Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 32

Temat: Szybkość

  1. #16
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    710
    Cytat Napisał Nasciturus Zobacz post
    Na nie, bo wtedy postac z 100 poziomem sie bedzie poruszac 100 razy szybviej niz postac z 1? Bez sensu
    kto powiedział, że to przyspieszenie ma być tak duże?
    Postać z 100 może poruszać się powiedzmy 2x szybciej niż z 1 i to będzie w zupełności wystarczające.
    ***** ****

  2. #17
    Na tak, pod warunkiem, że statystyka szczęście będzie zwiększać szanse na wygraną w kasynie.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  3. #18
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    489
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    Na tak, pod warunkiem, że statystyka szczęście będzie zwiększać szanse na wygraną w kasynie.
    Oj rel +1. Jeszcze bym dorzucił przelicznik lucka bazowego jako dodatkowy bonus do dropu przedmiotów. Tak samo przy questach jak jest losowa szansa na zdolke to gdy masz bardzo dużo lucka to większą szansa ze poleci ml4 a nie burza błyskawic

  4. #19
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    767
    Cytat Napisał Nasciturus Zobacz post
    Na nie, bo wtedy postac z 100 poziomem sie bedzie poruszac 100 razy szybviej niz postac z 1? Bez sensu
    oj mapy mapy, co ty się masz na bakier z tą matematyką eh... istnieje coś takiego jak ułamek lub pierwiastek, np. jeśli przyjmiemy V=lvl^(1/3) (pierwiastek trzeciego stopnia) to 100 lvl jest już tylko ~4.6 raza szybszy niż 1 lvl, a wiadomo stopień pierwiastka można zwiększyć/ zrobić np funkcje 1 + lvl/200 lub coś podobnego dla jeszcze mniejszego przyrostu. Propozycja spoko.

  5. #20
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,455
    nieironicznie, chód postaci mógłby zostać nieco przyspieszony. porównajcie sobie mapy z dilli - eliar do późniejszych - mamy ogromne kompleksy lokacji, często z powykręcanymi ścieżkami które jeszcze bardziej je wydłużają. wyglądają ładnie, ale przedostać się gdziekolwiek bez teleportu (a przypominam, że wiele osiągnięć wymaga przemierzenia ich kilkaset razy) to istna katorga, więc chętnie bym zobaczył ruch przyspieszony o, nie wiem, 25%?

    to oczywiście z kolei zepsuje pewnie kilkanaście sekwencji zręcznościowych i przy okazji kilka innych rzeczy, więc raczej nigdy nie wejdzie.
    no i uzależnianie jakichkolwiek czynników poza walką od statystyk postaci też nie wejdzie (i nie powinno), ale wciąż jestem przekonany że to i tak troll propozycja
    ::::​)

  6. #21
    Użytkownik Avatar Jotson
    Dołączył
    09-02-2019
    Postów
    38
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    nieironicznie, chód postaci mógłby zostać nieco przyspieszony. porównajcie sobie mapy z dilli - eliar do późniejszych - mamy ogromne kompleksy lokacji, często z powykręcanymi ścieżkami które jeszcze bardziej je wydłużają. wyglądają ładnie, ale przedostać się gdziekolwiek bez teleportu (a przypominam, że wiele osiągnięć wymaga przemierzenia ich kilkaset razy) to istna katorga, więc chętnie bym zobaczył ruch przyspieszony o, nie wiem, 25%?

    to oczywiście z kolei zepsuje pewnie kilkanaście sekwencji zręcznościowych i przy okazji kilka innych rzeczy, więc raczej nigdy nie wejdzie.
    no i uzależnianie jakichkolwiek czynników poza walką od statystyk postaci też nie wejdzie (i nie powinno), ale wciąż jestem przekonany że to i tak troll propozycja
    Samo zwiększenie prędkości poruszania się postaci nie jest głupim pomysłem, tylko uzależnienie tego od statystyki szybkości jest absurdalne.
    Pomysł przedstawiony w sposób autora tematu ma wiele fundamentalnych problemów, tzn:
    - na bazie prędkości poruszania się postaci będziemy w stanie oszacować ilość punktów szybkości w statystykach - duża niekorzyść dla pvp, chyba że ktoś nie zamierza się ruszać z miejsca,
    - postacie z większą szybkością miałyby pewne nieuczciwe ułatwienie w łapaniu innych graczy na IŚ/mapach bójkowych,
    - (zakładając, że byłoby to zależne od łącznej szybkości, a nie bazowej) -> znajdziemy się w sytuacji, w której będziemy używać jednego setu z eq i gemami full speed do poruszania się, a potem przełączać się na dowolny inny profil, co jest nieco absurdalne.

    Jeśli ten temat jest faktycznie traktowany na poważnie przez administrację, a dużą częścią problemu są rozległe lokalizacje dostępne do odblokowania na wyższych poziomach - proponowałbym stopniowe zwiększenie szybkości poruszania się postaci WRAZ Z WBITYM POZIOMEM, a nie punktami speeda. Tym sposobem unikniemy przynajmniej części problemu związanego z łapaniem na iś, zakładaniem profilu full speed i szacowaniem speeda oponenta na arenie. To roizwiązanie byłoby dużo łatwiejsze do implementacji, a i dla twórców mogłby przynosić pewną korzyść (np. nieznaczne zwiększenie poziomowego bonusu do speeda przy tym mitycznym pakiecie premium mfo).

  7. #22
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    oj mapy mapy, co ty się masz na bakier z tą matematyką eh... istnieje coś takiego jak ułamek lub pierwiastek, np. jeśli przyjmiemy V=lvl^(1/3) (pierwiastek trzeciego stopnia) to 100 lvl jest już tylko ~4.6 raza szybszy niż 1 lvl, a wiadomo stopień pierwiastka można zwiększyć/ zrobić np funkcje 1 + lvl/200 lub coś podobnego dla jeszcze mniejszego przyrostu. Propozycja spoko.
    4,5 raza szybsza postać i tak jest za szybka.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  8. #23
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    767
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    nieironicznie, chód postaci mógłby zostać nieco przyspieszony. porównajcie sobie mapy z dilli - eliar do późniejszych - mamy ogromne kompleksy lokacji, często z powykręcanymi ścieżkami które jeszcze bardziej je wydłużają. wyglądają ładnie, ale przedostać się gdziekolwiek bez teleportu (a przypominam, że wiele osiągnięć wymaga przemierzenia ich kilkaset razy) to istna katorga, więc chętnie bym zobaczył ruch przyspieszony o, nie wiem, 25%?

    to oczywiście z kolei zepsuje pewnie kilkanaście sekwencji zręcznościowych i przy okazji kilka innych rzeczy, więc raczej nigdy nie wejdzie.
    no i uzależnianie jakichkolwiek czynników poza walką od statystyk postaci też nie wejdzie (i nie powinno), ale wciąż jestem przekonany że to i tak troll propozycja
    Myślę, że zrobienie na minigierki speeda 1x, a tak to 1x + 5% co poziom rankingowy nie jest czymś mega trudnym.

  9. #24
    Ale tak szczerze, co to ma na celu? xD nie dość, że będzie to jeszcze bardziej faworyzowało speeda jako najsłuszniejszą statystykę, to dodatkowo w wielu lokacjach będzie to dawało nieproporcjonalnie dużą przewagę

    Popieram pomysł uzależnienia tego od (jeżeli już cokolwiek) od poziomu, albo wprowadźcie nową statystykę dodatkową "Prędkość poruszania się" i bonus do tego z uzbrojenia lub gemów
    Le tits now

  10. #25
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    262
    Cytat Napisał Nasciturus Zobacz post
    4,5 raza szybsza postać i tak jest za szybka.
    A w jakim przedziale byłaby akceptowalna różnica szybkości między postacią z minimalną ilością szybkości w bazie, a taką z "dużą"?

  11. #26
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    184
    @proof @Hubiot @EneDueRabe czy można już zamknąć tą w dodatku nieśmieszną błazenadę?
    This is a certified hood classic

  12. #27
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    A w jakim przedziale byłaby akceptowalna różnica szybkości między postacią z minimalną ilością szybkości w bazie, a taką z "dużą"?
    Wydaje mi się, że <1;3,4> to odpowiedni przedzial.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Ale tak szczerze, co to ma na celu? xD nie dość, że będzie to jeszcze bardziej faworyzowało speeda jako najsłuszniejszą statystykę, to dodatkowo w wielu lokacjach będzie to dawało nieproporcjonalnie dużą przewagę

    Popieram pomysł uzależnienia tego od (jeżeli już cokolwiek) od poziomu, albo wprowadźcie nową statystykę dodatkową "Prędkość poruszania się" i bonus do tego z uzbrojenia lub gemów
    No bo szybkość wiąże się z prędkością, a poziom chyba nie
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  13. #28
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    262
    Cytat Napisał Nasciturus Zobacz post
    Wydaje mi się, że <1;3,4> to odpowiedni przedzial.

    W takim razie w jaki sposób liczba szybkości w statystykach (od 10 do powiedzmy 350) przekładała by się przyspieszenie postaci na mapie?

  14. #29
    Im więcej szybkości, tym szubsza byłaby postać.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  15. #30
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    184
    redaktorek zasrany ty już dawno powinieneś stracić stanowisko, jaki kraj taki Jerzy Urban a nie czekaj...
    This is a certified hood classic

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •