Strona 77 z 107 PierwszyPierwszy ... 2767757677787987 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,155 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1141
    harry pot
    Konto usunięte
    wiedziałem ludzie będą na nie

  2. #1142
    Harutotte
    Konto usunięte
    Cytat Napisał harry pot Zobacz post
    zdejmuje paraliż
    Tyle to ja wiem. Chodziło mi raczej o "można używać podczas paraliżu bo XD do tej zdolności tylko muwisz"

  3. #1143
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Tęczowy Smerf Zobacz post
    "Ruchome Piaski"
    Atak Magiczny o Atrybucie Ziemi i Wiatru posiadający 40% szans na nałożenie statusu Zombie na 1-2tury(losowość 50%/50%) na wybranego przeciwnika.
    Zdolność ta działa tylko wtedy gdy Ilość Martwych Sprzymierzeńców jest większa od ilości Żywych. >2
    Jeśli ktoś ma wbity atr przykładowo na Wiatr 25% a na ziemie -25% to wtedy 25%+(-25%)=0%
    Ilość Użyć : 1
    Ilość Użyć w grupie : 1
    Poziom : 55
    Ilość MP : 52
    Slot : 2
    Dla Maga
    Ilość Gwiazdek : 2
    Ilość AP do nabicia pierwszej gwiazdki : 36 548
    Ilość AP do nabicia drugiej gwiazdki od 36 548 do 84 320
    Druga gwiazdka zwiększa ilość użyć w grupie do 2 lecz powiększa i zużyte mp do 75


    "Szybki Cios"
    Atak fizyczny o atrybucie miecza posiadający 70% szans na nałożenie przeciwnikowi statusu klątwa na 2tury
    Gdy przeciwnik ma auto-status refleks zdolności tej obniża się celność do 40% ale na nałożenie statusu podwyższa do 75%.
    Ilość użyć : 1
    Ilość użyć w grupie : 2
    Poziom : 60
    Ilość MP : 34
    Slot : 1
    Dla Wojownika
    Ilość Gwiazdek : 1
    Ilość AP do nabicia gwiazdki : 42 395


    "Cios miliona Uderzeń"
    Atak fizyczny o atrybucie buławy z zwiększonymi obrażeniami o 30% lecz obniżoną celnością do 70-80%.Posiada 40% szans na nałożenie auto-statusu Furia na 1 turę albo auto-statusu klątwa na 1 turę (więc albo Będziesz miał furie albo klątwe. Losowość 50%/50% )
    Ilość użyć : 1
    Ilość użyć w grupie : 1
    Poziom 60
    Ilość MP : 34
    Slot : 2
    Dla Wojownika
    Ilość Gwiazdek : 1
    Ilość AP do nabicia Gwiazdki : 48 000


    *Mam jeszcze dużo fajnych pomysłów*
    Pierwsze raczej niewykonalne, drugie może i wykonalne, ale po co się bawić ze zmianą działania refleksu dla jednej zdolności? Trzecie raczej możliwe, ale moim zdaniem za silne. Obrażenia zwiększone o 30% i do tego jest szansa, że przeciwnik nie będzie mógł się uleczyć (przy walce z hiterem- dead).

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Harutotte Zobacz post
    Tyle to ja wiem. Chodziło mi raczej o "można używać podczas paraliżu bo XD do tej zdolności tylko muwisz"
    chyba mu chodzi o to, że na paraliżu możesz tego użyć, czyli taka zdolność odpada, bo trzeba by zmienić silnik gry.

  4. #1144
    Liu Bei
    Konto usunięte
    Cytat Napisał harry pot Zobacz post
    zdejmuje paraliż
    podczas paralizu,nie mozna uzywac zdolnosc wymagajacych mp

  5. #1145
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Tęczowy Smerf Zobacz post
    podczas paralizu,nie mozna uzywac zdolnosc wymagajacych mp
    nie można wogóle używać zdolności, ani ataku, ani zaklęć

  6. #1146
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał Leonardo Zobacz post
    Falanga
    koszt: 100mp
    ilość użyć: 2 użycia na walkę
    czas trwania 6 tur
    Obrażenia, które otrzymuje sojusznik są dzielone przez ilość żywych sojuszników i rozkładane równo po nich np. w walce 3 vs. 3 obrażenia zadane przez przeciwnika w dowolną osobę z drużyny są dzielone po równo, więc gdy obrażenia wyniosą 900hp. to każda osoba w drużynie otrzymuje po 300hp obrażeń.
    Skoro są rozpraszające miecze to może....
    W aktualnej mecie wydaje się to zbyt op, ale gdyby:
    • zajmowało 2 sloty
    • działało na 4 tury (liczone od postaci która rzuciła zdolność, a ponieważ śmierć użytkownika prawdopodobnie przerywałaby działanie zdolności (wyrok śmierdzi) to może warto by dorzucić status paraliż i nietykalność na okres trwania zdolności)
    • limit użyć 2

    Wydaje mi się, że miałoby to jakiś potencjał na delikatne utemperowanie hiterów w tvt.

  7. #1147
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Toksyczny Atak

    Nadaje statusy takie same jak Pechowa Chmura

    Limit użyć: tyle samo co Chmura
    Zabiera MP : 35

    Poziom 38


    Dałem tą propozycje bo to nie fair, mag ma zdolność co daje tyle statusów a woj ?!

  8. #1148
    Waleczny Ellhor
    Konto usunięte
    Cytat Napisał miorts Zobacz post
    Toksyczny Atak

    Nadaje statusy takie same jak Pechowa Chmura

    Limit użyć: tyle samo co Chmura
    Zabiera MP : 35

    Poziom 38


    Dałem tą propozycje bo to nie fair, mag ma zdolność co daje tyle statusów a woj ?!
    Według mnie taka zdolność powinna dojść

  9. #1149
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Cytat Napisał miorts Zobacz post
    Toksyczny Atak

    Nadaje statusy takie same jak Pechowa Chmura

    Limit użyć: tyle samo co Chmura
    Zabiera MP : 35

    Poziom 38


    Dałem tą propozycje bo to nie fair, mag ma zdolność co daje tyle statusów a woj ?!
    wiesz mag to w końcu mag ma takie zdolności a woj to jak woj ma bardziej pod atak więc jak dla mnie jest ta zdolność trochę nie fair w stosunku do woja bo robi nam się tu wtedy palladyn jak już to najlepiej dodać magiczne odbicie czy coś w tym stylu

  10. #1150
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Dorek Zobacz post
    ...dodać magiczne odbicie...
    za :v

    co do poprzedzającej propozycji mam podobne zdanie, to, że mag ma coś, to nie znaczy, że woj też od razu musi mieć

  11. #1151
    Waleczny Ellhor
    Konto usunięte
    Antymagiczny Atak/Pocisk
    Poziom:45
    MP:43
    Zajmuje slotów:1

    Info:Atak fizyczny/Magiczny,który może nadać status Klątwa na 3 tury.


    Podoba się?

    ...............................................

    Senność
    Poziom:75
    MP:50
    Profesja:Wszystkie
    Nadaje przeciwnikowi status Uśpienie na 2 tury.Nie działa na bossy
    Ostatnio edytowane przez Waleczny Ellhor ; 31-01-2016 o 13:59

  12. #1152
    Użytkownik
    Dołączył
    25-07-2013
    Postów
    41
    Cytat Napisał Waleczny Ellhor Zobacz post
    Antymagiczny Atak/Pocisk
    Poziom:45
    MP:43
    Zajmuje slotów:1

    Info:Atak fizyczny/Magiczny,który może nadać status Klątwa na 3 tury.


    Podoba się?

    ...............................................

    Senność
    Poziom:75
    MP:50
    Profesja:Wszystkie
    Nadaje przeciwnikowi status Uśpienie na 2 tury.Nie działa na bossy
    O ataku się nie wypowiem,ale o senności już tak.
    Taka sytuacja mag ma za turę dubla ,używa senności i nawet jak przeciwnik ma full hp to raczej nie przeżyje 3 tur...

  13. #1153
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Oczyszczający Atak/Pocisk
    Poziom:80
    Zajmuje slotów:1
    MP:40

    Osłabiony atak o 10-20% lecz zdejmuje statusy negatywne
    Ostatnio edytowane przez miorts ; 02-02-2016 o 19:25

  14. #1154
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Mega kuracja.Za bardzo wkurza jak garuda wszystkim daje zombi, zatrucie itp.

  15. #1155
    Harutotte
    Konto usunięte
    Cytat Napisał miorts Zobacz post
    Oczyszczający Atak/Pocisk
    Poziom:80
    Zajmuje slotów:1
    MP:40

    Osłabiony atak o 10-20% lecz zdejmuje statusy negatywne
    Ale te statusy to zdejmuje atakującemu, no nie?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •