Strona 32 z 56 PierwszyPierwszy ... 22303132333442 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 466 do 480 z 828

Temat: Wrażenia po Igrzyskach

  1. #466
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Lagi jak to lagi, być muszą
    Poza tym igrzyska jedne z ciekawszych, tylko coś na to przedłużanie walk trzeba wymyślić.
    Jak się wyłączy przycisk "opuść kolejkę" to będzie potkowanie i dawanie sobie anti... jak da się ograniczenie czasowe na walke to odpadną najlepsze grupy tvt, bo im zabraknie czasu. Dla mnie miało ciekawe szczególnie jak po pośw nie wiem czy żyje ( bo tak to widzę i nie tylko ja mam takie wątpliwości ) czy ktoś ma mnie ożywić w ogóle rozpiszmy zwycięzców na najbliższy mies bo już luty to nie będzie trzeba przedłużać XD
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  2. #467
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    A nie mówiłem?
    No cóż nie zostawiacie mi wyboru - przywracam oko i będzie płacz.

    Można zrobić jakieś rozsądne limity indywidualne/drużynowe na wszystkie miksy + wyrzucić "opuść kolejkę" i przedłużanie nie będzie zbyt wydajne.

  3. #468
    Użytkownik Avatar Nocny Lowca
    Dołączył
    30-06-2012
    Postów
    381
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    A nie mówiłem?



    Można zrobić jakieś rozsądne limity indywidualne/drużynowe na wszystkie miksy + wyrzucić "opuść kolejkę" i przedłużanie nie będzie zbyt wydajne.
    Po 8 miksów każdy drużynowo 16 a życia bez zmian

  4. #469
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    A nie mówiłem?
    Można zrobić jakieś rozsądne limity indywidualne/drużynowe na wszystkie miksy + wyrzucić "opuść kolejkę" i przedłużanie nie będzie zbyt wydajne.
    ale to chyba o inny płacz chodziło, a co z tymi mega-lagami?
    Co to ma być? Pytam, co to ma znaczyć? Tego wrogom nie można wybaczyć.

  5. #470
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    A nie mówiłem?



    Można zrobić jakieś rozsądne limity indywidualne/drużynowe na wszystkie miksy + wyrzucić "opuść kolejkę" i przedłużanie nie będzie zbyt wydajne.
    Za prawdę powiadam Ci... zdziwisz się jak bardzo długa to będzie walka ;D tyle fajnych zdolności nam daliście czekajki multi ataki leczenia potki bicie sie nawzajem z łapy ( dla maga) albo zaklęciami ( dla woja) bić nie umierać ;D
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  6. #471
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Cytat Napisał Jeahok Zobacz post
    ale to chyba o inny płacz chodziło, a co z tymi mega-lagami?
    Pewnie za dużo chętnych na igrzyska było. Maruderzy zrezygnują i znowu będzie dobrze;p
    Zawsze mogę wyłączyć igrzyska i nie będzie problemów

  7. #472
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    A nie mówiłem?



    Można zrobić jakieś rozsądne limity indywidualne/drużynowe na wszystkie miksy + wyrzucić "opuść kolejkę" i przedłużanie nie będzie zbyt wydajne.
    miało być lepiej ,a wyszło jak zawsze .. niepotrzebne zmiany + ogromne lagi

  8. #473
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Cytat Napisał sic Zobacz post
    Za prawdę powiadam Ci... zdziwisz się jak bardzo długa to będzie walka ;D tyle fajnych zdolności nam daliście czekajki multi ataki leczenia potki bicie sie nawzajem z łapy ( dla maga) albo zaklęciami ( dla woja) bić nie umierać ;D
    No to się zrobi limit kolejek w walce, po przekroczeniu wszyscy out ;D
    Z mojego punktu widzenia możecie sobie przedłużać - ktos się musi w końcu wyłamać, a jest globalny limit czasu na igrzyska.

  9. #474
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    No to się zrobi limit kolejek w walce, po przekroczeniu wszyscy out ;D
    I wtedy wracamy do problemu najlepsze grupy odpadają... a najfajniejsze walki się będą kończyć w najmniej odpowiednim momencie ( chyba że nie wszyscy tylko team który ma przewagę żywych albo HP zostaje)
    np team A 3 żywych team B 2
    zostaje team A
    albo team A ilość hp 1,5k team B 5k
    zostaje team B
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 03-02-2013 o 22:30
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  10. #475
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Cytat Napisał sic Zobacz post
    I wtedy wracamy do problemu najlepsze grupy odpadają... a najfajniejsze walki się będą kończyć w najmniej odpowiednim momencie ( chyba że nie wszyscy tylko team który ma przewagę żywych albo HP zostaje)
    np team A 3 żywych team B 2
    zostaje team A
    albo team A ilość hp 1,5k team B 5k
    zostaje team B
    Jeśli robić coś takiego, to chyba bardziej wymierne są przyjęte obrażenia.
    Ile tur trwa "fajna walka" 4vs4?

  11. #476
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Jeśli robić coś takiego, to chyba bardziej wymierne są przyjęte obrażenia.
    Ile tur trwa "fajna walka" 4vs4?
    Tyle ile trzeba by wygrać/ przegrać
    Nie istnieje coś takiego jak " za długa walka" przed upkiem bójki potrafiły trwać ponad godzinę i były to najlepsze bójki jakie widziałam/uczestniczyłam pełne niespotykanych zwrotów akcji i nagłych odkryć ( z serii; o jednak mam jeszcze 1 ożywke ) oraz ciekawych patentów teraz wszystko jest jak żarcie z fastfooda szybko i byle jak

    PS: zawsze może któryś z adminów siedzieć na widowni jak w Starożytnym Rzymie i jak mu się walka nie podoba któryś team do miasta Pańskie oko konia tuczy może będzie bez odpałów ;]
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 03-02-2013 o 23:10
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  12. #477
    Jak 2 druzyny fajnie walcza to to widac po dmg na x tur.
    Potki się zaczynają konczyc po okolo 45k dmg zadanych na team ,ale moze dojsc do 60k nawet 70k.

  13. #478
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    Igrzyska strasznie słabe, ludzie po prostu grali na czas bo to najlepsze rozwiązanie na zwycięstwo, nawet jak ktoś by chciał powalczyć to nie miał takiej możliwości, bo inni przedłużali... porażka

  14. #479
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,969
    Przedłużanie walk było możliwe od pierwszych igrzysk, teraz zostało to po prostu "odkryte", tak samo jak tydzień temu "odkryte" zostało przedłużanie poza walkami - w obu przypadkach kwestia dogadania się kilku osób, szczególnie w końcowej fazie. Z dwojga złego wolę to co było w tym tygodniu.

  15. #480
    musaraj
    Konto usunięte
    Jak pisałem - dodanie tego limitu czasowego zmieniło te igrzyska

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •