Strona 24 z 108 PierwszyPierwszy ... 1422232425263474 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 346 do 360 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #346
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Wyszczerbienie
    Poziom: 50
    Mp: *50 **60
    Limit użyć: 2
    Info: Zmniejsza atak/ atak magiczny broni przeciwnika na 3 tury o połowę

    Błędne ożywienie
    Poziom: 50
    Mp: *40 **50 ***60
    Limit użyć: 3
    Info: Ożywia sprzymierzeńca z pełnym hp, ale nadaje mu statusy klątwa i oślepienie na 10 tur

    Wir
    Poziom: 200
    Mp: *300 **310
    Limit użyć: 1
    Info: Zostawia przeciwnika z kilkoma jednostkami życia i nadaje statusy *zatrucie **zatrucie i spowolnienie (na razie tylko dla bossów)
    Ostatnio edytowane przez Demoniczna Dusza ; 13-12-2011 o 18:40

  2. #347
    Użytkownik Avatar abiT
    Dołączył
    03-04-2011
    Postów
    181
    Zefir
    Poziom 50
    Mp 60* i 60**
    Limit użyć 1 i 2 dla drużyny
    Działanie: Leczy 450-500 hp dla każdego członka drużyny i nadaje każdemu status przyśpieszenie na (4-5) tur

    Normalizujący cios/pocisk
    Poziom 50
    Mp 50* i 50**
    Limit użyć 2
    Działanie: zadaje cios (60% obrażeń) i ma 75% sznsy na to że zdejmiemy wszystkie statusy pozytywne z przeciwnika. (w przypadku woja jest to atrybut broni, której aktualnie używamy a w przypadku maga obrażenia bez atrybutu)

    Oczyszczenie
    Poziom 50
    Mp 55* 60** 65***
    Limit użyć 1 dla drużyny 3
    Działanie: zdejmuje wszystkie negatywne Statusy wszystkim członkom drużyny, zadając mu przy tym lekkie obrażenia magiczne bez atrybutu o wartości 400* 300** 250***.

    Gehenna
    Poziom 60
    Mp 80
    Limit użyć 1
    Działanie: Zabiera 40% hp przeciwnika i nadaje mu status osłabienie na 5 tur (zmniejsza atak i atak magiczny o 25%) (status osłabienie zdejmuje mikstura wytrzymałości)

    Spacznie
    Poziom: ---- ( tylko dla bossów )
    Mp ?
    Limit użyć 1
    Działanie: Sprawia że nie możesz użyć jednej ze swoich zdolności do końca walki.

    Wyciszenie
    Poziom ----- (tylko dla bossów)
    Mp ?
    Limit użyć 3
    Działanie: Wycisza wroga, można zdjąc status obrażeniami magicznymi.

    Równowaga
    Poziom 50
    Mp 30* 30** 30***
    Limit użyć 1* 1** 2***
    Działanie: sparawia że przeciwnik nie może zadawać więcej obrażeń niż ty ( można rzucić też na siebie co sprawia, że zadajesz takie obrażenia jak przeciwnik) na 4-5-6 tur
    Ostatnio edytowane przez abiT ; 14-12-2011 o 18:33

  3. #348
    lcs
    Konto usunięte
    Leczenie MP, Mega Leczenie MP


    Leczenie MP

    Poziom: 1* 5** 10*** 15**** 20*****

    Info: Odnawia MP

    1* 5 mp 2* 10 mp 3* 20 mp 4* 40 mp 5* 80 mp

    Mega Leczenie MP:

    Poziom: 20* 30** 40*** 50**** 60*****

    Info: Odnawia MP wszystkim sprzymierzeńcom

    1* 5 mp 2* 10 mp 3* 15 mp 4* 30 mp 5* 60 mp

  4. #349
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,563
    Cytat Napisał lcs Zobacz post
    Leczenie MP, Mega Leczenie MP


    Leczenie MP

    Poziom: 1* 5** 10*** 15**** 20*****

    Info: Odnawia MP

    1* 5 mp 2* 10 mp 3* 20 mp 4* 40 mp 5* 80 mp

    Mega Leczenie MP:

    Poziom: 20* 30** 40*** 50**** 60*****

    Info: Odnawia MP wszystkim sprzymierzeńcom

    1* 5 mp 2* 10 mp 3* 15 mp 4* 30 mp 5* 60 mp
    Kosztem HP ?
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  5. #350
    lcs
    Konto usunięte
    no... masz rację zapomniałem napisać ile Hp za gwiazdki:

    Leczenie MP

    1* 25 HP

    2* 50 HP

    3* 100 HP

    4* 200 HP

    5* 400 HP


    Mega Leczenie MP

    1* 100 HP
    2* 200 HP
    3* 300 HP
    4* 600 HP
    5* 1200 HP



    Limit użyć taki sam jak przy leczeniu 1 i mega leczeniu 1 ( chodzi o te z hp)
    Ostatnio edytowane przez lcs ; 28-12-2011 o 13:09

  6. #351
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Oligardia
    Poziom: 50
    Mp: 60* i 80**
    Limit użyć: 1
    Działanie: Uderza przeciwnika z ciosem o 75% mocniejszym od tego którym atakujemy . Prawdopodobieństwo zadania tego ciosu wynosi 80 - 90 %
    Dla kogo : Tylko dla woja
    Ostatnio edytowane przez Warrior Master ; 28-12-2011 o 12:48 Powód: Mała poprawka .

  7. #352
    @ Up

    Bez sensu , niech ci taki Hit walnie z mobilizacją... Full atak staty zrobić , zebrać do pół hp przeciwnika walnąć Oligardie i koniec walki

    @ Down

    Zależy , czy byłyby możliwe krytyki , ale i tak taki hit to jest masakra, powiedzmy bije ci wój zwykłym ciosem 450. 450*175% = 787,5. I niech teraz do tego dojdzie mobilizacja czyli 787,5 * 133% = ~`1047. Nie sądzisz , że za duży hit ?
    Ostatnio edytowane przez BeLiaR ; 28-12-2011 o 12:56

  8. #353
    Warrior Master
    Konto usunięte
    @ Up
    Teraz ? Czy jeszce coś zmienić ?

  9. #354
    lcs
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Brock djdziadzior Zobacz post
    Oligardia
    Poziom: 50
    Mp: 60* i 80**
    Limit użyć: 1
    Działanie: Uderza przeciwnika z ciosem o 75% mocniejszym od tego którym atakujemy . Prawdopodobieństwo zadania tego ciosu wynosi 80 - 90 %
    Dla kogo : Tylko dla woja
    fajne, naprawdę, mikstura mobilizacji użyć, walnąć oligardie następnie krytyk (zdolność krytyczny cios) i po walce w ten sposób 55 lvl wygrał by z 60
    Ostatnio edytowane przez lcs ; 28-12-2011 o 13:05

  10. #355
    Warrior Master
    Konto usunięte
    @Up
    O to chodzi by polepszyć sytuację z PVP każdy mógł by walczyć z graczami o dużo większych lvlach .

  11. #356
    taa a ci 60lvl vs 60lvl i niech to będzie wój vs mag , to walka będzie się kończyć po 5 ruchach , bardzo dobrze przemyślane...

  12. #357
    lcs
    Konto usunięte
    a jak ocieniasz moją zdolność?

  13. #358
    Warrior Master
    Konto usunięte
    @ Będą mieli lipe i tyle . Każdy teraz chce mieć ranq więc każdy będzie walczył . Pewnie Admini jak by to wprowadzili to szanse dropnięcia tego są nie wielkie . A i pamiętaj że jeszcze szansa na trafienie wynosi 80 - 90% więc odrazu walka może się nie skończyć a i limit użyć jest tylko raz więc w czym problem . A jak by co to admini mogą zmienić częstotliwość trafiania przecież . Odrazu nic nie jest przesądzone co nie .

  14. #359
    lcs
    Konto usunięte
    ale jak oceniasz moja zdolność?

  15. #360
    musaraj
    Konto usunięte
    Za mocne
    i tyle





    Chociaż kiedyś ustalili górną granicę bonusu do obrażeń

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •