Przeczekanie:
Nie można użyć na przeciwnika kiedy po obu stronach są gracze i w jednej ze stron jest ich więcej niż 1.
Chyba wykonalne. Jedna wada: da się w bójkach i na IŚ użyć na start czeka w przeciwnika, kiedy jest 1v1. Jednak chyba to już by się dało przeżyć.
Ślepa Furia:
Przeciwko graczom zadaje zmniejszone obrażenia do 25%/50% dawnych (czytaj - bije 4x/2x słabiej niż obecnie - do ustalenia na testach). Przeciwko nie-graczom - bez zmian.
Na pewno wykonalne, z BMC zrobiono to samo w końcu.
Kto jest za?
No ja bym się zgodził na to co leon napisał
Nie, nie nie nie nie i jeszcze raz nie.
Przeczekanie jest zdolnością defensywną, w ogóle nie powinno być takiej możliwości by móc je rzucać na wroga.
Przed Devos nie było z nim większego problemu, bo większość graczy miała podbite obrony i ściągnięcie gracza wymagało często 3-4 ataków. Przeczekania się nie grało, bo nie było takiej potrzeby, choć mimo wszystko czasami widać było jak ktoś z niego korzysta.
Ze ślepą furią też nie było problemu, bo atak większość graczy miała dość niski, a wejście statusów nie oznaczało automatycznej przegranej.
Szczęśliwy cios BYŁ za silny, ale nikt z niego nie korzystał, bo często nawet nie było na kim(różnica szczęścia dwóch graczy była często niewielka, bo eq garudy było silne w TvT)
Wszystko zmienia się w Devos, początek jest jeszcze znośny - mało ludzi ma jakieś silne eq więc szanse są w miarę równe.
Z czasem jednak łatwiej było uzyskać chorą ilość jednej statystyki by wykorzystać to poprzez jedną/dwie zdolność.
Ale wracając z tematem. Wspomniałam o wszystkich problemach z przeczekaniem, także nie będę się powtarzać. Jakie zmiany w czeku bym widziała to:
-usunięcie z gry(heh nieśmieszne)
-podbicie kosztu many i ustawienie paraliżu jako status z możliwością chybienia, a co za tym idzie połączyć paraliż i nietykalność (czyli jeżeli paraliż nie wejdzie, to nietykalność też nie). Limit użyć może zostać.
-ustawienie Przeczekania jako FAKTYCZNEJ zdolności defensywnej (czyli wyłączenie możliwości jej użycia na przeciwnikach)
Zmniejszenie ilości użyć nic nie zmieni, bo nadal czek na ostatnią osobę = przegrana. Jeszcze z tą zmianą z ożywkami to wejście w turę jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Wdg mnie nie powinno tak być, że gracz/grupa/drużyna nie ma możliwości powrotu do gry bo obrywa z niezbalansowanej zdolności. Co z tego że ma miljon szczęścia i 75% odporności na paraliż? Przecież Przeczekanie ma to głęboko gdzieś.
Przeczekanie nigdy nie było zdolnością wyłącznie defensywną, nie ma powodu robić jej taką.
Każda z tych opcji jest słaba (nie chce mi się szeroko mojej opinii argumentować). Ta zdolność jest wpisana w DNA mfo i powinna pozostać w takim kształcie, jedynie możemy dyskutować o delikatnej korekcie, aby poprawić tylko aspekt używania jej w tvt na przeciwnika.
Przeczekanie nigdy nie było typowo defensywne.
fajnie ze nie bylo defensywne ale nie wiecie jakie jest teraz tvt bo nie walczycie. Przeczekanie powinno byc defensywne lub powinno zalezec od odpornosci jak porazenie ale wtedy byoby jak porazenie wiec lepiej zrobic z niej zdolnosc defensywna. slepa furia powinna byc dawno temu oslabiona zeby bila malo a nie 1/2 hp i dawala statusy. atak powyzej 350 powinien sie o wiele slabiej skalowac wtedy bylyby normalne statystyki a nie bycie hiterem. totem nietykalnosci powinien dawac status obnizajacy atak na jakis czas
Na każdy upek dajcie nowe potki, i nie będzie takich problemów.