wiedziałem ludzie będą na nie
wiedziałem ludzie będą na nie
Pierwsze raczej niewykonalne, drugie może i wykonalne, ale po co się bawić ze zmianą działania refleksu dla jednej zdolności? Trzecie raczej możliwe, ale moim zdaniem za silne. Obrażenia zwiększone o 30% i do tego jest szansa, że przeciwnik nie będzie mógł się uleczyć (przy walce z hiterem- dead).
- - - - - - - - - -
chyba mu chodzi o to, że na paraliżu możesz tego użyć, czyli taka zdolność odpada, bo trzeba by zmienić silnik gry.
Skoro są rozpraszające miecze to może....
W aktualnej mecie wydaje się to zbyt op, ale gdyby:
- zajmowało 2 sloty
- działało na 4 tury (liczone od postaci która rzuciła zdolność, a ponieważ śmierć użytkownika prawdopodobnie przerywałaby działanie zdolności (wyrok śmierdzi) to może warto by dorzucić status paraliż i nietykalność na okres trwania zdolności)
- limit użyć 2
Wydaje mi się, że miałoby to jakiś potencjał na delikatne utemperowanie hiterów w tvt.
Toksyczny Atak
Nadaje statusy takie same jak Pechowa Chmura
Limit użyć: tyle samo co Chmura
Zabiera MP : 35
Poziom 38
Dałem tą propozycje bo to nie fair, mag ma zdolność co daje tyle statusów a woj ?!
Antymagiczny Atak/Pocisk
Poziom:45
MP:43
Zajmuje slotów:1
Info:Atak fizyczny/Magiczny,który może nadać status Klątwa na 3 tury.
Podoba się?
...............................................
Senność
Poziom:75
MP:50
Profesja:Wszystkie
Nadaje przeciwnikowi status Uśpienie na 2 tury.Nie działa na bossy
Ostatnio edytowane przez Waleczny Ellhor ; 31-01-2016 o 13:59
Oczyszczający Atak/Pocisk
Poziom:80
Zajmuje slotów:1
MP:40
Osłabiony atak o 10-20% lecz zdejmuje statusy negatywne
Ostatnio edytowane przez miorts ; 02-02-2016 o 19:25
Mega kuracja.Za bardzo wkurza jak garuda wszystkim daje zombi, zatrucie itp.