Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.
Z moich doświadczeń wcale nie tak wolno.
https://discord.gg/MYvRZdERXj
Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.
W każdym razie doszliśmy do tego, że zbyt mocna zbroja luckowa na 100 poziom w niczym nie przeszkadza jeżeli nie opłaca się grać luckerem.
https://discord.gg/MYvRZdERXj
Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. To jak wygląda eq luckowe totalnie wywaliło z gry bronie typu włócznia/buława bo luckerem się po prostu nie da grać. Nie da się mieć bazowo lucka, bo każdy gra po ogromny speed, a luck jedynie nadrabia w eq bagiennym które bije eq zaklinacza na głowę. Jeżeli PvP ma być trochę bardziej urozmaicone to należy zacząć od eq bagiennego.
https://discord.gg/TEPXex4Upd <---- NAJLEPSZY SERWER DISCORD
Na bazie swoich doświadczeń lepiej się rozmawia, a w szczególności gdzie znajduje się dany problem. Np. Ktoś zauważa daną usterkę np w eq, no to jednak jest to doświadczenie czegoś, odczuwasz przez taką jakby pierdółkę konsekwencje np. przegranej walki. Jak np wyżej temat dotyczący grania luckerem itp. To też kwestia własnego doświadczenia lub cudzego, gdzie można zaobserwować pewne zmiany w ubranym eq. Gdzie walcząc danym stylem na lvl np 80. odczuwasz dużą zmianę która może być negatywna na 100 lvl.![]()
A to ci historia.
To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
Odrodzenie Black Legion
Powinno się coś zrobić z tym, że nie opłaca się mieć różnorodnych statystyk, bo od razu jest się stratnym rozdając w dwie obrony w porównaniu do osoby, która w obrony nic nie daje. Magiem full atak/full speed nigdy nie przegrasz przeciwko magom, którzy mają więcej obron w bazie.
Obrony powinny być scalone, nikt nie rozdaje obron inaczej poza ludźmi bijącymi bossy pod rekordy, a na ewenementy typu 50 def 150 magdef w bazie nie powinno mieć miejsca w żadnym z aspektów gry.
Od tego zacznijmy, a później skupmy się na niezbalansowanym eq na wszystkich przedziałach (minimum obron w bazie i eq w obrony zawsze wychodzi najlepiej).
Tak tak, zaraz ktoś wyskoczy, że są wyjątki. Ale to są wyjątki potwierdzające regułę.
A w przypadku maga to już w ogóle, od co najmniej update Eliar wszystkie walki magiem wyglądają tak samo.
Druga sprawa: Nieunikatowe bronie nie powinny mieć obniżonej bazy obrażeń w porównaniu z nieunikatowymi. Już same w sobie są słabsze, bo dostają mniej punktów z plusów. Magiem nie ma znaczenia, bo obrażenia z magii nie są zależne od obrażeń w różdżce, natomiast ojownikiem nigdy nie opłaca się ubrać nieunikatowej broni, nawet jeśli broń jest 5 leveli wyżej. Nie ma sensu wkładać gemów do żadnej z nieunikatowych broni wojownika - jeśli to robisz to pożegnaj się z dmg, nawet z 500 ataku.
To bezsensowne i niesprawiedliwe.
Rezultat pierwszej zmiany: Gracze poryczą przez 3 miesiące, a później się zorientują, że zmiana z obronami tak właściwie była na lepsze i tak powinno było być od początku. A ci głośniejsi gracze będą ryczeć przez następne kilka lat. No cóż, pick your poison, i tak już ryczą z najgłupszych powodów.
Rezultat tego drugiego: sami się domyślcie i wyciągnijcie wnioski.
Wraz z eventem wakacyjnym pojawią się kolejne zmiany, między innymi bagienna zbroja zostanie pozbawiona auto-statusu i kolejny nerf kosy potępionych.Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. To jak wygląda eq luckowe totalnie wywaliło z gry bronie typu włócznia/buława bo luckerem się po prostu nie da grać. Nie da się mieć bazowo lucka, bo każdy gra po ogromny speed, a luck jedynie nadrabia w eq bagiennym które bije eq zaklinacza na głowę. Jeżeli PvP ma być trochę bardziej urozmaicone to należy zacząć od eq bagiennego.
Ostatnio edytowane przez Denol ; 22-07-2025 o 21:53
Nerf, a tak na poważnie niektóre bronie otrzymają niewielkie wzmocnienie.A coś dla maga będzie?
I to jest właśnie kwintesencja obecnej mety w pvp, MoP gdzieś już wcześniej o tym wspominał (może osobny temat to był?) że obecnie speed to najbardziej opłacalna statystyka
A faktycznie bagiennym eq można sobie nadrobić dużo lucka plus mieć inne mocne bonusy
Mnie jeszcze interesuje jako woja, czy będą jakieś zmiany w pozostałych broniach, żeby właśnie mniej premiować speeda? Bo o ile włócznia sama w sobie jest fajna, przyjemna do pve, tak w pvp tylko utwierdza niski luck i wysoki speed (dodajmy do tego jeszcze te kapcie co dodają speeda, obniżają lucka i celność i o); buława też balansuje na szczęściu i speedzie, druga jest spoko; miecze oba fajne, chociaż ten dla deferów wydaje się trochę „płaski” - w zasadzie gdyby nie ten bonus to mógłby być nieunikatem; topór jeden przyjemny chociaż do pvp obecnie zbyt losowy żeby się opłacał, można by go trochę podkręcić (może zwiększyć szansę na większe obrażenia?), drugi zaś znów działa na speedzie (ale on w sumie jest spoko, chyba był typowo przeciwko magom robiony).
Generalnie, szkoda że żadna z broni nie nadaje np. mobilizacji, pomyślności, z autostatusem to chyba nie ma żadnej, czy to pozytywnym czy negatywnym.
Tbh. Nie wiem, ale wydaje mi się że niektóre bronie wyszły ciekawsze na 90 lvl niż na 100
Le tits now
Denol już zapowiedział zmiany ale nie miałem czasu się wcześniej odnieść a więc,
Różdżki są naprawdę fajne ale:
a) Potępionych jest kompletnie nie grywalna, naprawdę nie widzę żadnego zastosowania dla niej jeżeli miałbym już grać typowo pod to aby wojownik chybiał o wiele lepszym wyborem będzie Bagienna.
b) Statusów trudno wykorzystać i martwi mnie to gdyż ta różdżka ma naprawdę potencjał.
c) Zaklinacza również wydaje się być naprawdę fajna ale jej samej nie widziałem od końcówki maja więc nie wiem jak z jej siłą na tą chwile ale wydaje mi się że jest to 2 najsłabsza różdżka zaraz za Potępionych.
W Devos problemem Czarciej była Pajęcza która zawsze była lepszym wyborem, pomijając TVT bo tam głównie grała Czarcia ( chyba że źle pamiętam i ktoś może mnie poprawić )
Co do Bagiennej zgadzam się, Auto-Status tutaj dużo robi zwłaszcza Bariera która blokuje pewne zagrania na początku,
po nerfie który zapowiedział denol będzie mocą wyrównana do tej zbrojki z Nordi czyli nadal silna ale nie przegięta ( chociaż i tak 99% walk raczej będzie w niej )
Bronie woja są okej ale mają ten sam problem co bronie woja z Nordi.
A tutaj się trochę zgodzę trochę nie,
Buława oraz Miecz są fajne ale reszta? absolutnie nie uważam że wyszły lepiej, topór to po prostu kolejna broń wojownika z ''esencją'' atrybytu maga a włócznia to kontra na woja i to wszystko , rękawice jedynie również wydają się fajne ale nie grywalne na 100.
Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 23-07-2025 o 03:03
By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.
Czarcia była grana, bo poza Przyspieszeniem (które było wymogiem w TvT, w sensie na Igrzyskach) miała też chyba odporność na Furię +25%, którą usunięto. Chyba że to Efekt Mandeli i faktycznie nie miała odporności na Furię. EDIT: A może tak być, bo nie mogę nic znaleźć na ten temat. UhhhhW Devos problemem Czarciej była Pajęcza która zawsze była lepszym wyborem, pomijając TVT bo tam głównie grała Czarcia ( chyba że źle pamiętam i ktoś może mnie poprawić )
Ostatnio edytowane przez Hide ; 23-07-2025 o 02:59