
Napisał
herbatoholik
a) nie da się odbić - faktyczna porażka, chyba że masz miksturę szybkości.
b) da się odbić jego następne uderzenie
c) da się odbić jego następne uderzenie + da się na niego dać przeczekanie + da się nałożyć regenerację czy cokolwiek innego.
d) zaczynasz, dajesz pechową/okrutne czy nawet barierę/bryzę
e) nom + da się odbić jego następne uderzenie
f) nom + da sie odbić jego następne uderzenie (y, 210 szczęścia)
PS: Czemu w 5 przypadkach sytuacja dotyczy maga? Myślałem, że w grze jest po równo magów i wojowników z ewentualnym odchyleniem 10%.
PSS: Czemu sytuacja dotyczy JEDNEGO GRACZA, a nie ogólnie wojowników? Jeżeli chcecie, by wojownicy byli lepsi PRZEZ JEDNEGO GRACZA to chyba coś się stało z Waszymi...
Oczywiście, jestem za wprowadzeniem zdolności/broni anty-hiterowskiej dla obu profesji (broni dla magów), bo to już szczyt głupoty całą profesję besztać przez jednego gracza.