Gniew Swaróga - zsyła na wybraną drużynę deszcz ognia. Może nadać status : pomylenie
Dłoń Kronosa - zwiększa atak postaci o x % ,ale zmienjsza szybkość i celnośc o y %
Zesłanie do Tartaru - usuwa daną postać z walki na 2/3/4 tury. Po wybranej ilości tur wraca z dowolnym negatywynym statusem. Ich ilośc może wynosić tyle ile tur było się zesłanym
Chyba, że na 1 turę
To jeszcze zdolność, która mi ostatnio łazi po głowie.
Przygotowanie:
Nadaje wszystkie możliwe statusy pozytywne na 2 tury oraz paraliż, klątwę, ślepotę, zatrucie, spowolnienie i zombie na 1 turę.
Obniża HP do 25%.
Odporna Zbroja ( eq )
Otrzymujesz tylko 80% obrażeń. ( np. ktoś cię wali po 1000 a z tą zbroją będzie po 800 )
Medyk ( status )
Mikstury leczą 50% więcej HP podczas tego statusu.
Zaklęty amulet ( eq )
Nadaje losowy auto status z tych: zatrucie,ślepota,klątwa,regeneracja,skupienie,mo bilizacja,przyspieszenie na 5 tur.
Zaklęty pocisk ( użycia: zależy od gwiazdki, max 2 ) 40 MP
Nadaje status klątwa lub ślepota na 3 tury.
Wisiorek wytrzymałości ( eq )
Chroni przed ciosami krytycznymi.
Ile ja już dałem propozycji?
Antybistler twój 500. post :P
Chyba nie ma sensu rodzielać ,niech w jednym temacie znajduje się wszystko.
Dobra teraz czas na trochę uzbrojenia , oczywiście z jakimiś fajnymi nazwami. Więc pisze...
Pierścień Lokiego - x szczęścia x% uników
Nadaje autostatusy: Refleks i pomyślność na 10tur
Gungnir - x ataku / x obrażeń
Włócznia ,która nigdy nie chyba celu
Ząb Fernira - miecz... x ataku / x obrony
Ignoruje ,negatywne statusy ,które mogą przeszkodzić posiadaczowi w ataku (paraliż,pomylenie,spowolnienie,uśpienie)
Pas Thora - zbroja ,która posiada x obrony + x ataku
Nadaje autostatus mobilizacja na 5tur
Młot Sigrida i Brokka - bardzo duży atak / wielkie bazowe obrażenia minusy do celnosci/uników/szybkosci
Zwiększa atak bazowy posiadającego o x%
Obręcz Magniego - x szczęscia
Jeżeli podczas walki drużynowej cała drużyna zginie ,jego posiadacz odrodzi się z całym hp i mp.
Hełm z niedźwiedziej czaszki - Jeżeli przeciwnik zada tobie obrażenia ,ma 7% szansy na dostanie paraliżu. Daje bardzo mało obrony i obrony magicznej ,ale daje również szczęście i szybkość
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 08-10-2011 o 12:18
Lustrzana zbroja ( eq )
Odbija 10% otrzymanych obrażeń. W przypadku bossów odbija 5%.
Toksyczny pierścień ( eq )
Dodaje 50% odporności na zatrucie. Co rundę jest 10% szans że losowy przeciwnik zostanie zatruty na 2 tury, nie działa na bossy.
Infekcja ( status )
Leczenie leczy tylko 25% HP.
Eksplodujący pas ( eq )
Po śmierci tego, kto go nosi wszyscy tracą 50% obecnego hp i jest 25% szansy że dostaną status ślepota na 3 tury. Tylko raz można tego użyć.
Pocisk mocy ( użycia: zależy od gwiazdki, max 2 ) 70 MP
Zaklęcie działające podczas klątwy.
Statusy negatywne na turę, pozytywne na 2![]()
a ktoś da ci normę i lipa.....
Recycling?
Odnawia całe HP kosztem całego MP
Ostatnio edytowane przez Shunsui ; 08-10-2011 o 16:52
To ktoś z 1mp i 100hp użyje tego i uleczy sobie całe hpRecycling?
Odnawia całe HP kosztem całego MP
no i ma to sens![]()
Miasma - postać pod jej wpływem otrzymuje 33% większe obrażenia
Miecz Damoklesa - Miecz o niezwykłej sile. Jednak co każdą turę władający nim ,ma 10% szans na zyskanie negatywnego statusu.
Pięść Rakshy - zapewnia 3 dodatkowe sloty dla zbroji => rękawice
Ale zdolność będzie miała koszt z 40/50 i będzie gitTo ktoś z 1mp i 100hp użyje tego i uleczy sobie całe hp. Nie będzie kosztować 1mp ...