Strona 84 z 107 PierwszyPierwszy ... 3474828384858694 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,246 do 1,260 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1246
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    To pierwsze- po użyciu przez woja na magu zabiera mp wciąż magowi? Jeśli tak, to trochę to takie nieprzemyślane, pod względem tego, kogo to kosztuje. Co innego, jeśli manę zabiera używającemu.
    Ogólnie, ciekawy pomysł.
    To pierwsze zabierałoby manę temu, na kogo zdolność została użyta.
    Chociaż tak sobie teraz myślę, czy wtedy nie byłoby sabotowania tą zdolnością.

    - - - - - - - - - -

    Chociaż w sumie są inne zdolki, którymi dałoby się sabotować.

  2. #1247
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Tajemniczy pocisk/atak
    Poziom:90
    Gwiazdki:1
    limit użyć:3
    koszt MP:92
    opis: Zadaje 120% obrażeń, nadaje losowy status negatywny lub pozytywny używającemu i przeciwnikowi. Zawsze trafia.
    "Gracz A używa zdolności Tajemniczy pocisk
    Gracz B stracił XXX Hp
    Gracz B ma status przyspieszenie
    Gracz A ma status skamienienie"

  3. #1248
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Gracz A wygrywa walkę.

    Podpalenie:
    Poziom:95
    Limit użyć:1
    Gwiazdki:2
    Koszt MP:120
    Opis:Nie zadaje obrażeń, ale zabiera 10-20% aktualnego HP przeciwnika przez 2 tury. Niezdejmowalny, 90% szans na trafienie.
    A czy to nie ma za dużego kosztu MP?

  4. #1249
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    To pierwsze zabierałoby manę temu, na kogo zdolność została użyta.
    Chociaż tak sobie teraz myślę, czy wtedy nie byłoby sabotowania tą zdolnością.

    - - - - - - - - - -

    Chociaż w sumie są inne zdolki, którymi dałoby się sabotować.
    Problem w tym, że tej zdolki można użyć na przeciwniku, który straci 60 mp, a my na tym nic nie stracimy, jeśli przeciwnik miał pełne hp.

  5. #1250
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Problem w tym, że tej zdolki można użyć na przeciwniku, który straci 60 mp, a my na tym nic nie stracimy.
    Ale można chyba zrobić tak, żeby nie dało się użyć tego na przeciwniku, jak np. pośka.

  6. #1251
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Jako iż Tvt jest aktualnie dosyć nudne gdy używamy zdolności na 15 level ponieważ są lepsze niż nie które na 65. dlatego na update nordii chciałbym zaproponować kilka moich pomysłów na zdolności do TvT.

    Erupcja Wulkanu lv(do ustalenia) Profesja : Mag

    Mroczna Zamieć lv(do ustalenia) Profesja : Mag

    Multi Atak 2 lv(do ustalenia) Profesja : Woj

    Przebijający Cios lv (do ustalenia) Profesja : Woj


    Co myślicie ?

  7. #1252
    NeverGiveUp
    Konto usunięte
    Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
    Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
    Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
    Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
    Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
    Na bossach i minibossach też mógłby działać.
    Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
    *- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
    **- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
    ***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
    ****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
    *****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60

    Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
    Przypisy:
    *Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
    **W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)

  8. #1253
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Cytat Napisał NeverGiveUp Zobacz post
    Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
    Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
    Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
    Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
    Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
    Na bossach i minibossach też mógłby działać.
    Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
    *- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
    **- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
    ***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
    ****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
    *****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60

    Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
    Przypisy:
    *Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
    **W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)
    Może najpierw pograj trochę dłużej w tą grę.
    (Dołączył 15-10-2016)

  9. #1254
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał NeverGiveUp Zobacz post
    Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
    Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
    Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
    Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
    Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
    Na bossach i minibossach też mógłby działać.
    Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
    *- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
    **- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
    ***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
    ****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
    *****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60

    Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
    Przypisy:
    *Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
    **W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)
    tak, zwłaszcza w ręku hiterów luckerów przeciw tankom nie byłoby za mocne -_-

  10. #1255
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał NeverGiveUp Zobacz post
    Witam. Myśle że można by dodać nową zdolność.
    Zdolność nazywała by się Mega Ryzykowny Cios (dla wojownika) Lub Mega Ryzykowny Pocisk (dla maga)
    Zdolność była by dostępna od 40 poziomu i można byłoby ją użyć tylko raz w walce drużynowej i pojedyńczej.
    Byłoby 30% szans na trafienie. W przypadku trafienia, przeciwnik traciłby 1500 hp**. W przypadku chybienia, używający traciłby 1500 hp.
    Na 60 poziomie raczej 95% osób ma przynajmniej 1501 punktów hp, więc nie działałby jak ryzykowny anihilator.
    Na bossach i minibossach też mógłby działać.
    Ilość gwiazdek i skuteczność przy danej ilości gwiazdek przestawiam poniżej.
    *- 800 HP (30 MP*) Poziom 40
    **- 900 HP (40 MP*) Poziom 45
    ***-1200 HP (60 MP*) Poziom 50
    ****-1350 HP (65 MP*) Poziom 55
    *****- 1500 HP (75 MP*) Poziom 60

    Proszę o szczere głosy, co do ankiety.
    Przypisy:
    *Ilość MP potrzebna do użycia zaklęcia na danej gwiazdce
    **W przypadku 60 poziomu (5 gwiazdek)
    Zbyt mocne, nie ma szans wejścia.
    Wystarczyłoby trafienie we wszystkich na dajmy na to tvt i walka wygrana, jeśli koledzy po tobie mają turę.

  11. #1256
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Proponowałbym stworzenie zdolności mogących wpływać na pole bitwy, od których każdy byłby uzależniony nawet bossy.
    1. Słoneczny dzień: Ogniste zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status ślepota z prawdopodobieństwem 3%
    2. Zamieć: Lodowe zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status spowolnienie z prawdopodobieństwem 3%
    3. Burza piaskowa: Ziemne zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status paraliż z prawdopodobieństwem 3%
    4. Huragan: Wietrzne zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status klątwa z prawdopodobieństwem 3%
    5. Pole chwały: Szansa na cios krytyczny wzrasta o 5%.
    6. Ziemia niczyja. Brak możliwości nałożenia żadnego statusu pozytywnego i negatywnego. Wszystkie obecne były by zneutralizowane.
    Efekt trwałby dłuższą ilość tur np. 20. Każda drużyna (osoba w walce 1vs1) mogła by wykorzystać jedną z zdolności pola bitwy, i do zakończenia jednej zdolności tego typu przeciwna drużyna/przeciwnik nie mógłby narzucić swojej zdolność pola.

  12. #1257
    Jeśli jest możliwość stworzenia czegoś takiego (global status), to dla mnie brzmi świetnie. Tvt by ruszyło. Na m-bossów trochę przeginka, zbyt duże ułatwienie, ale na inne walki jak najbardziej

  13. #1258
    Użytkownik
    Dołączył
    01-03-2013
    Postów
    44
    Cytat Napisał Deathpool Zobacz post
    Proponowałbym stworzenie zdolności mogących wpływać na pole bitwy, od których każdy byłby uzależniony nawet bossy.
    1. Słoneczny dzień: Ogniste zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status ślepota z prawdopodobieństwem 3%
    2. Zamieć: Lodowe zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status spowolnienie z prawdopodobieństwem 3%
    3. Burza piaskowa: Ziemne zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status paraliż z prawdopodobieństwem 3%
    4. Huragan: Wietrzne zaklęcia zadają 15% więcej obrażeń. Mogą nałożyć status klątwa z prawdopodobieństwem 3%
    5. Pole chwały: Szansa na cios krytyczny wzrasta o 5%.
    6. Ziemia niczyja. Brak możliwości nałożenia żadnego statusu pozytywnego i negatywnego. Wszystkie obecne były by zneutralizowane.
    Efekt trwałby dłuższą ilość tur np. 20. Każda drużyna (osoba w walce 1vs1) mogła by wykorzystać jedną z zdolności pola bitwy, i do zakończenia jednej zdolności tego typu przeciwna drużyna/przeciwnik nie mógłby narzucić swojej zdolność pola.
    Na tak bo pomysł bardzo fajny i w TvT czy bójkach na pewno się przyda. Do minibossów mogło by wejść, ale raczej niema co na to liczyć, bo dobrze wykorzystane byłoby OP.

    Jednak na bossach stanowczo NIE. Ranking by wywróciło do góry nogami a niektóre bossy po prostu straciłyby swoje jedyne silne strony. Np taka zmora na 20-turowej Ziemi niczyjej to byłby banał.

    I jeszcze pytanie czy byłoby to liczone w turach (postać A atakuje, Postać B atakuje, i tak 10 razy i mija)
    czy może w rotacjach tur (lizba byłaby mniejsza i najlepiej ustalona od ilości uczestników walki{im mniej członków tym więcej rotacji})
    np: -Postać A atakuje postać C
    -Postać C ma dubla , leczy się i używa multi ataku na postaciach A i B
    -Postać D używa multi ataku na postaciach A i B, postać A dostaje kryta i nie żyje
    -Postać B ma dubla, ożywia postać A i używa Mega leczenia
    kończy się jedna rotacja i zaczyna się druga
    -Postać A...

    kolejki nierealne ale nieważne bo to tylko przykład xd

  14. #1259
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Boberak Zobacz post
    -Postać A atakuje postać C
    -Postać C ma dubla , leczy się i używa multi ataku na postaciach A i B
    -Postać D używa multi ataku na postaciach A i B, postać A dostaje kryta i nie żyje
    -Postać B ma dubla, ożywia postać A i używa Mega leczenia
    kończy się jedna rotacja i zaczyna się druga
    -Postać A...
    Coś takiego wątpię, by weszło, prędzej jako status dla każdego gracza wejdzie.

  15. #1260
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Ujawnienie
    Poziom:85
    Gwiazdki:1
    Zużycie MP: 56
    Użyć: 2
    Opis: Pokazuje MP przeciwnika przez 20 tur.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 07-12-2016 o 22:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •