Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz o skrótach między miastami Arkadii (wielokrotnego wyboru)

Głosujących
12. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • poruszanie po mapie powinno być po prostu darmowe

    6 50.00%
  • Przepływ statkiem Devos-Nordia super

    9 75.00%
  • Krótsze przejście Nordia-Scythe super

    8 66.67%
  • Tunel Nordia - Azarad super

    7 58.33%
  • Przejście Kurthus - Eternia super

    9 75.00%
  • jeszcze inne przejścia nieopisane tutaj super

    5 41.67%
  • Tunele Krasnoludów po całej mapie super

    5 41.67%
  • Jest dobrze tak jak jest, przejścia za bardzo ułatwiają rozgrywkę

    1 8.33%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Bezkosztowe przejście między miastami

  1. #1
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    214

    Bezkosztowe przejście między miastami

    Chcę nagłośnić propozycję, która pojawiła się w innym temacie (i nie robić przy okazji offtopu).
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    bardziej by mnie osobiscie interesowaly jakies skroty:
    - z eliar do devos
    - z devos do nordii
    - z nordii do azarad
    - z azarad do jakiegokolwiek cywilizowanego miejsca

    zwlaszcza devos/nordia i nordia/azarad, bo obecnie kompletnie nie ma sensu isc tam na pieszo. marnujemy tyle samo energii co na teleport.
    ewentualnie mozna calkowicie usunac koszt energii z chodzenia po specjalnym terenie, bo szczerze mowiac po co to komu? i wtedy nie trzeba bedzie nawet wprowadzac wiecej tego typu skrotow.
    Pomijając proste rozwiązanie w wyzerowaniu kosztu podróży po jakimś terenie (który to koszt nie ma żadnych zalet i tylko powoduje negatywne emocje przy przypadkowym kliknięciu), stworzenie skrótów można łatwo wpleść w obecną rozgrywkę:

    Devos- Nordia: aż się prosi, żeby Kapitan Fargo nas podwoził tą trasą. Przy podejściu do niego wybieramy, czy chcemy płynąć na wyspę czy na drugi brzeg. Na wybrzeżu Nordii czy Devos byłaby metoda wezwania statku z drugiej strony (ale nie z wyspy, bo tam nas nie widać - zasady respu na wyspie bez zmian więc).
    Konkretne odblokowanie może wymagac jakiegoś małego zadania dla Fargo/Syriusza po zakończeniu questa Tajemnice Skarbu Oświeconych; to zadanie może właśnie polegać na przygotowaniu latarni na drugim brzegu?

    Nordia- Scythe: tu tak naprawdę już istnieje opcja taniego przejścia (1pkt eny)... ale wymaga przejścia Mroźnej Plątaniny dlatego proponuję stworzenie jakiegoś przejścia przez Kryształowy Gaik (dosłownie wystarczy załatanie mostu z jednej strony) lub skrótu odblokowanego na końcu plątaniny.

    Nordia - Azarad: chyba najcięższe przejście do stworzenia między kolejnymi miastami. Tu możemy zaangażować Krasnoludy - okazuje się, że już przygotowały odpowiedni przekop, i możemy go odblokować po wykonaniu wszystkich questów związanych z krasnoludami (ciepło zimno, tajemnice księgi, wendigo, złoty pył), lub wykupić dostęp za duże ilości dukatów/rudy/kobaltów. Wejscie od strony nordii byłoby obok opuszczonego domu, a wyjście z drugiej strony na zapleczu kowala mariusza (lub np. istniało przejście Nordia->Miasto oraz Miasto->Azarad, co przy okazji ułatwiłoby bicie Lavosa w tych smutnych czasach... ba, nawet zbieranie Kobaltu do osiągnięcia byłoby odrobinę przyjemniejsze).

    Jak już mówię o krasnoludach


    Kurthus - Eternia
    Jeszcze jedno przejście o które się trochę prosi. Skoro już tak ładnie obeszliśmy cała mapę dookoła, to może zepnijmy to klamrą? Ze Szczerego Pola mogłoby się dać odblokować jakieś przejście, z którego lądowalibyśmy po jednej-dwóch mapkach na Równinie Błyskawic. Nie uważam, że to przejście jest przesadnie potrzebne, ale byłoby fajnie po prostu


    Zapraszam do dyskusji i zaznaczania odpowiedzi w ankiecie - czy tańsze poruszanie się po mapie świata jest pożądane, czy też trzeba się godzić z tym że trzeba się teleportować i jak chce się tańszych podróży, to należy wydawać MFy na Złoty Pył?
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; Wczoraj o 13:11

  2. #2
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,403
    podziemne przejścia u krasnoludów do jakichś strategicznie umieszczonych lokacji na całym kontynencie brzmią bardzo ciekawie. miasto krasnoludów jest po środku niczego, więc jakikolwiek sposób na łatwiejsze dostanie się tam sam w sobie jest już plusem.
    inne proponowane skróty również na plus, choć nie przesadzałbym z jakimiś szalonymi wymogami w questach czy inną zapłatą. i tak wszyscy będą używać teleportów jak do tej pory.
    brakuje tylko eliar - devos. niby to tylko dwa punkty energii, ale uważam, że jak już tracimy czas na dostanie się gdzieś bez teleportu, to powinniśmy chociaż oszczędzić na energii. obecnie tak nie jest jeśli ktoś ma złoty pył w devos.
    ::::​)

  3. #3
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    348
    Propozycja zdecydowanie na +

    Dodałbym jeszcze jakieś połączenie z wioską eskimosów bo chodzić po arkadii to jest dramat. Jednorazowy kurs w jedną stronę 10 pkt energii.

  4. #4
    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Propozycja zdecydowanie na +

    Dodałbym jeszcze jakieś połączenie z wioską eskimosów bo chodzić po arkadii to jest dramat. Jednorazowy kurs w jedną stronę 10 pkt energii.
    Przeciez jest. Przez prostszą zamiec (czyli 2 min drogi)
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  5. #5
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    348
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Przeciez jest. Przez prostszą zamiec (czyli 2 min drogi)
    Jak już raz przejdziemy przez zamieć to później się nie błądzi jak za pierwszym razem? Nie sprawdzałem tego akurat, ale jeśli tak to spoko

  6. #6
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,948
    Tylko wejście na pole "specjalne" (las, śnieg itp.) powinno zabierać energię - 1 punkt, a poruszanie się po nim już nie. Dzięki temu też podróż np. Nordia-Azarad stałaby się bezkosztowa - gdyż pojawiamy się już na śniegu wychodząc z tych miast.

  7. #7
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,403
    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Jak już raz przejdziemy przez zamieć to później się nie błądzi jak za pierwszym razem? Nie sprawdzałem tego akurat, ale jeśli tak to spoko
    jeżeli pytasz o to, czy trzeba korzystać ze sfery północy, to od razu mówię że trzeba
    ::::​)

  8. #8
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    677
    Może warto byłoby iść z duchem czasu, ale bez przesady?
    tzn.
    aktualizacje sprzed GRUBYCH lat - obecnie powiedzmy do Devos - przynerfić koszta.
    Resztę jeszcze zostawić lub zmniejszyć nieznacznie.
    Warto nowym graczom nieco przyspieszyć grę przez takie możliwości.
    Devos - Nordia - statek kursujący za powiedzmy 1 pkt energii (po pierwszym zaświeceniu latarnii po stronie od Nordii gitara).
    ***** ****

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •