Strona 16 z 108 PierwszyPierwszy ... 614151617182666 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 226 do 240 z 1614

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #226
    Shunsui
    Konto usunięte
    Dokładnie ^^ przyda się to na bossy takie jak tarantula gdzie każdy miks HP na wagę złota

  2. #227
    Użytkownik Avatar Tesshu
    Dołączył
    12-06-2011
    Postów
    103
    Analiza - W walce pokazuje ile przeciwnik ma MP. Pokazywal by tez odporności (np. ziemia, ogień, buława oraz miecz)
    Koszt - 50 MP
    (Piszcie swoje komentarze do tej zdolności ;D)

  3. #228
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tesshu Zobacz post
    Analiza - W walce pokazuje ile przeciwnik ma MP. Pokazywal by tez odporności (np. ziemia, ogień, buława oraz miecz)
    Koszt - 50 MP
    (Piszcie swoje komentarze do tej zdolności ;D)
    Było już dużo razy. Zdolność bez sensu bo te rzeczy można sprawdzić w raportach ;]

  4. #229
    Szczelna zbroja - nadaje status osłony magicznej i osłony ,na nieskończoną ilość tur. W przypadku zdjęcia statusu , po turze jest odnawiany.
    Brak miejsca na gemy.

  5. #230
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Szczelna zbroja - nadaje status osłony magicznej i osłony ,na nieskończoną ilość tur. W przypadku zdjęcia statusu , po turze jest odnawiany.
    Brak miejsca na gemy.
    Musiałaby mieć jakieś ujemne statystyki :> Poza tym to nie zdolność, ale eq ;P
    W sumie nie było takiego tematu...

  6. #231
    Levusek , tu już wszytsko występowało. Więc pisze tu ^^

    Ujemną statystyką tej zboroji jest fakt ,że traciłaby conajmniej 6-7slotów (jeżeli miałaby kiedykolwiek wejść)
    No i fakt speeda troche powinna odejmowac uników też ,ale nadal powina dawać jeszcze dużo defa i obr. mag

    o i -25 ogień / -25 lód +25waitr i ziemia

    Narkotyczny pierściń - odejmuje 20% max hp / 30szczęścia / 20% uników / 20 celności / 20% mocy magicznej i ataku
    Daje 20szybkość , i status regeneracji tak jak w przypadku szczelnej zbroji

    W sumie chyba jednak z lekka za silne. Zbroja + pierścień i jesteśmy wolni/pudłujemy ,ale jeasteśmy nietykalni
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 09-10-2011 o 12:03

  7. #232
    Fatal
    Konto usunięte
    Mag chyba z tym eq by miał za dobrze

  8. #233
    Arconas
    Konto usunięte
    Trochę przesada z tym eq według mnie, to może odrazu zróbmy zbroję nieśmiertelności, nie da się zginąć, ale ma się 1 hp -.-

  9. #234
    Myślę ,że niebyłoby tak do końca.
    Jedynie jak te 2 przedmioty były unikatami na podobny poziom mogłyby coś zdziałać.
    A jeżeli obrywałoby się każdym statusem/ciągle nas by dublowali to raczej i tak długo by się nie postało , jednocześnie nasze zdolności ofensywne byłby żałosne. Więc
    jak by się zastanowić ,nie jest to aż tak silne

    Szata antycznej magi - słabe obrony - nadaje status skupienie i przyspieszenie na 3tury

    Lustrzana zbroja - sprawia ,że ataki magiczne mają 15% szans na pudło.

    chodaki odyseusza - co ture walki szybkosc i obrona tych butòw wzrasta o 1

    złodziejskie buty - Z kazdym chybionym atakiem ich statystyki rosna o 10%

    Buty czystej magii - pierwszy negatywny status rzucony ,na nas jest albo blokowany albo na broniacego sie jest nakladany odpowoednik tego statusu ,ale pozytywny np. zatrucie - regeneracja , klatwa - skupienie

    Buty magicznej równowagi - kazdy atak atrybutowy wycelowany w gracza zwieksza jego odpornosc ma ten atrybut o 2%.
    max 20%

    Buty ròwnowagi
    - przez pierwsze 10 tur wojownik unrane w nie nie moze spudlowac

    miecz draculi - kazdy trafiony atak odbiera przeciwnikowi 5-10% hp oraz 3-7% many

    Buty wolnosci - nadaja calkowita odpornosc na status spowolnienie i paraliz

    miecz ducha gothar - posiada zdolnosc przenilania przez 25% pancerza.

    destrukcyjny miecz - niszczy co atak 2 pkt obrony przeciwnika

    rozdzka wiedzmy - pozwala wziasc ze soba o 3 zdolnosci wiexej niz inne rozdzki na ten sam poziom.

    zarażony miecz - zmniejsza maksymalne hp przeciwnika o 1% co uderzenie

    obezmagiczniajaca wlocznia - odbiera 1% calkowitej many przeciwnikowi i dodaje tyle do tego ile moze maksymalnie posiadac jej wlasciciel.
    Topór glębokiego cięcia - co atak ma szanse na zabranie dodatkowo 20%hp przeciwnika
    Dawidowe rękawice - co atak zabieraja one dodarkowo 5%hp przeciwnika
    zdolnosc : blogoslawienie Artemidy : postac dostaje na 2tury przyspieszenie , na 3tury mobilizacje i na 5 tur pomyslnosc
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 11-10-2011 o 08:41

  10. #235
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Frankenstain ([XD] ?)

    Lv: 35
    Koszt MP: 75
    Nadaje status Frankenstain (niewiem co wymyslec od 10 minut wymyslam i nic): gdy postac zostanie zabita w tej samej turze zabita postać atakuje zabójce z 2-krotną siłą atakiem fizycznym bez atrybutu, potem wybucha, przez co wszyscy gracze walczacy dostaja obrazenia rowne hitowi, ktory zadal zabojca Frankenstaina.


    Telepatia

    Nadaje status Unieruchomienie na 3 Tury - uniemozliwia trafionemy uzywac zdolnosci, zaklec i przedmiotow, dodatkowo status slepota i spowolnienie

  11. #236
    Salcia
    Konto usunięte
    Ale Ty masz fantazję Omitek ^^

  12. #237
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    ^^ no wiem ^^ chce zeby jakis moj pomysl przeszedl kiedys

  13. #238
    Wrodzona szybkość
    Sprawia że jesteś szybszy w walce ( tylko nie wiem ile procent)

    Naturalny unik
    Zwiększa naturalną zdolność uniku o 40%
    Mana : 65

  14. #239
    Salcia
    Konto usunięte
    Bicek 40 % nie za dużo?

  15. #240
    Myślę że też za dużo dałem , ale może na większe lvl by było w sam raz
    Zwiększyć tylko manę

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •