Zobacz wyniki ankiety: Czy popierasz ten PAKIET zmian?

Głosujących
39. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    20 51.28%
  • Nie

    13 33.33%
  • Mam inny pomysł na reformę systemu bójek, który zreferuję w poście.

    1 2.56%
  • Nie obch mnie to

    5 12.82%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 31 do 43 z 43

Temat: Make Bójki Great Again

  1. #31
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,277
    Cytat Napisał Bomberion Zobacz post
    Już tak robiliśmy, wtedy najsilniejszy pomagający słabszemu przegrywa, bo ten drugi nie potrafi grać tvt.
    Pomaganie randomom nieraz się kończyło wyrokiem śmierci na twarz i "nie mam ożywek". Także zgadzam się, nie opłaca się pomagać randomom.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  2. #32
    No z grami mmorpg jest tak, że w założeniach dążymy do tego, że rozwijamy zarówno naszą postać, jak i nasze umiejętności grania w to.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  3. #33
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    140
    1. Nie jestem pewien co do tego, czy naprawdę wszędzie.
    2. Tutaj problemem jest coś typu bójka sprzed kilku lat czy zadanie dzienne chyba było z bójkami (pamiętam że miałem takie) więc musiałaby być możliwość darmowego resetu ranku
    3. Jeśli będzie reset ranku - a co mi tam. Jeśli nie - to na nie

    - - - - - - - - - -

    Jednak co do drugiego to zadanie to jednak nie jest problem, dawne bójki też, bo wszystkie u mnie były nie rankingowe(chociaż u kogoś mogły być problemem). Problemem też są jakieś losowe walki sprzed lat
    Sygnatura (nie tak, że dalej nie mam pomysłu)

  4. #34
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    117
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    No to niech słabsi się skmotrzą z innymi silniejszymi i wołają ich na pomoc
    Odpal se gierkę pvp i zacznij klepać z kimś skoro tak bardzo tego Ci brakuje
    Stety bądź nie rację muszę przyznać że strata eq to chyba najgorsza opcja jaka mogłeś wybrać , na rzecz osoby która lata sobie tylko po bójkowych . Sens kucia wtedy wgl. Jest zbędny tak samo jak i bicie mini bo po wuj Ci eq skoro mapy bojkowe będą obstawione w takich osobach xD.
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  5. #35
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    571
    Powtórzę po raz enty.
    Bójki bez limitu i z wypadaniem EQ? OK! Ale niech admin otworzy 2 nowe serwery dla równowagi - bezbójkowy oraz bójkowy bez limitów (w tej "biednej" Tibii bez widoku nieba taki wybór jest - nopvp, pvp i pvp bez limitu, w MFO z góry narzucono zasady gry a i tak sporo osób nie umie z tym żyć - jedni chcą się bić, drudzy nie chcą i tyle z tego jest).
    Bójki często są po prostu nieopłacalne - szkoda czasu, mikstur, szkoda bić się z kimś lepiej uzbrojonym. Jeśli nawet zawołałbyś pomoc, za chwilę agresor zawoła znajomka, kolejnego dobrze uzbrojonego i tak w koło Macieju. Poza tym nie ma sensu wysłuchiwać w trakcie takiej walki słownictwa na poziomie gimnazjum (tak, istniało do niedawna). Obecna forma niewiele daje atakującym (satysfakcję?), a przegrywający tracą ~5 energii na portal by wrócić na mapę. Czasem gdy gra się na styk energii to naprawdę słaba zabawa.
    ***** ****

  6. #36
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    228
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    Odpal se gierkę pvp i zacznij klepać z kimś skoro tak bardzo tego Ci brakuje
    Stety bądź nie rację muszę przyznać że strata eq to chyba najgorsza opcja jaka mogłeś wybrać , na rzecz osoby która lata sobie tylko po bójkowych . Sens kucia wtedy wgl. Jest zbędny tak samo jak i bicie mini bo po wuj Ci eq skoro mapy bojkowe będą obstawione w takich osobach xD.
    Dodatkowo to bardziej dobije gre, bo tacy fabularniacy nie będą chcieli już grać
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  7. #37
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,277
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Dodatkowo to bardziej dobije gre, bo tacy fabularniacy nie będą chcieli już grać
    Fabularniacy będą grali, po prostu nie będziemy nigdy zdobywać punktów rankingowych

    - - - - - - - - - -

    Inna propozycja zmiany bójek: Niech strona broniąca nie traci zużytych miksów, podczas gdy atakująca owszem.
    Atakujący chciał walki, niech ponosi konsekwencje, broniący nie powinien.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  8. #38
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    Odpal se gierkę pvp i zacznij klepać z kimś skoro tak bardzo tego Ci brakuje
    Stety bądź nie rację muszę przyznać że strata eq to chyba najgorsza opcja jaka mogłeś wybrać , na rzecz osoby która lata sobie tylko po bójkowych . Sens kucia wtedy wgl. Jest zbędny tak samo jak i bicie mini bo po wuj Ci eq skoro mapy bojkowe będą obstawione w takich osobach xD.
    Przeciez to nie bedzie tak, ze co walke straci sie itemek +8 xd. Powiem więcej, przy szansach jak z początku gry strata jednego cennego przedmiotu na rok, to będzie wysoki wynik.
    Konieczność ogarnięcia tego jak się bić (mistyczna przewaga z eq bardzo często może być zredukowana przez odpowiednie rozgrywanie zdolek i ubranie odpowiedniej ilosci szczescia) moze byc w dluzszej perspektywie dla tej gry zbawienna.

    Juz widze tłumy ludzi kasujących sie bo "bijo mnie". Co najwyzej powstana przedszkolne dokumenty/tematy na forum jak te denola/braci upo o IŚ xd. Ale to mozna przeboleć

    + nie przeczytales w calosci pierwszego postu
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; Wczoraj o 12:20
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  9. #39
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    117
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Przeciez to nie bedzie tak, ze co walke straci sie itemek +8 xd. Powiem więcej, przy szansach jak z początku gry strata jednego cennego przedmiotu na rok, to będzie wysoki wynik.
    Konieczność ogarnięcia tego jak się bić (mistyczna przewaga z eq bardzo często może być zredukowana przez odpowiednie rozgrywanie zdolek i ubranie odpowiedniej ilosci szczescia) moze byc w dluzszej perspektywie dla tej gry zbawienna.

    Juz widze tłumy ludzi kasujących sie bo "bijo mnie". Co najwyzej powstana przedszkolne dokumenty/tematy na forum jak te denola/braci upo o IŚ xd. Ale to mozna przeboleć

    + nie przeczytales w calosci pierwszego postu
    Ja już widzę te % stratę eq raz na rok będzie jak z odpo niby masz ale jednak nie działa czytaj eq też niby masz ale na innym koncie , podziękuje xD
    Jest IŚ, jest Król Góry, sensu nie widze
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  10. #40
    W czasach mojej świetności było tracenie itemów w walce. I wyglądało to tak, że mimo znaczącej przewagi zwycięstw w bójkach byłem stratny. Pamiętam, że strasznie dużo kart mi wypadało (a wtedy nie było możliwości bezpiecznego trzymania ich w albumie i były znacznie więcej warte).
    Żółwie tańczą jak szalone...

  11. #41
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    674
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    Ja już widzę te % stratę eq raz na rok będzie jak z odpo niby masz ale jednak nie działa czytaj eq też niby masz ale na innym koncie , podziękuje xD
    Jest IŚ, jest Król Góry, sensu nie widze
    czy ty mógłbyś pisać posty po polsku; tak jak w temacie o robaku nie dało się zrozumieć o czym piszesz, tak tutaj też nie da się zrozumieć, o co ci chodzi xd

  12. #42
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,277
    Cytat Napisał Antybristler II Zobacz post
    W czasach mojej świetności było tracenie itemów w walce. I wyglądało to tak, że mimo znaczącej przewagi zwycięstw w bójkach byłem stratny. Pamiętam, że strasznie dużo kart mi wypadało (a wtedy nie było możliwości bezpiecznego trzymania ich w albumie i były znacznie więcej warte).
    Yeah, drobna szansa na drop eq służy tylko ludziom, którzy polują na okrągło na innych, jeśli się bronisz, to może i wygrasz większość walk, ale będziesz stratny, bo tak działa losowa szansa.

    Moim zdaniem, żeby było fair, obrońca powinien mieć większe korzyści z bójek, niż agresor. Większe szanse dropa, więcej dropiącego golda, więcej expa za walkę. No i oczywiście, jak już mówiłam, brak zużywania się miksów. W ten sposób, nawet jak nie mamy szans na wygraną, można chociaż uprzykrzyć życie agresorowi poprzez granie na czas oraz marnowanie jego miksów życia, a więc kasy.

    - - - - - - - - - -

    kolejna sprawa z bójkami jest taka, że jeśli czujemy się zagrożeni przegraną, możemy łatwo relognąć na inną postkę i schować golda do depo.
    Jak na moje gra powinna mieć jakieś zabezpieczenie przed takimi akcjami.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  13. #43
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    564
    przy zalozeniu blokady atakowania osob z 0 ranku bojki totalnie przestana istniec, bedzie to ten sam moment gdzie ci sami gracze, ktorzy sa chetni obecnie na bojki o nic beda sie czasem bic a lapanie jakichs ciamajd bedzie niedostepne. System pownien zachecac graczy do poszerzania umiejetnosci i ulepszania ekwipunku a nie placzu "o nie ktos mnie zaatakowal w grze pvp". OCZYWISCIE atakujacy powinien miec wieksza szanse na strate przedmiotu, nawet 2x wieksza i w takim przypadku broniacym oplacaloby sie walczyc bo mogliby zyskac duzo wiecej niz z wymiany minibsossa pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Alvi ; Dzisiaj o 14:32
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •