Strona 29 z 108 PierwszyPierwszy ... 1927282930313979 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 421 do 435 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #421
    Achaye
    Konto usunięte
    Ostateczny cios:
    Może być użyty tylko, gdy przeciwnik ma poniżej lub równo 25% HP. Zawsze trafia i ma 25 (można by podciągnąć do 60-75%) % szans na krytyka. Min lvl : 30-35
    MP - 40-50 ( podaje w takich przedziałach)

  2. #422
    Werbe
    Konto usunięte
    Berserk
    Zwiększa atak fizyczny o 50% i obniża obrane fizyczną i magiczną o 50%. Niweluje i nie pozwala nałożyć statusy osłona magiczna i osłona. Działa 5 tur. Umiejętność na poziom 60. Koszt many 50.

  3. #423
    Qorg
    Konto usunięte
    Błękitna Bariera - zwiększa obrony o 50% , nadaje status regeneracja oraz zwiększa obronę na lód na ok.75% na 4 tury.
    Koszt MP :
    60*
    80**
    100***

  4. #424
    Użytkownik
    Dołączył
    26-06-2011
    Postów
    1
    Mega Zniszczenie - zabiera 99,99% aktualnego hp oraz całe mp ,mogą używać tylko mini-bossy

  5. #425
    Użytkownik
    Dołączył
    06-03-2012
    Postów
    31
    Moje propozycje są takie:

    Mega Drenaż
    - Zabiera 25% MaxHP wszystkim przeciwnikom i dodaję średnią zabranego HP każdemu z naszej drużyny.
    - koszt MP ok. 100
    - lvl może 50?

    Dzień Gniewu Wojownika
    - Nadaje statusy Mobilizacja, Regeneracja, Bariera i Bariera Magiczna na 3-4 tury
    - koszt MP 75 (w końcu dla woja )
    - lvl 55

    Dzień Gniewu Maga
    - Nadaje statusy Skupienie, Regeneracja, Bariera i Bariera Magiczna na 3-4 tury
    - koszt MP 75
    - lvl 55

  6. #426
    Ernenish
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Mójkoleśznakarate Zobacz post
    Egzekucja
    Poziom ?
    Limit Użyć ?
    Opis: Zabija jedną osobe.
    Śmierć przez 4

  7. #427
    Fatal
    Konto usunięte
    @up
    śp4 zabija tylko gdy level celu jest podzielny przez 4..

  8. #428
    Loonatic
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Werbe Zobacz post
    Berserk
    Zwiększa atak fizyczny o 50% i obniża obrane fizyczną i magiczną o 50%. Niweluje i nie pozwala nałożyć statusy osłona magiczna i osłona. Działa 5 tur. Umiejętność na poziom 60. Koszt many 50.
    Na 60? Stary myśl


    Cytat Napisał Haravandel Zobacz post
    Mega Drenaż
    - Zabiera 25% MaxHP wszystkim przeciwnikom i dodaję średnią zabranego HP każdemu z naszej drużyny.
    - koszt MP ok. 100
    - lvl może 50?
    jak już to nie 25% Max HP tylko 25% posiadanego HP



    Cytat Napisał Volion Zobacz post
    Cios Wstrzymujący / Pocisk Wstrzymujący

    - Działania 2 tury
    - Możliwość wykonania w walce 3 razy
    - Szansa Trafienia 25 % ( +/- ilość szczęścia )
    - Nie odbiera Hp Przeciwnika
    - Stopuje przeciwnika na 2 tury
    - Koszt MP 50

    Haczyk jest w tym iż nie wolno używać przedmiotów atakujących i zdolność które odbierają hp i mp przeciwnika , oraz ataku .
    Można tylko używać zdolność takich jak bryza oraz mikstury defensywne życia , many ....
    Jak nie zadaje HP to nikt nie będzie go używał. No i musiał by zawsze trafiać żeby był sens.



    Cytat Napisał lcs Zobacz post
    to coś takiego jak pośw tylko że nie zabija ciebie.
    O WOOOW! SERIO?!
    Ostatnio edytowane przez Loonatic ; 10-05-2012 o 17:13

  9. #429
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Haravandel Zobacz post
    Mega Drenaż
    - Zabiera 25% MaxHP wszystkim przeciwnikom i dodaję średnią zabranego HP każdemu z naszej drużyny.
    - koszt MP ok. 100
    - lvl może 50?

    Świetny pomysł ! Koszt MP trochę za duży no i tak jak pisał ten &*&#@7 nade mną, 25% obecnego hp bo maks to za dużo. W każdym razie +K ode mnie

  10. #430
    Użytkownik
    Dołączył
    11-03-2012
    Postów
    17
    rozłam tarczy (magicznej lub fizycznej)
    Zdejmuje buf na łożone miksturami obrony obrony magicznej

  11. #431
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    @up Normalizacja

  12. #432
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Vag Zobacz post
    @up
    śp4 zabija tylko gdy level celu jest podzielny przez 4..
    Każdy poziom jest podzielny przez 4

  13. #433
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Cytat Napisał Potencjalny Nabywca Zobacz post
    Każdy poziom jest podzielny przez 4
    Nie każdy.41:4=10,25
    Chodzi pewnie o to, że poziom postaci atakowanej musi być podzielny przez 4 tak aby nie otrzymywać ułamka dziesiętnego.Czyli są to np. poziomy 4,8,12,16,20 itd...
    Innymi słowy wszystkie wielokrotności liczby 4.

  14. #434
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Co do tematu, chciałbym zaproponować zdolność "Uspokojenie"
    Zastosowanie byłoby bardzo proste:Zdejmuje status furia.
    Koszt MP:40-50.
    Limit użyć:1/2
    Poziom:55/65

  15. #435
    SweetWater
    Konto usunięte
    mega regeneracja 4 tury limit 2 max ** 100k expa lv up ( to może czasem już być)
    super regeneracja (daje status regeneracji wszystkim członkom walki na 5 tur) limit 2 max ** 80k expa lv up ( to wątpię )

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •