Rozproszenie; odpowiednik ślepoty dla maga
Wprawdzie zawsze trafia, ale siła ataku magicznego zmniejszona o 80% na tyle samo tur, co ślepota.
Do zdjęcia za pomocą soli trzeźwiących, ewentualnie nowa mikstura o nazwie Koncentrator.
Rozproszenie; odpowiednik ślepoty dla maga
Wprawdzie zawsze trafia, ale siła ataku magicznego zmniejszona o 80% na tyle samo tur, co ślepota.
Do zdjęcia za pomocą soli trzeźwiących, ewentualnie nowa mikstura o nazwie Koncentrator.
A może tak multi pocisk na zasadzie multi ataku, ale z obrażeniach magicznych i nie wszystkich trafia...
Ostatnio edytowane przez TheDarkSimpson ; 14-05-2014 o 22:05 Powód: o na z
Odpowiednikiem multi ataku jest burza błyskawic.
Odnowienie, duuuużo MP - zdejmuje wszystkie statuski pozytywne i negatywne oraz dodaje całe HP.
Jeżeli używa się tego w grupie, to daje po 500 HP i zdejmuje po 2 statusy.
Mam propozycje nowych zdolności Proponuje Zdolność na wszystkie profesje np.Boska Reakcja przywraca 20% maksymalnego co ture Hp i Mp oraz nadaje Statusy Regenaracji,przyśpieszenia,bariery i bariery magicznej na 5 tur
Śmiertelna Fala zdolność na maga Atak Magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników czasami nadaje statysy uśpienia na 2 tury ślepoty i klątwy na 5 tur
Anielski Atak zdolność na wojownika atak na wszystkich przeciwników czasami nakaje statysy spowolnienia,paraliżu i zatrucia na 5 tur a właścicielowi dodaje 50% zebranego hp od przeciwników Moim zdaniem brakuje i pomysłów na zdolności ja mogę im pomóc np. Mega Odporność nadaje stastus odporności na 5 tur.Gracz niemoże zostać trafiony negatywnymi statusami ( zatrucie,ślepota,klątwa itp.
Mam jeszcze jedną propozycję Magowie mają Klątwe Umarlaka nadaje status Zombie a Wojkowie co mają być gorsi?????? Proponuje Zombi Atak na wszystkich przeciwników nadają status Zombie bez limitu tur.Uzdrowienie przywraca połowę maksymalnego HP i MP oraz nadaje statys Precyzji,Refleksu na 5 tur
Wzmocnienie nadaje status bariery,bariery magicznej,przyśpieszenia na 6 tur
Mega Osłabienie nakłada na przeciwnika status Klątwy,Ślepoty,Spowolnienia na 4 tury i zabier wszystkim przeciwnikom część HP i MP i daje rzucającemu
klątwa umarlaka to zdolność ... tak słyszałem , więc woje też mogą z tego korzystać![]()
ale ona ma atak magiczny bardziej na maga.To jak byś założył burze błyskawic na woja a na maga czysty cios
ja proponuje zdolność teleport
limit użyć 2 razy dziennie, ogromny koszt many min. lvl 50
wiem, że są teleporty ale nie wszędzie
@up dla mnie zdolność zaproponowana dwa wyżej jest bez sensu, ale skoro w rpgmakerze da się coś takiego zrobić, to tu chyba też
Mega odbicie odbiera każdemu z przeciwników tyle ile zabrał mu w ostatniej turze.Proszę o rozpatrzenie mojej propozycji(:![]()