Strona 28 z 85 PierwszyPierwszy ... 1826272829303878 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 406 do 420 z 1261

Temat: Król Góry

  1. #406
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    1. Asasynek nie ma obron, a odbicie jest w pakiecie startowym (Zapobiegawczo przeciw hiterom). Zakładam, iż przy założeniu 2-4 gemów HP osiągniesz ponad 3k, a obrywać może ~2k, czyli ~2.8k krytem. Odbij cios krytyczny to on oberwie dobre 4k.
    Co do zdolności to wojownik nie nałoży Ci klątwy (Czyli możesz odbić kiedykolwiek), a paraliż jet na zaledwie 2 tury (Podczas których można zdjąć zatrucie. Albo status osłona na początku (Po tym, jak on użyje toksyny, Ty użyjesz antidotum


    xDDDDDDDDDDDDDDDDD

    To co napisałeś nie ma kompletnie żadnego sensu.

    Przeprowadźmy prosty test.

    Jak chcesz pokonać Asasynka gdy on zaczyna? Normalny build nie ma żadnych szans.
    Używa toksyny w której wchodzi 100% zatrucie i duża szansa na spowolnienie + paraliż.
    Toksyna ma niskie przeliczniki - zada z 500 obrażeń, więc tego nie odbijesz.
    I znajdujesz się już w progu który może on cię dobić.
    Wtedy zaczyna się jedna z 6 wersji:
    a) miałeś barierę na start, trafił w ciebie spowolnieniem i paraliżem. Nadchodzi jego dubel nawet z barierą i full hp umierasz.
    b) miałeś barierę na start, nie trafił w ciebie spowolnieniem ani paraliżem. Możesz spróbować się wyratować czymś co go zablokuje - porażenie/okrutne opary.
    Jeżeli trafisz spowolnieniem to nawet go zabijesz
    c) miałeś barierę na start, trafił w ciebie spowolnieniem bez paraliżu - może masz przeczekanie to się wyratujesz z dubla. Ale wtedy on daje sobie mobilkę i rzuca na ciebie kolejną toksynę gdy ci się kończy nietykalność - Sayonara Salvatore.
    d) nie miałeś bariery na start - umierasz.
    e) pomylił się i nie rzucił toksyny w pierwszej turze - jak zadasz mu obrażenia >=50% jego hp (co nie jest czasami łatwe - w końcu czarcia bransoleta daje barierę mag, a mythrilowe buty/pajęczy wisior fizyczną) to masz szanse wygrać.
    f) jesteś wojem i uderzasz kontr wyniszczającym bo nie siadł na ciebie paraliż. Trafiasz wszystkim i zabijasz na dublu (PS: wtedy nie jesteś normalnym buildem).


    Wszystkie te możliwości dają większą szansę dla niego niż dla ciebie, ponieważ to on ma inicjatywę. Powodzenia amigo

  2. #407
    musaraj
    Konto usunięte
    Jeszcze
    g) Jesteś herbatoholikiem i odbijasz go za 4k

  3. #408
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Jeszcze
    g) Jesteś herbatoholikiem i odbijasz go za 4k
    Bo jesteś kozak antymag więc nawet wyniszczającym który ma przelicznik ~30% zrobi ci 3k dmg czego się nie spodziewa.

  4. #409
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Leonardo Zobacz post
    xDDDDDDDDDDDDDDDDD

    To co napisałeś nie ma kompletnie żadnego sensu.

    Przeprowadźmy prosty test.

    Jak chcesz pokonać Asasynka gdy on zaczyna? Normalny build nie ma żadnych szans.
    Używa toksyny w której wchodzi 100% zatrucie i duża szansa na spowolnienie + paraliż.
    Toksyna ma niskie przeliczniki - zada z 500 obrażeń, więc tego nie odbijesz.
    I znajdujesz się już w progu który może on cię dobić.
    Wtedy zaczyna się jedna z 6 wersji:
    a) miałeś barierę na start, trafił w ciebie spowolnieniem i paraliżem. Nadchodzi jego dubel nawet z barierą i full hp umierasz.
    b) miałeś barierę na start, nie trafił w ciebie spowolnieniem ani paraliżem. Możesz spróbować się wyratować czymś co go zablokuje - porażenie/okrutne opary.
    Jeżeli trafisz spowolnieniem to nawet go zabijesz
    c) miałeś barierę na start, trafił w ciebie spowolnieniem bez paraliżu - może masz przeczekanie to się wyratujesz z dubla. Ale wtedy on daje sobie mobilkę i rzuca na ciebie kolejną toksynę gdy ci się kończy nietykalność - Sayonara Salvatore.
    d) nie miałeś bariery na start - umierasz.
    e) pomylił się i nie rzucił toksyny w pierwszej turze - jak zadasz mu obrażenia >=50% jego hp (co nie jest czasami łatwe - w końcu czarcia bransoleta daje barierę mag, a mythrilowe buty/pajęczy wisior fizyczną) to masz szanse wygrać.
    f) jesteś wojem i uderzasz kontr wyniszczającym bo nie siadł na ciebie paraliż. Trafiasz wszystkim i zabijasz na dublu (PS: wtedy nie jesteś normalnym buildem).


    Wszystkie te możliwości dają większą szansę dla niego niż dla ciebie, ponieważ to on ma inicjatywę. Powodzenia amigo
    a) nie da się odbić - faktyczna porażka, chyba że masz miksturę szybkości.
    b) da się odbić jego następne uderzenie
    c) da się odbić jego następne uderzenie + da się na niego dać przeczekanie + da się nałożyć regenerację czy cokolwiek innego.
    d) zaczynasz, dajesz pechową/okrutne czy nawet barierę/bryzę
    e) nom + da się odbić jego następne uderzenie
    f) nom + da sie odbić jego następne uderzenie (y, 210 szczęścia)

    PS: Czemu w 5 przypadkach sytuacja dotyczy maga? Myślałem, że w grze jest po równo magów i wojowników z ewentualnym odchyleniem 10%.
    PSS: Czemu sytuacja dotyczy JEDNEGO GRACZA, a nie ogólnie wojowników? Jeżeli chcecie, by wojownicy byli lepsi PRZEZ JEDNEGO GRACZA to chyba coś się stało z Waszymi...

    Oczywiście, jestem za wprowadzeniem zdolności/broni anty-hiterowskiej dla obu profesji (broni dla magów), bo to już szczyt głupoty całą profesję besztać przez jednego gracza.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Jeszcze
    g) Jesteś herbatoholikiem i odbijasz go za 4k

    Uderza Ci 2.4k (krytykiem), odbijasz (Przy jego ultra-mega-fajno-superowych defach) nie ma szans ustać przy <3k HP

    Cytat Napisał Leonardo
    xDDDDDDDDDDDDDDDDD

  5. #410
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    a) nie da się odbić - faktyczna porażka, chyba że masz miksturę szybkości.
    b) da się odbić jego następne uderzenie
    c) da się odbić jego następne uderzenie + da się na niego dać przeczekanie + da się nałożyć regenerację czy cokolwiek innego.
    d) zaczynasz, dajesz pechową/okrutne czy nawet barierę/bryzę
    e) nom + da się odbić jego następne uderzenie
    f) nom + da sie odbić jego następne uderzenie (y, 210 szczęścia)

    PS: Czemu w 5 przypadkach sytuacja dotyczy maga? Myślałem, że w grze jest po równo magów i wojowników z ewentualnym odchyleniem 10%.
    PSS: Czemu sytuacja dotyczy JEDNEGO GRACZA, a nie ogólnie wojowników? Jeżeli chcecie, by wojownicy byli lepsi PRZEZ JEDNEGO GRACZA to chyba coś się stało z Waszymi...

    Oczywiście, jestem za wprowadzeniem zdolności/broni anty-hiterowskiej dla obu profesji (broni dla magów), bo to już szczyt głupoty całą profesję besztać przez jednego gracza.
    To po kolei:
    Ogólnie rzecz biorąc: nie da się odbić jego następnego uderzenia z jednego prostego powodu. Zaatakuje cię normalnie dopiero wtedy gdy będzie pewien że jeżeli otrzymasz obrażenia to zginiesz. Wtedy nie odbijesz słonko.
    a) mikstura szybkości przed cudzym dublem? POWODZENIA
    b) ty nie rozumiesz że już wtedy jesteś w zasięgu działania jego hita przez zatrucie. Jeżeli dasz sobie anti to po prostu rzuci drugą toksynę.
    PS: nawet jeżeli druga toksyna też nie wejdzie (nie mówimy o zatruciu bo wchodzi zawsze) to i tak musisz się już leczyć bo umierasz i nie ściągniesz zatrucia.
    W tym samym momencie schodzi ci bariera. Uderzy wtedy kiedy będzie pewny, że cię zabije więc nie będziesz miał jak odbić taktyku.
    c) naprawdę nie rozumiesz, a więc kolejny schemat:
    rzucasz na niego przeczekanie - on ma dubla uderza w ciebie runami, jako że masz na sobie zatrucie bez limitu tur to musisz się leczyć i nie masz czasu ściągnąć zatrucia. On używa runki i schodzą mu efekty przeczekania. Nie masz bariery, masz zatrucie na stałe. Nawet jak dasz sobie barierę to zapewne zginiesz.
    d) NIE SĄDZISZ ŻE WŁAŚNIE DLATEGO POGRUBIŁEM SŁOWO ON ZACZYNA? Napisałeś że da się go odbić, więc spytałem jak chcesz go odbić gdy on zaczyna.
    f) ogarnij sobie szanse przeliczniki w wyniszczającym. Tyle mam do powiedzenia.


    W jakim przypadku punkty a,c,d,e odnoszą się tylko do maga? Chętnie posłucham wyjaśnień .
    Mówimy tylko o Asasynku bo to on jest prekursorem tej taktyki na kg. Reszta to tylko marne kopie (których trochę jest)
    Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 18-12-2016 o 15:04

  6. #411
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Nie, nadal nie uważam, że masz rację (Nom, czytam esbe). Po prostu słowa:
    Cytat Napisał Leonardo Zobacz post
    Mówimy tylko o Asasynku bo to on jest prekursorem tej taktyki na kg. Reszta to tylko marne kopie (których trochę jest)
    zwaliły mnie z nóg.

    Ale wiem jak hiterzy są uciążliwi i jestem za wprowadzeniem jakieś zdolności i broni dla maga (alternatywy Odbijającego Topora) przeciw Nim.

  7. #412
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    W takim wypadku kto pierwszy na kg użył połączenia kombinacji wyniszczającego ciosu i kociego zamachu.
    No chyba nie ty :3
    Ale głównie chodziło mi o to, że asasynek jest najbardziej oczywistym przykładem takiego zachowania, WIĘC TO CAŁKIEM LOGICZNE ŻE PISZĘ O NIM xd. Jako że część jego teamu go naśladuje to mam ich wszystkich wypisywać? Lol nie chciałoby mi się.

    PS: mówisz że nie mam racji, ale nie chce ci się odpisywać (bądź nie wiesz co masz odpisać bo mam rację :v ).
    Czuję się ukontentowany.

  8. #413
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Leonardo Zobacz post
    W takim wypadku kto pierwszy na kg użył połączenia kombinacji wyniszczającego ciosu i kociego zamachu.
    No chyba nie ty :3
    Ale głównie chodziło mi o to, że asasynek jest najbardziej oczywistym przykładem takiego zachowania, WIĘC TO CAŁKIEM LOGICZNE ŻE PISZĘ O NIM xd. Jako że część jego teamu go naśladuje to mam ich wszystkich wypisywać? Lol nie chciałoby mi się.

    PS: mówisz że nie mam racji, ale nie chce ci się odpisywać (bądź nie wiesz co masz odpisać bo mam rację :v ).
    Czuję się ukontentowany.
    .
    Twierdzę, że wojownicy i magowie mają po równo. Tylko osoby z absurdalnym atakiem mają lepiej przez to, że tracą niewiele miksów.

  9. #414
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    .
    Twierdzę, że wojownicy i magowie mają po równo. Tylko osoby z absurdalnym atakiem mają lepiej przez to, że tracą niewiele miksów.
    Już prawie.
    Teraz tylko należy odpowiedzieć sobie na pytanie.
    Której klasie łatwiej wykorzystać absurdalny atak, aby zakończyć walkę?
    Magom którzy mają stałe obrażenia i muszą doładowywać manę (przeciętnie co 6 atak) co kończy się oddaniem inicjatywy - ich specjalne zdolności również kosztują manę co zmniejsza liczbę wyprowadzonych atakó, czy wojownikom którzy mają zdolności potrafiące znacznie zwiększyć zadawane obrażenia (nie zapomnijmy o krytach :v ) którzy mogą atakować bez końca.

  10. #415
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Leonardo Zobacz post
    wojownikom którzy mają zdolności potrafiące znacznie zwiększyć zadawane obrażenia (nie zapomnijmy o krytach :v ) którzy mogą atakować bez końca.
    Wojownicy mają zdolki nie zabierające wcale many, nie wymagające normalnych ataków i nie ograniczone ilościowo, do tego bez ryzyka chybienia? Nie mają takiej zdolki, w każdej jest jakieś ograniczenie. Tak więc też nie przesadzaj.

  11. #416
    musaraj
    Konto usunięte
    Pozwól, że rozpiszę to zdanie:
    Wojownicy, którzy:
    -mają zdolności potrafiące znacznie zwiększyć zadawane obrażenia (nie zapomnijmy o krytach :v)
    -mogą atakować bez końca

    Niby ten ostatni punkt zaprzeczają chybienia, no ale celność jest w cenie, uniki wciąż nie - 3 gemy celności i miecz z +3% celności nie chybi, no chyba że przeciwnik się z gory przygotował.

  12. #417
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    734
    Czemu nie ma nowego eq na kg?

  13. #418
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał Fannindel Zobacz post
    Czemu nie ma nowego eq na kg?
    Albo za 2-3dni albo już po nowym roku.

  14. #419
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fannindel Zobacz post
    Czemu nie ma nowego eq na kg?
    Jest nieunikatowe, równie dobrze mógłbyś pytać o brak Haganowego

  15. #420
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał Fannindel Zobacz post
    Czemu nie ma nowego eq na kg?
    Albo za 2-3dni albo już po nowym roku.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •