Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 26 z 26

Temat: Rozruch gry

  1. #16
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    374
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    za późno mówisz, gacie pełne

    Osobiście widzę problem w tych eventach taki, że różnica między eq +8, a +0 jest gigantyczna. To sprawia, że IŚ jest eventem dla bogaczy, bo zabawa w robienie eq jest droga, natomiast KG jest eventem RNG-fest. Jeśli chcemy dobry event pvp, w którym będą chętni grać nowi gracze, to trzeba albo stworzyć "IŚ jedynie z eq zerówkowym", albo odpalić KG god mode. Tylko te dwie rzeczy miałyby jakikolwiek sens w zachęcaniu nowych graczy do pvp. To mi przypomina, że muszę stworzyć kiedyś temat pod tytułem "pvp oczami nowego gracza/laika".
    KG akurat możliwie jeszcze oddaje realia walk pvp - umiejętności grają tutaj dużą rolę i można sporo na tym uciągnąć w przeciwieństwie do walk na zwykłej arenie gdzie wiadomo, że bez zrobionego eq min. +6-8 nie ma po co w ogóle wchodzić. Oczywiście jest możliwość losowania asortymentu za MF i zapewne trochę ludzi z tego korzysta jednak raczej nie sądzę aby w stosunku do X uczestników eventu większa połowa wydawała MFy na losowanie co w stosunku do zwykłej areny daje dużo większe prawdopodobieństwo odbycia bardziej wyrównanych walk. God mode mógbły się sprawdzić w przypadku rozdzielenia wszystkich graczy jednakowym eq chodź i wtedy nie będzie do końca sprawiedliwie z uwagi na fakt, że wtedy będzie zależało większość od statystyk..a no i jeszcze kwestia RNG ale to już wiadomo.

    Odnośnie zwykłego KG aby jeszcze bardziej wyrównać szanse powinna zostać usunięta usługa losowania asortymentu za MF ale jak dobrze wiemy to się raczej nigdy nie wydarzy bo gra na tym zarabia. W takim przypadku decydowałoby już tylko (albo aż tylko) RNG ale temu idzie jakoś stawiać opór skillem.

  2. #17
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,633
    Do pana, co sobie na bana zasłużył nie mam zamiaru się wypowiadać, bo widać że ma totalnie gdzieś doświadczenia przeciętnego gracza.

    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    KG akurat możliwie jeszcze oddaje realia walk pvp - umiejętności grają tutaj dużą rolę i można sporo na tym uciągnąć w przeciwieństwie do walk na zwykłej arenie gdzie wiadomo, że bez zrobionego eq min. +6-8 nie ma po co w ogóle wchodzić. Oczywiście jest możliwość losowania asortymentu za MF i zapewne trochę ludzi z tego korzysta jednak raczej nie sądzę aby w stosunku do X uczestników eventu większa połowa wydawała MFy na losowanie co w stosunku do zwykłej areny daje dużo większe prawdopodobieństwo odbycia bardziej wyrównanych walk. God mode mógbły się sprawdzić w przypadku rozdzielenia wszystkich graczy jednakowym eq chodź i wtedy nie będzie do końca sprawiedliwie z uwagi na fakt, że wtedy będzie zależało większość od statystyk..a no i jeszcze kwestia RNG ale to już wiadomo.

    Odnośnie zwykłego KG aby jeszcze bardziej wyrównać szanse powinna zostać usunięta usługa losowania asortymentu za MF ale jak dobrze wiemy to się raczej nigdy nie wydarzy bo gra na tym zarabia. W takim przypadku decydowałoby już tylko (albo aż tylko) RNG ale temu idzie jakoś stawiać opór skillem.
    Imo losowanie za mfy nie tyle jest problemem, co symptomem. Problemem jest samo duże RNG. Jednocześnie masz rację, że godmode nie rozwiązuje tego problemu w pełni, ale całkiem sposobnie go łata. Osobiście wolałabym to, co już proponowałam: kowal mode. Każdy na start dostaje X żetonów, i nic więcej. Kupujesz i kujesz całe eq od zera. Kupujesz przedmioty i zdolki. To by była ciekawa rywalizacja w sprawdzaniu skilla na wielu poziomach (dobrego podziału żetonów, dobrego doboru eq, jak i umiejętnego dostosowania go do swoich statów, oraz dobrania odpowiednich zdolek). RNG byłoby już wtedy bardzo niskie, jeśli chodzi o wpływ na rozgrywkę. A różnice w statystykach? To imo akurat dobrze, dobre ułożenie sobie stat w bazie to część pvp. Są darmowe resety co jakiś czas, więc każdy może sobie dostosować staty pod takie Kowal Mode KG.

    No i jak sam wspomniałeś: bez eq +6 nie ma po co wchodzić na arenę. Jak ktoś awansuje z poprzedniego przedziału na ten? Well, ma pecha, bo inni już mają eq, które on musi dopiero ogarniać. Imo powinny być ze 3 ligi pvp conajmniej: Liga eq+0, Liga eq do +4 i liga eq do +8. Ale to już inny temat, który nie jest do wprowadzenia od tak, bo przy obecnym stanie gry, mógłby zabić pvp.

  3. #18
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    725
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Imo powinny być ze 3 ligi pvp conajmniej: Liga eq+0, Liga eq do +4 i liga eq do +8. Ale to już inny temat, który nie jest do wprowadzenia od tak, bo przy obecnym stanie gry, mógłby zabić pvp.
    A to byłoby całkiem niezłe podzielić rozgrywki na kilka lig, ale niekoniecznie tylko względem EQ, a także rankingiem pvp.
    ***** ****

  4. #19
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,633
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    RNG w królu góry moim zdaniem sprzyja long-term żywotności tego eventu. na każde podejście, gdzie dostaniemy buławę pośpiechu albo prehistoryczne pazury, mamy też jedno gdzie dostaniemy buławę celności z idealnym set-upem, jakąś fajną synergię z artefaktem albo cokolwiek innego z czym można sobie ułożyć ciekawy build.

    a co do IŚ, czy tam przypadkiem nie było jakichś sojuszy z ustawionymi kolejkami zwycięstw? możliwe że mam info przedawnione o 10 lat, ale kiedyś tak to wyglądało, więc nawet z dobrym (lub wyzerowanym dla każdego) uzbrojeniem dla przeciętnego niedzielnego gracza nie będzie najmniejszego sensu brać udziału w tym evencie.
    poza tym: choć to już subiektywna opinia; tvt w obecnej mecie jest po prostu nudne. załóż jak najwięcej szczęścia/odporności/ataku i nawalaj obszarówkami aż coś wejdzie, potem dobijaj, a jak przegrywasz to wal wyrok. na 50 poziomie była tylko mgła, ślepa furia, wyrok śmierci i klątwa umarlaka, i walki były dużo ciekawsze.
    dlatego szczerze na IŚ bym się w ogóle nie skupiał, bo mija się z pierwotnym założeniem w swojej koncepcji przez aktualny stan społeczności, gdzie wszyscy się znają i nie ma takich faktycznie "losowych" walk, tylko wzajemne wyłapywanie się pomiędzy składami, a potem oddawanie sobie zwycięstw.
    Sure, może mam inne podejście co do pvp, w którym jednak wolę brak losowości, a bardziej widzę taki cel bycia turniejem na równych zasadach.

    A to tak, też było problemem. Przydałoby się, żeby poza walką wszyscy mieli ukryte nazwy i skiny. W walce jest to niewykonalne, ale poza walką jak najbardziej. I mean, to, albo losowo łączenie graczy w walki. To by rozbijało grupy chociaż częściowo.

    Generalnie tvt ma taki problem, że dostajemy do niego pojedyncze narzędzia, a kompletnie nie ma wsparcia systemowego. Nawet samo IŚ jest w gruncie rzeczy eventem bójkowym, a nie tvt. Najlepiej byłoby całkiem wywalić IŚ i zastąpić czymś bardziej w stylu tvt. Ciekawi mnie, o ile różniłby się taki event TvT i jego meta, jakby zmienić maksymalną liczbę możliwych graczy w drużynie? 2v2 rozgrywa się inaczej, może 3v3 też by było ciekawe.

  5. #20
    Użytkownik Avatar Alistair
    Dołączył
    21-02-2017
    Postów
    47
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    RNG w królu góry moim zdaniem sprzyja long-term żywotności tego eventu. na każde podejście, gdzie dostaniemy buławę pośpiechu albo prehistoryczne pazury, mamy też jedno gdzie dostaniemy buławę celności z idealnym set-upem, jakąś fajną synergię z artefaktem albo cokolwiek innego z czym można sobie ułożyć ciekawy build.
    +


    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    a co do IŚ, czy tam przypadkiem nie było jakichś sojuszy z ustawionymi kolejkami zwycięstw? możliwe że mam info przedawnione o 10 lat, ale kiedyś tak to wyglądało, więc nawet z dobrym (lub wyzerowanym dla każdego) uzbrojeniem dla przeciętnego niedzielnego gracza nie będzie najmniejszego sensu brać udziału w tym evencie.
    Wydaje mi się że IŚ nie są eventem dla randomowych ludzi, tylko właśnie dla zorganizowanych ekip, które naparzają się między sobą z obmyślonym planem strategią i składem. Taka walka między gildiami jak w innych grach.

    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    dlatego szczerze na IŚ bym się w ogóle nie skupiał, bo mija się z pierwotnym założeniem w swojej koncepcji
    To jakie było pierwotne założenie Igrzysk śmierci?

  6. #21
    Użytkownik Avatar Alistair
    Dołączył
    21-02-2017
    Postów
    47
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    tak czy inaczej wątpię, żeby ten pomysł wypalił i pewnie nikomu by się to nie podobało, ale dalej ta garstka graczy by chodziła i próbowała farmić MFY pomimo niechęci do samych mechanik eventu. patrz: amaterasu

    moim zdaniem - ze względu na niską ilość graczy, stan mety i uprzednie exploitowanie systemu igrzyska powinny zostać całkowicie zawieszone
    Widzę co piszesz, oczywiście że IŚ, czy globale nie są idealne i mają wady, ale ta propozycja brzmi jak "im się chce, a mi się nie chce więc zabierzmy to całkowicie żeby nikt nie miał"

    abstrahując już od tego że nagrody z IŚ to 20 MF miesięcznie dla jednego członka 4-osobowej ekipy, zakładając że ta ekipa wygrywa co tydzień

  7. #22
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    461
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    za późno mówisz, gacie pełne

    Osobiście widzę problem w tych eventach taki, że różnica między eq +8, a +0 jest gigantyczna. To sprawia, że IŚ jest eventem dla bogaczy, bo zabawa w robienie eq jest droga, natomiast KG jest eventem RNG-fest. Jeśli chcemy dobry event pvp, w którym będą chętni grać nowi gracze, to trzeba albo stworzyć "IŚ jedynie z eq zerówkowym", albo odpalić KG god mode. Tylko te dwie rzeczy miałyby jakikolwiek sens w zachęcaniu nowych graczy do pvp. To mi przypomina, że muszę stworzyć kiedyś temat pod tytułem "pvp oczami nowego gracza/laika".
    Igrzyska to i tak już od nordii są zesrane. To już nie ta zabawa co kiedyś tylko raczej 2 wielkie grupy przeciwko sobie które walczą o dominacje i 5zł. Wrócił bym do większej mapy i starych zasad. Chociaż wtedy komuś chciało się w to grać a nie było to robione w zamyśle z profitem dla siebie przez pijaka
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  8. #23
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    374
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Do pana, co sobie na bana zasłużył nie mam zamiaru się wypowiadać, bo widać że ma totalnie gdzieś doświadczenia przeciętnego gracza.



    Imo losowanie za mfy nie tyle jest problemem, co symptomem. Problemem jest samo duże RNG. Jednocześnie masz rację, że godmode nie rozwiązuje tego problemu w pełni, ale całkiem sposobnie go łata. Osobiście wolałabym to, co już proponowałam: kowal mode. Każdy na start dostaje X żetonów, i nic więcej. Kupujesz i kujesz całe eq od zera. Kupujesz przedmioty i zdolki. To by była ciekawa rywalizacja w sprawdzaniu skilla na wielu poziomach (dobrego podziału żetonów, dobrego doboru eq, jak i umiejętnego dostosowania go do swoich statów, oraz dobrania odpowiednich zdolek). RNG byłoby już wtedy bardzo niskie, jeśli chodzi o wpływ na rozgrywkę. A różnice w statystykach? To imo akurat dobrze, dobre ułożenie sobie stat w bazie to część pvp. Są darmowe resety co jakiś czas, więc każdy może sobie dostosować staty pod takie Kowal Mode KG.

    No i jak sam wspomniałeś: bez eq +6 nie ma po co wchodzić na arenę. Jak ktoś awansuje z poprzedniego przedziału na ten? Well, ma pecha, bo inni już mają eq, które on musi dopiero ogarniać. Imo powinny być ze 3 ligi pvp conajmniej: Liga eq+0, Liga eq do +4 i liga eq do +8. Ale to już inny temat, który nie jest do wprowadzenia od tak, bo przy obecnym stanie gry, mógłby zabić pvp.
    Rozumiem, czyli koncepcja nieco inna niż zakładana przeze mnie początkowo. Uważam, że ten pomysł jest zdecydowanie warty uwagi i można byłoby spokojnie się zastanowić nad tym aby jeśli nie przeorganizować KG to chociaż raz na jakiś czas nawet w formie testów wypuścić taką odsłonę eventu.

  9. #24
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    461
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Do pana, co sobie na bana zasłużył nie mam zamiaru się wypowiadać, bo widać że ma totalnie gdzieś doświadczenia przeciętnego gracza.
    Ja uważam szczerze że to na bana nie zasługuje tylko po prostu tu każdy ma kija xd prawda jest taka że oprócz jego i platynowego to nikt kto realnie uczestniczy w KG/IŚ (i nie jest darmową jedną rundą na KG bo szczerze mało tutaj osób cokolwiek reprezentuje sobą na pvp) się tu nie wypowiedział. więc mimo bardzo dla was rażącego języka jakiego użył to mówi dobrze.
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  10. #25
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    185
    Stosujecie typowe victim mentality i dodatkowo promujecie lenistwo.
    Zdobycie fajnego eq zdatnego do walk tvt nie jest tak ciężkie jak ci usprawiedliwiacze powyżej wskazują, serio proponuję przejrzeć ceny eq zwykłego z setów np. łowcy, 20k za sztukę? Wykucie przetopem pewnie łączny koszt 500k jednego itema na +6. 3 takie itemy zwykłe z wbitymi gemami, do tego jakieś niszowe unikaty by mieć pomyślność i przyspieszenie na start i budżetowy set w zasadzie gotowy.

    Nie wycierajcie sobie mordy za przeproszeniem "początkującymi graczami f2p pod fabułę" bo ja dokładnie taką ścieżkę takiego gracza przebyłem w nordii i wiadomo, był to proces by zdobyć te przedmioty ale naprawdę są opcje i pole do manewru by osiągnąć sukces, wystarczy trochę pokombinować spojrzeć na pewne tematy z innej perspektywy, popisać z innymi graczami którzy w większości udzielą cennych rad a nawet przyjmą do sojuszy i ekip bez większego problemu. Ale co tam najlepiej robić z siebie ofiarę i narzekać na forum...
    This is a certified hood classic

  11. #26
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    461
    Cytat Napisał Andrzej Drzewo Zobacz post
    Co masz na myśli pisząc "większość" ? 5% aktywnych graczy czy 10%? Gracze wolą biegać za widocznymi potworkami niż walczyć pvp.

    Co do reworka igrzysk, jest on całkiem prawdopodobny, ponieważ osobą która nazwałeś "pijakiem" powiedzmy ma wpływ na administratora, a w obecnej formie nie pogra sobie na nich dłużej niż 2 tury

    Stety lub niestety ta gra umiera śmiercią naturalną, a administrator chyba jest znowu na malediwach bo pozwala sobie na przelewanie rankingu i wbijanie top1 wszechczasow przez 2 osoby. Co oczywiście oznacza, że już ma gdzieś opinie społeczności na której rzekomo tak bardzo mu zależało.

    propozycja na nie
    nie wiem czy traktować to poważnie po ostatniej sytuacji.. z resztą xandir mi się przypomina
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •