Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 32

Temat: Szybkość

  1. #1

    Szybkość

    Proponuję uzależnić szybkośc poruszania się po mapie od statystyki: Szybkość.
    Im więcej szybkości w bazie ma nasza postać, tym większy bon do prędkości poruszania się
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  2. #2
    To poważna propozycja, rozwiązuje problem powolnego poruszania się postaci po mapie, co było wielokrotnie sygnalizowane w tym dziale
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    13-01-2023
    Postów
    59
    Dodajmy jeszcze że jak masz więcej HP to skin jest większy

  4. #4
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    263
    Ta propozycja jest zbyt słabo opisana. W jak dużym stopniu szybkość wpływałaby na prędkość poruszania po mapie? Czy byłoby to zależne od lv? Zachęcam do większego rozpisania się i podania szczegółów.

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    06-07-2020
    Postów
    160
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Ta propozycja jest zbyt słabo opisana. W jak dużym stopniu szybkość wpływałaby na prędkość poruszania po mapie? Czy byłoby to zależne od lv? Zachęcam do większego rozpisania się i podania szczegółów.
    Z tego co rozumiem im więcej nasza postać ma szybkości w bazie to tym szybciej będzie się ruszać po mapie.
    Propozycja według mnie nie potrzebna ale może ktoś będzie chciał szybko biegać i da sobie wszystkie możliwe punkty w szybkość
    Ostatnio edytowane przez Suczek ; 31-10-2025 o 17:45

  6. #6
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    599
    Powazna propozycja rodem dodania osiągnięć eventowych wiec mam nadzieje ze doczeka sie wejscia do gry
    pozdrawiam alvi

  7. #7
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,977
    Nie widzę przeszkód o ile przyrost szybkości był bardzo powolny, przykładowo:
    10pkt szybkości w bazie = bonus +1% do szybkości poruszania się. Dzięki temu efekt mikstury przyspieszającej (+100%) miałoby się dopiero przy 1000 szybkości w bazie.

  8. #8
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Ta propozycja jest zbyt słabo opisana. W jak dużym stopniu szybkość wpływałaby na prędkość poruszania po mapie? Czy byłoby to zależne od lv? Zachęcam do większego rozpisania się i podania szczegółów.
    Nie widzę potrzeby szczegółowego wyjaśniania tej propozycji, raczej chciałem zainspirować administrację, która powinna się nad tym poważnie zastanowić. Natomiast to administracja podejmie decyzję, a nie ja. Jak coś wprowadzi to wprowadzi, jak nie to nie.
    Dziękuję Hubiotowi za pewne rozwinięcie propozycji - to sensowne rozwiązanie.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  9. #9
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    263
    Cytat Napisał Nasciturus Zobacz post
    Nie widzę potrzeby szczegółowego wyjaśniania tej propozycji, raczej chciałem zainspirować administrację, która powinna się nad tym poważnie zastanowić. Natomiast to administracja podejmie decyzję, a nie ja. Jak coś wprowadzi to wprowadzi, jak nie to nie.
    Dziękuję Hubiotowi za pewne rozwinięcie propozycji - to sensowne rozwiązanie.
    Skoro temat jest skierowany do administracji, to proszę o zamknięcie tematu żeby nie powstawał zbędny spam.

  10. #10
    Zawsze ktoś może zainspirować administrację w bardziej szczegółowy/lepszy sposób niż ja.
    A żeby nie powstawał zbędny spam, to najlepiej... go nie tworzyć.
    Więc zachęcam do aktywności w tym temacie, ale aktywności rozważnej.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  11. #11
    Użytkownik Avatar Jotson
    Dołączył
    09-02-2019
    Postów
    38
    W takim razie, jeśli ten temat jest traktowany ZUPEŁNIE na poważnie, to proponuję następująco:

    - wyższe szanse na zwycięstwo w kasynie wraz ze wzrostem szczęścia,
    - automatyczny bonus do dropa dla luckerów (w końcu wyższe szczęście),
    - zwiększenie postaci przy wzroście HP (tu creditsy dla Czembro)
    - procentowo skalowane, większe ikonki zaklęć/zdolności/ataków przy większym ataku,
    - odpowiednio czerwoną, niebieską i zieloną poświatę dla postaci za zwiększoną obronę/obronę magiczną/uniki (takie trochę RGB jak podświetlenie od spectral arrow w minecraft hehe),
    - jako dodatkowa propozycja, podsuwam pomysł, aby stworzyć animowane wzorce każdego uzbrojenia, które po założeniu na postać, będą zmieniać jej zewnętrzny wygląd (również coś w stylu zdobionych zbroi w minecraft)

    Brakuje mi pomysłu na uniki i MP, a więc jeśli ktoś ma jakieś inne błyskotliwe pomysły, to proszę podsyłać. Sprawmy, aby gra była lepszym miejscem!!! (a to przecież wcale nie zabiera czasu testerom, oj nie)



    Nazwa:  maxresdefault (1).jpg
Wyświetleń: 116
Rozmiar:  115.1 KB
    Ostatnio edytowane przez Jotson ; 31-10-2025 o 19:37

  12. #12
    Cytat Napisał Jotson Zobacz post
    W takim razie, jeśli ten temat jest traktowany ZUPEŁNIE na poważnie, to proponuję następująco:

    - wyższe szanse na zwycięstwo w kasynie wraz ze wzrostem szczęścia,
    - automatyczny bonus do dropa dla luckerów (w końcu wyższe szczęście),
    - zwiększenie postaci przy wzroście HP (tu creditsy dla Czembro)
    - procentowo skalowane, większe ikonki zaklęć/zdolności/ataków przy większym ataku,
    - odpowiednio czerwoną, niebieską i zieloną poświatę dla postaci za zwiększoną obronę/obronę magiczną/uniki (takie trochę RGB jak podświetlenie od spectral arrow w minecraft hehe),
    - jako dodatkowa propozycja, podsuwam pomysł, aby stworzyć animowane wzorce każdego uzbrojenia, które po założeniu na postać, będą zmieniać jej zewnętrzny wygląd (również coś w stylu zdobionych zbroi w minecraft)

    Brakuje mi pomysłu na uniki i MP, a więc jeśli ktoś ma jakieś inne błyskotliwe pomysły, to proszę podsyłać. Sprawmy, aby gra była lepszym miejscem!!! (a to przecież wcale nie zabiera czasu testerom, oj nie)



    Nazwa:  maxresdefault (1).jpg
Wyświetleń: 116
Rozmiar:  115.1 KB
    To dobre by było jako np. element pakietu premium
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  13. #13
    Proste - im więcej uników tym mniejsza szansa na dostanie śnieżką/otoczakiem
    A im większe mp tym gracz mądrzejszy - szybsze expienie i szkolenie gemów zdolności i zaklęć (więcej AP) ,

  14. #14
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    710
    Chyba bardziej sprawiedliwy będzie bonus do prędkości poruszania się w zależności od... poziomu postaci?
    Im wyższy poziom tym lepszy bonus.
    ***** ****

  15. #15
    Na nie, bo wtedy postac z 100 poziomem sie bedzie poruszac 100 razy szybviej niz postac z 1? Bez sensu
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •