Strona 25 z 108 PierwszyPierwszy ... 1523242526273575 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 375 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #361
    lcs
    Konto usunięte
    dzięki, ale coś ci powiem, nigdy nie jest za mocne, może być za słabe

  2. #362
    musaraj
    Konto usunięte
    Nie o Twojej pisałem -.-

  3. #363
    lcs
    Konto usunięte
    ale to ja się pytam, o moją zdolność Leczenie MP, Mega Leczenie MP


    W między czasie dam dodatkową zdolność

    Zmiana:

    Poziom 110* 130** 150*** 170**** 200***** limit użyć zwiększa się o 1 wraz z gwiazdką
    Limit użyć dla pierwszej gwiazdki: 1
    Tury: 20
    Mp: 300
    Działanie (gdy przeciwnik rzuci na siebie): Dając negatywny status, zamiast negatywnego, dajesz jego przeciwieństwo, pozytywny status o odwrotnym działaniu

    NP. Zatrucie- Regeneracja Spowolnienie - Przyśpieszenie

    Gdy nie ma dany status przeciwieństwa dajesz go sobie.

    Gdy chcesz dać sobie pozytywny status, dajesz jego przeciwieństwo sobie (przykłady na górze)

    Gdy chcesz dać sobie pozytywny status, który nie ma przeciwieństwa dajesz go przeciwnikowi.


    też proszę o kometarze
    Ostatnio edytowane przez lcs ; 28-12-2011 o 14:20

  4. #364
    Cytat Napisał lcs Zobacz post
    dzięki, ale coś ci powiem, nigdy nie jest za mocne, może być za słabe

    Tak ? TO ja mam ciekawą zdolność , totalne zniszczenie , zabija wszystkich przeciwników, komentujcie !!

    A już na poważnie to tak , leczenie many kosztem hp , racze jnie jest za dobre , nie lepiej użyć potka many ? Co innego Mega Mana , np Koszt 100MP a leczy każdemu (używającemu też ) powiedzmy 50 pkt many * ilość many do użycia/leczonej jest na 40 lvl )

    A twojej najnowszej zdolności za bardzo nie ogarnąłem. Chodzi o to , że mamy tązamiane na sobie , to jak dostaniemy np z Trującego pocisku , to siądzie na nas rege ? Jeśli tak , to to by było nawet ciekawe. Ty masz zamianę a przeciwnik na ciebie regeneracje, ale z tymi statusami , które nie mają odwrotności to już chyba przekombinowane , ale zamieszanie by było ;p

  5. #365
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    To z mega maną mogło by się nazywać oddanie ducha czy jakoś tak. W skrócie: zabija Twoją postać i uzupełnia żyjącym sprzymierzeńcom manę.

  6. #366
    lcs
    Konto usunięte
    Cytat Napisał BeLiaR Zobacz post
    A twojej najnowszej zdolności za bardzo nie ogarnąłem. Chodzi o to , że mamy tązamiane na sobie , to jak dostaniemy np z Trującego pocisku , to siądzie na nas rege ? Jeśli tak , to to by było nawet ciekawe. Ty masz zamianę a przeciwnik na ciebie regeneracje, ale z tymi statusami , które nie mają odwrotności to już chyba przekombinowane , ale zamieszanie by było ;p
    jak masz na sobie, to jak przeciwnik rzuci na ciebie negatywny status z przeciwieństwem to poleci na ciebie przeciwieństwo

    jak masz na sobie, to jak przeciwnik rzuci na ciebie negatywny status bez przeciwieństwa to poleci na niego

    jak masz na sobie, to jak przeciwnik rzuci na siebie pozytywny status z przeciwieństwem to siądzie na niego pzeciwnieństwo\

    jak masz na sobie, to jak przeciwnik rzuci na siebie pozytywny status bez przeciwieństwa, poleci na ciebie

  7. #367
    musaraj
    Konto usunięte
    nieimplementowalne

  8. #368
    lcs
    Konto usunięte
    Nowa zdolność: Oszczędzenie

    Poziom 75
    Mp: 175

    Info: Atak przeciwnika, po którym przechodzi on na twoją stronę z 50% maksymalnego hp

    Minus( dostaje najwięcej dropu przeciwnik ze zdolnośći)

    Limit:1
    Dla drużyn:1

    60% szansy trafienia


    Druga zdolność: Multi ogień, wiatr, lód , ziemia, pocisk magiczny ( użył multi ognia thanarg w dolinie enny (potyczka z rapsem) )


    Działa jak burza błyskawic, nie jak multi atak.

    Poziom: 100
    Mp: 350
    Siła: Ogień 3 5*


    proszę o komentarze
    Ostatnio edytowane przez lcs ; 28-12-2011 o 16:07

  9. #369
    Regeneracja
    Poziom: 55
    Ilość Użyć: 2
    Ilość Gwiazdek: 3
    Info: Nadaje status Regeneracja na 6-8 tur.

  10. #370
    Klątwa Maga
    Poziom: 60
    Limit użyć: 1
    Info: Nadaje statusy Oślepienie, Zatrucie, Pomylenie na 4-5 tur

    Klątwa Wojownika
    Poziom: 60
    Limit użyć: 1
    Info: Nadaje statusy Klątwa, Zatrucie, Pomylenie na 4-5 tur
    Wybuch Many
    Poziom: 65
    Limit Użyć: 1
    Info: Zadaje tyle obrażeń ile obecnie ma many przeciwnik dzieląc tą liczbę przez 6-10.

  11. #371
    lcs
    Konto usunięte
    Klątwa Zła:

    Nadaje statusy: Klątwa (bez limitu tur), Paraliż na 10 tur, Zatrucie na 10 tur, Zombie na 10 tur, ale wszystkim z drużyny sojuszniczej zostaje 10 hp

    Dowód że nie jest słabe:

    1. ja używam tego
    2. mamy 10 hp.
    3.pewien przzeciwnik używa runy magii
    4. jeden z naszych daje mega leczenie
    5. drugi daje ożywienie
    6. koleś który został ożywiony daje mmega leczenie
    7. zdejmują sobie zatrucie
    8. miksy 3 życia pod wpływem zombie
    9. wszyscy giną


    lub:
    7. zdejmują sobie zombie
    8. rzucamy jeszcze raz i przedłużamy te statusy.
    9. gracze pozostali używają misktur życia 3
    10 oni giną

    lub:

    7. zdejmują klątwe
    8. miksy życia 3 pod wpływem zombie
    9 giną

    Limit użyć 4

  12. #372
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2012
    Postów
    59
    Z przedmiotów to dodał bym:
    Surowica
    Leczy 30%hp i zdejmuje status zatrucie
    Mikstura Maga:
    Zdejmuje wszystkie negatywne statusy.
    Z zdolności to:
    Uzdrowienie:leczy 50%hp i zdejmuje statusy zatrucie i zombi. Limit 2 użycia
    Konsekracja:Bronie zadają 10% większe obrażenia ale celność spada o 15%. 1 użycie czas trwania 5 tur.

  13. #373
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Z przedmiotów to dodał bym:
    Surowica
    Leczy 30%hp i zdejmuje status zatrucie
    Temat: Propozycje nowych zdolności.

    Ale w sumie mi tematu o przedmiotach nowych też brakuje.

  14. #374
    Użytkownik
    Dołączył
    12-05-2011
    Postów
    24
    Racja bo przedmiotów też brakuje.

  15. #375
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,418
    Świetny przedmiot by był, tylko w MF nie ma czegoś takiego jak 30% HP, musiałbyś określić to. Najbardziej by pasowało chyba jakby to było 400 HP i zdejmujący zatrucie - świetny na PvP, w walkach z kobrą czy wampirami - jednocześnie leczący niewielką ilość hp i zdejmujący zatrucie . Poziom tylko musiałby być ustalony gdzieś na 30 dopiero, bo gracze z niższych poziomów mieliby łatwiej z bossami jakby zaczęli to wykorzystywać.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •