WOJOWNIK
Szybki cios:
Zadaje 3 ciosy na raz, każdy z 50% prawdopodobieństwem niezależnie od uników czy celności.
Każdy z tych ciosów zadaje obrażenia o wartości odpowiednio 30%, 40%, 50% aktualnej mocy. Bez krytyków.
Za każdy udany cios nadaje status przyspieszenie na 1 turę (max 3 tury)
limit użyć 1/2
Dynamiczny cios:
Atak o mocy 130%. Ma 50% celności. Omija status bariera.
limit użyć 1
Symulacja:
Atak o mocy 80%, który omija status nietykalność. Zawsze trafia jeśli przeciwnik ma ten status. Jeśli nie to zawsze chybia.
limit użyć 1
Walka wręcz
Atak, który zadaje na raz 5 ciosów bez atrybutu. Celność 80% dla każdego ciosu.
Neguje posiadany atak i obrażenia od aktualnie posiadanej broni ze strony użytkownika.
Posiada obrażenia bazowe od broni nieunikatowej +0 na dany lvl.
limit użyć 1/2
Okrzyk wojenny
Nadaje status mobilizacja, pomyślność na 2/3 tury
limit użyć 1
MAG
Ładunek statyczny:
Jeśli aktualnie posiadamy status paraliż możemy użyć tego ataku bez atrybutu o mocy bazowej 50% bez użycia MP.
Zdejmuje z nas status paraliż.
limit użyć 1
Kula żywiołów:
Zadaje obrażenia magiczne o mocy 120% i wzmocnionej (bądź osłabionej) ze stosunku:
Suma atrybutów magicznych użytkownika/Suma atrybutów magicznych przeciwnika
limit użyć 1
Szybki pocisk
Atak magiczny bez atrybutu wzmocniony o stosunek szybkości użytkownika przez szybkość przeciwnika
limit użyć 2/3
Zaraza
Nadaje kilka negatywnych statusów na 2/3 tury bez obrażeń.
limit użyć 1
Chłodna kalkulacja
Nadaje status precyzja, skupienie na 2/3 tury
limit użyć 1
UNIWERSALNE
Śmierć martwym
Zaklęcie na zwłoki przeciwnika, które zapobiega jego ożywieniu. Działa tylko na drużynę przeciwną, która ma aktualnie więcej lub równą ilość żywych członków.
limit użyć 1
liczba slotów 2
Rezurekcja
Nadaje status "gotowy na śmierć" na 5 tur. Jeśli w tym czasie postać zginie zostanie automatycznie ożywiona z jednym HP i MP oraz ze statusem przyspieszenie i regeneracja na 3 tury.
ilość użyć 1
liczba slotów 2
Odwrócenie
Odwraca bazową wartość ataku i obron. Atak dzieli na pół i daje po równo do obu obron, natomiast obrony sumuje i dodaje do ataku.
ilość użyć 1
Związanie
Nadaje drużynie przeciwnej status pomylenie i paraliż na 2 tury z 40% prawdopodobieństwem
limit użyć 1
liczba slotów 2
Męczennik
Można użyć tylko na siebie. Automatycznie zabija użytkownika i nadaje pozostałym sojusznikom z drużyny status nietykalność na 1 turę.
limit użyć 1
Niewzruszenie
Nadaje status nietykalność, paraliż, pomylenie, spowolnienie na 3 tury
limit użyć 1
Opancerzenie
Nadaje status Bariera, Bariera magiczna na 3/4 tury i Spowolnienie na 4/6 tur.
limit użyć 1
Zdjęcie pancerza
Nadaje status refleks, przyspieszenie, pomyślność na 2 tury.
limit użyć 1