Strona 86 z 107 PierwszyPierwszy ... 3676848586878896 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,276 do 1,290 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1276
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Ale może dopuszczać.
    Nie wiem czy jest sens.

  2. #1277
    KoxWymiatacz
    Konto usunięte
    Nie będę podawać szczegółów (ile many to zużywa, ile użyć...) ale zdolność zadaje atakuje tym artrybutem, na który słaby jest przeciwnik.

  3. #1278
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał KoxWymiatacz Zobacz post
    Nie będę podawać szczegółów (ile many to zużywa, ile użyć...) ale zdolność zadaje atakuje tym artrybutem, na który słaby jest przeciwnik.

    • W tym temacie trzeba podawać szczegóły. A Twoja propozycja nie ma żądnych ścisłych informacji.
    • Są już zdolności typu Wietrzny Atak, czy Cios Buławy. Na jedno wychodzi.
    • Jeżeli przeciwnik ma Miecz i Buławę na -25 to zaatakuje oboma atrybutami?

  4. #1279
    KoxWymiatacz
    Konto usunięte
    Nie jestem pewien co do nazwy, limitu użyć i ilości potrzebnej many, ale dzięki tej zdolności nie trzeba kupować Ciosu Buławy, Wietrznego Ataku, czy innych podobnych zdolności (za to ta będzie droższa w kwestii golda i many), a co do

    Jeżeli przeciwnik ma Miecz i Buławę na -25 to zaatakuje oboma atrybutami?

    atrybut byłby wybierany losowo.

    Przepraszam, że o tym wcześniej nie pomyślałem

  5. #1280
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    WOJOWNIK

    Szybki cios:
    Zadaje 3 ciosy na raz, każdy z 50% prawdopodobieństwem niezależnie od uników czy celności.
    Każdy z tych ciosów zadaje obrażenia o wartości odpowiednio 30%, 40%, 50% aktualnej mocy. Bez krytyków.
    Za każdy udany cios nadaje status przyspieszenie na 1 turę (max 3 tury)
    limit użyć 1/2

    Dynamiczny cios:
    Atak o mocy 130%. Ma 50% celności. Omija status bariera.
    limit użyć 1

    Symulacja:
    Atak o mocy 80%, który omija status nietykalność. Zawsze trafia jeśli przeciwnik ma ten status. Jeśli nie to zawsze chybia.
    limit użyć 1

    Walka wręcz
    Atak, który zadaje na raz 5 ciosów bez atrybutu. Celność 80% dla każdego ciosu.
    Neguje posiadany atak i obrażenia od aktualnie posiadanej broni ze strony użytkownika.
    Posiada obrażenia bazowe od broni nieunikatowej +0 na dany lvl.
    limit użyć 1/2

    Okrzyk wojenny
    Nadaje status mobilizacja, pomyślność na 2/3 tury
    limit użyć 1

    MAG

    Ładunek statyczny:
    Jeśli aktualnie posiadamy status paraliż możemy użyć tego ataku bez atrybutu o mocy bazowej 50% bez użycia MP.
    Zdejmuje z nas status paraliż.
    limit użyć 1

    Kula żywiołów:
    Zadaje obrażenia magiczne o mocy 120% i wzmocnionej (bądź osłabionej) ze stosunku:
    Suma atrybutów magicznych użytkownika/Suma atrybutów magicznych przeciwnika
    limit użyć 1

    Szybki pocisk
    Atak magiczny bez atrybutu wzmocniony o stosunek szybkości użytkownika przez szybkość przeciwnika
    limit użyć 2/3

    Zaraza
    Nadaje kilka negatywnych statusów na 2/3 tury bez obrażeń.
    limit użyć 1

    Chłodna kalkulacja
    Nadaje status precyzja, skupienie na 2/3 tury
    limit użyć 1

    UNIWERSALNE

    Śmierć martwym
    Zaklęcie na zwłoki przeciwnika, które zapobiega jego ożywieniu. Działa tylko na drużynę przeciwną, która ma aktualnie więcej lub równą ilość żywych członków.
    limit użyć 1
    liczba slotów 2

    Rezurekcja
    Nadaje status "gotowy na śmierć" na 5 tur. Jeśli w tym czasie postać zginie zostanie automatycznie ożywiona z jednym HP i MP oraz ze statusem przyspieszenie i regeneracja na 3 tury.
    ilość użyć 1
    liczba slotów 2

    Odwrócenie
    Odwraca bazową wartość ataku i obron. Atak dzieli na pół i daje po równo do obu obron, natomiast obrony sumuje i dodaje do ataku.
    ilość użyć 1

    Związanie
    Nadaje drużynie przeciwnej status pomylenie i paraliż na 2 tury z 40% prawdopodobieństwem
    limit użyć 1
    liczba slotów 2

    Męczennik
    Można użyć tylko na siebie. Automatycznie zabija użytkownika i nadaje pozostałym sojusznikom z drużyny status nietykalność na 1 turę.
    limit użyć 1

    Niewzruszenie
    Nadaje status nietykalność, paraliż, pomylenie, spowolnienie na 3 tury
    limit użyć 1

    Opancerzenie
    Nadaje status Bariera, Bariera magiczna na 3/4 tury i Spowolnienie na 4/6 tur.
    limit użyć 1

    Zdjęcie pancerza
    Nadaje status refleks, przyspieszenie, pomyślność na 2 tury.
    limit użyć 1
    Ostatnio edytowane przez Deathpool ; 17-01-2017 o 21:40

  6. #1281
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Szybki cios - taki gorszy mp atak
    Dynamiczny - za mocno uderza w defferów, w każdym innym wypadku jest to gorszy psioniczny atak
    Symulacja - metallica lubi to
    Walka wręcz - czyli jaki ma atak? też taki, co podstawowa broń? W sumie dość ciekawe, o ile da się zrobić stały dmg bez wpływu miksa mobilizacji (tu mop musi się wypowiedzieć)
    Okrzyk wojenny - w sumie ok

    Ładunek statyczny - odpowiednik dla woja raczej fajniejszy
    Kula żywiołów - zdecydowanie za mocna, ale coś już takiego chyba jest/było, ale nie zostało wprowadzone (burza żywiołów czy coś w ten deseń)
    Szybki pocisk - zbyt hax
    Zaraza - takie gorsze okrutne opary
    Chłodna kalkulacja - odpowiednik okrzyku, spoko nawet

    Śmierć martwym - chyba bezsens
    Rezurekcja - ciekawa
    Odwrócenie - hiterzy będą mogli się dostosować do każdej sytuacji mocno, raczej nie
    Związanie - tutaj zobacz jak sama furia jest mocna, a tu aż 2 statusy niszczące tury przeciwników
    Męczennik fajny
    Niewzruszenie - takie gorsze przeczekanie (chociaż jeśli rzucamy na przeciwnika - lepsze - z obu powodów raczej nie będzie dodane)
    Opancerzenie - fajna synergia z włócznią pośpiechu. Limit użyć dałbym 3.
    Zdjęcie pancerza - po 3 tury i limit użyć 2/3

  7. #1282
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Deszcz sopli
    Poziom: 80
    Koszt MP: 80/85
    Ilość *:2
    Limit użyć: 1
    Sloty: 1
    Opis: Zadaje 70 ciosów o atrybucie włóczni, 50%/55% szans na trafienie każdy. Zadaje 5% standardowych obrażeń.

  8. #1283
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Deszcz sopli
    Poziom: 80
    Koszt MP: 80/85
    Ilość *:2
    Limit użyć: 1
    Sloty: 1
    Opis: Zadaje 70 ciosów o atrybucie włóczni, 50%/55% szans na trafienie każdy. Zadaje 5% standardowych obrażeń.
    Bez sensu zdolność. Uproszczę ci jej wygląd u hiterów. "Ma 50% szans na natychmiastowe zabicie każdego przeciwnika w pvp oraz poważnego zranienia każdego bossa".

  9. #1284
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Bez sensu zdolność. Uproszczę ci jej wygląd u hiterów. "Ma 50% szans na natychmiastowe zabicie każdego przeciwnika w pvp oraz poważnego zranienia każdego bossa".
    Średnio jest to cios o delikatnie mocniejszej sile (5%) od ryzykownego ciosu z krytem
    50 ciosów to byłby taki silniejszy mp atak - już bardziej
    (o ile to w ogóle implementowalne)
    ale tak szczerze, to bez sensu xd

  10. #1285
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Bez sensu zdolność. Uproszczę ci jej wygląd u hiterów. "Ma 50% szans na natychmiastowe zabicie każdego przeciwnika w pvp oraz poważnego zranienia każdego bossa".
    W sumie niegłupia zdolność jeżeli możemy podejrzewać u siebie nadmiar celności - najpewniej coś wejdzie takiego dla woja kiedyś

  11. #1286
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    W sumie niegłupia zdolność jeżeli możemy podejrzewać u siebie nadmiar celności - najpewniej coś wejdzie takiego dla woja kiedyś
    Albo podejrzewać u siebie większy atak i szczęście, mobilizację i opcjonalnie pomyślność. Czyli zdolność do zdejmowania na hit częściowo omijająca chybienia.

  12. #1287
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    W sumie niegłupia zdolność jeżeli możemy podejrzewać u siebie nadmiar celności - najpewniej coś wejdzie takiego dla woja kiedyś
    Jak ktoś u siebie podejrzewa nadmiar celności, to mam nawet prostszy pomysł!

    3 użycia
    Koszt 0 MP
    Zadaje cios o sile 110/120/130% i celności obniżonej do 90/80/70%.

    Moglibyśmy go nazwać np. Ryzykowny Cios. Liczę na to, że coś takiego wejdzie

  13. #1288
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    W sumie niegłupia zdolność jeżeli możemy podejrzewać u siebie nadmiar celności - najpewniej coś wejdzie takiego dla woja kiedyś
    W tej zdolności zła jest losowość. Może albo kogoś zabić na hita, albo zranić mocno (przeciwnik się leczy), albo ew. stracimy turę (przeciwnik obrywa tak słabo, że ma w rzyci leczenie), co w przypadku, gdy zaczniemy nie jest taaakie straszne.

  14. #1289
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    W tej zdolności zła jest losowość. Może albo kogoś zabić na hita, albo zranić mocno (przeciwnik się leczy), albo ew. stracimy turę (przeciwnik obrywa tak słabo, że ma w rzyci leczenie), co w przypadku, gdy zaczniemy nie jest taaakie straszne.
    jak dla mnie to ma bardzo małą losowość w porównaniu do np. takiego ryzykownego ciosu, którego losowość polega na: trafi bądź nie trafi
    przy 50-100 hitach obrażenia tej zdolki będą się różniły o jakieś 50-100hp w danym przypadku, więc nie wiem gdzie ty tu widzisz tą losowość wielkości obrażeń

  15. #1290
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Zadaje 70 ciosów o atrybucie włóczni, 50%/55% szans na trafienie każdy. Zadaje 5% standardowych obrażeń.

    Załóżmy, że wszystko trafi(ot, ktoś ma w życiu większe szczęście, od IQ). 350% obrażeń, do tego nie ma mowy, że nie może być krytów (do tego mobilka najlepiej jeszcze).
    Załóżmy, że trafi połowa(ot, taki ja, mając szczęśliwy dzień). 175% obrażeń, dużo mniej. Wcaaale nie ma wielkiej losowości obrażeń.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •