowałem wcześniej jest do zaakceptowania.
    Nikogo nie przymusza, ale umożliwia łapanie przeciwników z których zyskamy pkt PvP - czyli to czego wszyscy(?) pragną.
    Ja bym dał jeszcze małą poprawkę - teraz żeby walczyć o ranq obydwaj gracze muszą być w jednym przedziale rankingowym. Albo mówiąc inaczej - jeśli atakujący ma wystarczająco dużą przewagę ranqu - to atakując fabułowca (kogokolwiek raczej) właściwie niczym nie ryzykuje. Zmiana: jeśli atakujący przegrywa to ZAWSZE ranking traci, zwycięski obrońca zyskuje go bez zmian tylko wtedy gdy jest "w przedziale". Dla urozmaicenia - taka zasada obowiązywać by mogła nawet po użyciu opcji sos :>

  10. #100
    Eldoth
    Konto usunięte
    Pomysły są bardzo dobre. Niestety nie przewidują tzw. czynnika ludzkiego czyli graczy atakujących wściekle wszystko co się rusza. Brak możliwości wezwania "szwagra" do takiego delikwenta jest co najmniej nieuzasadniony.
    Dalej była mowa o proporcji rankowej. OK ale co z "przelewaczami" ranku za mf-y czy gold? Obecnie cena wynosi 10 rank za 1 mf lub 10k-20k golda. "Przelewacze" z natury rzeczy mający niski rank, więc... (dalej nie muszę tłumaczyć).

    Pozdrawiam

  11. #101
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał mnietuniema Zobacz post
    Ja bym dał jeszcze małą poprawkę - teraz żeby walczyć o ranq obydwaj gracze muszą być w jednym przedziale rankingowym. Albo mówiąc inaczej - jeśli atakujący ma wystarczająco dużą przewagę ranqu - to atakując fabułowca (kogokolwiek raczej) właściwie niczym nie ryzykuje. Zmiana: jeśli atakujący przegrywa to ZAWSZE ranking traci, zwycięski obrońca zyskuje go bez zmian tylko wtedy gdy jest "w przedziale". Dla urozmaicenia - taka zasada obowiązywać by mogła nawet po użyciu opcji sos :>
    Można taką zasadę wprowadzić - zaatakowałeś i przegrałeś bójkę to tracisz zawsze rank - ale raczej tylko wtedy, gdy walka zakończy się 1vs1.

  12. #102
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Można taką zasadę wprowadzić - zaatakowałeś i przegrałeś bójkę to tracisz zawsze rank - ale raczej tylko wtedy, gdy walka zakończy się 1vs1.
    Swietny pomysl i jedyny mozliwy.

    PS: Tomi, co myslisz o wprowadzeniu walki o rank w przypadku 1vs2? Widzialem walk, jak typ juz prawie zabil przeciwnika, ktory wezwal sos-atakujacy i tak dal rade i pokonal obydwu (pomocnik mial niski lv).

  13. #103
    Cytat Napisał Jaskier Zobacz post
    PS: Tomi, co myslisz o wprowadzeniu walki o rank w przypadku 1vs2? Widzialem walk, jak typ juz prawie zabil przeciwnika, ktory wezwal sos-atakujacy i tak dal rade i pokonal obydwu (pomocnik mial niski lv).
    Pole do popisu przy przelewaniu punktów rankingowych, wiec odpada.

  14. #104
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał minek Zobacz post
    Pole do popisu przy przelewaniu punktów rankingowych, wiec odpada.
    Dokładnie, poza tym ranking PvP to nie PvT

  15. #105
    Salcia
    Konto usunięte
    Jedyne co bym zmienił, a o czym już kiedyś była mowa, to drużyna agresorów powinna zawsze być mniej liczebna niż drużyna obrońcy.
    to jest bardzooo dobry pomysł ja ogólnie zdania na ten temat nie mam

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •