Dokładnie ^^ przyda się to na bossy takie jak tarantula gdzie każdy miks HP na wagę złota
Dokładnie ^^ przyda się to na bossy takie jak tarantula gdzie każdy miks HP na wagę złota
Analiza - W walce pokazuje ile przeciwnik ma MP. Pokazywal by tez odporności (np. ziemia, ogień, buława oraz miecz)
Koszt - 50 MP
(Piszcie swoje komentarze do tej zdolności ;D)
Szczelna zbroja - nadaje status osłony magicznej i osłony ,na nieskończoną ilość tur. W przypadku zdjęcia statusu , po turze jest odnawiany.
Brak miejsca na gemy.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Pomóż zwierzakom w schroniskach
Levusek , tu już wszytsko występowało. Więc pisze tu ^^
Ujemną statystyką tej zboroji jest fakt ,że traciłaby conajmniej 6-7slotów (jeżeli miałaby kiedykolwiek wejść)
No i fakt speeda troche powinna odejmowac uników też ,ale nadal powina dawać jeszcze dużo defa i obr. mag
o i -25 ogień / -25 lód +25waitr i ziemia
Narkotyczny pierściń - odejmuje 20% max hp / 30szczęścia / 20% uników / 20 celności / 20% mocy magicznej i ataku
Daje 20szybkość , i status regeneracji tak jak w przypadku szczelnej zbroji
W sumie chyba jednak z lekka za silne. Zbroja + pierścień i jesteśmy wolni/pudłujemy ,ale jeasteśmy nietykalni
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 09-10-2011 o 12:03
Mag chyba z tym eq by miał za dobrze
Trochę przesada z tym eq według mnie, to może odrazu zróbmy zbroję nieśmiertelności, nie da się zginąć, ale ma się 1 hp -.-
Myślę ,że niebyłoby tak do końca.
Jedynie jak te 2 przedmioty były unikatami na podobny poziom mogłyby coś zdziałać.
A jeżeli obrywałoby się każdym statusem/ciągle nas by dublowali to raczej i tak długo by się nie postało , jednocześnie nasze zdolności ofensywne byłby żałosne. Więc
jak by się zastanowić ,nie jest to aż tak silne
Szata antycznej magi - słabe obrony - nadaje status skupienie i przyspieszenie na 3tury
Lustrzana zbroja - sprawia ,że ataki magiczne mają 15% szans na pudło.
chodaki odyseusza - co ture walki szybkosc i obrona tych butòw wzrasta o 1
złodziejskie buty - Z kazdym chybionym atakiem ich statystyki rosna o 10%
Buty czystej magii - pierwszy negatywny status rzucony ,na nas jest albo blokowany albo na broniacego sie jest nakladany odpowoednik tego statusu ,ale pozytywny np. zatrucie - regeneracja , klatwa - skupienie
Buty magicznej równowagi - kazdy atak atrybutowy wycelowany w gracza zwieksza jego odpornosc ma ten atrybut o 2%.
max 20%
Buty ròwnowagi
- przez pierwsze 10 tur wojownik unrane w nie nie moze spudlowac
miecz draculi - kazdy trafiony atak odbiera przeciwnikowi 5-10% hp oraz 3-7% many
Buty wolnosci - nadaja calkowita odpornosc na status spowolnienie i paraliz
miecz ducha gothar - posiada zdolnosc przenilania przez 25% pancerza.
destrukcyjny miecz - niszczy co atak 2 pkt obrony przeciwnika
rozdzka wiedzmy - pozwala wziasc ze soba o 3 zdolnosci wiexej niz inne rozdzki na ten sam poziom.
zarażony miecz - zmniejsza maksymalne hp przeciwnika o 1% co uderzenie
obezmagiczniajaca wlocznia - odbiera 1% calkowitej many przeciwnikowi i dodaje tyle do tego ile moze maksymalnie posiadac jej wlasciciel.
Topór glębokiego cięcia - co atak ma szanse na zabranie dodatkowo 20%hp przeciwnika
Dawidowe rękawice - co atak zabieraja one dodarkowo 5%hp przeciwnika
zdolnosc : blogoslawienie Artemidy : postac dostaje na 2tury przyspieszenie , na 3tury mobilizacje i na 5 tur pomyslnosc
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 11-10-2011 o 08:41
Frankenstain ([XD] ?)
Lv: 35
Koszt MP: 75
Nadaje status Frankenstain (niewiem co wymyslec od 10 minut wymyslam i nic): gdy postac zostanie zabita w tej samej turze zabita postać atakuje zabójce z 2-krotną siłą atakiem fizycznym bez atrybutu, potem wybucha, przez co wszyscy gracze walczacy dostaja obrazenia rowne hitowi, ktory zadal zabojca Frankenstaina.
Telepatia
Nadaje status Unieruchomienie na 3 Tury - uniemozliwia trafionemy uzywac zdolnosci, zaklec i przedmiotow, dodatkowo status slepota i spowolnienie
Ale Ty masz fantazję Omitek ^^
^^ no wiem ^^ chce zeby jakis moj pomysl przeszedl kiedys![]()
Wrodzona szybkość
Sprawia że jesteś szybszy w walce ( tylko nie wiem ile procent)
Naturalny unik
Zwiększa naturalną zdolność uniku o 40%
Mana : 65
Bicek 40 % nie za dużo?
Myślę że też za dużo dałem , ale może na większe lvl by było w sam raz![]()
Zwiększyć tylko manę