Strona 5 z 22 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 75 z 325

Temat: Bomb - zagadka nowego up'a

  1. #61
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Po 30 turze pewnie jest x% szansy na wybuch

  2. #62
    musaraj
    Konto usunięte
    Macie moje hipotezy:
    -W turach 8-11 ma duże szanse na wybuch
    -Wybuch zależy od 2 czynników - statusów gracza i otrzymanych obrazen, przy czym glownie od tych 1.
    - Wybuch nie jest losowy
    - Bomb nie wybucha w przeciagu pierwszych 2 tur (ale to czysty strzał). Jak wbiję 48 lv pobadam to bardziej.
    - Bomb używa pogromcy statusów tylko w ciągu pierwszych 6 tur walki : https://mfo3.pl/game/report.php?bid=76177675&vpid=35099

    To tylko hipotezy, być może wszystkie są mylne :>
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; 27-07-2012 o 22:30

  3. #63
    Pirrat
    Konto usunięte
    Mnie tylko zastanawia dlaczego drenaż tyle hp zabiera normalnie jest chyba 5% a tu z 30%

  4. #64
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    w każdej turze jest x% na wybuch jeśli zostanie spełniony jakiś warunek . jesli nie zostanie to mozna go ubić od początku do końca całkiem" łatwo " ale to dopiero jutro bede sprawdzał

  5. #65
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Mnie tylko zastanawia dlaczego drenaż tyle hp zabiera normalnie jest chyba 5% a tu z 30%
    5% jest przy bossach i minibossach. 30% jest przy potworkach i ludziach.

  6. #66
    Użytkownik
    Dołączył
    22-05-2011
    Postów
    28
    Cytat Napisał Coni Zobacz post
    Jak Wy macie zamiar rozwiązać zagadkę Bomba jak bijecie ciągle w drużynie? Wytłumaczcie mi.
    Już tłumaczę, przynajmniej ze swojej strony. Mam dopiero 48 lvl, więc niech ktoś z 50 się wykaże. Wbiję poziom to zacznę bić solo. Idąc za radą benerita zacznę bić od 50, ponieważ pewnie trzeba przetrwać całą walkę, nie prowokując Bomba do wybuchu. Jak na razie to i tak tylko założenia, ale wydaje mi się, że liczenie tur na nic się nie przyda.

  7. #67
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Cytat Napisał Shiver Zobacz post
    Już tłumaczę, przynajmniej ze swojej strony. Mam dopiero 48 lvl, więc niech ktoś z 50 się wykaże. Wbiję poziom to zacznę bić solo. Idąc za radą benerita zacznę bić od 50, ponieważ pewnie trzeba przetrwać całą walkę, nie prowokując Bomba do wybuchu. Jak na razie to i tak tylko założenia, ale wydaje mi się, że liczenie tur na nic się nie przyda.
    Jakoś czacha zawsze jak przekroczyłem te 28 jej tur wybuchała do 34tury. Pokazcie mi raport gdzie czacha zrobila wiecej ruchów ;]
    Taka moja obeserwacjai Moze ustawic przeczekanie na 27-30 i potem po turze przerwy znowu.

  8. #68
    Użytkownik
    Dołączył
    22-05-2011
    Postów
    28
    Bomb to nie Czacha. Myślisz, że ponowiliby skrypt potworka unikatowego?

  9. #69
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Nie o to chodzi, że czacha wybuchała jeżeli była ta 34 tura, miała jakąś szansę na to. Używała śmierci przez 4 (jak mogła) zawsze gdy została właśnie przekroczona ta tura. Mi udało się kiedyś wymigać, bo miałem przeczekanie i spudłowała śmiercią. Kiedy tylko pokonam duchy, to też wezmę się za walki z bombem.

  10. #70
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Cytat Napisał Shiver Zobacz post
    Bomb to nie Czacha. Myślisz, że ponowiliby skrypt potworka unikatowego?
    Pewne elementy może

  11. #71
    Użytkownik
    Dołączył
    22-05-2011
    Postów
    28
    I tak żeby to potwierdzić potrzeba nam walki, w której ktoś by wytrzymał tyle tur. Można od razu wyłączyć regenerację z walki, bo za często po niej wybucha. Trzeba znaleźć pewny sposób, a nie liczyć na to, że może w 30 turze wybuchnie :>

  12. #72
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    nie wiem cZy cos ?
    bylo nastepna"teoria" ?
    brak sssusow +drenaz = wybuch bomba ?
    https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=16704&vtid=0

  13. #73
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    raczej za prosto bylo by go ubic drenażami wiec pewnie od tego wybucha . spróbuj bic bez auto st od początku do końca ... może to nie spowoduje wybuchu . Ja nie długo tez bd sprawdzał ta teorie

  14. #74
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    no wlasnie proue bez statusow bic , ale 10k hp ,ale przy hitach z rzedu 400 to nie lada wyzwanie xD
    chyba ze wziac w2teyd go na dubla i dac drenaz + czekajke ;> vile trza by bylo speeda miec na dubla, jezeli ta teoia jest prawdziwa ?

  15. #75
    musaraj
    Konto usunięte
    Zadałeś hit powyżej 3k i się dziwisz? ;]

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •