Strona 1169 z 1184 PierwszyPierwszy ... 169669106911191159116711681169117011711179 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 17,521 do 17,535 z 17755

Temat: [ Pytania ]

  1. #17521
    Precyzja nie zdejmie ślepoty na statusie nietykalność - nastąpi chybienie. Tutaj przedmiot tez chybi.
    Są okoliczności, kiedy warunki nie są spełniane i nie ma sensu ich wszystkich wypisywać w opisach.
    A to nie jest temat na błędy
    Ostatnio edytowane przez Nasciturus ; 20-08-2025 o 20:55
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  2. #17522
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Precyzja nie zdejmie ślepoty na statusie nietykalność - nastąpi chybienie. Tutaj przedmiot tez chybi.
    Są okoliczności, kiedy warunki nie są spełniane i nie ma sensu ich wszystkich wypisywać w opisach.
    A to nie jest temat na błędy
    bo wtedy zdolność nie trafi w gracza. Mikstura we wcześniej wymienionym przypadku trafia, ale status nie wchodzi.

  3. #17523
    Tu i tu następuje chybienie.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  4. #17524
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2021
    Postów
    62
    Czym schłodzić tą skrzynie w pieczarze mangaro bo niby magmowy klucz mam a nie wiem jak to zrobić ?

  5. #17525
    Użytkownik
    Dołączył
    13-01-2023
    Postów
    64
    Cytat Napisał Dwukropek Zobacz post
    Czym schłodzić tą skrzynie w pieczarze mangaro bo niby magmowy klucz mam a nie wiem jak to zrobić ?
    Śnieżkami

  6. #17526
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Tu i tu następuje chybienie.
    Tylko scenariusz, który podajesz, jest zgodny z zachowaniem właściwości statusów:
    Opis Nietykalności mówi:
    Postać nie może zostać trafiona żadnymi atakami oraz przedmiotami (również leczącymi). Istnieją nieliczne wyjątki np. zdolność Zniszczenie.
    Zgodnie z założeniem, użycie czegokolwiek na postać z Nietykalnością skutkuje „chybieniem”, poza wspomnianymi nielicznymi wyjątkami. Wyjątki te póki co dotyczą wyłącznie umiejętności przeciwników, więc tu w szczegóły nie wchodzimy.
    Nietykalność działa tak, jak należy. Albowiem Antidotum, Rumiankowy Okład etc. Nie będą miały efektów na postacie posiadające Nietykalność.
    Mikstura Szybkości mówi dokładnie, że ZDEJMUJE status Spowolnienie, a nie że nakłada przeciwny do niego status, który sam w sobie zdejmuje Spowolnienie. Czyli z opisu powinien działać niczym Antidotum, czyli zdejmuje X status, a następnie nakłada status Y - którego właściwością jest to, że zdejmuje status X. To, że druga część opisu nie działa, kiedy mamy już Przyspieszenie - ma sens, bowiem mamy już ten status i tak zostało to utrwalone. Zatem pierwsza część opisu dlaczego nie działa?

    Sprawa jest o tyle śmieszniejsza, że zdolność Precyzja robi dokładnie to, na co wskazywałby opis Mikstury Szybkości. Skoro jedno działa w taki sposób - dlaczego drugie już nie?

    A to nie jest temat na błędy
    Zatem zgadzasz się, że jest to błąd?

  7. #17527
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2021
    Postów
    62
    Cytat Napisał Czembro Zobacz post
    Śnieżkami
    Dzięki, już to ogarnąłem

  8. #17528
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Tylko scenariusz, który podajesz, jest zgodny z zachowaniem właściwości statusów:
    Opis Nietykalności mówi:

    Zgodnie z założeniem, użycie czegokolwiek na postać z Nietykalnością skutkuje „chybieniem”, poza wspomnianymi nielicznymi wyjątkami. Wyjątki te póki co dotyczą wyłącznie umiejętności przeciwników, więc tu w szczegóły nie wchodzimy.
    Nietykalność działa tak, jak należy. Albowiem Antidotum, Rumiankowy Okład etc. Nie będą miały efektów na postacie posiadające Nietykalność.
    Mikstura Szybkości mówi dokładnie, że ZDEJMUJE status Spowolnienie, a nie że nakłada przeciwny do niego status, który sam w sobie zdejmuje Spowolnienie. Czyli z opisu powinien działać niczym Antidotum, czyli zdejmuje X status, a następnie nakłada status Y - którego właściwością jest to, że zdejmuje status X. To, że druga część opisu nie działa, kiedy mamy już Przyspieszenie - ma sens, bowiem mamy już ten status i tak zostało to utrwalone. Zatem pierwsza część opisu dlaczego nie działa?

    Sprawa jest o tyle śmieszniejsza, że zdolność Precyzja robi dokładnie to, na co wskazywałby opis Mikstury Szybkości. Skoro jedno działa w taki sposób - dlaczego drugie już nie?



    Zatem zgadzasz się, że jest to błąd?
    stwórz temat z błędem

  9. #17529
    Jakie są fabularne sposoby na zdobycie Złotego Pyłu w najnowszej aktualizacji fabularnej?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  10. #17530
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Wiemy dobrze, że 1% uników/cela jest liczone jako 3% bonusu. Czy jest jakiś taki prosty przelicznik dla dmga, czy niezbyt?

  11. #17531
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    772
    Pisałem o tym gdzieś! {300/BAZA_DMG} to jest % bonusu.

  12. #17532
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    Pisałem o tym gdzieś! {300/BAZA_DMG} to jest % bonusu.
    dzdz <3

    EDIT
    czekaj, to jest jaki procent?

  13. #17533
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    772
    dobra to może inaczej {100%*3/BAZA_DMG}, wychodzi wtedy w procentach

  14. #17534
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    ? Dalej nie czaję jak ma się mój dmg w broni do ilości bonusu.
    Załóżmy, że mam X bazy dmga, oraz Y punktów bonusowych w dmg, jak mam z tego wyliczyć mój % bonus itemka?

  15. #17535
    Użytkownik Avatar proskiler
    Dołączył
    16-07-2013
    Postów
    656
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    ? Dalej nie czaję jak ma się mój dmg w broni do ilości bonusu.
    Załóżmy, że mam X bazy dmga, oraz Y punktów bonusowych w dmg, jak mam z tego wyliczyć mój % bonus itemka?
    Kolega źle tłumaczy. Bonus itemka x 300 / bazowy dmg. Czyli korzystając z twoich liter -> 300*Y/X.
    Przykład: https://mfo3.pl/view/ga/f99e6986
    36x300/717 = 15,06%
    P.S. bazę dmg stanowi zawsze dmg dla rękawic/miecza/topora na dany poziom (buława i włócznia mają dmg wyższy od bazy).

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •