Proponuję uzależnić szybkośc poruszania się po mapie od statystyki: Szybkość.
Im więcej szybkości w bazie ma nasza postać, tym większy bon do prędkości poruszania się![]()
Proponuję uzależnić szybkośc poruszania się po mapie od statystyki: Szybkość.
Im więcej szybkości w bazie ma nasza postać, tym większy bon do prędkości poruszania się![]()
Cześć zbóje
Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.
To poważna propozycja, rozwiązuje problem powolnego poruszania się postaci po mapie, co było wielokrotnie sygnalizowane w tym dziale
Cześć zbóje
Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.
Dodajmy jeszcze że jak masz więcej HP to skin jest większy
Ta propozycja jest zbyt słabo opisana. W jak dużym stopniu szybkość wpływałaby na prędkość poruszania po mapie? Czy byłoby to zależne od lv? Zachęcam do większego rozpisania się i podania szczegółów.
Ostatnio edytowane przez Suczek ; 31-10-2025 o 17:45
Powazna propozycja rodem dodania osiągnięć eventowych wiec mam nadzieje ze doczeka sie wejscia do gry
pozdrawiam alvi
Nie widzę przeszkód o ile przyrost szybkości był bardzo powolny, przykładowo:
10pkt szybkości w bazie = bonus +1% do szybkości poruszania się. Dzięki temu efekt mikstury przyspieszającej (+100%) miałoby się dopiero przy 1000 szybkości w bazie.
Nie widzę potrzeby szczegółowego wyjaśniania tej propozycji, raczej chciałem zainspirować administrację, która powinna się nad tym poważnie zastanowić. Natomiast to administracja podejmie decyzję, a nie ja. Jak coś wprowadzi to wprowadzi, jak nie to nie.
Dziękuję Hubiotowi za pewne rozwinięcie propozycji - to sensowne rozwiązanie.
Cześć zbóje
Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.
Zawsze ktoś może zainspirować administrację w bardziej szczegółowy/lepszy sposób niż ja.
A żeby nie powstawał zbędny spam, to najlepiej... go nie tworzyć.
Więc zachęcam do aktywności w tym temacie, ale aktywności rozważnej.
Cześć zbóje
Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.
W takim razie, jeśli ten temat jest traktowany ZUPEŁNIE na poważnie, to proponuję następująco:
- wyższe szanse na zwycięstwo w kasynie wraz ze wzrostem szczęścia,
- automatyczny bonus do dropa dla luckerów (w końcu wyższe szczęście),
- zwiększenie postaci przy wzroście HP (tu creditsy dla Czembro)
- procentowo skalowane, większe ikonki zaklęć/zdolności/ataków przy większym ataku,
- odpowiednio czerwoną, niebieską i zieloną poświatę dla postaci za zwiększoną obronę/obronę magiczną/uniki (takie trochę RGB jak podświetlenie od spectral arrow w minecraft hehe),
- jako dodatkowa propozycja, podsuwam pomysł, aby stworzyć animowane wzorce każdego uzbrojenia, które po założeniu na postać, będą zmieniać jej zewnętrzny wygląd (również coś w stylu zdobionych zbroi w minecraft)
Brakuje mi pomysłu na uniki i MP, a więc jeśli ktoś ma jakieś inne błyskotliwe pomysły, to proszę podsyłać. Sprawmy, aby gra była lepszym miejscem!!! (a to przecież wcale nie zabiera czasu testerom, oj nie)
![]()
Ostatnio edytowane przez Jotson ; 31-10-2025 o 19:37
Proste - im więcej uników tym mniejsza szansa na dostanie śnieżką/otoczakiem
A im większe mp tym gracz mądrzejszy - szybsze expienie i szkolenie gemów zdolności i zaklęć (więcej AP) ,
Chyba bardziej sprawiedliwy będzie bonus do prędkości poruszania się w zależności od... poziomu postaci?
Im wyższy poziom tym lepszy bonus.
***** ****
Na nie, bo wtedy postac z 100 poziomem sie bedzie poruszac 100 razy szybviej niz postac z 1? Bez sensu
Cześć zbóje
Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.