Dość ciekawa zdolność lecz zbyt mocna i używana w nielicznych przypadkach
Dość ciekawa zdolność lecz zbyt mocna i używana w nielicznych przypadkach
No nie wiem czy zbyt mocna, przecież można używać Trzęsień Ziemi i Paralizatorów, można też otruć (jeśli ktoś nosi) albo też normalnie atakować. Nie mówiłem o konkretnych wartościach.
Można użyć tylko, gdy wszyscy sojusznicy w walce 4v4 są martwi, a co najmniej trzej wrogowie żyją.
Złodziej duszy pozwala na sumowanie HP i MP przeciwnika działa jak wyrok śmierci zabija gracza i dodaje rzucającemu całe jego MP i HP np:
mam 3000HP i 50 MP a po użycia na gracza który ma 2900 HP i 160MP Rezultat że moja postać ma 5900HP i 210MP
1*
1 Użycie koszt MP 200
na Woja i Maga zajmuje 3 miejsca na zdolność
AP na 1 * 1000000
(nawet jeśli gracz ma limit HP np 3500 a ma 3000 teraz zdolność sumuje HP i MP które mamy obecnie )
Działanie nie jest na zawsze po ataku HP i MP wraca do normy
Ostatnio edytowane przez VenUSus ; 29-12-2016 o 22:18
Nie będę podawać szczegółów (ile many to zużywa, ile użyć...) ale zdolność zadaje atakuje tym artrybutem, na który słaby jest przeciwnik.
Nie jestem pewien co do nazwy, limitu użyć i ilości potrzebnej many, ale dzięki tej zdolności nie trzeba kupować Ciosu Buławy, Wietrznego Ataku, czy innych podobnych zdolności (za to ta będzie droższa w kwestii golda i many), a co do
Jeżeli przeciwnik ma Miecz i Buławę na -25 to zaatakuje oboma atrybutami?
atrybut byłby wybierany losowo.
Przepraszam, że o tym wcześniej nie pomyślałem![]()