Strona 84 z 108 PierwszyPierwszy ... 3474828384858694 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,246 do 1,260 z 1612

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1246
    Non-MP Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny bez atrybutu który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ogień
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ognia, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Lód.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie lodu, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Wiatr
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie wiatru, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ziemia.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ziemi, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Wzmocniony Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1/2/3
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 3
    Opis: Pocisk zadający obrażenia 150% i zabierający MP wg wzoru: (zaklęcie na dany lvl^2,5)

    Przekopiowanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1
    Sloty: 1
    MP: 100
    Gwiazdki: 1
    Opis: Dokładnie kopiuje ostatni ruch przeciwnika (obrażenia, nadane statusy, uleczone HP itp.) na użytym przez ciebie obiekcie.




    ZAKAZ ELITOWANIA
    Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 25-09-2016 o 03:54

  2. #1247
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    566
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Non-MP Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny bez atrybutu który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ogień
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ognia, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Lód.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie lodu, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Wiatr
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie wiatru, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ziemia.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ziemi, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Wzmocniony Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1/2/3
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 3
    Opis: Pocisk zadający obrażenia 150% i zabierający MP wg wzoru: (zaklęcie na dany lvl^2,5)

    Przekopiowanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1
    Sloty: 1
    MP: 100
    Gwiazdki: 1
    Opis: Dokładnie kopiuje ostatni ruch przeciwnika (obrażenia, nadane statusy, uleczone HP itp.) na użytym przez ciebie obiekcie.




    ZAKAZ ELITOWANIA
    Wzmocniony pocisk jest za mocny dla hiterow. Inne rzeczy ktory nie zabieraja mp tez za mocne dla hitera poniewaz zbija ci tym duzo potek bo co atak musisz sie leczyc a te ataki nie zabieraja mp 3x8=24 24 ataki bez mp +kilka z mp przez tyle czasu oprocz dubla nire mozesz nic zrobic bo osoba bije ci ponad 1/2 hp.

  3. #1248
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Możesz użyć zaklęcia na niższej gwiazdce, poza tym masz hp pocisk.

  4. #1249
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    2 zdolności, nie mam pomysłu na nazwę.

    Na poziom 65/75, dla maga.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 0

    Leczy 25% hp i sciąga status Klątwa, jednak przez 6 następnych tur zabiera 10 mp.

    Na poziom 65/75, dla woja.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 42

    Leczy 25% hp i zdejmuje ślepotę.

  5. #1250
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,301
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    2 zdolności, nie mam pomysłu na nazwę.

    Na poziom 65/75, dla maga.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 0

    Leczy 25% hp i sciąga status Klątwa, jednak przez 6 następnych tur zabiera 10 mp.

    Na poziom 65/75, dla woja.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 42

    Leczy 25% hp i zdejmuje ślepotę.
    To pierwsze- po użyciu przez woja na magu zabiera mp wciąż magowi? Jeśli tak, to trochę to takie nieprzemyślane, pod względem tego, kogo to kosztuje. Co innego, jeśli manę zabiera używającemu.
    Ogólnie, ciekawy pomysł.

  6. #1251
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Uzdrawiający dotyk *
    poziom 65
    Limit użyć 1
    Koszt Mp 100
    Odnawia 30-40% Hp oraz ściąga wszystkie negatywne statusy

  7. #1252
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,907
    Tajemniczy pocisk/atak
    Poziom:90
    Gwiazdki:1
    limit użyć:3
    koszt MP:92
    opis: Zadaje 150% obrażeń, nadaje losowy status negatywny lub pozytywny używającemu i przeciwnikowi. Zawsze trafia.


    Podpalenie:
    Poziom:95
    Limit użyć:1
    Gwiazdki:2
    Koszt MP:90
    Opis:Nie zadaje obrażeń, ale zabiera 10-20% aktualnego HP przeciwnika przez 2 tury. Niezdejmowalny, 90% szans na trafienie.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 16-10-2016 o 16:42

  8. #1253
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    To pierwsze- po użyciu przez woja na magu zabiera mp wciąż magowi? Jeśli tak, to trochę to takie nieprzemyślane, pod względem tego, kogo to kosztuje. Co innego, jeśli manę zabiera używającemu.
    Ogólnie, ciekawy pomysł.
    To pierwsze zabierałoby manę temu, na kogo zdolność została użyta.
    Chociaż tak sobie teraz myślę, czy wtedy nie byłoby sabotowania tą zdolnością.

    - - - - - - - - - -

    Chociaż w sumie są inne zdolki, którymi dałoby się sabotować.

  9. #1254
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,301
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Tajemniczy pocisk/atak
    Poziom:90
    Gwiazdki:1
    limit użyć:3
    koszt MP:92
    opis: Zadaje 120% obrażeń, nadaje losowy status negatywny lub pozytywny używającemu i przeciwnikowi. Zawsze trafia.
    "Gracz A używa zdolności Tajemniczy pocisk
    Gracz B stracił XXX Hp
    Gracz B ma status przyspieszenie
    Gracz A ma status skamienienie"

  10. #1255
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Gracz A wygrywa walkę.

    Podpalenie:
    Poziom:95
    Limit użyć:1
    Gwiazdki:2
    Koszt MP:120
    Opis:Nie zadaje obrażeń, ale zabiera 10-20% aktualnego HP przeciwnika przez 2 tury. Niezdejmowalny, 90% szans na trafienie.
    A czy to nie ma za dużego kosztu MP?

  11. #1256
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,301
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    To pierwsze zabierałoby manę temu, na kogo zdolność została użyta.
    Chociaż tak sobie teraz myślę, czy wtedy nie byłoby sabotowania tą zdolnością.

    - - - - - - - - - -

    Chociaż w sumie są inne zdolki, którymi dałoby się sabotować.
    Problem w tym, że tej zdolki można użyć na przeciwniku, który straci 60 mp, a my na tym nic nie stracimy, jeśli przeciwnik miał pełne hp.

  12. #1257
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Problem w tym, że tej zdolki można użyć na przeciwniku, który straci 60 mp, a my na tym nic nie stracimy.
    Ale można chyba zrobić tak, żeby nie dało się użyć tego na przeciwniku, jak np. pośka.

  13. #1258
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Jako iż Tvt jest aktualnie dosyć nudne gdy używamy zdolności na 15 level ponieważ są lepsze niż nie które na 65. dlatego na update nordii chciałbym zaproponować kilka moich pomysłów na zdolności do TvT.

    Erupcja Wulkanu lv(do ustalenia) Profesja : Mag

    Mroczna Zamieć lv(do ustalenia) Profesja : Mag

    Multi Atak 2 lv(do ustalenia) Profesja : Woj

    Przebijający Cios lv (do ustalenia) Profesja : Woj


    Co myślicie ?

  14. #1259
    NeverGiveUp
    Konto usunięte
    Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
    Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
    Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
    Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
    Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
    Na bossach i minibossach też mógłby działać.
    Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
    *- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
    **- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
    ***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
    ****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
    *****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60

    Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
    Przypisy:
    *Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
    **W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)

  15. #1260
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    18-03-2016
    Postów
    354
    Cytat Napisał NeverGiveUp Zobacz post
    Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
    Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
    Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
    Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
    Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
    Na bossach i minibossach też mógłby działać.
    Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
    *- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
    **- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
    ***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
    ****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
    *****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60

    Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
    Przypisy:
    *Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
    **W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)
    Może najpierw pograj trochę dłużej w tą grę.
    (Dołączył 15-10-2016)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •