Gracz A wygrywa walkę.
A czy to nie ma za dużego kosztu MP?Podpalenie:
Poziom:95
Limit użyć:1
Gwiazdki:2
Koszt MP:120
Opis:Nie zadaje obrażeń, ale zabiera 10-20% aktualnego HP przeciwnika przez 2 tury. Niezdejmowalny, 90% szans na trafienie.
Jako iż Tvt jest aktualnie dosyć nudne gdy używamy zdolności na 15 level ponieważ są lepsze niż nie które na 65. dlatego na update nordii chciałbym zaproponować kilka moich pomysłów na zdolności do TvT.
Erupcja Wulkanu lv(do ustalenia) Profesja : Mag
Mroczna Zamieć lv(do ustalenia) Profesja : Mag
Multi Atak 2 lv(do ustalenia) Profesja : Woj
Przebijający Cios lv (do ustalenia) Profesja : Woj
Co myślicie ?
Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
Na bossach i minibossach też mógłby działać.
Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
*- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
**- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
*****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60
Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
Przypisy:
*Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
**W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)
Proponowałbym stworzenie zdolności mogących wpływać na pole bitwy, od których każdy byłby uzależniony nawet bossy.
1. Słoneczny dzień: Ogniste zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status ślepota z prawdopodobieństwem 3%
2. Zamieć: Lodowe zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status spowolnienie z prawdopodobieństwem 3%
3. Burza piaskowa: Ziemne zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status paraliż z prawdopodobieństwem 3%
4. Huragan: Wietrzne zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status klątwa z prawdopodobieństwem 3%
5. Pole chwały: Szansa na cios krytyczny wzrasta o 5%.
6. Ziemia niczyja. Brak możliwości nałożenia żadnego statusu pozytywnego i negatywnego. Wszystkie obecne były by zneutralizowane.
Efekt trwałby dłuższą ilość tur np. 20. Każda drużyna (osoba w walce 1vs1) mogła by wykorzystać jedną z zdolności pola bitwy, i do zakończenia jednej zdolności tego typu przeciwna drużyna/przeciwnik nie mógłby narzucić swojej zdolność pola.
Jeśli jest możliwość stworzenia czegoś takiego (global status), to dla mnie brzmi świetnie. Tvt by ruszyło. Na m-bossów trochę przeginka, zbyt duże ułatwienie, ale na inne walki jak najbardziej
Na tak bo pomysł bardzo fajny i w TvT czy bójkach na pewno się przyda. Do minibossów mogło by wejść, ale raczej niema co na to liczyć, bo dobrze wykorzystane byłoby OP.
Jednak na bossach stanowczo NIE. Ranking by wywróciło do góry nogami a niektóre bossy po prostu straciłyby swoje jedyne silne strony. Np taka zmora na 20-turowej Ziemi niczyjej to byłby banał.
I jeszcze pytanie czy byłoby to liczone w turach (postać A atakuje, Postać B atakuje, i tak 10 razy i mija)
czy może w rotacjach tur (lizba byłaby mniejsza i najlepiej ustalona od ilości uczestników walki{im mniej członków tym więcej rotacji})
np: -Postać A atakuje postać C
-Postać C ma dubla , leczy się i używa multi ataku na postaciach A i B
-Postać D używa multi ataku na postaciach A i B, postać A dostaje kryta i nie żyje
-Postać B ma dubla, ożywia postać A i używa Mega leczenia
kończy się jedna rotacja i zaczyna się druga
-Postać A...
kolejki nierealne ale nieważne bo to tylko przykład xd
Ujawnienie
Poziom:85
Gwiazdki:1
Zużycie MP: 56
Użyć: 2
Opis: Pokazuje MP przeciwnika przez 20 tur.
Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 07-12-2016 o 22:35