Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokaż wyniki od 76 do 80 z 80

Temat: Dyskusja na temat balansu na 100lvl

  1. #76
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,058
    Denol już zapowiedział zmiany ale nie miałem czasu się wcześniej odnieść a więc,

    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Według mnie dostepne różdżki są fajne, ale trochę prowadzą do podobnego stylu gry. Brakuje tu różdżki która mocno modyfikuje zachowanie w walce
    Różdżki są naprawdę fajne ale:
    a) Potępionych jest kompletnie nie grywalna, naprawdę nie widzę żadnego zastosowania dla niej jeżeli miałbym już grać typowo pod to aby wojownik chybiał o wiele lepszym wyborem będzie Bagienna.
    b) Statusów trudno wykorzystać i martwi mnie to gdyż ta różdżka ma naprawdę potencjał.
    c) Zaklinacza również wydaje się być naprawdę fajna ale jej samej nie widziałem od końcówki maja więc nie wiem jak z jej siłą na tą chwile ale wydaje mi się że jest to 2 najsłabsza różdżka zaraz za Potępionych.


    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Tak mnie naszło, że sprawdzić jak w poprzednich miastach wypadały zbroje luckowe:

    Devos - +1 slot i autostatus przyspieszenie na 3 tury
    Nordia - +1 slot i 2x atrybut vs woj, +25% klątwa
    Scythe - +1 slot, autostatus bariera, 2x atrybut vs woj, 25% klątwa

    Moim zdaniem ta zbroja ewidetnie została trochę za bardzo wyboostowana w Scythe. Dziwne, że w takiej wersji weszła do gry.
    W Devos problemem Czarciej była Pajęcza która zawsze była lepszym wyborem, pomijając TVT bo tam głównie grała Czarcia ( chyba że źle pamiętam i ktoś może mnie poprawić )

    Co do Bagiennej zgadzam się, Auto-Status tutaj dużo robi zwłaszcza Bariera która blokuje pewne zagrania na początku,
    po nerfie który zapowiedział denol będzie mocą wyrównana do tej zbrojki z Nordi czyli nadal silna ale nie przegięta ( chociaż i tak 99% walk raczej będzie w niej )


    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Mnie jeszcze interesuje jako woja, czy będą jakieś zmiany w pozostałych broniach, żeby właśnie mniej premiować speeda? Bo o ile włócznia sama w sobie jest fajna, przyjemna do pve, tak w pvp tylko utwierdza niski luck i wysoki speed (dodajmy do tego jeszcze te kapcie co dodają speeda, obniżają lucka i celność i o ); buława też balansuje na szczęściu i speedzie, druga jest spoko; miecze oba fajne, chociaż ten dla deferów wydaje się trochę „płaski” - w zasadzie gdyby nie ten bonus to mógłby być nieunikatem; topór jeden przyjemny chociaż do pvp obecnie zbyt losowy żeby się opłacał, można by go trochę podkręcić (może zwiększyć szansę na większe obrażenia?), drugi zaś znów działa na speedzie (ale on w sumie jest spoko, chyba był typowo przeciwko magom robiony).
    Bronie woja są okej ale mają ten sam problem co bronie woja z Nordi.

    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Tbh. Nie wiem, ale wydaje mi się że niektóre bronie wyszły ciekawsze na 90 lvl niż na 100
    A tutaj się trochę zgodzę trochę nie,
    Buława oraz Miecz są fajne ale reszta? absolutnie nie uważam że wyszły lepiej, topór to po prostu kolejna broń wojownika z ''esencją'' atrybytu maga a włócznia to kontra na woja i to wszystko , rękawice jedynie również wydają się fajne ale nie grywalne na 100.
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 23-07-2025 o 02:03
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  2. #77
    W Devos problemem Czarciej była Pajęcza która zawsze była lepszym wyborem, pomijając TVT bo tam głównie grała Czarcia ( chyba że źle pamiętam i ktoś może mnie poprawić )
    Czarcia była grana, bo poza Przyspieszeniem (które było wymogiem w TvT, w sensie na Igrzyskach) miała też chyba odporność na Furię +25%, którą usunięto. Chyba że to Efekt Mandeli i faktycznie nie miała odporności na Furię. EDIT: A może tak być, bo nie mogę nic znaleźć na ten temat. Uhhhh
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 23-07-2025 o 01:59

  3. #78
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,058
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Czarcia była grana, bo poza Przyspieszeniem (które było wymogiem w TvT, w sensie na Igrzyskach) miała też chyba odporność na Furię +25%, którą usunięto. Chyba że to Efekt Mandeli i faktycznie nie miała odporności na Furię. EDIT: A może tak być, bo nie mogę nic znaleźć na ten temat. Uhhhh
    Ah tak teraz sobie przypominam.

    Czarcia rzeczywiście miała kiedyś odporność na Furię tutaj dowód usunięcia :
    Nazwa:  obraz_2025-07-23_021130200.png
Wyświetleń: 160
Rozmiar:  57.8 KB
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  4. #79
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,058
    Minęły już ponad 3 tygodnie od ostatnich zmian w balansie więc myślę że to odpowiedni czas aby przyjrzeć się jak wygląda aktualny stan mety oraz omówić NIEwszystkie zmiany.

    Zacznijmy zatem od zmian w uzbrojeniu :

    Bagienna Włócznia -> Jeśli używający posiada status Precyzja, zadaje 6% dodatkowych obrażeń.
    Po tym wzmocnieniu widuję ją częściej niż rzadziej jednakże i tak jako wojownik wolałbym rękawice zwłaszcza prymitywne ale do nich przejdziemy później.

    Bagienna Zbroja -> Usunięcie auto-statusu Bariera.
    z S+ tieru spadła do S w niektórych przypadkach do A+ jak dla mnie zmiana na bardzo duży plus

    Basinowa Różdżka -> Zwiększenie bonusowych obrażeń z 8% do 9% oraz przywracania HP z 10% do 12% zadanych obrażeń.
    Denol ty wiesz jak uszczęśliwić maga, aktualnie jest to top 1 różdżka i naprawdę jest mocna jednakże ja osobiście wolę Laskę Natury.

    Laska Natury -> Zwiększanie przywracanego HP z 230 do 250%.
    Już wcześniej była fantastyczna teraz jest jeszcze lepsza choć ta zmiana jest bardzo delikatna.

    Różdżka Zaklinacza -> Dodatkowy efekt, w przypadku rzucenia 3 lub większej liczby zaklęć pod rząd zyskuje 30% szansy na nałożenie statusu Wyciek Many na 2 tury.
    Wszystko fajnie ale to nic nie zmienia ten efekt jest za słaby ( może coś tam robi vs mag niech już będzie ) żeby nagle była ta różdżka użyteczna zwłaszcza że 3 zaklęcia pod rząd nie są codziennością, gdyby dawała krwawienie była by naprawdę fajną opcją jednakże domyślam się dlaczego nie dostała takiego statusu do nakładania.

    Kosa Potępionych -> Skrócenie czasu nakładania statusu Pomyślność z 3 do 2 tur. Nie nakłada już Przyspieszenia, zamiast tego może nałożyć na używającego negatywny efekt.
    Co prawda to już 2 nerf pod rząd tej broni a i tak jest jako tako grywalna mimo to częściej widzę już aktualnie prymitywne rękawice.


    Ze zmian tyle jednakże chciałbym poruszyć kwestię innego uzbrojenia.

    1) Różdżka Potępionych - Pewnie się czepiam i ktoś mi to wypomni ale ja nadal uważam że ta różdżka jest po prostu obrzydliwa i nikt nigdy jej nie założy a nie lubię broni które leżą i czekają tylko aż je dasz do pociary ( chociaż jeszcze uzbrojenie jest na tyle drogie że nikt do pociary jej jeszcze nie da )

    2) Prymitywne Rękawice - Bardzo dobrze że one już wcześniej dostały nerfa gdy kosa została osłabiona , wydają mi się trochę za silne odkąd kosa poszła na 2 tor, ale tutaj musiałby się wypowiedzieć jakiś woj. ( mop napisz coś no )

    3) Bagienna Różdżka oraz Różdżka Statusów - O ile ta 1 jeszcze jako tako jest używana i czasami ją widuję to tej 2 nie widzę wcale, zrobiłem skrypt do statusów ale mam wrażenie że ona po prostu za mało biję a bawienie się w skrypt aka Astralna Różdżka na 100 nie ma sensu przynajmniej w mojej opinii

    4) Wszystkie bronie atrowe wojownika na 100 - Nie wiem jak aktualnie wygląda ich moc Baśniowy Młot, Księżycowy Topór oraz Miecz Zaklinacza widuję co do reszty nie widziałem ich prawie wcale, tutaj również fajnie jakby jakiś woj się wypowiedział odnośnie ich mocy.

    5) Tutaj pytanie do innych czy jest aktualnie jakieś uzbrojenie o których nie wspomniałem które wydaje się być trochę za silne?

    Podsumowując same zmiany:
    Są okej i na pewno coś wnoszą ale zmieniłbym chętnie różdżkę zaklinacza tzw. dał jej może inną pasywkę ew. zmienił coś w obecnej.
    No i Potępionych której się na pewno czepiam za bardzo ale nadal uważam że powinna coś dostać, chociażby słabą ale pasywkę.
    Kilka przykładów ( pewnie nie są to słabe pasywki ale ja zawsze przesadzam z siłą ) :
    a) Zaklęcia biją ileś % ( małe wartości ) więcej jeżeli posiadamy status Refleks
    b) Kiedy posiadamy status Krwawienie mamy % ( małe wartości ) szansę na nałożenie Zatrucia zaklęciem na 2 tury
    c) Jeżeli posiadamy co najmniej 30% lub więcej uników zaklęcia mają bardzo małą szansę na nałożenie na nas Refleksu na 2-3 tury.

    Stan mety wygląda podobnie co te kilka tygodni temu ale na + oczywiście, zwłaszcza dla maga który stał się bardzo grywalny.
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 18-08-2025 o 13:43
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  5. #80
    No i Potępionych której się na pewno czepiam za bardzo ale nadal uważam że powinna coś dostać, chociażby słabą ale pasywkę.
    Skoro to różdżka, która bazuje na unikach, to (o ile jest to możliwe do zaimplementowania) jakaś pasywa w postaci "kiedy ostatnie obrażenia fizyczne chybiły/trafiły, zrób X". Odnowienie % albo stałej wartości many, jeśli ostatnie fizyczne obrażenia chybiły - pozwala na większą ofensywę. Bądź w drugą stronę, defensywnie - jeśli ostatnie fizyczne obrażenia trafiły, nakłada status Refleks na 2 tury.
    Ogólnie jak się przyglądałem różdżkom to ta Potępienia dla mnie pod kątem czysto statystyk wydawała się najciekawiejsza, chociaż przy dominacji rękawic może być nieźle w tyle (z reguły rękawice kontrują chyba uniki a nie na odwrót?).
    W Różdżce Zaklinacza jest też dziwnie sformułowane stwierdzenie "kiedy gracz", gdzie chyba "używający" jest bardziej wpasowujący się w grę. Poza tym jako koncept różdżka jest ciekawa z tym, że choć owy koncept rozumiem (nacisk na ciągłą ofensywę zaklęciami), tak tutaj by się fajniej wpasował wzrastający % bonus do obrażeń. Czyli jak teraz jest 114% to dać coś w stylu "każde kolejne użyte zaklęcie pod rząd zwiększa obrażenia zaklęć o 7% do max (nie wiem, 35%; choć 35% bazowo większych obrażeń to spoory bonus, 21/28% brzmi lepiej), użycie innej akcji resetuje bonus do 0%. Albo wersja, gdzie bonus resetuje się nie do pełnego 0%, a powiedzmy o 14% czy 21%, jeśli max to 35%.

    Inne podejście, jakie widzę - ponieważ jest to tak jak mówimy rózga pod ofensywę zaklęć - zamiast statusu Wyciek Many niech nakłada status Regeneracja Many używającemu. Wtedy można lepiej podtrzymać ową ofensywę zaklęciami, gdzie Wyciek Many nijak się wpasowuje w pierwotny koncept. Ewentualnie zamiast statusu jakieś stałe odnawianie many, choć Regenka Many jest świetnym statusem, którego choć dużo już w zdolnościach dla magach, moim zdaniem nigdy za wiele.

    Ale moje słowa proszę traktować z lekkim dystansem - ni posiadam 100 lvl, ni walczę PvP. Chociaż kto wie ;p

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •