Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 136 do 150 z 168

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #136
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,356
    Tutaj od razu jest duży start, boję się myśleć, co będzie dalej. Dlatego sama się wstrzymałam z próbami, do czasu, aż eq będzie ładne.
    Jak dobrze pamiętam arenę Devos powinno się rozpocząć w zerówkach na 60 poziom (mówiąc pod kątem balansu), tutaj pierwszy boss powinien być do pokonania w zerówkach na 95? Fakt że końcowe bossy są trudniejsze od tych w Devos (Jednooki Berserk na 65 powinien być zbliżony trudnością do Izoldy i Samuela na 100, dodatkowo nie są to bossy PvP. Więc nie można je zabić w łatwy sposób).

    zarówno ten boss, jak i mimic/shakti/amaterasu są aktywnościami pobocznymi
    Chyba jeszcze warto tu wspomnieć o Pomiocie, którego mechaniki nikt nie znał nawet rok po Nordii.

    diabelski pomiot to "ukryte mechaniki: przeciwnik".
    Jego mechanika nie jest już żadną tajemnicą.

    bije nas więcej im mniejszy %mp mamy
    Skoro działanie zaklęcia Lilith została odkryte, to ukryte działanie Amdusjasa również powinno zostać odkryte. Mamy tutaj podobny poziom skomplikowania.

    Denol chyba próbował osiągnąć taką wartość na live i mu się nie udawało.
    Jak dobrze pamiętam to postacią na ~20 lvl i faktycznie udało mi się (Stoczyliśmy jedną walkę gdzie upominek dał poświęcenie, dlatego zostało to odkryte. Mechanika została po tym usunięta.)

  2. #137
    Jak obejrzałem kilka pierwszych lepszych raportów, to wydaje się, że dmg jest zależny od many (albo %obecnej/max albo %brakującej/max) oraz życia (ta sama zasada, albo obecne albo brakujące/max hp) - z tym, że zauważyłem że przy większym hp a mniejszej manie obrażenia były mniejsze niż w odwrotnej sytuacji - być może obrażenia są wyższe od obecnej many i brakującego hp - niech ktoś sprawdzi na wzmocnieniu np. + wywalenie many i odwrotnie
    Le tits now

  3. #138
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    Jak dobrze pamiętam arenę Devos powinno się rozpocząć w zerówkach na 60 poziom (mówiąc pod kątem balansu), tutaj pierwszy boss powinien być do pokonania w zerówkach na 95? Fakt że końcowe bossy są trudniejsze od tych w Devos (Jednooki Berserk na 65 powinien być zbliżony trudnością do Izoldy i Samuela na 100, dodatkowo nie są to bossy PvP. Więc nie można je zabić w łatwy sposób).
    idk, może rzeczywiście nie są wcale silniejsze, ale sprawiają takie wrażenie. Może serio to kwestia nie-pvpowości, a może tego, że collen jest po rapsie (a jest od niego kinda łatwiejszy), podczas gdy tempus 2 jest po bezkoserafinie (a tutaj z poziomem trudności zdecydowanie jest wzrost).
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  4. #139
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,356
    idk, może rzeczywiście nie są wcale silniejsze, ale sprawiają takie wrażenie. Może serio to kwestia nie-pvpowości, a może tego, że collen jest po rapsie (a jest od niego kinda łatwiejszy), podczas gdy tempus 2 jest po bezkoserafinie (a tutaj z poziomem trudności zdecydowanie jest wzrost).
    Myślę że tutaj kilka kwestii, przyrost trudności faktycznie jest większy. Przeskok od 1 do 14 bossa w Scythe = Devos od 1 do 20 bossa.
    Do tego w Devos walczyliśmy w większości z bossami PvP, które poniekąd były łatwiejsze od zwykłych. Przy odpowiednim ataku boss ciągle tylko się leczył, dodatkowo można było próbować ubić je w kilka tur.
    Spora cześć bossów na arenie w Scythe dysponuje sporym atakiem, a więc łatwo przegrać przez głupi błąd. Z tego co pamiętam w Devos bossy nie biły tak dużych obrażeń.
    Dodatkowo wzrost trudności bardziej zwalnia pod koniec, więc początkowo jest znacznie bardziej odczuwalny. Od Ighruta przeskoki trudności są stosunkowo niewielkie.
    No i tak jak mówisz, tutaj do Tempusa na 96 poziom, zyskujemy po bossie na 90 poziom. Collen był na 60 poziom, dostęp po Rapsie na 65 poziom zgodnie z bestiariuszem. A więc jeśli ktoś faktycznie zaczyna obie te aktywności zaraz po odblokowaniu dostępu, to arena w Scythe będzie dużo trudniejsza.

  5. #140
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    Spora cześć bossów na arenie w Scythe dysponuje sporym atakiem, a więc łatwo przegrać przez głupi błąd. Z tego co pamiętam w Devos bossy nie biły tak dużych obrażeń.
    to jest generalnie jeden z moich bólów w tym upku. Praktycznie wszystko jest okropnie agresywne. Jak nie wali gigantycznych numerów dmga, to spamuje statusami, albo posiada mechaniki ograniczające graczowi liczbę tur, które pozostanie przy życiu. Panterka moim zdaniem była miłą odskocznią od tego, spamowała tylko w jednej fazie.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  6. #141
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    585
    Akurat amudsjas to jeden z 2 bossow ktorego zbilem wojem ale magiem byloby latwiej przez wzglad na itemy dajace atrybuty. Mozesz nabic ziemie na 21 i zalozyc zielona toge/stroj farmera, basniowe buty, 1 gem atrybutowy i powinno pojsc z gorki pozdawiam. Woja najwiekszym plusem na arene i wszystkie bossy sa prymitywne rekawice ktore maja super pasywke na bossy, pozdrawiam i trzymam kciuki platynowy ze uda ci sie zbic, wystarczy zrobic dokladnie to co muwie i nic nie kombinowac
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  7. #142
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,307
    to jest generalnie jeden z moich bólów w tym upku. Praktycznie wszystko jest okropnie agresywne. Jak nie wali gigantycznych numerów dmga, to spamuje statusami, albo posiada mechaniki ograniczające graczowi liczbę tur, które pozostanie przy życiu.
    A finalnie i tak taką walkę się wygrywa. Na 100lv i w okolicach jest bardzo duża liczba max leków -> jakoś 10 + regenki.
    Więc albo duży atak / albo dużo statusów / albo długa walka co nie jest super fajne na manu

  8. #143
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    741
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    to jest generalnie jeden z moich bólów w tym upku. Praktycznie wszystko jest okropnie agresywne. Jak nie wali gigantycznych numerów dmga, to spamuje statusami, albo posiada mechaniki ograniczające graczowi liczbę tur, które pozostanie przy życiu. Panterka moim zdaniem była miłą odskocznią od tego, spamowała tylko w jednej fazie.
    Odnośnie areny w scythe: bije teraz czwartego bossa i serio nie można było ich jakoś przemieszać jak spłynęły projekty? przecież to jest trzeci boss pod rząd, który po prostu daje jakieś statusy atakami, czuję się jakbym trzeci raz musiał bić to samo xd a co do trudności to jest zauważalnie trudniej, w eq +6 walki nawet z początkowymi bossami nie siadają zawsze za pierwszym + dbam o atry, gdzie arenę devos można sobie było spokojnie zrobić w eq +6 z zapasem potek, z wyzerowanymi atrami w pierwszych walkach, i to na potki, a nie dobijając bossa bo ma niskie maxhp. nie widziałem jeszcze wszystkich projektów, ale na pierwsze 4 najciekawszy jest mimo wszystko chyba iksama, chociaż to pierwszy Boss.
    Ostatnio edytowane przez Stara Gwardia ; 16-08-2025 o 08:07

  9. #144
    Pierwszy boss to Tempus i go mozna pokonać z wyzerowanymi atrami (bije bezatrybutowo)
    A arena Devos z tą jest nieporównywalnie prostsza, m.in. dlatego, że tamte bossy pvp powstały w upku, w którym co druga broń spamiła statusami (a one nie były na nie odporne). I do tego wyszła pół roku po Devos, kiedy już wiekszość ogarniętych osób miała skompletowane sety +7/8. Tam poważnym wyzwaniem jest najwyzej jednooki Berserk (i byłby Zack, ale wiadomo xd)

    A ja nie powiedziałbym, że zabijanie na hita to szybszy sposób (patrząc na liczbę walk żeby się dobrze rollło). Ale prostszy (z wyjątkami) oczywiscie tak
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 16-08-2025 o 08:10
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  10. #145
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    741
    "początkowe bossy" =\= "pierwszy boss", iksama jest dużo trudniejszy od tempusa.
    znaczy ja nie mówię, że to źle, fajnie że w końcu są jakieś wyzwania, a nie jak arena devos, gdzie mając eq +6 lecisz sobie to ciurkiem w jeden dzień xD ale no układ bossów na razie 2/10, bo trzeci przeciwnik z rzędu nakładami na mnie jakis statusik z ataczku i to jego core.
    btw. czy sugerowany poziom w bestiariuszu wpisujecie sami, czy to jest obliczane z automatu na podstawie poziomu/statystyk, które ma boss? bo w scythe trochę dziwne są te cyferki, sugerowany poziom to chyba powinno być dla autostat i eq +3, a wątpię że ktoś taką umbre zabije <100 poza Evo xd
    Ostatnio edytowane przez Stara Gwardia ; 16-08-2025 o 08:16

  11. #146
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,356
    btw. czy sugerowany poziom w bestiariuszu wpisujecie sami, czy to jest obliczane z automatu na podstawie poziomu/statystyk, które ma boss? bo w scythe trochę dziwne są te cyferki, sugerowany poziom to chyba powinno być dla autostat i eq +3, a wątpię że ktoś taką umbre zabije <100 poza Evo xd
    Na podstawie testów w autostatach (czasem lekko zmodyfikowanych, raczej nie testujemy tego magiem z 110 lck w bazie).

  12. #147
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,980
    ale no układ bossów na razie 2/10, bo trzeci przeciwnik z rzędu nakładami na mnie jakis statusik z ataczku i to jego core.
    To nie jest jej core tylko po prostu źle ją biłeś.

  13. #148
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    A finalnie i tak taką walkę się wygrywa. Na 100lv i w okolicach jest bardzo duża liczba max leków -> jakoś 10 + regenki.
    Więc albo duży atak / albo dużo statusów / albo długa walka co nie jest super fajne na manu
    nie zgadzam się, długie walki są dla mnie główną frajdą z takich gierek. Nie uważam walk z bossami za "denerwujący obowiązek" do wypełnienia, tylko za kwintesencję zabawy w grze. Wolę właśnie taką zabawę, niż spędzać pół walki na leczeniu się i statusów, którymi obrywam.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    na pierwsze 4 najciekawszy jest mimo wszystko chyba iksama, chociaż to pierwszy Boss.
    pierwszy to tempus, chyba że chodzi ci, że pierwszy o rzeczywiście nowej mechanice.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    A arena Devos z tą jest nieporównywalnie prostsza, m.in. dlatego, że tamte bossy pvp powstały w upku, w którym co druga broń spamiła statusami (a one nie były na nie odporne).
    Dokładnie, główną zaletą bossów pvp NIE JEST ich zabijalność na dobre combo, tylko fakt, że rzeczywiście można się pobawić zdolkami. Zarówno wchodzące w bossy statusy były przyjemną rzeczą, jak i dla przykładu walnięcie trujakiem/ryzykownym ciosem, żeby zmusić bossa do leczenia i zużycia następnej tury/zmarnowania statusu. Takie pvp, ale nie pvp.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    znaczy ja nie mówię, że to źle, fajnie że w końcu są jakieś wyzwania, a nie jak arena devos, gdzie mając eq +6 lecisz sobie to ciurkiem w jeden dzień xD
    a tu się nie zgodzę, imo arenka devos była fajna, była tym, co mnie zachęciło do szukania eq plusowego. Nigdy przed devos nie używałam plusowego eq, bo wydawało się po prostu nieopłacalne w nie inwestować. Natomiast jak arenka devos rosła powoli w siłę, to miałam opcję grania na zerówkach, albo zorganizowania plusówek i rzeczywiście poczucia ich siły. To był dla mnie fajny tutorial eq z plusami.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Stara Gwardia Zobacz post
    sugerowany poziom to chyba powinno być dla autostat i eq +3
    szczerze powiem, nie zgodzę się ponownie, sugerowany poziom to imo powinno być eq+0, tak, żeby random miał się czym SUGEROWAĆ.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  14. #149
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,356
    szczerze powiem, nie zgodzę się ponownie, sugerowany poziom to imo powinno być eq+0, tak, żeby random miał się czym SUGEROWAĆ.
    Sugerowany poziom jest dla eq +0. Jeśli poziom bossa przekracza maksymalny danego upka, oznacza to że wymaga eq z +.
    Ostatnio edytowane przez Denol ; 16-08-2025 o 09:47

  15. #150
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał Denol Zobacz post
    Sugerowany poziom jest dla eq +0. Jeśli poziom bossa przekracza maksymalny danego upka, oznacza to że wymaga eq z +.
    i to jest poprawny system imo
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •