KG akurat możliwie jeszcze oddaje realia walk pvp - umiejętności grają tutaj dużą rolę i można sporo na tym uciągnąć w przeciwieństwie do walk na zwykłej arenie gdzie wiadomo, że bez zrobionego eq min. +6-8 nie ma po co w ogóle wchodzić. Oczywiście jest możliwość losowania asortymentu za MF i zapewne trochę ludzi z tego korzysta jednak raczej nie sądzę aby w stosunku do X uczestników eventu większa połowa wydawała MFy na losowanie co w stosunku do zwykłej areny daje dużo większe prawdopodobieństwo odbycia bardziej wyrównanych walk. God mode mógbły się sprawdzić w przypadku rozdzielenia wszystkich graczy jednakowym eq chodź i wtedy nie będzie do końca sprawiedliwie z uwagi na fakt, że wtedy będzie zależało większość od statystyk..a no i jeszcze kwestia RNG ale to już wiadomo.
Odnośnie zwykłego KG aby jeszcze bardziej wyrównać szanse powinna zostać usunięta usługa losowania asortymentu za MF ale jak dobrze wiemy to się raczej nigdy nie wydarzy bo gra na tym zarabia. W takim przypadku decydowałoby już tylko (albo aż tylko) RNG ale temu idzie jakoś stawiać opór skillem.


Odpowiedź z cytatem

