Strona 33 z 56 PierwszyPierwszy ... 23313233343543 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 495 z 828

Temat: Wrażenia po Igrzyskach

  1. #481
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Przedłużanie walk było możliwe od pierwszych igrzysk, teraz zostało to po prostu "odkryte", tak samo jak tydzień temu "odkryte" zostało przedłużanie poza walkami - w obu przypadkach kwestia dogadania się kilku osób, szczególnie w końcowej fazie. Z dwojga złego wolę to co było w tym tygodniu.
    Wcześniej po prostu było nieopłacalne, teraz już zbieranie prezentów jest mało opłacalne, a przedłużanie walk nie skutkuje tylko pozbyciem się tych co aktywnie walczą(i się nawzajem eliminują), ale również tych co czekają swoim składem na tych kończących walki.
    Co to ma być? Pytam, co to ma znaczyć? Tego wrogom nie można wybaczyć.

  2. #482
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Cytat Napisał Jeahok Zobacz post
    Wcześniej po prostu było nieopłacalne, teraz już zbieranie prezentów jest mało opłacalne, a przedłużanie walk nie skutkuje tylko pozbyciem się tych co aktywnie walczą(i się nawzajem eliminują), ale również tych co czekają swoim składem na tych kończących walki.
    Brak czasu skutkował z kolei tym, że dwa-trzy zgrane składy tępiły resztę (wszytkie walki z przewagą) nabijając walki i prezenty - praktycznie ten sam schemat co igrzyska + na koniec igrzysk bonus w postaci przedłużającego się oczekiwania na walkę (bo team musi pokazać jaki jest fajny). Do tego słupy podpierajace ścianę, przeczekujące połowę igrzysk bez walki. Wczoraj do ustalonego scenariusza wkradły się jednak spore "komplikacje", co oczywiście powoduje kontrowersje. Mieliśmy też małą próbkę tego co by się działo gdyby dołączanie do strony walki było zupełnie losowe (walka sojuszników przeciwko sobie, wbrew ich planom).

    Może dodamy jeszcze limit czasowy na walki i zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Przeglądałem walki z poprzednich igrzysk, z reguły zamykają sie one w 20-30, max 40 minutach (najdłuższe 4vs4). Wynik jednak z reguły jest przesądzony na dobre kilka minut przed końcem walki.

  3. #483
    Użytkownik Avatar Pfem
    Dołączył
    27-04-2012
    Postów
    96
    Losowe dołączenie do walki jeszcze gorzej własny team walczyłby przeciwko sobie jeszcze dłuższe przedłużanie.

  4. #484
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    Tomi tu nie chodzi się o wybijanie na wzajem, grupa graczy (dokładnie 6 osób ) postanowiła przeczekać igrzyska, aby "psychicznie" wykończyć swoich przeciwników/sprzymierzeńców. Zamiast normalnie walczyć zrobili cyrk, nawet jak doszedłem do jednych aby walczyć, zostałem natychmiast zabity, tak samo było w innych walkach tych pro osób, na swój sposób "rozdawali karty". W zasadzie walki zeszły na plan drugi, a pierwszy plan zajęło ustawienie igrzysk i podziału łupów.

  5. #485
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Cytat Napisał aich Zobacz post
    Tomi tu nie chodzi się o wybijanie na wzajem, grupa graczy (dokładnie 6 osób ) postanowiła przeczekać igrzyska, aby "psychicznie" wykończyć swoich przeciwników/sprzymierzeńców. Zamiast normalnie walczyć zrobili cyrk, nawet jak doszedłem do jednych aby walczyć, zostałem natychmiast zabity, tak samo było w innych walkach tych pro osób, na swój sposób "rozdawali karty". W zasadzie walki zeszły na plan drugi, a pierwszy plan zajęło ustawienie igrzysk i podziału łupów.
    Ale to była improwizacja (bo znaleźli się po przeciwnych stronach) - zawsze to lepsze niż gotowy scenariusz opisany powyżej. "Cyrk" jest niejako wkalkulowany w igrzyska i zawsze ciekawszy taki niż ten z ubiegłego tygodnia. Limit czasu na walkę powinien jeszcze zdynamizować sytuację.

  6. #486
    Przeczekaliby całe igrzyska nie dając nikomu wygrać

  7. #487
    Użytkownik
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    389
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    "Cyrk" jest niejako wkalkulowany w igrzyska i zawsze ciekawszy taki niż ten z ubiegłego tygodnia.
    Co było teraz ciekawszego? Zamiast wyścigów wokół widowni i świetnych walk na arenie, mieliście opuszczanie kolejek i leczenie się miksami lv1.

  8. #488
    musaraj
    Konto usunięte
    Ale genialna walka na psychikę i wybieranie najrozsądniejszych jednostek. Gracze MFO to nie goryle, nie walczy się tu o wygraną poprzez bijatykę i kto jest silniejszy tylko poprzez sprytne planowanie walk. Niestety przy końcówce nerwy puściły...

    Ta walka sojuszników przeciwko sobie... Szkoda że do tego doszło i widać było efekt tego w walce.

  9. #489
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    E tam, marudzicie, bo nie ma łatwych prezentów i drużyny nie zawsze mogą walczyć wspólnie po jednej stronie. Nawet jak będą przedłużać będąc po obu stronach to połowa drużyny w końcu odpadnie (jest jakaś cena takiego postępowania).

  10. #490
    Użytkownik Avatar Nocny Lowca
    Dołączył
    30-06-2012
    Postów
    381
    Qwiker
    napisz w moim imieniu ze teraz naprawde prezenty są za mało opłacalne
    za walke 4vs4 dostałem zaledwie 10 żetonów
    a za walke z przewagą jest już 20
    Ostatnio edytowane przez Nocny Lowca ; 04-02-2013 o 16:43

  11. #491
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Prezenty są takie:

    1) walka wyrównana: pakiet miksów, 10k, 50k, 10 żetonów, 50 żetonów, 50 ranku, unikat
    2) walka z przewagą: pakiet miksów, 10k, 20k, 10 żetonów, 20 żetonów, 20 ranku

  12. #492
    musaraj
    Konto usunięte
    Może nieco większa szansa na unikat,ale za to z 2 grup:
    grupa 1 (2x szansa większa trafienia niż grupa 2) - unikaty najłatwiej dostępne (gothar i garudy, bronie), bez butów gothar i bransolety garudy (bo są specjalizowane).
    grupa 2 - set orka i kapłana (bez broni, one w grupie 1) + buty gothar i bransoleta garudy.

  13. #493
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Wystarczy, żeby w walce wyrównanej nie było 10k i 10 żetonów

  14. #494
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,551
    Są 3 możliwości:
    a) wygrana z przewagą przeciwnika
    b) wygrana z równowagą
    c) wygrana z przewagą własną

    Przydzieliłbym takie nagrody:
    a) 30k, 50k, 30 żetonów, 50 żetonów, unikat "najlepszy", rank 30, rank 50
    b) 20k, 20 żetonów, 30k, 30 żetonów , unikat "słabszy", rank 20, rank 40
    c) 10k, 10 żetonów, 20k, 20 żetonów, rank 20, rank 30


    Chodź walk wygrany z przewagą przeciwnika jest bardzo mało (jeżeli jakieś w ogóle są) to szansa na takie coś powinna być.
    Najgorsze jest to, że nie mamy większego wpływy w to, jaka to będzie walka - przewaga przeciwnika, równowaga czy przewaga własna.
    Co najwyżej możemy być pewni, że będzie to walka z równowagą. Czasami gdy mamy równowagę i wygrywamy lecz w ostatniej chwili ktoś dołączy do przeciwnika i zazwyczaj zostaje pokonany, lecz prezentów nie ma bo jednak walka była z przewagą przeciwnika, a dotychczas była tak na prawdę równowaga.
    Może z tym coś da się zrobić?

  15. #495
    Użytkownik Avatar Ksiliath
    Dołączył
    04-04-2011
    Postów
    260
    najlepszy prezent dostałam za 1 walkę przeciwko 40 lewelowi który padł na hita (orkowy topór poleciał). Takto 10k 10k 20k 5 odno3 20 pkt rank 20 pkt rank 10 żetonów 50 pkt rank, dalej nie pamiętam , ale fakt prezenty ciężej dostępne tylko walcząc wyrównane walki trzeba dołączyć do walki praktycznie 4vs4 ( za tą 10 żetonów poleciało akurat). Tylko patrząc na takie walki Pirrat stoczył 3 duże walki ja w tym czasie 2 duże stoczyłam i 11 małych, więc pytanie co bardziej opłacalne.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •