Zobacz wyniki ankiety: Którą z profesji preferujesz?

Głosujących
1069. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Mag

    591 55.29%
  • Woj

    478 44.71%
Strona 41 z 41 PierwszyPierwszy ... 31394041
Pokaż wyniki od 601 do 613 z 613

Temat: Mag vs Woj

  1. #601
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    211
    Ja mam pewien problem z magiem: wprowadźcie pasywne wbijanie zaklęć, nawet chociaż 10% bazowego AP bo trzeba specjalnie ustawić zaklęcie którym chcesz bić jeśli chcesz je wbijać.
    A nie jest miło musieć nagle np. wbijać nowe zaklęcie z 1 do 4 gwiazdki pod jednego bossa
    Sygnatura

  2. #602
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Cytat Napisał Mistrzunio Zobacz post
    Ja mam pewien problem z magiem: wprowadźcie pasywne wbijanie zaklęć, nawet chociaż 10% bazowego AP bo trzeba specjalnie ustawić zaklęcie którym chcesz bić jeśli chcesz je wbijać.
    A nie jest miło musieć nagle np. wbijać nowe zaklęcie z 1 do 4 gwiazdki pod jednego bossa
    true, to jest dla mnie największy problem z magiem. Wojem mogę sobie zmieniać bronie (plus wbijać atr u mistrza areny) i mieć wywalone, magiem trzeba wbijać zaklęcia. Granie w fabułę atrem jest upierdliwe, więc zazwyczaj kończyłam na pocisku magicznym.

    No i tak jak Hide mówi, drugim problemem jest to, że atry są tak naprawdę nudne. Są identyczne. Bierzesz atr silny lub neutralny na przeciwnika, nabijasz odporność na ten, którym przeciwnik bije. Do tego pocisk jest zawsze dobrą opcją. Nie ma żadnego rozważania jak u woja dla przykładu:
    "okej, wódz bije bułką, więc nabicie bułki da mi przetrwanie, pozostaje mi więc mieczyk i włócznia. Włócznia jest silniejsza, ale za to chybia, więc wezmę może mieczyk. A nie, na mieczyk ma odporność... Może wezmę topór i będę mieć mega damage w obie strony? Hmm, ale tutaj jest trujący mieczyk, to może być dobre"

    Rozważanie wielu opcji, każda daje co innego. U maga mamy albo bicie pociskiem magicznym (a atr wroga nabijamy), albo przeciwnym atrem do wroga.

  3. #603
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,096
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    true, to jest dla mnie największy problem z magiem. Wojem mogę sobie zmieniać bronie (plus wbijać atr u mistrza areny) i mieć wywalone, magiem trzeba wbijać zaklęcia. Granie w fabułę atrem jest upierdliwe, więc zazwyczaj kończyłam na pocisku magicznym.

    No i tak jak Hide mówi, drugim problemem jest to, że atry są tak naprawdę nudne. Są identyczne. Bierzesz atr silny lub neutralny na przeciwnika, nabijasz odporność na ten, którym przeciwnik bije. Do tego pocisk jest zawsze dobrą opcją. Nie ma żadnego rozważania jak u woja dla przykładu:
    "okej, wódz bije bułką, więc nabicie bułki da mi przetrwanie, pozostaje mi więc mieczyk i włócznia. Włócznia jest silniejsza, ale za to chybia, więc wezmę może mieczyk. A nie, na mieczyk ma odporność... Może wezmę topór i będę mieć mega damage w obie strony? Hmm, ale tutaj jest trujący mieczyk, to może być dobre"

    Rozważanie wielu opcji, każda daje co innego. U maga mamy albo bicie pociskiem magicznym (a atr wroga nabijamy), albo przeciwnym atrem do wroga.
    Wystarczy specjalny skrypt napisać, żeby nabijać czary z rzędu ale nie pamiętam już warunków.
    Pozdrawiam Cooliaka, Hydreia, Borsuka, Hopkiego, Bartolome, Eresmel, Fusie, Karoxusa, Maajke, Dralera.

  4. #604
    Cytat Napisał Kamillo Zobacz post
    Wystarczy specjalny skrypt napisać, żeby nabijać czary z rzędu ale nie pamiętam już warunków.
    Powodzenia przy zmianie profesji na nieodpowiednim levelu. Zaklęcia, a i nawet zdolności mogłyby się obyć bez AP.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  5. #605
    Cytat Napisał Kamillo Zobacz post
    Wystarczy specjalny skrypt napisać, żeby nabijać czary z rzędu ale nie pamiętam już warunków.
    Wystarczy po prostu ustawić jedną grupę na x zaklęć i dać im po 20%szans na uzycie.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  6. #606
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    729
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Wystarczy po prostu ustawić jedną grupę na x zaklęć i dać im po 20%szans na uzycie.
    Czasem nabija sie nierownomiernie, ale wtedy mozna kombinowac % - cos nabilo sie za szybko wzgledem innych - obnizyc %, cos za slabo - podwyzszyc.
    Druga opcja - pewniak, ale trzeba co jakis czas zmieniac kolejnosc - uzycie zaklecia X jesli ani raz go nie uzyto, pozniej to samo Y, to samo Z, na koniec ustawic bicie zakleciem ktore bije najmocniej.
    ***** ****

  7. #607
    Ale tak serio - po co to wbijanie ap w zaklęciach? Antek dobrze pisze, że nawet w zdolnościach to nie ma sensu i szczerze jest to prawdą, bo wydłuża...właściwie co to wydłuża?
    Jasne, możesz sobie wbijać zaklęcia w skrypcie, ale to wtedy co - jesteś zmuszony na bicie słabszych mobów, by móc je wbić? Co z zaklęciami o przeciwnym atrybucie?
    Sam do 100 lvl miałem wbitą jedynie Ziemię, bo był to atrybut, którym się posługiwałem i którego zaklęcie miałem wbite na odpowiednią *. Gdyby nie nowe zaklęcia na 100 lvl byłoby mi dość ciężko funkcjonować z jednym zaklęciem, szczególnie jeśli chcę zmienić atrybut, bo dane eq daje mi konkretny atrybut. Zresztą - nawet wbijanie AP w zaklęciach jest mało intuicyjne, bo nie działa to jak ze zdolnościami, które wbijają się pasywnie jeśli mamy je założone.

  8. #608
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    723
    Cytat Napisał Hide
    Jasne, możesz sobie wbijać zaklęcia w skrypcie, ale to wtedy co - jesteś zmuszony na bicie słabszych mobów, by móc je wbić? Co z zaklęciami o przeciwnym atrybucie?
    Niekoniecznie. Możesz np. expić na silnej grupce x3 i ustawić sobie w skrypcie by używało innych zaklęć tylko przeciwko pojedynczemu wrogowi. Nie powinno to wtedy w dużym stopniu wpłynąć na wynik walki.

  9. #609
    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    Niekoniecznie. Możesz np. expić na silnej grupce x3 i ustawić sobie w skrypcie by używało innych zaklęć tylko przeciwko pojedynczemu wrogowi. Nie powinno to wtedy w dużym stopniu wpłynąć na wynik walki.
    Nie zawsze jest miejsce w skrypcie. Mam chociażby skrypt na Dino x3, który jest tak zoptymalizowany, że ma full poleceń, a nawet nie bierze pod uwagę bicia protoceratopsów na auto.

  10. #610
    Użytkownik
    Dołączył
    06-07-2020
    Postów
    227
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Nie zawsze jest miejsce w skrypcie. Mam chociażby skrypt na Dino x3, który jest tak zoptymalizowany, że ma full poleceń, a nawet nie bierze pod uwagę bicia protoceratopsów na auto.
    To nie problem napisać skrypt,który ma full poleceń.Sztuka to napisać go by działał w jak najmniejszej ilości poleceń.Ale ogólnie nie wiem co by chciał dać do skryptu do expienia,żeby miał aż tyle sztuk poleceń bo klasyczne skryptu mają zaledwie kilka poleceń

  11. #611
    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    To nie problem napisać skrypt,który ma full poleceń.Sztuka to napisać go by działał w jak najmniejszej ilości poleceń.Ale ogólnie nie wiem co by chciał dać do skryptu do expienia,żeby miał aż tyle sztuk poleceń bo klasyczne skryptu mają zaledwie kilka poleceń
    To akurat przykład jednego skryptu, bo był robiony pod to, by LEDWO ubijać je na x3 i tam trzeba było rozważyć z 4-5 przypadków, więc zdolki typu Mega Drenaż, Podwójny, Bryza miały po 2-3 polecenia. Pomimo tego i tak nie dało się znaleźć rozwiązania na jeden konkretny przypadek, więc skrypt miał 95% win rate.
    W wielu przypadkach tak - jesteś w stanie znaleźć to miejsce na dodatkowe polecenia, szczególnie jeśli expisz w grupie. Jednocześnie poświęcasz dodatkowe miksy przy wbijaniu zaklęć, więc zużywasz dodatkowy zasób na coś, na co druga profesja nie musiałaby zużywać. To raz. Dwa, że no z logicznego punktu widzenia - po co to komu? To jest ten sam case co chociażby miksy życia/many 1 w późniejszych miastach. Przed tym, jak zostały dodane, to trzeba było się bawić w ich przerzucanie czy specjalnie trzeba było się tepować do wcześniejszych miast. A jednak zostały one dodane do sklepów i wszyscy są zadowoleni, choć jakieś rozwiązanie problemu już było.
    Nie wiem, jak często ktoś zmienia profesje, ale nadal nie wiem, co stoi na przeszkodzie usunięcia tego "utrudnienia", jakby to była jakaś fundamentalna rzecz związana z magiem. Właściwie gdyby nie blokady poziomów, to zgaduje, że duża część osób nie miałaby powbijanych wszystkich zaklęć.

    Ale nie chce odciągać tą myślą swojej myśli dotyczącej atrów, gdyż uważam to za istotniejszą kwestie, niż AP w zaklęciach.

  12. #612
    dodajcie możliwość nauki zaklęć jak zmianę atrybutów - za ene, żety i kasę

    eot
    Le tits now

  13. #613
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    dodajcie możliwość nauki zaklęć jak zmianę atrybutów - za ene, żety i kasę

    eot
    Przeciez doslownie tak to dziala tylko musisz bic potworki za energie i dostajesz ap?!?

    I nie wiem jak bardzo uposledzonym trzeba byc zeby miec problemy z nabijaniem zaklec na Potworkach grajac w te gre powyzej miesiaca pomijajac, ze ten system ap dla zdolek i zaklec nie ma sensu bo tylko irytuje podczas expienia na bonusach maxymalnego levela po wyjsciu upka co 5lat

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •