Strona 61 z 107 PierwszyPierwszy ... 1151596061626371 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 901 do 915 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #901
    Rozproszenie; odpowiednik ślepoty dla maga
    Wprawdzie zawsze trafia, ale siła ataku magicznego zmniejszona o 80% na tyle samo tur, co ślepota.
    Do zdjęcia za pomocą soli trzeźwiących, ewentualnie nowa mikstura o nazwie Koncentrator.

  2. #902
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał The Twisted Mind Zobacz post
    Rozproszenie; odpowiednik ślepoty dla maga
    Wprawdzie zawsze trafia, ale siła ataku magicznego zmniejszona o 80% na tyle samo tur, co ślepota.
    Do zdjęcia za pomocą soli trzeźwiących, ewentualnie nowa mikstura o nazwie Koncentrator.
    Odpowiednikiem ślepoty dla maga jest klątwa.

  3. #903
    TheDarkSimpson
    Konto usunięte

    Fajny

    A może tak multi pocisk na zasadzie multi ataku, ale z obrażeniach magicznych i nie wszystkich trafia...
    Ostatnio edytowane przez TheDarkSimpson ; 14-05-2014 o 22:05 Powód: o na z

  4. #904
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Odpowiednikiem multi ataku jest burza błyskawic.

  5. #905
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Odnowienie, duuuużo MP - zdejmuje wszystkie statuski pozytywne i negatywne oraz dodaje całe HP.
    Jeżeli używa się tego w grupie, to daje po 500 HP i zdejmuje po 2 statusy.

  6. #906
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Mam propozycje nowych zdolności Proponuje Zdolność na wszystkie profesje np.Boska Reakcja przywraca 20% maksymalnego co ture Hp i Mp oraz nadaje Statusy Regenaracji,przyśpieszenia,bariery i bariery magicznej na 5 tur

    Śmiertelna Fala zdolność na maga Atak Magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników czasami nadaje statysy uśpienia na 2 tury ślepoty i klątwy na 5 tur

    Anielski Atak zdolność na wojownika atak na wszystkich przeciwników czasami nakaje statysy spowolnienia,paraliżu i zatrucia na 5 tur a właścicielowi dodaje 50% zebranego hp od przeciwników Moim zdaniem brakuje i pomysłów na zdolności ja mogę im pomóc np. Mega Odporność nadaje stastus odporności na 5 tur.Gracz niemoże zostać trafiony negatywnymi statusami ( zatrucie,ślepota,klątwa itp.

    Mam jeszcze jedną propozycję Magowie mają Klątwe Umarlaka nadaje status Zombie a Wojkowie co mają być gorsi?????? Proponuje Zombi Atak na wszystkich przeciwników nadają status Zombie bez limitu tur.Uzdrowienie przywraca połowę maksymalnego HP i MP oraz nadaje statys Precyzji,Refleksu na 5 tur
    Wzmocnienie nadaje status bariery,bariery magicznej,przyśpieszenia na 6 tur
    Mega Osłabienie nakłada na przeciwnika status Klątwy,Ślepoty,Spowolnienia na 4 tury i zabier wszystkim przeciwnikom część HP i MP i daje rzucającemu

  7. #907
    Użytkownik
    Dołączył
    09-01-2013
    Postów
    44
    klątwa umarlaka to zdolność ... tak słyszałem , więc woje też mogą z tego korzystać

  8. #908
    Peli Blader
    Konto usunięte
    ale ona ma atak magiczny bardziej na maga.To jak byś założył burze błyskawic na woja a na maga czysty cios

  9. #909
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał rolniki Zobacz post
    ale ona ma atak magiczny bardziej na maga.To jak byś założył burze błyskawic na woja a na maga czysty cios
    Wcale nie, bo klątwa nadaje status unikalny dla niej, a burza/czysty nie mają żadnego statusu.

  10. #910
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Cytat Napisał deedis Zobacz post
    Mam propozycje nowych zdolności Proponuje Zdolność na wszystkie profesje np.Boska Reakcja przywraca 20% maksymalnego co ture Hp i Mp oraz nadaje Statusy Regenaracji,przyśpieszenia,bariery i bariery magicznej na 5 tur

    Śmiertelna Fala zdolność na maga Atak Magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników czasami nadaje statysy uśpienia na 2 tury ślepoty i klątwy na 5 tur

    Anielski Atak zdolność na wojownika atak na wszystkich przeciwników czasami nakaje statysy spowolnienia,paraliżu i zatrucia na 5 tur a właścicielowi dodaje 50% zebranego hp od przeciwników Moim zdaniem brakuje i pomysłów na zdolności ja mogę im pomóc np. Mega Odporność nadaje stastus odporności na 5 tur.Gracz niemoże zostać trafiony negatywnymi statusami ( zatrucie,ślepota,klątwa itp.

    Mam jeszcze jedną propozycję Magowie mają Klątwe Umarlaka nadaje status Zombie a Wojkowie co mają być gorsi?????? Proponuje Zombi Atak na wszystkich przeciwników nadają status Zombie bez limitu tur.Uzdrowienie przywraca połowę maksymalnego HP i MP oraz nadaje statys Precyzji,Refleksu na 5 tur
    Wzmocnienie nadaje status bariery,bariery magicznej,przyśpieszenia na 6 tur
    Mega Osłabienie nakłada na przeciwnika status Klątwy,Ślepoty,Spowolnienia na 4 tury i zabier wszystkim przeciwnikom część HP i MP i daje rzucającemu
    Jest coś takiego jak Dotyk Śmierci.

  11. #911
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Mangue Zobacz post
    Jest coś takiego jak Dotyk Śmierci.
    Tylko że Dotyk Śmierci nie może być użyty przez gracza. Narazie ;d

  12. #912
    KPiskra
    Konto usunięte
    ja proponuje zdolność teleport

    limit użyć 2 razy dziennie, ogromny koszt many min. lvl 50

    wiem, że są teleporty ale nie wszędzie

  13. #913
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    @up: To jest niewykonalne technicznie.

  14. #914
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    @up dla mnie zdolność zaproponowana dwa wyżej jest bez sensu, ale skoro w rpgmakerze da się coś takiego zrobić, to tu chyba też

  15. #915
    Spartan Men
    Konto usunięte
    Mega odbicie odbiera każdemu z przeciwników tyle ile zabrał mu w ostatniej turze.Proszę o rozpatrzenie mojej propozycji(:

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •