Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 49

Temat: Dyskusja na temat balansu na 100lvl

  1. #16
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    570
    Na jaką datę zaplanowane jest osłabienie kosy potępionych?
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  2. #17
    Użytkownik
    Dołączył
    24-04-2013
    Postów
    12
    jutro

  3. #18
    Ogólnie może warto coś ruszyć z tym PvP.
    Woj na oko jest z 5-8% silniejszy jak mag głównie przez:
    - Kose
    - Furie atrów(ta zdolka ogólnie jest dość dziwna i pogłębia przewagę atrowania. Imo powinna działac odwrotnie - jak przeciwnik ma więcej atrów powinna się wzmacniac / dawać krwawienie)

  4. #19
    Użytkownik
    Dołączył
    25-01-2017
    Postów
    35
    Kosa już dawno powinna dostać osłabienie.
    Pytanie mam jedno, kto testował pvp na 100???

  5. #20
    Testerzy. Podani w aktualnosciach i ci z poprzednich rekrutacji.
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 20-06-2025 o 20:44
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  6. #21
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,050
    Kosa kosą, wiadomo że powinna być znerfiona i raczej dostanie tego nerfa gdyż przeszkadza obu stronom ( nawet wojownikom bo pvp przez to jest po prostu nudne ) ale chciałbym zacząć dyskusję na temat różdżki z tego samego setu co kosa:



    Ta różdżka jest po prostu obrzydliwa, ma ilość slotów jak na 80lvl daje krwawienie ( które nie ma aż takiego znaczenia ale to zawsze co najmniej 800 stracone za darmo ) a jej jedynym plusem są uniki które aktualnie nie ma sensu grać gdyż pasywka z kosy działa nawet jeżeli przeciwnik chybnie.

    Porównajmy ją sobie również do różdżki z 60lvl która ma taki sam zamysł :



    Jak na moje jest to diametralna różnica na korzyść oczywiście różdżki potępienia ( swoją drogą bardzo fajna zbieżność nazw ;p )
    Ostatnio edytowane przez Spotlight ; 21-06-2025 o 00:21
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  7. #22
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    695
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Testerzy. Podani w aktualnosciach i ci z poprzednich rekrutacji.
    Wypraszam sobie, ale ja tej kosy nie kojarzę. Mój największy fan pewnie zaraz wleci z demagogiem, żeby zweryfikować czy byłem na testowym jak była kosa, bo nie wydaje mi się.

  8. #23
    Kosa już była jak ja byłem, więc była jak jeszcze ty byłeś
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  9. #24
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Ogólnie może warto coś ruszyć z tym PvP.
    Woj na oko jest z 5-8% silniejszy jak mag głównie przez:
    - Kose
    - Furie atrów(ta zdolka ogólnie jest dość dziwna i pogłębia przewagę atrowania. Imo powinna działac odwrotnie - jak przeciwnik ma więcej atrów powinna się wzmacniac / dawać krwawienie)
    nie ma komu hamować imperialistycznych zapędów denola. następny upek już w ogóle przygotowują bez magów
    aka wróciłem aka wróciłem

  10. #25
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    165
    No bez jaj, wydaje się że gdyby weszły tylko te prymitywne to to są już w miarę fajne wyważone rękawice w stosunku do wilczych, bo one leczą ale nie zadają dodatkowego dmg i trzeba bić basic attackiem no ale musieli z jakiejś przyczyny dodać jeszcze ten paszkwil, który wydaje się być z idei tak z 3x lepszy od wilczych XD, a przecież całą nordię żartobliwie się mówiło że rękawice to na dobrą sprawę powinno się całkowicie usunąć bo za mocne to zamiast tego dodali kolejne niszczące rozgrywkę i chęć kombinowania z innymi broniami rekawice bokserskie xddd
    This is a certified hood classic

  11. #26
    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Kosa kosą, wiadomo że powinna być znerfiona i raczej dostanie tego nerfa gdyż przeszkadza obu stronom ( nawet wojownikom bo pvp przez to jest po prostu nudne ) ale chciałbym zacząć dyskusję na temat różdżki z tego samego setu co kosa:



    Ta różdżka jest po prostu obrzydliwa, ma ilość slotów jak na 80lvl daje krwawienie ( które nie ma aż takiego znaczenia ale to zawsze co najmniej 800 stracone za darmo ) a jej jedynym plusem są uniki które aktualnie nie ma sensu grać gdyż pasywka z kosy działa nawet jeżeli przeciwnik chybnie.

    Porównajmy ją sobie również do różdżki z 60lvl która ma taki sam zamysł :



    Jak na moje jest to diametralna różnica na korzyść oczywiście różdżki potępienia ( swoją drogą bardzo fajna zbieżność nazw ;p )
    A normalnie warto jest zagrywać uniki przeciwko rękawicom xd?
    Różdżka jest słaba, ale miałaby pewien potencjał (jakby ktokolwiek nosił coś innego niz rekawice) - tutaj przydałaby się jakakolwiek sensowna pasywka. Bo ja wiem - co x zaklęcie nakłada skupienie i krwawienie (kolejno na 1 i 2 tury)

    Zarówno kosa kostuchy, jak i rękawice ruletki (bronie raczej analogiczne do kosy potępionych) były na niższy niz maksymalny poziom + nieunikatowe (więc z założenia do pve). Nie ma sensu dodawać do pvp tak nieprzewidywalnych itemków, zwłaszcza że tak dba się teraz o balans
    Tutaj jedyną szansą na unormowanie sytuacji, jest wzbogacić ją o jakieś porządne debuffy dla używającego,
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; 21-06-2025 o 08:03
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  12. #27
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    695
    A normalnie warto jest zagrywać uniki przeciwko rękawicom xd?
    Przecież napisał, że rózga miałaby jakikolwiek sens, gdyby grał coś innego niż rękawice.
    Hejterzy się zebrali, a to po prostu różdżka do bicia robaka na 100lvlu ;/.

    Co do rózgi, 6% uników to jest niecałe 22pkt, baśniowa ma od niej 22pkt więcej, tutaj mamy odpo na spowolnienie (którego wojownik chyba nawet nie ma jak nałożyć ze zdolek, więc to rózga vs Prymitywny topór only) kosztem krwawienia na start, slotu na zdolke i braku pasywu???
    Podaj status i przedział:zatrucie 99 100
    Ręce:
    100 Księżycowy Topór zatrucie: 25


    Głowa:
    100 Bagienny Hełm zatrucie: 25
    100 Hełm Potępionych zatrucie: 25


    Ciało:
    100 Szata Zaklinacza zatrucie: 25, spowolnienie: 25


    Nogi:


    Dodatki:
    100 Toksyczny Naszyjnik zatrucie: 35
    100 Wisior Potępionych slepota: 25, uspienie: 50, zatrucie: 25


    Podaj status i przedział:
    spowolnienie 99 100
    Ręce:
    100 Różdżka Potępionych spowolnienie: 25
    100 Buława Pośpiechu spowolnienie: 25
    100 Różdżka Zaklinacza spowolnienie: 25


    Głowa:


    Ciało:
    100 Szata Zaklinacza zatrucie: 25, spowolnienie: 25


    Nogi:
    100 Buty Turniejowe furia: 25, pomylenie: 25, spowolnienie: 25
    100 Bagienne Buty furia: 25, zombie: 25, spowolnienie: 25


    Dodatki:

    Odpo na spowo ma już inna rózga, więc wymieniłbym je na coś przydatniejszego (zatrucia żadna nie ma ), oddał slota i usunął krwawienie. A jeśli dalej ma być takim paszkwilem to dodajmy jej pasyw na wysysanie many jak w tej na 60 (ze zmianą cyferki z 4 -> 6/7)
    Ostatnio edytowane przez Stara Gwardia ; 21-06-2025 o 08:12

  13. #28
    osa kosą, wiadomo że powinna być znerfiona i raczej dostanie tego nerfa gdyż przeszkadza obu stronom ( nawet wojownikom bo pvp przez to jest po prostu nudne ) ale chciałbym zacząć dyskusję na temat różdżki z tego samego setu co kosa
    Prawdopodobnie nerf kosy zmieni tyle co nic. Może ewentualne przejście na prymitywne i gorsze wyniki vs mag. Tu gra się trochę samobalanusje - woj za silny = każdy ma 30 defa więcej jak defa mag w bazach
    Imo problem leży głębiej w tym co pisałem wcześniej.

    System atrybutów BARDZO mocno zniechęca do posiadania atrów - przedstawie to w historii 3 walk: (Denol tu jest, bo to jedyna osoba co biła atrem ostatnio mnie XD)
    https://mfo3.pl/r/b80456046 -> rękawice niekontrujące atrów = przegrały
    https://mfo3.pl/r/be89fac42 -> przejście z rękawic na przeciwny atr + wyatrowanie się = masakra
    https://mfo3.pl/r/bf19fd451 -> próba kontrgry = masakra (akurat trafił na mój drugi atr)

    Właściwie każda nieprzygotowana inicjatywa gry atrybutem u maga i u woja dostaje gigakontre po paru walkach. Nie twierdzę, że nie da się grać atrem ale wymaga do bardzo mocnego przygotowania, by walczyć na równych warunkach. Działa to u maga i u woja, ale istnieje różnica:

    1. Woj przechodząc na rękawice zyskuje celność i manę oraz specjalizuje staty pod rękawiczki.
    1a. Dodatkowo w warunkach testowego rękawice zazwyczaj wypadają przeciętnie więc magą giga mocne efekty.
    2. Mag przechodząc na pocisk zyskuje nic.

    Powyższe dodałbym do tego:
    Ogólnie może warto coś ruszyć z tym PvP.
    Woj na oko jest z 5-8% silniejszy jak mag głównie przez:
    - Kose
    - Furie atrów(ta zdolka ogólnie jest dość dziwna i pogłębia przewagę atrowania. Imo powinna działac odwrotnie - jak przeciwnik ma więcej atrów powinna się wzmacniac / dawać krwawienie)
    Dalej idąc w stronę gry atrybutami:
    W relatywnie standarodowym secie vs mag atry wyglądaja w ten sposób:
    https://imgur.com/a/nLIgKab
    Wystarczy dołożyć gem pod przeciwnika by atr = pocisk.

    Używając itemków zwyklych można poleciec nawet w takie coś:
    https://imgur.com/a/Bfl3sx6
    Średnio 11% atra. Przy wyrównwanych atrybutach pocisk bije 4% mniej niż atrybut który wystawia nas na gigantyczne ryzyko.

    Podsumowując może warto by również przyjrzeć się atrybutom i sposobie ich zdobywania?
    Tak na dobrą sprawę skręciłbym wszędzie atrybuty o 50%. Te w eq / z gemów / czy dobijania gemów do eq. Wtedy dałoby się grać czymkolwiek poza rękawicami. (NADAL kontra na przeciwny atr byłaby bardzo mocna, ale nie dewastująca)
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 21-06-2025 o 15:22

  14. #29
    Tester Avatar Denol
    Dołączył
    24-03-2013
    Postów
    5,126
    Zmiany prawdopodobnie wejdą do gry wraz z eventem wakacyjnym.

  15. #30
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    678
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post

    Podsumowując może warto by również przyjrzeć się atrybutom i sposobie ich zdobywania?
    Tak na dobrą sprawę skręciłbym wszędzie atrybuty o 50%. Te w eq / z gemów / czy dobijania gemów do eq. Wtedy dałoby się grać czymkolwiek poza rękawicami. (NADAL kontra na przeciwny atr byłaby bardzo mocna, ale nie dewastująca)
    Mądrze powiedziane, ale pamiętajmy też, że upek jest na takim stadium, że jeszcze niekażdy ma wykute bronie atrybutowe. Sam gram pod rękawice bo można na nich szybko i efektywnie farmic zetony, ale docelowo planuję grać atrami. Aczkolwiek jestem zdania, że delikatny nerf rękawic jest wskazany, ale ciągłe nerfienie rękawic to będzie wręcz odbicie lustrzane nordii i wilczych rękawic które dostawały nerfa co kilka miesięcy a dalej były top bronią do wyboru. Zobaczymy jak bronie typu buława czy topory będą się spisywać, aczkolwiek póki co próżno ich szukać w pvp xd

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •