Strona 28 z 36 PierwszyPierwszy ... 182627282930 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 406 do 420 z 532

Temat: Zmiany TvT

  1. #406
    Użytkownik
    Dołączył
    26-02-2012
    Postów
    610
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Na nie - to odbiera mu połowę charakteru. I trochę mąci w PvE.
    Dokładnie.
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Problemem Przeczekania nie jest Przeczekanie tylko paraliż. Jak się okazuje, nałożenie 2 paraliżów na przeciwną 4-osobową drużynę w TvT przesądza o losach walki. Wniosek - to coś z TvT jest nie tak, nie z Przeczekaniem.
    Po części masz racje, ale obecnie z tvt nic się nie da zrobić (zajęłoby to zbyt dużo czasu), więc pozostaje korekta przeczekania.

  2. #407
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Przeczekanie:
    Nie można użyć na przeciwnika kiedy po obu stronach są gracze i w jednej ze stron jest ich więcej niż 1.

    Chyba wykonalne. Jedna wada: da się w bójkach i na IŚ użyć na start czeka w przeciwnika, kiedy jest 1v1. Jednak chyba to już by się dało przeżyć.

    Ślepa Furia:
    Przeciwko graczom zadaje zmniejszone obrażenia do 25%/50% dawnych (czytaj - bije 4x/2x słabiej niż obecnie - do ustalenia na testach). Przeciwko nie-graczom - bez zmian.

    Na pewno wykonalne, z BMC zrobiono to samo w końcu.


    Kto jest za?

  3. #408
    Mefisto BANK
    Konto usunięte
    No ja bym się zgodził na to co leon napisał

  4. #409
    Nie, nie nie nie nie i jeszcze raz nie.
    Przeczekanie jest zdolnością defensywną, w ogóle nie powinno być takiej możliwości by móc je rzucać na wroga.
    Przed Devos nie było z nim większego problemu, bo większość graczy miała podbite obrony i ściągnięcie gracza wymagało często 3-4 ataków. Przeczekania się nie grało, bo nie było takiej potrzeby, choć mimo wszystko czasami widać było jak ktoś z niego korzysta.
    Ze ślepą furią też nie było problemu, bo atak większość graczy miała dość niski, a wejście statusów nie oznaczało automatycznej przegranej.
    Szczęśliwy cios BYŁ za silny, ale nikt z niego nie korzystał, bo często nawet nie było na kim(różnica szczęścia dwóch graczy była często niewielka, bo eq garudy było silne w TvT)
    Wszystko zmienia się w Devos, początek jest jeszcze znośny - mało ludzi ma jakieś silne eq więc szanse są w miarę równe.
    Z czasem jednak łatwiej było uzyskać chorą ilość jednej statystyki by wykorzystać to poprzez jedną/dwie zdolność.

    Ale wracając z tematem. Wspomniałam o wszystkich problemach z przeczekaniem, także nie będę się powtarzać. Jakie zmiany w czeku bym widziała to:
    -usunięcie z gry(heh nieśmieszne)
    -podbicie kosztu many i ustawienie paraliżu jako status z możliwością chybienia, a co za tym idzie połączyć paraliż i nietykalność (czyli jeżeli paraliż nie wejdzie, to nietykalność też nie). Limit użyć może zostać.
    -ustawienie Przeczekania jako FAKTYCZNEJ zdolności defensywnej (czyli wyłączenie możliwości jej użycia na przeciwnikach)

    Zmniejszenie ilości użyć nic nie zmieni, bo nadal czek na ostatnią osobę = przegrana. Jeszcze z tą zmianą z ożywkami to wejście w turę jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Wdg mnie nie powinno tak być, że gracz/grupa/drużyna nie ma możliwości powrotu do gry bo obrywa z niezbalansowanej zdolności. Co z tego że ma miljon szczęścia i 75% odporności na paraliż? Przecież Przeczekanie ma to głęboko gdzieś.

  5. #410
    musaraj
    Konto usunięte
    Przeczekanie nigdy nie było zdolnością wyłącznie defensywną, nie ma powodu robić jej taką.

  6. #411
    Użytkownik
    Dołączył
    26-02-2012
    Postów
    610
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Ale wracając z tematem. Wspomniałam o wszystkich problemach z przeczekaniem, także nie będę się powtarzać. Jakie zmiany w czeku bym widziała to:
    -usunięcie z gry(heh nieśmieszne)
    -podbicie kosztu many i ustawienie paraliżu jako status z możliwością chybienia, a co za tym idzie połączyć paraliż i nietykalność (czyli jeżeli paraliż nie wejdzie, to nietykalność też nie). Limit użyć może zostać.
    -ustawienie Przeczekania jako FAKTYCZNEJ zdolności defensywnej (czyli wyłączenie możliwości jej użycia na przeciwnikach)
    Każda z tych opcji jest słaba (nie chce mi się szeroko mojej opinii argumentować). Ta zdolność jest wpisana w DNA mfo i powinna pozostać w takim kształcie, jedynie możemy dyskutować o delikatnej korekcie, aby poprawić tylko aspekt używania jej w tvt na przeciwnika.

    Przeczekanie nigdy nie było typowo defensywne.

  7. #412
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    583
    fajnie ze nie bylo defensywne ale nie wiecie jakie jest teraz tvt bo nie walczycie. Przeczekanie powinno byc defensywne lub powinno zalezec od odpornosci jak porazenie ale wtedy byoby jak porazenie wiec lepiej zrobic z niej zdolnosc defensywna. slepa furia powinna byc dawno temu oslabiona zeby bila malo a nie 1/2 hp i dawala statusy. atak powyzej 350 powinien sie o wiele slabiej skalowac wtedy bylyby normalne statystyki a nie bycie hiterem. totem nietykalnosci powinien dawac status obnizajacy atak na jakis czas

  8. #413
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,931
    Cytat Napisał dziodziek Zobacz post
    totem nietykalnosci powinien dawac status obnizajacy atak na jakis czas
    wtedy juz bedzie calkowicie do rzyci w pve

  9. #414
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    wtedy juz bedzie calkowicie do rzyci w pve
    Nie. Gdyby obniżał atak na dwie tury, to nie wpłynęłoby to na normalne buildy.
    Przeczekanie + Podwójny Drenaż * i już zszedłby status obniżający atak.

  10. #415
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    583
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    wtedy juz bedzie calkowicie do rzyci w pve
    ale bylby zbalansowany w walkach tvt...
    a zreszta co za problemy macie z tym pve jakby zabicie potworka bylo takie trudne to bym to zrozumial ale narzekacie ze wszystko przeszkodzi w biciu prostych mobkow

  11. #416
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,083
    Pomysł Leona wydaje mi się spoko, chociaż jestem graczem PVE. Nie utrudni to walk z minibossami/mobami PvP, a osłabi czeka w tvt (o ile to jest wykonalne)

    Cytat Napisał Kim Chi Zobacz post
    Nie. Gdyby obniżał atak na dwie tury, to nie wpłynęłoby to na normalne buildy.
    Przeczekanie + Podwójny Drenaż * i już zszedłby status obniżający atak.
    Musisz ocenić więcej postów innych Użytkowników, zanim będziesz mógł ponownie dać Reputację Kim Chi.

  12. #417
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kim Chi Zobacz post
    Nie. Gdyby obniżał atak na dwie tury, to nie wpłynęłoby to na normalne buildy.
    Przeczekanie + Podwójny Drenaż * i już zszedłby status obniżający atak.
    A w PvE? Jacy wy jednowymiarowi jesteście.

  13. #418
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,083
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    A w PvE? Jacy wy jednowymiarowi jesteście.
    ?

    Kim Chi pisze o PvE.
    Na cyklopsy i tak nie zaatakujesz
    Na normalne moby leci czek i na kolejnego podwójny drenaż.
    A jednego moba to każdy ubije...

  14. #419
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    ?

    Kim Chi pisze o PvE.
    Na cyklopsy i tak nie zaatakujesz
    Na normalne moby leci czek i na kolejnego podwójny drenaż.
    A jednego moba to każdy ubije...
    On się wymądrza i trolluje.

  15. #420
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Na każdy upek dajcie nowe potki, i nie będzie takich problemów.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •